Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea postului: - Coordonează activitatea departamentului de calitate cu scopul menținerii și dezvoltării sistemului de management al calității în concordanta cu standardele automotive; - Este responsabil pentru formularea și executarea masurilor de control al calității, inclusiv planificarea investițiilor și a cheltuielilor, obținerea certificării în concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949); - Pregătește standardele interne de calitate și asigura aplicarea acestora; - Furnizează rapoarte către management și către HQ; - Acționează pentru asigurarea îmbunătățirii continue a calității; - În colaborare cu managementul, se asigura că specificațiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, în vederea asigurării nivelurilor de calitate cerute; - Planifica și organizează efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs și proces); - Asigura managementul reclamaților clienților; - Determina cerințele de personal și stabilește programe de training pentru personalul din companie care se ocupa de asigurarea calității; - Propune necesarul de instructaje în domeniul calității; - Sintetizarea informațiilor referitoare la satisfacția clienților, rezultate din audituri, stadiul acțiunilor corective și preventive, evoluția indicatorilor de performanta ale obiectivelor proceselor sistemului de management al calității și raportarea la conducere împreună cu propunerile de îmbunatățire; - Se asigura de veridicitatea și acuratețea tuturor datelor cu privire la calitate și colaborează cu alte departamente pentru pregătirea rapoartelor cu privire la menținerea sau îmbunătățirea calității. Cerințe: - studii superioare tehnice; - limba engleza la nivel avansat limba germana constituie avantaj; - experiență de minim 3 ani într-o poziție similara; - certificare de auditor intern IATF; - capacitate de a rezolva situații neprevăzute; - atenție către detalii; - cunoașterea standardelor de calitate; - ambiția de dezvoltare personala și profesionala; - cunoștinte bune operare de calculatoare (navigare internet, Word, Excel, Outlook). Alte specificații: să aibă experiență de minim 3 ani în poziția de Manager Calitate, în industria automotive; program de lucru inegal Luni-Joi 8.00-17.00, Vineri 8.00-14.30; cunoștinte de limba Engleza la nivel avansat, limba Germana reprezintă avantaj; că și pachet salarial trebuie să îi se prezinte următoarea structura: a. salar de încadrare negociat în timpul interviului ținând cont de experiență candidatului; b. prime anuale de Paste și Crăciun, conform decizilor aplicabile tuturor angajatiilor; c. tichete de masa conform decizilor aplicabile tuturor angajatiilor (în prezent 30 RON tichet); d. se asigura relocare incluzând valoarea chiriei și cheltuielilor de întreținere pentru o perioada de maxim 6 luni; e. poate beneficia și de alte bonusuri sau avantaje pe care firma le acorda tuturor angajatiilor.
-
Promovat
PROGRAMUL DE LUCRU este în intervalul orar 13:00-21:00, de LUNI până VINERI. *Contract de muncă; *Salariu acordat în funcție de abilități, calificările și experiența candidatului; *Stabilitate(termen lung); *Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; *Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern. *Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune. BENEFICII: - Bonusuri salariale în funcție de performanțe; -Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate în clinică; - Libere de sărbători legale; -Bonus zi de naștere; -Locație ușor accesibilă, clinică Premium, mediu luxuriant. CANDIDATUL IDEAL: *Deschis și dornic de muncă; *Abilități de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică; * Atenție la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine, punctualitate; * Capacitatea de a lucra organizat, agil și inteligent.
-
Promovat
Candidatul Ideal Cerințe: - Experienţa pe stivuitor cu lame laterale reprezinta un avantaj; - Autorizaţie valabila si talon vizat; - Persoană dinamică și responsabilă; - Disponibilitate de a lucra in ture. Descrierea jobului Responsabilităţi: - Cu ajutorul stivuitorului cu lame laterale sau frontale, se vor urca cobori paletii cu marfa de pe rafturile depozitului; - Efectuarea comenzilor de marfă conform instrucţiunilor primite, prin activitati de picking; - Respectarea procedurilor operaţionale la nivel de depozit. Beneficii: - Salariu: 3500 RON NET - Tichete de masă: 30 RON zi ; - Transport asigurat pe rutele companiei.
-
Promovat
Se ofera bonuri de masa in valoare de 30 de lei pe zi(600 lei luna) + tips.Candidatul ideal trebuie sa detina o atentie sporita la detalii si sa fie pregatit pentru efort fizic, pentru incarcarea si descarcarea masinii si transportul produselor catre clienti. Experienta anterioara in domeniul livrarilor este considerata un avantaj, Daca sunteti o persoana energica, responsabila si dornica sa faceti parte dintr-o echipa dinamica, va incurajam sa aplicati pentru acest post. Este necesar permis de conducere cat. B. Program de lucru 6-8 ore pe zi, de luni pana vineri.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
-
-
Disponibil online
Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, PORTUGHEZA ( engleza obligatorie)
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Societate comerciala din Oradea cauta soferi C+E in sistem tur-retur, plata la zi. Mai multe detalii la nr de telefon
-
Societate Comercială angajeaza lucrator la tâmplarie Tel :
-
facem curățenie în subsoluri de bloc oferim se strânge gunoiul rezultat din subsol în saci de rafie se scoate saci cu gunoiul rezultat la container de la firma de salubrizare sau de la primăria de sector de care aparțineți
-
Se fac bani frumoși la glovo pt cine cunoaște,nu se mai deschid conturi al meu a fost înainte de noua veste ,peste câțiva ani se mai deschid altele piata este supra încărcată deja.
-
Angajez femeie pentru curățenie la pensiune in Târgu Jiu,cu experiență în domeniu, cu vârsta este 45 ani. Pentru mai multe detalii va rog sa ma sunați la tel.
-
DESCRIERE Descriere: Ești pasionat de pizza? Vino să te alături echipei Domino's Pizza Constanta! Oferim un pachet de beneficii atractiv pentru pizzarii noștri dedicați, iar contractul este pe perioadă nedeterminată. Beneficii: Pachet salarial de pana la 3200 RON net -suma compusa din salariu fix,tichete de masa de 40 RON zi Program Flexibil: Reduceri pentru Angajați: Până la 40% reducere la produsele noastre delicioase. Transport asigurat la sfarsitul programului Posibilitate de promovare Asistent manager. Responsabilități: Pregătirea și coacerea pizzei cu grijă și precizie. Menținerea standardelor noastre stricte de igienă și curățenie. Colaborarea cu echipa pentru o experiență excelentă a clienților. Cerințe: Pasiune pentru pizza și dorința de a învăța. Disponibilitate pentru ture și weekend-uri. Experiența în domeniul pizzeriei este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă vrei să faci parte din echipa noastră și să profiți de beneficiile noastre atractive, te asteptam in locatie sau la numarul de telefon .
-
Caut persoana serioasa la un atelier mecanic, reparatii scule pneumatice si hidraulice.
-
Descriere Grupul de unități de cazare și turism Vegahotels constituit din societatea LYRA TOUR VEGA HOTEL si societatea VEGA COMPANY . FALEZA Hotel by VEGA, angajeaza AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII. Atributii de serviciu: - Intocmeste necesarul de aprovizionare cu marfuri si materiale necesare desfasurarii activitatii hotelului. - Organizeaza si asigura transportul marfurilor aprovizionate în conditii de maxima eficienta. - Intocmeste si negociaza contracte de aprovizionare cu marfuri precum si cele de transport. - Vizeaza facturile pentru marfurile aprovizionate si cheltuielile de transport. - Realizeaza aprovizionarea cu marfuri alimentare a unitatilor de alimentatie publica si laboratoarelor, în baza comenzilor primite. - Realizeaza aprovizionarea cu marfurile nealimentare pentru hotel si celelalte sectoare, în baza comenzilor primite. - Utilizarea in conditii de maxima eficienta a mijloacelor de transport. - Respectarea normelor igienico-sanitare în transportul marfurilor. - Achizitionarea marfurilor sa fie facuta la cel mai bun raport calitate pret. - Isi coordoneaza programul în functie de cerintele solicitate. - Asigura ca toate marfurile sa fie insotite de documente fiscale si documente care asigura calitatea marfurilor. - Verifica ca marfurile sa se incadreze în termenele de valabilitate. - Refuza la achizitie marfuri care nu corespund calitativ, care nu au aspect comercial si care nu se incadreaza în termenul de valabilitate sau garantie - Controleaza modul de depozitare al marfurilor în cadrul depozitelor. - Urmareste rulajul stocurilor la marfurile aprovizionate în vederea reducerii acestora. - Face propuneri de valorificare a stocurilor cu miscare lenta. - Participa la actiunile de inventariere a stocurilor de marfuri. - Face propuneri pentru completarea dotarilor în vederea asigurarii conditiilor cerute de catre normativele în vigoare. - Colaboreaza cu guvernanta in vederea completarii inventarului moale si a obiectelor de inventar. Calitati profesionale : - atasament fata de munca si unitate. - spirit de initiativa. - preocupare pentru realizarea în termen a lucrarilor. - abilitate si competenta în discutii cu partenerii de afaceri. - sa posede arta conversatiei, a decentei si sa raspunda cu solicitudine. - memorie in general si memorie vizuala in special. - comunicare, spirit de observatie, curtoazie. - spirit comercial, perseverenta si vigoare. - interes pentru ridicarea pregatirii profesionale. - aspect fizic si vestimentar placut. - sa fie cetatean roman sau al Republicii Moldova sau strain cu permis de munca. - cazier judiciar curat. - colegialitate, spirit de echipa, perseverenta, capacitatea de a lucra cu deadline-uri. - capacitatea de a lucra in conditii de stres, atentie distributiva, spirit de initiativa. Se ofera: - mediu de lucru placut - echipa formata - contract pe perioada nedeterminata - salariu atractiv - Bonuri de masa - bonusuri - alte facilitati. CV-urile se depun la Receptia Vega Hotel, situat pe Bd. Marea Unire, nr, ( langa parcul de la Elice). Relatii la tel , Departament Resurse umane.
-
RECEPTIE HOTEL: Candidatul ideal: Cunostinte bune de limba engleza, disponibilitate pentru lucru in ture de noapte. Sa dea dovada de seriozitate si corectitudine, sa aibe o atitudine pozitiva, sa-i placa sa lucreze cu oamenii, sa fie sociabil. Bune cunostinte de limba engleza. Oferim conditii de munca intr-un mediu profesionist alaturi de o echipa tanara si entuziasta, un pachet salarial motivant. Responsabilitati si beneficii: Activitatea la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste produsul si serviciul cazarii, respectarea procedurilor de lucru; promotor al imaginii pozitive catre toti clientii. Cunostinte profesionale aferente activitatilor din receptie Comunicare Limba engleza Cunostinte calculator (Fidelio, Office). Calitati personale: Prezenta fizica placuta Responsabilitate pentru munca prestata Politicos, amabil Inclinatie pentru lucrul cu clienti, spirit comercial Memorie vizuala dezvoltata Echilibru emotional, adaptabilitate, intuitie Spirit de echipa Seriozitate. Descrierea companiei: Compania face parte din cel mai mare grup de firme din Galati, fiind intr-o dezvoltare continua. Cu o echipa tanara si dinamica, prin calitatea desavarsita a produselor si serviciilor, cele 2 hoteluri, Vega Hotel, respectiv Faleza Hotel by Vega, si-a mentinut pozitia de lider de piata de la inaugurare si pana in prezent. Beneficii: se ofera salariu motivant ( 2600-2700 lei), mediu de lucru deosebit, posibilitate de promovare, bonuri de masa, bonusuri, cursuri de perfectionare, training-uri.
-
Descriere generala a postului: Asigura efectuarea curateniei in sectorul repartizat (camere, anexe, holuri, scari) potrivit tehnologiei stabilite si folosirea adecvata a utilajelor din dotare si a materialelor respective. Pregateste camera pentru inchiriere turistilor. Responsabilitati: Raspunde de calitatea si operativitatea efectuarii curateniei in sectorul repartizat. Raspunde de bunurile date in primire din camere si anexe, de respectarea destinatiei materialelor ce trebuiesc aranjate in camere si bai si de bunurile turistului pe perioada efectuarii curateniei in camere sau alte ocazii in care intra in camera. Beneficii: angajare pe perioada nedeterminata, mediu de lucru placut, posibilitate de perfectionare, salariu atractiv, tichete de masa, prime de performanta, prime zi de nastere.
-
Peroansa de 22 ani tanara si cu experienta in curatenie la hotel Boavista Farmaciile Help net si Iulis mall doresc angajare la curatenie boocuri sau la birouri , oficee sau part time la restaurante
-
-
Firma de curatenie colaboram cu dezvoltatori privind curatenia dupa constructor chiar si infolieri. De asemenea oferim servicii de curatenie si pentru persoane fizice. Preturi minime negociabile.
-
DESCRIERE Descrierea jobului Vei livra la timp produsele comandate de clienții noștri; Încasarea banilor pentru comenzile plătite la livrare; Alte sarcini administrative (ex: activitati de curatenie, formare cutii pizza, preluare comenzi , etc). Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu 1900 LEI + tichete de masa in valoare de 800 lei Program FLEXIBIL Reducere angajat intre 30-40 % pentru toate produsele noaste. Salariu creste dupa perioada de proba de 3 luni . Candidatul Ideal Detii permis de conducere (categoria B), de minim 1 an Ești orientat spre servicii de calitate și către rezultate; PENTRU MAI MULTE DETALII LA NUMARUL DE TELEFON
-
Firma din Germania angajeaza 2 sudori (sudare autogena) si pana la 6 muncitori la conducte (pipe workers). Lucrarea incepe la data de 8 aprilie (Virburg). Salariu net: min 12 eur ora Plata: in data de 15 Ora de lucru: 56 ore pe saptamana Cazare asigurata de catre firma. Trasnport zilnic la santier si inapoi la locul de cazare: asigurat. Sentierul este pe termen lung. Afara de limba romana, limba germana (sau engleza) reprezenta un avantaj. WHATSAPP ESTE OBLIGATORIU!
-
Reprezentanta service camioane si remorci Bucuresti, autorizata RAR, angajeaza Receptionist / Receptioner service auto / front desk. Beneficii: - venituri atractive; - conditii foarte bune de lucru; - loc de munca stabil; - oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul firmei; - colectiv tanar, dinamic; - locatie aflata la doar 200 metri de statia de metrou Preciziei - Militari. Asteptam CV-ul prin mesaj in platforma sau la adresa de e-mail