Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
DESCRIERE Compania APT Prohuman Angajeaza Montator Subansamble pentru o fabrica din Oradea in domeniul automotive. CERINTE: -disponibilitate lucru in 3 schimburi - studii medii - persoana dinamica - atentie la detalii BENEFICII : Salariu de angajare 3800 Brut Bonuri de masa 40 de lei zi lucrata Bonusuri lunare de prezenta si performanta Transport asigurat Al 13-lea salariu Asigurare medicala privata Ruta: Beius-Oradea Ruta: Oradea-Tinca Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru comun!
-
Promovat
Angajam operatori masini unelte automate si semiautomate pentru o fabrica din Micesti Beneficii: - mediu de lucru organizat; - la pachetul salarial se adauga tichete masa de 40 Ron zi lucrata; - posibilitate de prime nete lunare; - prime Paste, Craciun,8 Martie; - program de lucru pe trei schimburi; - ore noapte platite cu spor de 25%; - ore suplimentare platite 200%; - transport asigurat din Pitesti, Maracineni, Retevoiesti, Ganesti, Lapusani, Leicesti, Pacioiu, Cosesti, Petresti, Darmanesti, Negreni, Piscani,Micesti, Leresti, Voinesti, Campulung, Schitu Golesti, Lazaresti, Draghici, Mihaesti, Radesti,Stalpeni, Titesti, Clucereasa,Valea Mare Pravat, Topoloveni, Stefanesti, Calinesti,Mioveni. Ce așteptăm de la tine: - Seriozitate, implicare; - Respectarea regulamentului de ordine interioară și a normelor de securitate Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactați la 0729 800 109
-
Promovat
NOU! Angajam la o companie multinationala din BRASOV operatori productie, cupluri sau necalificati Angajam pe termen lung operatori productie, controlori calitate, muncitori necalificati, inclusiv cupluri, la o companie multinationala din Brasov in domeniul asamblarii componentelor auto. NU SE CERE EXPERIENTA! Oferim: -formare profesionala la locul de munca; -contract de munca pe termen lung pe durata nedeterminata; -posibilitatea de a face ore suplimentare; -transport local asigurat; -pachet financiar minim garantat de 3.200 lei net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii; -bonusuri, ore suplimentare platite cu 200%, spor de noapte 125%; -posibilitati de promovare. Cerinte: -cazier curat; -disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi; - minim 8 clase Relatii la telefon: zero sapte sase sase sase cinci patru zero patru trei ALEX zero sapte sase sapte unu doi opt unu sapte opt BOGDAN
-
Promovat
Esti o persoana energica si pozitiva, iti place comunicarea deschisa, interactiunea cu colegii si clientii, ai o buna capacitate si o inclinatie naturala pentru colaborare si oferire sprijin. Ai initiativa, inveti cu usurinta si esti autodidacta. Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie si sa fii eficienta, intelegi si asimilezi rapid lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca! Alatura-te echipei Victoria Gallery in calitate de SALES ASSISTANT! CERINTELE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client; - Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva; - Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture , lucru in zilele de week-end si sarbatori. - Asigura consultanta clientilor cu privire la produsele din magazin; - Pastreaza in permanenta o atitudine profesionista, prietenoasa, dar totodata plina de respect fata de clientii magazinului; - Tine in permanenta evidenta solicitarilor clientilor, atat cu privire la produse, cat si la servicii sau orice alte observatii recomandari pe care le comunica superiorului; - Are o atitudine proactiva, venind in intampinarea clientilor prin intrebari aditionale, sugestii recomandari legate de produse si servicii; - Aranjeaza produselor din magazin in conformitate cu standardele companiei; - Participa la realizarea inventarelor; - Participa ori de cate ori este nevoie la receptia marfii, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Pastreaza in bune conditii bunurile companiei care ii sunt incredintate spre folosinta, cu respectarea procedurilor interne. OFERTA FINANCIARA: - Pachet salarial fix - Tichete de masa - Comision din vanzari - Bonus la atingerea targetului pe magazin - Reducere de angajat Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara si competitiva, nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau pe adresa: , urmand sa ne cunoatem in cadrul unui interviu. Te asteptam in echipa Victoria Gallery!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Bucatar cu norma intreaga si salariu negociabil la Wolkendorf Hotel din comuna Vulcan, jud. Brasov. Se asigura transport si se asigura cazare in functie de cerere. Candidatul ideal: Aspect curat si ingrijit; Mod de lucru curat si ordonat; Capacitate de a lucra sub presiune si de a lucra intr-o echipa; Atentia sporita detaliilor; Responsabilitate fata de munca prestata. Descrierea jobului: Intocmirea listelor cu ingrediente si materie prima pentru aprovizionare; Organizarea receptiei si depozitarea alimentelor corespunzator; Mentinerea unui standard ridicat de igiena conform normelor in vigoare. Prepararea felurilor din meniu împreună cu ceilalți membri ai echipei. Asigură curățenia zonei de lucru, cât și a bucătăriei. Participă activ la întreținerea ustensilelor de bucătărie si al echipamentului din dotare. Ține cont de perisabilitatea și termenul de valabilitate ale produselor alimentare. Asigură implementarea și menținerea standardelor de păstrare și depozitare a produselor, semipreparatelor și preparatelor cu respectarea normelor igienico-sanitare în vigoare. Răspunde de păstrarea în bune condiții a ustensilelor și veselei. Respectă normele de igienă și securitate a muncii.
-
Caut muncitori pentru anvelopat blocuri in germania.mai multe detalii la acest nr de whatsapp :plus,patru,noua,unu,cinci,doi,unu,sapte,doi,sase,unu,cinci,unu,patru
-
Suntem în căutarea artiștilor florali talentați cu sau fără experiență pentru a se alătura echipei noastre din cadrul florăriei Roxy Flowers. Căutam o persoană responsabilă, organizată, punctuală, obișnuită cu lucrul în echipă și respectul reciproc al colegilor și nu în ultimul rând, pasionată de flori Responsabilitățile includ crearea și realizarea de aranjamente florale de înaltă calitate, consultarea clienților pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora, gestionarea inventarului și menținerea unei prezențe profesionale în cadrul evenimentelor speciale, cât și activități specifice florilor: întreținere plante, pregătirea vaselor și a florilor, curat la masa de lucru. *se lucrează în 2 ture, iar Weekend-urile prin rotație Dacă sunteți pasionați de arta florilor și doriți să vă alăturați unei echipe creative și dinamice, vă rugăm să ne contactați la De asemenea, căutăm și un băiat handyman cu experiență în tâmplărie, sudură și montaj și obligatoriu carnet categoria B (pentru livrări) pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ai cunoștințe în aceste domenii și ești interesat să lucrezi într-un mediu dinamic și variat, te rugăm să aplici pentru această poziție
-
Experienta obligatorie de 4 ani in proiectarea mobilierului la comanda
-
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.
-
Societate din București, angajăm ajutoare de electricieni cu experiență și electricieni. Executăm instalații electrice în spații comerciale și clădiri rezidențiale (în construcții muncă pe șantier). Asigurăm continuitate în muncă pe tot parcursul anului și încercăm să oferim tuturor angajaților noștri condiții cât mai bune de muncă, indiferent de anotimp. Programul de lucru este de luni până vineri, de la 8:00 la 16:30, 8 ore + jumătate de oră pauză de masă. *Decontare transport. Salariul se poate negocia la interviu. Creșteri salariale periodice în funcție de rezultate. Contract individual de muncă (salariul integral pe contract). Concediu plătit - 21 zile an. Prime de sărbători. Zilele libere de la stat sunt plătite (nu se lucrează). Plata se face o dată la 2 săptămâni (bilunar), fără întârzieri. Nu oferim cazare! Detalii la telefon - disponibil și în weekend.
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
ANGAJEZ MANIPULANT FRUCTE LEGUME PROGRAM 8 0RE SALARIU 3000 RON NET . PENTRU DETALII
-
Angajam Covrigar/ modelator covrigi și Vanzatoare cu experienta. Locația se afla la Piata Drumul Taberei (Moghioros). Acces ușor atât cu metroul, cât și cu RATB/tramvai (Stație tramvai 41). Salariu motivant, program o zi cu o zi sau zilnic. Bonus Zilnic din vânzări. Tel.
-
-
Angajez asistenta part time fara experienta in Cluj-Napoca,salarizare 300-350 EUR,program intre 14-18 zilnic la un CMI Dermatologie
-
Angajam personal pentru ingrijire batrana deplasabila. Atributii: ingrijire pacient, supraveghere tratament medical, companie, insotire plimbari, gatit si servit masa, menaj de intretinere. Locatie: Pipera, apartament in complex rezidential Program de lucru: intern, 1 luna lucratoare 1 luna libera Beneficii: cazare, hrana asigurate de angajator. Diferite bonusuri oferite, conditii deosebite. Oferta salariala: 5000 lei Recrutam o persoana cu experienta anterioara si referinte, interesata de o colaborare pe termen lung. Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul Sau Completati fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle jVsdeKw8ueeL6uA27 Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: www.facebook.com profilesrecruitment
-
Dorim sa ne marim echipa si suntem in cautare de absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (Constructii civile, industriale si agricole).
-
Dorim sa ne marim echipa si suntem in proces de recrutare de muncitori calificati si necalificati. Experienta constituie un avantaj.
-
Pentru una dintre cele mai mari retele de centre de reparatii auto din Irlanda, recrutam tinichigii cu minimum 2-3 ani experienta in domeniu. Limba engleza la nivel conversational reprezinta un avantaj! Cazare asigurata! Responsabilități: - Repararea masinilor avariate in accident, pe contract de asigurare; - Experienta in chituirea, mascarea, slefuirea componentelor caroseriei; - Cunoasterea etapelor necesare reparatiei elementelor de caroserie si capacitatea de a le executa la un standard inalt; - Demontarea, repararea, montarea si ajustarea elementelor caroseriei avariate in urma accidentelor. Cerințe: - Minimum 2-3 ani de experiență pe poziția de tinichigiu auto. - Nivel limba engleză incepator - Persoana eficienta, abilități excelente de organizare - Livrarea în mod constant a unor rezultate de înaltă calitate. - Cunoștințele de operare calculator constituie un avantaj Beneficii: - Salariu incepand de la 2800 eur luna (net) - Contract de munca direct cu angajatorul, pozitie full time, perioada nedeterminata - Program de lucru de 40 h sapt, luni-vineri - Cazare asigurata de angajator (camera single). - Program de formare, dezvoltare și progres în carieră - Suport la întocmirea documentelor necesare pentru a lucra în Irlanda
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie specializată în oferirea de servicii profesioniste de montaj, service şi postservice folosind tehnologii de ultimă generaţie, datorită vastei experienţe în domeniul producţiei tâmplăriei din PVC şi Aluminiu, acumulate în cei peste 25 ani de activitate, Specialist ofertare Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Descriere generală și obiectivul specific al postului: crearea și pregătirea ofertelor tehnice și comerciale pentru produsele și serviciile oferite de companie către partenerii săi internaționali. Activitatea principală este de a analiza cerințele și specificațiile clienților și de a pregăti oferte financiare care să răspundă nevoilor și cerințelor acestora. În măsura disponibilității există și posibilitatea efectuării de deplasări în Comunitatea Europeană cu scopul de a întâlni potențiali clienți sau pentru a participa la evenimente și târguri de specialitate. Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență în domeniul vânzărilor relații cu clienți de minim un an; - abilități analitice - capacitatea de a analiza cerințele clienților și de a identifica soluții potrivite pentru aceștia; - abilități de comunicare: capacitatea de a redacta documente clare și concise, de a prezenta oferte într-un mod persuasiv și de a comunica eficient cu clienții și cu echipele interne; - capacitatea de negociere și de rezolvare a problemelor; - orientare către rezultate; - abilitate de a lucra sub presiune pentru a respecta termenele limită; - gândire strategică pentru a dezvolta metode eficiente de ofertare; - capacitatea de adaptare la un mediu flexibil. Abilitatea de a învăța rapid și de a se adapta la situații noi și neprevăzute; - cunoștințe de limbă engleză nivel mediu - avansat; - bune cunoștinte de operare a pachetului Microsoft Office; Responsabilități: - analizarea cerințelor clienților în vederea pregătirii ofertelor adecvate; - calcularea costurilor asociate produselor și serviciilor oferite; - redactarea descrierilor produselor sau serviciilor, specificațiilor tehnice, termenilor și condițiilor, prețurilor, garanțiilor și alte informații relevante pentru ofertă; - comunicarea și coordonarea eficientă cu colegii pentru a asigura acuratețea și coerența ofertei; - negocierea și prezentarea ofertelor, implicarea în negocierile cu clienții pentru a clarifica sau negocia anumite aspecte ale acestora; - monitorizarea și supravegherea progresului ofertelor. Oferirea răspunsurilor la întrebările sau solicitările suplimentare ale clienților pentru a obține rezultate pozitive; - îmbunătățirea procesului de ofertare prin identificarea și implementarea unor metode și instrumente mai eficiente. Analizarea feed-back-urilor clienților, evaluarea concurenței și propunea de îmbunătățiri pentru a optimiza activitățile de ofertare ale companiei. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix si bonusuri de performanță; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii care se află în plină ascensiune la nivel național și internațional, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane. Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim, va rugam sa consultati www.train2perform.ro
-
Metabet CF SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza : Operator CNC ( doua posturi ) locatie : Pitesti, program de lucru:8 ore, salariu atractiv +tichete de masa Cv-urile se transmit la sediul societatii METABET CF SA, str. Tudor Vladimirescu, Nr. 115, Pitesti . Relatii : PREOTEASA CARMEN
-
Metabet CF SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza : Maistru sau Inginer Constructor( doua posturi ) locatie : Pitesti, program de lucru:8 ore, salariu atractiv +tichete de masa Cv-urile se transmit la sediul societatii METABET CF SA, str. Tudor Vladimirescu, Nr. 115, Pitesti . Relatii : PREOTEASA CARMEN
-
Ne marim echipa! Daca sunteti o persoana dedicata, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, va invitam sa aplicati pentru aceasta pozitie. Responsabilitati: curatarea si intretinerea zilnica a camerelor de hotel conform standardelor noastre de calitate schimbarea lenjeriei de pat si a prosoapelor asigurarea unui mediu curat si igienic in camerele de hotel reumplerea stocului de produse de igiena si consumabile in camere identificarea si raportarea defectiunilor in camerele de hotel respectarea politicilor si procedurilor de securitate si confidentialitate ale hotelului Cerinte : experienta anterioara in domeniul ospitalitatii sau intr-o pozitie similara reprezinta avantaj atentie la detalii si abilitati de organizare comunicare si interactiune placuta cu oaspetii Suntem in Piata Romana, cu acces imediat la metrou si alte mijloace de transport. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata si salariu atractiv.
-
Firma activa in comertul international cauta o tanara secretara. In stransa colaborare cu proprietarul. este necesară : - dorinta de a invata - Disponibilitate la 360 de grade - cunostinte de baza de PC - un aspect placut si dezinhibat - de preferat cunoasterea limbilor straine se ofera: - perspectiva de crestere - salariu fix cu program flexibil Dacă sunteți interesata, contactați-ne trimițând CV-ul dumneavoastră