Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Elytis Hospital caută consilier relații clienți, implicat ă şi cu o atitudine pozitivă, care să gestioneze relaţiile cu pacienţii şi programările acestora. Ne dorim ca noul nostru coleg nouă noastră colegă, să fie o persoană organizată, prietenoasă şi atentă la detalii. Cerințe: Cunoştinţe MS Office și operare calculator; Disponibilitate de a lucra în ture de dimineaţă şi de după-amiază; Atitudine calmă, tolerantă și orientare către identificarea soluțiilor; Onestitate şi seriozitate; Uşurinţă în interacţiunea cu pacienţii; Implicare proactivă în situaţiile noi; Experienţa într-un rol similar - reprezintă un avantaj; Studii medii; Bună înţelegere a platformelor de socializare (Facebook Instagram Whatsapp) Cunoştinţe limba engleză poate reprezenta un avantaj, dar nu este o condiție obligatorie. Responsabilităţi: Preia, analizează şi soluţionează cu amabilitate, toate solicitările venite din partea pacienţilor spitalelor Elytis, prin apeluri telefonice sau email-uri, Whatsapp, Facebook Messenger, etc.; Oferirea de răspunsuri la solicitările online de programare; Acordarea de asistență și consiliere clienților, în accesarea serviciilor medicale, din portofoliul spitalelor Elytis; Gestionarea relaţiilor cu pacienţii actuali şi potenţiali ai spitalelor Elytis; Menținerea relațiilor cu partenerii medicali din portofoliul spitalelor Elytis, pentru verificarea datelor legate de programările efectuate; Depunerea tuturor eforturile pentru rezolvarea eficientă a situaţiilor limită, inclusiv a programărilor urgente. Ce vei câștiga din această experiență? - posibilitatea de a lucra alaturi de o echipa tanara si dinamica; - oportunități de dezvoltare profesionala; - program flexibil,se poate lucra si in mod hibrid; - venituri în funcție de performanța; Desfășurarea activității se realizează în clădirea laboratorului de analize Elytis, situat în Bld. Chimiei, nr 14 - jud Iași În cazul în care CV-ul dvs. va fi selectat, veţi fi contactat telefonic sau pe adresa de mail, pentru a programa susţinerea interviului. Vă dorim mult succes!
-
Promovat
Angajam Montator Tamplarie PVC-Aluminiu. Acceptam si echipe de montaj cu contract de colaborare. Cerinte: Absolvent studii medii (minim); Carnet conducere categoria B; Bune abilitati de comunicare. Abilitatea de a citi, interpreta si lucra conform desenelor tehnice; Cunostinte in folosirea nivelei, ruletei; Experienta in domeniul tamplarie sau constructiilor,constituie un avantaj; Descrierea jobului: Realizeaza montaje conform planificarii primite; Transporta marfa in bune conditii pana la adresa de montaj; Participa la descarcarea marfii livrate; Asigura demontajul si montajul tamplariei, geamurilor, accesoriilor conform fiselor tehnice; Utilizeaza si intretine corespunzator echipamentul de lucru. Beneficii: Salariu atractiv ,tichete de masa Decontare transport Stabilitatea locului de munca; Program de Luni pana Vineri Va invitam sa depuneti CV-ul dumneavoastra la sediul nostru Qfort: Calea Dorobantilor nr. 65, Cluj-Napoca, Judetul Cluj, telefon sau la adresa de email
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Oradea se lucrează 5H, interval orar - 16:00>21:00 de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv; bonuri de masa; decont de transport pe OTL. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 07********21 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
HOTEL EVIA *** din Eforie Nord angajează: pentru sezonul estival incepind cu luna Mai până în Septembrie PERSONAL ASIATIC, FEMEI ȘI BĂRBAȚI. 10 persoane PERSONAL: CAMERISTE RECEPTIONERI, OSPATARI, AJ.OSPATARI, MUNCITORE ȘI MUNCITORI, NE CALIFICAȚI. Asiguram Cazare și masă gratuită ,contract de muncă, salarii f.f.bune.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Promovat
Căutăm colegă pentru postul de florist în studioul floral din Dumbravița. Program de lucru zilnic de la 14:00 - 20:00
-
Descrierea jobului - Cluj Napoca - sa efectueze rezervari pentru clienti - sa ii intampine pe oaspeti - sa repartizeze camerele in functie de cerintele si solicitarile clientilor - sa emita facturi fiscale pentru serviciile hoteliere - sa ofere informatii tuiristice si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie in limbi straine - sa se ocupe de plangerile si solicitarile oaspetilor - sa tina inregistrarile si sa faca munca specifica de birou - sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel Cerinte - cunostinte de operare pe calculator (email, Windows, Word, Excel) - Persoana dinamica, determinata, orientata catre client - Flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru (schimbul I si II- tura de noapte) - aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine - capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile Avem rugamintea sa ne transmiteti intentia dvs pe adresa de mail
-
-
Restaurant Pensiune Casa cu stuf, situat in 23 August - Olimp Constanta, soseaua DN39B, angajeaza urmatoarele posturi: - Bucatareasa - Ajutor bucatar - Ospatarita - Ajutor Ospatar - Femeie la vase De preferat din zona 23 August - Mangalia (Constanta). Decontam drumul iar pentru persoanele venite din tara asiguram cazare. Pentru orice detalii va rugam sa sunati la numarul afisat intre orele 09:00 - 18:00
-
Firma de alpinism utilitar cu sediul in Sibiu si activitate in toata tara, angajam barbati cu experienta in domeniu, inclusiv in spalarea geamurilor . Asiguram cazare pentru cei care nu au domiciliul in acest oras. Salariu 4500 lei net/luna. Telefon: , email: .
-
Oferim spre inchiriere autonacela cu operator pentru munca la inaltime, cu preturi incapand de la 100 lei/h. Inaltimea nacelei: 20 m. Informatii la telefon 0742/059221.
-
Firma de alpinism utilitar cu sediul in Sibiu si activitate in toata tara, recrutam pentru angajare tineri intre 18-35 de an, cu posibilitate de formare profesionala. Oferim cazare, diurna si salariu incapand cu 2500 lei net in perioada de pregatire. Cerinte: seriozitate, indemanare, abilitati de gestionare a emotiilor la inaltime. Telefon: .
-
Descrierea jobului: - 1 post fizio/kinetoterapeut cu normă întreagă Candidatul ideal trebuie sa aiba: - studii superioare absolvite cu licență în domeniul balneofiziokinetoterapiei și recuperării medicale, - vechimea în specialitate constituie un avantaj, - aviz de liberă practică/ certificatul de membru avizat (sau posibilitatea de a-l obține), - poliță de asigurare pentru răspundere civilă profesională, - disponibilitate pentru aprofundarea si diversificarea tehnicilor si metodelor de lucru, - persona activă și dornică de a învăța lucruri noi, - atitudine pozitivă. Principalele responsabilități ale postului: - să poată oferi servicii de asistență terapeutică din domeniul recuperării, al reabilitării fizice și funcționale, - elaborarea planului terapeutic pe etape pentru tratamentele individuale și în grupe omogene a bolnavilor, pe baza indicațiilor medicului ; - informarea pacienților cu privire la procedurile recomandate - pregătirea pacienților pentru efectuarea procedurilor - să stabilească priorită ile privind procedurile de recuperare medicală i să întocmească programul de lucru - aplicarea tehnicilor medicale specifice fiecărui caz în parte i completarea permanentă a fișei de recuperare a pacientului, precum și evoluția acestuia; - individualizarea protocoalelor de recuperare pentru diverse patologii ortopedice, traumatice sau neurologice. -cunoasterea protocoalelor de fizioterapie si aplicarea acestora in functie de diagnosticare. - raspunde de disciplina, ținuta si comportamentul personalului din subordine și al bolnavilor pe care îi are în îngrijire; - raspunde de buna utilizare a aparaturii medicale, instrumentarului si intregului inventar al sectiei, si face propuneri de dotare conform necesităților; - gestionarea programului cu pacientii și gestionarea necesarului în cabinet. - cunoașterea și aplicarea elementelor de operare PC. Se asigură formare profesională prin achiziționarea de noi cunoștințe, competențe și abilități.
-
CUSĂTORI (CONFECȚIONERI TEXTILE) cu sau fără calificare dar cu experiență în domeniul confecțiilor textile Oferim : 1. Pachet salarial atractiv format din : - tichete de masă - spor de fidelitate acordat anual - ore suplimentare plătite dublu - asigurare transport cu microbus sau autobus pe rute stabilite (Hartop, Husi, Basarabi, Arghira, Preutesti, Dolhesti, Dolhasca, Baia, Spataresti, Fantana Mare, Vadu-Moldovei, Draguseni, Boroaia, Giulesti) sau decontare abonament transport pentru alte rute; 2. Program de lucru de 8 ore zi, 5 zile săptămână și Sărbători legale libere; 3. 21 de zile de Concediu de Odihnă; 4. Zile libere plătite pentru evenimente familiale deosebite; 5. Tichete cadou acordate cu ocazia Sărbătorilor de Crăciun și Paște. SC MOTEXCO SRL produce si comercializeaza o gama variata de echipamente de lucru si protectie ce se adreseaza domeniilor militar, industrial, civil. Ne găsiți pe str.ȚĂRĂNCUȚEI, NR.19 în mun.FĂLTICENI, jud.Suceava (fosta FILATURĂ) Vă așteptăm!
-
Firma specializata in etansarea trecerilor prin pereti ,angajeaza muncitori seriosi . -nu este necesara experienta -se cere permis de conducere cat B -dispunere la deplasari . Program flexibil. Weekend-uri libere! Ofer contract de munca! Pt mai multe detalii nu ezitati sa sunati la numarul de telefon:
-
Relatii la Tel; cont curent RO19BACX
-
Cautam livratori pt Tazz si Glovo , daca esti deja subcontractor la alte flote vino cu minim 5 curieri de ai tai la noi in echipa si timp de 3 luni ai comision 0 % daca ai un srl sau un pfa si doresti sa incepi sa iti construiesti propia flota hai in echipa noastra ai 2% comision posibilitatea dea a inchiria biciclete si scutere electrice sau scutere pe benzina , le poti cumpara si inn rate ( la ramanere ). Intra pe cautamlivratori.ro
-
Societate cu 24 ani de experienta in domeniul instalatiilor, cu sediul in Popesti-Leordeni, angajeaza cu forme legale electricieni si instalatori pentru executie, intretinere si reparatii instalatii de utilizare (interioare) pentru ansambluri rezidentiale (locuinte, spatii comerciale etc) si industriale (fabrici de productie etc). Activitatea se desfasoara, in principal, in zona de sud-est a Bucurestiului (Berceni, Popesti-Leordeni, Dobroiesti etc). Candidatul ideal: => Experienta in domeniul instalatiilor sau disponibilitate de a se perfectiona in acest domeniu; => Experienta in lucrul pe santier sau disponibilitate de a lucra pe santier (in conditii de santier); => Seriozitate, responsabilitate, respectarea cerintelor de calitate; => Calificari si autorizari in domeniu reprezinta un avantaj; => Carnetul de conducere reprezinta un avantaj; => Domiciliul in Bucuresti Ilfov sau zone limitrofe (nu se asigura cazare, se asigura transport de la sediul firmei la punctele de lucru dus-intors); Beneficii : => Contract pe perioada nedeterminata (cu perioada de proba remunerata de o saptamana); => Salariu atractiv si motivant, in functie de abilitati, performanta si fidelitate; => Program de lucru 8 ore zi (efectiv lucrate), 5 zile saptamana (luni-vineri); => Nivel de salarizare pentru personal calificat intre 5500 lei brut (3781 lei net) si 6500 lei brut (4469 lei net) pentru cca. 168 ore lucrate; => Nivel de salarizare pentru personal necalificat intre 4582 lei brut (3150 lei net) si 5000 lei brut (3437 lei net) pentru cca. 168 ore lucrate; => Posibilitatea majorarii veniturilor prin prestarea de ore suplimentare platite; => Posibilitati de pregatire, calificare si autorizare in domeniu;. * Detalii puteti primi intre orele 8-17, de luni pana sambata, la nr. de telefon sau .
-
se angajeaza coafeza /frizerie cu sau fara experienta,cu sau fara clientela,salarul atractiv si bine meritat.salon cu vechime, clientela formata,ambient placut.echipa dedicata si deschisa
-
Promovat
ANGAJAM IN TURDA MUNCITORI,FEMEI SI BARBATI LA FABRICA DE CORNURI SI BISCUITI,SALAR 3.700 LEI IN MANA LUNA, INFORMATII LA TELEFON SAU MESAJ
-
ANGAJAM SOFERI DIN BECLEAN si COMUNELE APROPIATE PENTRU DISTRIBUTIE LA SCOLI SI GRADINITE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA PE DUBA ,EXPERIENTA IN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ LA ANGAJARE, -SE LUCREAZA IN ZILELE DE ,LUNI, MARTI,MIERCURI, JOI DE LA ORA 6,00 DIMINEATA PANA LA ORA 14,30, -IN ZILELE DE SAMBATA SI MARTI DUPA MASA TREBUIE SA SE PREZINTE LA FABRICA DE CORNURI SI BISCUITI DIN TURDA PENTRU APROVIZIONAREA CU PRODUSE, -MASINA RAMANE ACASA LA SOFER PE BAZA DE INVENTAR,MASINA ARE G.P.S., -FIECARE SOFER ARE 2 TRASEE PE CARE LUCREAZA,LUNI-MIERCURI SI MARTI-JOI, -SOFERUL TREBUIE SA STIE SA INTRETINA MASINA, -SALAR 3.600 LEI PE LUNA IN MANA,MEDIE 150 LEI PE ZI IN MANA, -NU ANGAJAM PRIETENI CU ALCOOLUL SAU PERSOANE CONDAMNATE, -INFORMATII LA TELEFON 0751 POP 193820.
-
Salutare! Ești în căutarea unei oportunități de carieră flexibilă în industria asigurărilor? Echipa noastră are vești excelente pentru tine! Acum poți să te alături echipei noastre și să lucrezi part-time sau de la distanță, beneficiind de flexibilitatea de a-ți organiza programul în funcție de nevoile tale. . Ca parte a echipei noastre, vei avea oportunitatea de a lucra într-un mediu stimulant, cu colegi dedicați și cu experiență în domeniul asigurărilor. Vei avea acces la resursele și instrumentele necesare pentru a-ți dezvolta abilitățile și pentru a-ți atinge potențialul maxim. Dacă ai experiență în industria asigurărilor sau în domenii conexe, precum vânzări, servicii clienți sau subscripții, te încurajez să aplici pentru a deveni asistent in brokeraj. Vei avea ocazia să lucrezi alături de profesioniști de top în domeniu, să-ți dezvolți abilitățile și să construiești o carieră de succes într-un sector în continuă evoluție. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o companie în creștere, care promovează excelența, inovația și satisfacția clienților. Te așteptăm cu nerăbdare să aflăm mai multe despre tine și să explorăm cum putem colabora pentru a aduce valoare și succes în industria asigurărilor.
-
Angajam Contabil a-primar Secretar(a) care sa se alature echipei noastre. Candidatul Ideal: -capacitatea de a invata rapid, - atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa - studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; -experiență pe un post similar 2 ani; -cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); -abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); -flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; -permis de conducere. Descrierea jobului: -intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; - urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; -mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii confirmari de sold; -preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; -- -intocmeste contracte; - intocmire ordine de plata foi de varsamant; -intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; - indosariere documente; -administrarea corespondenței (email, poștă) -elaborarea și redactarea diverselor documente, prezentări și rapoarte - participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; -alte sarcini contabile administrative solicitate in functie de nevoile companiei. Se asigură un mediu de lucru placut, posibilitati de crestere avansare. Locatia este in Jilava, jud. Ilfov
-