Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere Pentru sectorul de producție, Transavia angajează: ELECTRICIAN (3 schimburi) Persoanele selectate vor participa alături de angajaţi experimentaţi la cunoaşterea domeniului şi a sarcinilor specifice de muncă. Locație: Brașov, județul Brașov, Abator păsări Brașov Cerințe: - certficat de calificare profesională; - experiență și disponibilitate la învățare; Beneficii: - salariu avantajos și motivant; - tichete de masă în valoare de 30 lei pe tichet; - plata orelor de noapte la schimbul 3; - pachet de produse pentru angajați; - o masă caldă; Asigurăm transport pe în localitățile: - Brașov - Gara, Tactoru, Sânpetru, Ferma Bod, Bod colonie, Hălchiu, Satu Nou; - Codlea - Hălchiu, Satu Nou, Dumbrăvița, Ferma Codlea, Codlea, Ferma Codlea; - Cărpiniș - Budila, Purcăreni, Cărpiniș, Gara Brașov, Sânpetru, Ferma Bod, Bod colonie, Hălchiu, Satu Nou; - Paltin - Paltin, Poiana Mărului, Zărnești, Râșnov, Abator - Moeciu - Moeciu, Poarta, Râșnov, Vulcan, Abator; - Cartier Noua - Abator, cartier NOUA; - Sfântu Gheorghe - Abator, Stupini, Hălchiu, Satu Nou, Bod, Harman, Sfântu Gheorghe. Dacă sunteți interesat de acest post sau dacă în cercul dumneavoastră de apropiați și prieteni pot fi persoane interesate, vă rugam să ne trimteți un CV pe adresa de email, să depuneți un CV la adresa sediului Str. Cucului, nr. 5, Brașov sau să sunați la numerele de telefon 0754018647 0755050202 0268.257.682.
-
Promovat
Tipografie angajeaza grafician calculator cu minim 1 an experienta. Reprezinta avantaj cunoasterea programelor Photoshop, Illustrator, Indesign si Acrobat Pro. Oferta este valabila full time sau part time; Domeniu activitate: Productie. Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Beneficii: tichete de masa; decont transport
-
Promovat
La ce ar trebui să te aștepți de la acest loc de muncă? Oportunitatea perfectă de a învăța, de a crește și de a-ți construi o carieră într-o companie cu creștere rapidă. Jobul este in Otopeni desi ne afișăm in toată țara. Citește cu atenție descrierea postului de mai jos și aplică cu încredere dacă te regăsești în acest rol. Abia așteptăm să te cunoaștem! Locație: Otopeni (în vecinătatea Aeroportul Internațional Henri Coandă) PS: locul de muncă va fi în Otopeni București. Însă nu te descuraja dacă încă nu locuiești în zona. Împreună vom găsi soluția! Program: Luni - Vineri: 08:30-17:30 (o oră pauză) O dată la trei săptămâni se asigură serviciul de permanență, atunci când trebuie să fii disponibil telefonic și pentru eventuale deplasări 24 24. Mașină de serviciu în perioada în care se asigură serviciul de permanență. Ce îți oferim: - Salariu de până la 5200 RON format din salariu fix (tichete de masă incluse) + bonusuri, în funcție de atingerea KPI-urilor; - O dată la 3 luni, dacă se atinge target-ul maxim pentru disponibilitatea mașinilor se acordă un plin de carburant (in valoare 350 RON); - Laptop și telefon de serviciu; - Abonament gratuit la biblioteca Bookster; - Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; - Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât professional cât și personal. Cerințe: - Ai cunoștințe de limba engleză (cel puțin la nivel conversațional); - Ai permis de conducere cat. B; - Ești un om pasionat de mașini dar nu doar să le privești sau să le conduci, ci să înțelegi și mecanismul lor de funcționare; - Ești organizat (genul de persoană căreia îi place să își noteze și să folosească agenda); - Ai cunoștințe minime de Excel (pentru actualizarea în sistem a servisărilor și a reparațiilor efectuate); - Știi să verifici din două surse o informație; - Ești un om integru si asumat; - Ești proactiv și nu te ferești de muncă; - Îți place munca de teren. Descrierea jobului Responsabilități: - Vei asigura verificarea și întreținerea autoturismelor; -Vei menține relația cu service-urile colaboratoare, cu furnizorii, cu asiguratorii, ITP, RAR; - Vei verifica informațiile din partea service-ului, astfel încât să te asiguri de corectitudinea cu care s-a rezolvat solicitarea; - Vei răspunde solicitărilor clienților cu privire la eventualele daune probleme tehnice apărute pe parcursul închirierii; - - Vei asigura transferul autoturismelor în altă localitate (vei conduce autoturismul până la destinație), în caz de necesitate și pe timpul nopții; - Vei actualiza în Excel task-urile efectuate. Descrierea companiei De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături echipei Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al organizatiei noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă echipei noastre astăzi!
-
Promovat
TRUST PM angajeaza personal calificat ca zugrav rigipsar. Beneficii: - Contract de munca pe durata nedeterminata cu un salariu ce porneste de la suma de 5.000-6.000 lei net (pentru un program de lucru full-time), in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri de Paste si de Craciun si cresteri salariale anuale; - 21 de zile lucratoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste in functie de vechimea in cadrul companiei; - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sanatate privata. Profilul tau: - Disponibilitate pentru progam de lucru Luni - Vineri, 8 ore zi; - Amabilitate, seriozitate si responsabilitate; - Exemplu pozitiv in comportamentul si relatiile cu clientii si ceilalti colegi; - Experienta intr-un post similar de minim 3 ani. In cazul in care profilul tau se potriveste cu locul de munca, te vom invita la un interviu personal in pasul urmator.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Angajăm Lucrător comercial polivalent pentru un hypermarket din Dr.Taberei ! Total beneficii salariale 2.800 lei Net. Program de lucru : Se lucrează in schimburi : -Schimbul 1 : 06:00 -14:30 -Schimbul 2 : 13:30 - 22:00 Se lucrează 5 zile pe saptamană cu 2 zile libere (prin rotatie se lucrează si in weekend). Pentru detalii suplimentare va rugăm să ne contactați telefonic sau WhatsApp la .
-
Angajam consilier vanzari produse cosmetice in zona Vitan, Beneficii salariale : 2.800 lei Net Program de lucru : -2 zile lucratoare cu 2 zile libere, 12 h zi in intervalul orar: 10:00-22:00. Pentru detalii suplimentare va rugăm să ne contactați telefonic sau WhatsApp la sau trimite-ne CV-ul tău pe adresa de email : și te contactăm noi!
-
MPC angajează lucrători depozit in Joita(Giurgiu) ! Transport asigurat din urmatoarele zone: MORENI - GURA OCNITEI - RAZVAD - VALEA VOIEVOZILOR - TARGOVISTE - ULMI - BUNGETU - ILFOVENI - MIRCEA VODA - CUZA VODA - CONTESTI - RACARI - BALDANA - TARTASESTI - GULIA Beneficii: Salariu începând de la 3.100 lei Net; Spor de 25% pentru orele lucrate de noapte; Spor de 25% pentru zilele de weekend; Bonus de productivitate până la 660 lei net (după terminarea perioadei de probă); Orele lucrate în weekend si în zilele de sărbători legale se plătesc dublu; Transport asigurat. Programul de lucru este flexibil, cu două schimburi disponibile: 08:30-17:30 și 17:30-02:30, fiecare cu 8 ore de lucru și o oră de pauză. Activitățile principale includ recepția mărfii, aprovizionarea rafturilor, picking-ul, scanarea și coletarea, și alte activități specifice depozitului. Pentru detalii suplimentare va rugăm să ne contactați telefonic WhatsApp la .
-
ANGAJAM MONTATORI MOBILIER Vrei un pachet salarial de 4000 de lei net ? Firma de transport si montaj pentru produsele IKEA cu activitate de peste 16 ani si cu peste 160 de salariati, angajeaza MONTATORI MOBILIER cu experienta. Programul de lucru este de luni pana vineri + 2 sambate lucrate pe luna. Sediul nostru se afla In Magazinul IKEA Timisoara din Comuna Dumbravita. Responsabilitati: Asamblarea produselor de mobilier si electrocasnice IKEA INCLUSIV BUCATARII la domiciliul clientilor. Oferta beneficii: Salariu motivant Programul de lucru flexibil Bonuri de masa Contract de munca pe perioada nedeterminata. Asigurare de accidente. Loc de munca stabil si motivant. Nu ezita sa ne contactezi la: sau
-
Suntem o societate producatoare de elemente pentru centre wellness si dorim sa ne marim echipa de productie, iar in acest sens avem nevoie de : Tamplar cu experienta - minim 3 ani in prelucrarea lemnului masiv sau persoana cu experienta in utilizarea utilajelor specifice unui atelier de tamplarie. Ce oferim: Oportunitatea de a lucra intr-o echipa dinamica, intr-o companie in permanenta expansiune; Salariu motivant corelat cu responsabilitatile si experienta; Tichete de masa; Oportunități de evolutie in cariera; Conditii bune de lucru; Profesionalism, seriozitate, flexibilitate. Atributiile principale si sarcinile specifice: Intretinerea si reglarea organelor si mecanismelor masinilor-unelte, in conditii de securitate a muncii; Selectarea si pregatirea materialului de lucru, insemnarea partilor care trebuie lucrate; Prelucrarea tuturor tipurilor de lemn, prin taiere, masurare, gaurire sau imbinare folosind unelte manuale sau electrice; Prelucrarea mecanica a reperelor din lemn masiv; Slefuirea si finisarea suprafetelor produselor; Montarea, asamblarea si dezasamblarea partilor componente ale produselor. Program de lucru Luni-Vineri 08:00-16:30, zona Ciorogarla, km 13, City Park.
-
Candidatul Ideal Cerinte: Preferabil din urmatoarele localitati: Clinceni,Bragadiru, Magurele, Cornetu - Permis categoria B obligatoriu; - Experienţa ca şofer distribuţie reprezinta un avantaj; - Experienta in condus auto 3.5 t; - Responsabilitate, constiinciozitate; - Fara cazier judiciar; - Seriozitate si punctualitate. - Comunicativ, ordonat, cu spirit de echipa, atent la detalii. Descrierea jobului Responsabilitati: - Transportul marfurilor in baza unor acte fiscale, emise de societate; - Participa la incarcarea si descarcarea marfii - Respectarea normelor legale in vigoare privind transportul rutier; -Raspunde de mentinerea in stare de functionare a autovehiculului, verifica valabilitatea ITP-ului, vignetei etc. - Aduce la cunoştinţă orice problemă în legătură cu starea mașinii în vederea programării la service CV-urile se trimit pe adresa de e-mail : Prin aplicarea CV-ului tau la acest job,consideram ca esti de acord cu prelucrarea datelor personale conform GDPR, aceste date fiindu-ne necesare pentru desfasurarea procesului de rcrutare. Doar candidatii eligibili vor fi selectati si invitati la un interviu. In urma selectiei cv-urilor, toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate, prin respectarea deplina a confidentialitatii.
-
Elania Resort - locatie noua, situatia in Cluj, in str. Fagetului cauta personal pentru curatenie, pentru zonele comune de acces: holuri,culoare, toalete, astfel incat daca esti o persoana careia ii place curatenia, esti mereu atent a catre igiena esti persoana potrivita pentru a te alatura echipei noastre. Daca vrei sa aflii mai multe detalii, suntem la un telefon distanta! asiguram contract individual de munca si un mediu placut si dinamic!
-
Caut fata pentru supravegherea copiilor în interiorul unui loc de joaca gonflabil, în parcul IOR sau Bazilescu doar în weekend. Greutatea maxima este de 50 kg. Plata se face la sfârșitul zilei seara la plecare, 120 de lei zi. Mai multe detalii la numărul de telefon: .
-
Cautam ingrijitoare pentru o bolnava de ciroza hepatica, care uneori se dezechilibreaza in mers, 50kg, purtatoare de pampers, lucida, program 3-4 nopti pe saptamana, orele 19 20 - 7 8, zona Cotroceni, salariu 200 lei pe noapte, 2400 - 3200 lei pe luna. Cerinte: seriozitate, experienta in domeniu, 45-65 ani, in putere www.acceda.ro Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Firma de construcții specialiști în termosistem fațade și nu numai,căutăm lucrări în București și Ilfov avem meseriași pentru orice lucrare de construcții, zugravi,fierari,dulgheri, sudori,faianțari, meseriași termosistem. Lucrări terminate în București Așteptăm colaborare cu beneficiari seriosi la fel ca noi.
-
Hello, Suntem în căutarea unor persoane dornice să se alăture echipei noastre tinere și dinamice! Dacă vrei să începi o inițiere în lumea vânzărilor și să aprofundezi taina acestui domeniu, aceasta este șansa ta! Activitate de teren de luni pana vineri Comision din vanzari Bonus de vechime Tichete de masă Salar fix Telefon si abonament de serviciu Training-uri gratuite care te ajuta sa-ti dezvolti creativitatea in vanzari Trimite un CV și te voi contacta in cel mai scurt timp!!!
-
Clinica de fizioterapie, dotata cu aparatura moderna de ultima generatie, cauta colaborator fiziokinetoterapeut, sub forma de contract de prestari servicii sau angajare. CERINTE - absolvent studii universitare specialitatea kinetoterapie -aviz de libera practica sau posibilitatea sa-l obtina - experienta minim 6 luni
-
-
Echipa BOB SI SOARE din Cartierul Latin,cauta Cofetar cu experiență, ,Cocator și Vânzătoare.Oferim salariu atractiv,decontarea transport,plus bonusuri!Va așteptăm să ne contactați la nr.de telefon:
-
-
Hotel IMPERIO angajează persoane în condiții avantajoase ! Hotel Imperio își mărește echipa, căutăm o persona dornică de muncă, cu simț de răspundere și seriozitate . Căutăm : Barman - experienta minimă, limba engleză constituie un avantaj, dar nu reprezintă un criteriu de selecție . Oferim : Salariu peste media pieței Mediu de lucru plăcut Perioada de acomodare Suport pentru perioada de acomodare Colectiv tânăr și comunicativ Transparentă și înțelegere din partea conducerii Posibilitate de cazare Pentru detalii vă așteptăm la Hotel Imperio a Cernavoda . Sau la numărul de telefon :
-
Firma de recrutari internationale angajeaza AGENT TELESALES. Principala atributie este aceea de a tine legatura si a comunica cu clientii de a colecta documente si a le distribui catre departamente, de a tine evidente si a realiza strategii si planificari. Cautam persoane foarte organizate, flexibile, implicate, si cel mai important, dispuse sa invete, pentru ca toate mecanismele vor fi explicate de la zero. Vor fi considerate avantaje experienta in vanzari sau call center. Cristian Munteanu
-
Tomis srl, depozit materiale de constructii din Satu Mare angajeaza manipulant marfa pentru punct de lucru din Satu Mare, str Lucian Blaga, nr 407, aproape de CBA. Pentru informatii suplimentare va rugam sa sunati la numarul de telefon sau personal la sediul societatii. Cautam o persoana : - Responsabila - Punctuala - Sociabil - Serioasa - Dornica de munca - Capabila sa munceasca in echipa - Rezistenta la efort - Posesor permis categoria B. Program de lucru: L-V 08.00- 17.00 S 08.00-13.00
-
untem intr-o evolutie dinamica asa ca vrem sa adaugam echipei oameni noi, cu experienta, care gasesc intotdeauna solutii de crestere. Crestem continuu echipa asa ca acum avem nevoie de O Persoana care sa ofere Asistenta Echipei de Vanzari in Constructii aflata in Teren Sarcinile acestui post le descriu mai jos pentru clarificarea responsabilitatilor: 1. Asigura suport pentru echipa de vanzari 2. Preia de la agent sau direct de la client cererile de oferta si Intocmeste ofertele de vanzare 3. Preia de la agent sau direct de la client comenzile de livrat și urmează procedura pentru pregătire și livrare 4. Tine evidenta tuturor comenzilor nesolutionate sau solutionate partial 5. Asigura legatura agentului de vanzari cu toate departamentele din companie: Achizitii - Vanzari - Logistica - Financiar 6. Face verificari periodice prin rapoarte in ERP, rezolva erorile constatate si raporteaza catre management situatia existenta.