Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Ajuti la receptia materiilor prime esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv tichete de masa de 30 RON zi, sporuri si alte bonusuri. Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare. P
-
Promovat
Fabrica de productie angajeaza Operatori in productie. Program de lucru: 12 24, 12 48 Locatie Parc Industrial Sud Beneficii: - Tichete de masa (25 de lei zi); - Transport gratuit decontare transport pe raza orasului Satu Mare sau imprejurimi; - Tichete cadou de sarbatori; - Spor lunar pentru munca in schimburi; - Spor de fidelitate in functie de vechimea in companie; - Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca.
-
Promovat
Candidatul Ideal Alatura-te echipei noastre! Cautam o persoana serioasa si responsabila dar in acelasi timp cu o fire dinamica si ambitioasa. Experienta pe o pozitie similara este obligatorie, cu bune abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Evidenta produselor, a stocului si comunicarea activa cu depozitul central -Receptionarea, depozitarea si eliberarea cu documente legale a produselor -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez șofer categ B pt transport mărfuri comunitate....dubă 3,5,t Vw CRAFTER...rel la tel
-
British School of Bucharest angajeaza casier dedicat si responsabil. Candidatul ideal va gestiona incasarile si va oferi servicii excelente clientilor. Pentru detalii, contactati-ne la numarul din anunt intre 8:00 si 16:00. - Amabilitate in relatia cu clientii. - Punctualitate, rapiditate si dorinta de a lucra in echipa. - Cunostinte de limba engleza la nivel conversational. - Experienta in domeniul barista reprezinta un avantaj. Angajatul va fi responsabil de mai multe aspecte legate de serviciul oferit clientilor si de gestionarea bistro-ului. Responsabilitatile includ: - Procesul de vanzare catre clienti, inclusiv servirea acestora, incasarea sumelor de bani, acordarea restului si eliberarea documentelor fiscale conforme. - Oferirea de consultanta si asistenta clientilor, furnizand informatii despre produse, ingrediente si preturi. - Promovarea vanzarilor (upselling). - Expunerea produselor conform standardelor de merchandising ale bistro-ului. - Gestionarea stocului de produse din bistro. - Organizarea spatiului de lucru, mentinerea curateniei si a echipamentelor necesare desfasurarii activitatii. Vor fi contactati doar candidatii selectati pentru interviu.
-
Angajăm lăcătuș mecanic pentru montaj și mentenanță uși metalice Program de lucru: Luni-Vineri,8 ore Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr de telefon: sau ne puteti trimite un CV pe whatsapp. Timisoara
-
Angajam persoana calificata pentru montaje usi si porti industriale in Timisoara. Program de lucru: Luni-Vineri, 8 ore zi Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr de telefon: sau trimiteti un CV pe whatsapp. Timisoara
-
ANUNT !!! Angajam persoana calificata pentru montaje hale, panouri si acoperisuri in Igris. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr de telefon: sau trimiteti un CV pe whatsapp.
-
ROMGUARD angajeaza agenti de securitate full time pentru obiectivele din judetul Sibiu. Cerinte : minim 8 clase experienta anterioara atestat/ certificat calificare ca si agent de securitate fara antecedente penale Cv-urile se transmit pe adresa de e-mail sau personal pe strada Gimnasticii nr. 23 Loc.Sibiu , JUd. Sibiu
-
SC Signalteam este o companie dinamica si in crestere, care activeaza in domeniul telecomunicatii. Cautam persoana talentata si motivata pentru a se alatura echipei noastre in functia de Asistent Manager pentru punctul de lucru din Bucuresti. Responsabilitati: - Sprijinirea Managerului in gestionarea echipei si a activitatilor zilnice - Ofera suport administrativ in proiectele derulate - Tine evidenta contractelor si a facturilor - Intocmeste documente administrative - Tine evidenta fiselor de aptitudini - Tine evidenta necesarului de echipamente de protectie folosite de fiecare angajat Cerinte : - Abilitati de a organiza si prioritiza sarcinile - Spirit de echipa si abilitati excelente de comunicare - Cunostinte de lucru cu PC-ul (cunostinte de baza Microsoft Office) Oferim : - Salariu competitiv - Posibilitatea de dezvoltare profesionala - Mediu de lucru placut si dinamic Daca esti o persoana motivata, cu abilitati excelente de organizare si comunicare si doresti sa te alaturi unei echipe dinamice si in plina crestere in domeniul telecomunicatii, te invit sa aplici pentru aceasta pozitie. Oportunitatile de cariera te asteapta la Signalteam.
-
Compania noastră, Business Service Construct (BSC), caută Jonctor Fibră Optică si Ajutor Jonctor Fibră Optică dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Acesta va avea un rol esențial în asigurarea conectivității și performanței rețelelor de fibră optică. Responsabilități: Conectarea și testarea cablurilor și componentelor de fibră optică conform specificațiilor tehnice. Lucrul cu echipamente și instrumente specializate pentru manipularea și joncțiunea cablurilor de fibră optică. Identificarea și remedierea defecțiunilor sau a problemelor în timpul instalării sau a întreținerii rețelelor de fibră optică. Respectarea standardelor de siguranță și a procedurilor de lucru pentru a asigura integritatea și fiabilitatea rețelelor. Cerințe: Experiență anterioară în conectarea clientilor Vodafone și joncțiunea de cabluri de fibră optică este un mare avantaj. Cunoștințe solide în utilizarea echipamentelor și instrumentelor specifice pentru lucrul cu fibră optică. Abilități de rezolvare a problemelor și de diagnosticare a defecțiunilor în rețelele de fibră optică. Capacitatea de a lucra înălțime și de a respecta normele stricte de siguranță în timpul lucrului la înălțime. Abilitatea de a lucra eficient în echipă și de a comunica clar cu colegii și clienții. Oferim: Salariu și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în cadrul companiei. Dacă ești în căutarea unei noi provocări profesionale într-un mediu plăcut, te invităm să aplici pentru acest post.
-
Cautam casieri/lucratori comerciali , pentru noul magazin Shop&Go MEGA IMAGE, din Ploiesti, Strada stefan Greceanu nr8. - zona centrala Salariu brut 3000 Lunar - in primele 3 luni de la angajare + bonuri de masa Disponibilitate pentru program de lucru in doua ture; Studii medii; Persoana organizata si punctuala; Responsabilitate, seriozitate; Locatii disponibile: Ploiesti, Str Stefan Greceanu , nr 11, blk7. Jud Prahova. Persoanele interesate sunt rugate sa ma contacteze la numarul de telefon din anunt.
-
Angajez consiliera vânzare la magazin tip insulă cu produse pentru copii. Programul este 1 zi lucrătoare cu 1 liberă . Salariu plus comision . Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Caut sofer taxi. Masina Dacia Logan 2016. Dispecerat Daniel Taxi. La chirie 24h sau procent
-
GP-Connect este o agenție de recrutare olandeză în plină creștere, care recrutează și oferă personal cu experiență, pentru clienți din Olanda, Franța, Belgia, Germania, Austria și Luxemburg, în domeniul ospitalității. GP-Connect caută chelneri cu experiență în același domeniu și cunoștințe bune de engleză (minim B1-2) pentru parcuri de vacanță și hoteluri de renume, precum RCN Vakantieparken, Roompot, Hutten, Van der Valk, Fletcher Hotels, Sunweb Group etc. Cerințe: Limba engleză la nivel bun, Experiență pe același post de cel putin un an, Abilitatea de a învăța lucruri noi, Motivație pentru a oferi un serviciu deosebit oaspeților, Om cu spirit de echipă, capabil să lucreze într-o echipă internațională Beneficii: Salariu în intervalul 1700 -2400 EUR, plătit saptamanal, (11,75 EUR/h net ) Cazare asigurată (gratis sau maxim 400 /lună, în funcție de zonă și preferințe personale), Muncă cu normă întreagă (38 de ore cu posibilitate de ore suplimentare), 18% bani de vacanță Sunt acceptate cuplurile Contract de muncă conform legislației olandeze, Asigurare de sănătate integrală și contribuție la pensie acoperite, Lucru într-un lanț hotelier sau în parcuri de vacanță, Lucru într-o echipă internațională, Suport cu autoritățile locale (BSN).
-
Caut șofer taxi cluj. Masina Dacia Logan 2016. Dispecerat Daniel taxi. Se închiriază la 24h 12h sau procent. Pentru detalii suna la telefon. Necesar atestat se face contract de munca. Detalii la telefon
-
GP-Connect este o agenție de recrutare olandeză în plină creștere, care recrutează și oferă personal cu experiență, pentru clienți din Olanda, Franța, Belgia, Germania, Austria și Luxemburg, în domeniul ospitalității. GP-Connect caută spalatori de vase cu experiență în același domeniu și cunoștințe bune de engleză (minim B1-2) pentru parcuri de vacanță și hoteluri de renume, precum RCN Vakantieparken, Roompot, Hutten, Van der Valk, Fletcher Hotels, Sunweb Group etc. Cerințe: Limba engleză la nivel bun, Experiență pe același post , Abilitatea de a învăța lucruri noi, Motivație pentru a oferi un serviciu deosebit oaspeților, Om cu spirit de echipă, capabil să lucreze într-o echipă internațională Beneficii: Salariu în intervalul 1700-2100 EUR, plătit saptamanal, Cazare asigurată (gratis sau maxim 400 /lună, în funcție de zonă și preferințe personale), Muncă cu normă întreagă (38 de ore cu posibilitate de ore suplimentare), 18% bani de vacanță Sunt acceptate cuplurile Contract de muncă conform legislației olandeze, Asigurare de sănătate integrală și contribuție la pensie acoperite, Lucru într-un lanț hotelier sau în parcuri de vacanță, Lucru într-o echipă internațională, Suport cu autoritățile locale (BSN).
-
Esti interesat de un venit suplimentar ? Poti castiga comision ce poate depasi 2000 lei. Programul e part-time, lucrezi cand vrei. Se ofera training gratuit. Ce trebuie sa faci: -daca vrei promovezi produsele firmei pe baza de catalog fizic -daca vrei promovezi produsele firmei in grupuri Facebook -daca vrei postezi in grupuri Facebook anunturi de recrutare, dai detalii in privat De instruirea celor care se inscriu la tine in grup ma voi ocupa eu. Pentru a castiga comision cat mai mare e necesar sa recrutezi oameni de pe Facebook. Pentru detalii suplimentare cere detalii la numarul de mai sus. Cerinte: -seriozitate -rabdare -ambitie -perseverenta
-
Angajam muncitori calificați pentru construcții, placări fațade, montaj pavele, lucrări de renovare și amenajări interioare spatii comerciale, locuinte, montaj gresie, faianță, parchet, aplicare glet, rigips, lavabila, salariu atractiv, bonuri de masa, posibilitate de cazare în caz de nevoie
-
Angajam muncitori calificați pentru construcții, fațade, pavaj, lucrări de renovare și amenajări interioare spatii comerciale, montaj gresie, faianță, parchet, aplicare glet, rigips, lavabila, salariu atractiv
-
S.C. ISAF S.A. angajeaza un gestionar unic pentru fabrica de prelucrari metalice situata in zona Piata Giulesti. CV-urile se vor trimite pe email. Inainte de angajare se solicita cazier. Program L-V 7.00-15.30. Descrierea postului: Receptie bunuri primite in gestiune, verificare cantitativa si calitativa, organizare bunuri, etichetare produse; Eliberare bunuri din magazie pentru consum in procesul de productie, pentru transfer catre alte gestiuni, pentru vanzare sau custodie catre terti; Gestionarea eficienta a stocului, pastrarea in conditii corespunzatoare a bunurilor; Operare documente in ERP; Cunostinte operare PC.
-
Angajez muncitori calificati si necalificati, salariu atractiv, bonusuri si bonuri de masa, loc de munca in Bucuresti, termen lung, cautam si oferim seriozitate. In caz de nevoie, oferim si cazare.
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru de full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.