Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm Șef de schimb - linie de extrudare țevi polietilenă pentru fabrică nou deschisă în Măgurele, județul Ilfov. Cerințe post: - Studii superioare (preferabil profil industrial) - Cunoștințe operare P.C. - Experiența dovedită în lucrul pe liniile de extrudere P.E. - Abilități de a programa imprimanta și interpretarea datelor de către instalația de gravimetrie - Abilitatea de a preveni o defecțiune majoră a liniei de extrudere - Abilitatea de a conduce o echipă Atribuții și responsabilități: - Are în subordine toata echipa din schimbul în care lucrează - Are responsabilitatea producției pe tura pe care lucrează - Are obligația de a completa caietul de tura - Are obligația de a face balanța materiei prime consumate și a produselor finite conforme, respectiv a rebuturilor rezultate; toate acestea se vor consemna în caietul de tură - In cazuri bine motivate, poate decide oprirea fabricației și anunțarea imediată a Directorului de Fabrică - Participa alături de reglor și operator la pornirea producției - Verifică prin sondaj corectitudinea măsurătorilor făcute de operatori Oferta și condiții de muncă: - Salariul lunar: 7500 lei NET - Masa de prânz asigurată zilnic de angajator - Mașină de serviciu - Program de lucru normal în primele luni (până la extinderea completă a echipei de lucru pe 3 schimburi) de luni până vineri, de la 8.00 la 17.00, cu o oră pauză de masă inclusă. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: 0745 988 029 0751 164 584 sau 0751 011 654, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Aplică cu CV la adresa sau recomandă job-ul cunoscuților tăi!
-
Promovat
OMV SAGULUI STATIE NOUA DUPA PODUL DIN CALEA SAGULUI LANGA CITROEN MERCEDES angajeaza personal cu si fara experienta pentru: - CASERIE incepand cu minim cu 3500 net, cu bonuri in valoare de 700 lei incluse. -SPALATORIE AUTO AUTOMATA SI DESERVIRE PLATFORMA AUTO salariul incepand cu minim 3200 net ,cu bonuri in valoare de 700 lei incluse. Se ofera pregatire la locul de munca,echipamenet de lucru, program de lucru in ture, flexibil,bonusuri. Informatii la telefon si sau cu C.V. la adresa de mail si la sediul firmei, OMV CALEA SAGULUI NR 203.
-
Promovat
Candidatul ideal are: - Permis de conducere - categoriile C si E; - Deține card tahograf; - Detine certificat de competență profesională (atestat transport marfa); - Cazier fară antecedente penale; - Minim 2 ani experiență pe un post similar. Descrierea jobului: Asiguri transportul materiilor prime și a produselor finite între diverse secții ale societății din Bacău;Comunici cu dispeceratul de transport, de unde vei primi asistență și suport; Asiguri buna funcționare a camionului, conduci în condiții optime și respecți normele de circulație. Ce îți oferim: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei: S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comerciala angajeaza Muncitor necalificat in agricultura (cod COR 921302), 4 posturi. Persoanele interesate pot trimiti CV prin email, la adresa sau il pot depune personal, la sediul societatii din Loc. Rascaeti, Str. Fermei, Nr. 20, Jud. Dambovita, pana in data de 30 aprilie 2024 ora 12:00. Selectia CV-urilor va avea loc in data de 02 mai 2024, ora 13:00 Relatii suplimentare la telefon:
-
Angajam pentru firma METAL PROD WEST SRL, cu sediul in MUN. DEVA, STR. HOREA, NR. 212, JUR. HUNEDOARA, 3 MASINISTI LA MASINI PENTRU TERASAMENTE (IFRONIST) cod COR 834201 Program full-time. Vorbitor de limba engleza. Experienta minimala
-
Angajam pentru firma BUVOVINA ARINIS S.R.L, cu sediul in LOC. VORONET, ORAS GURA HUMORULUI, NR. 612-614, ZONA ARINIS, JUD. SUCEAVA, 2 CAMERISTE HOTEL cod COR 516201 Program full-time. Vorbitor de limba engleza. Experienta minimala
-
Promovat
Suntem în căutarea unui Electrician Mentenanță și Întreținere Fermă Compania Prohuman APT este în cautarea unui Electrician Mentenanță și Întreținere Fermă pentru partenerul nostru din Satu Mare, care operează în sectorul aviculturii, cu locația fermelor în Vetiș, Botiz și Bicău. Cerințe: - Calificare în domeniul Electric Electromecanic. - Cunoștințe în sistemele de mentenanță și întreținere electrică. - Cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului. - Disponibilitatea de a lucra un program de muncă flexibil. Iată o prezentare a activităților desfășurate de către electricianul de mentenanță și întreținere: - Asigură mentenanța sistemului electric din cadrul fermei. - Participă la instalarea punerea în funcțiune a utilajelor necesare pentru întreținerea păsărilor. - Efectuează lucrări de reparare a sistemului electric și mecanic. - Desfășoară activități de reparare și întreținere a utilajelor și echipamentelor din cadrul fermei. Beneficiile postului includ: - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată. - Salariul negociabil. - Plata orelor suplimentare. - Spor de noapte. - Spor de weekend. - Tichete de masă în valoare de 30 RON pe zi. - Asigurare pentru accidente 24 24 - Echipament de lucru și protecție.
-
-
Principalele responsabilități: Organizarea și coordonarea echipelor de teren; Cerințe: Nivel studii: superioare (profil tehnic); Permis auto: categoria B;
-
Responsabilitati principale: Isi desfasoara activitatea in cadrul depozitului; Ajuta la incarcarea si descarcarea marfurilor; Aranjeaza marfurile in depozit conform instructiunilor oferite de catre gestionar. Cerintele noastre : Persoana responsabila,muncitoare; Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Contract pe perioada nedeterminata; Un loc de munca stabil; Cresteri salariale in functie de performanta. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. Arabesque SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679/2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri). Pentru mai multe detalii legate de modalitatea in care Arabesque SRL prelucreaza datele dvs., va rugam sa consultati Politica noastra privind prelucrarea datelor, disponibila aici: https://arabesque.ro/politica-de-confidentialitate.
-
Candidatul Ideal Cerinte: - Studii medii/superioare (reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic) - Abilitati foarte bune de comunicare - Ablitati de analiza si organizare. Descrierea jobului Responsabilitati: -Asigura interfata magazinului cu clientii; -Consiliaza clientii in vederea alegerii produselor potrivite in functie de necesitatile acestora; -Isi ofera solicitudinea pentru orice cerinta a clientului care tine de contextul comercial (informatii, incasare numerar, retururi, custodii, emitere facturi, probe de functionare la sculele cumparate, completare certificate de garantie, etc) Oferta (bonusuri, beneficii): -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru profesionist; -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; -Training inclus. Descrierea companiei MatHaus, brandul de retail Arabesque, este menit să pună experienţa de peste 20 de ani a companiei la dispoziţia tuturor celor care au de renovat, reparat ori construit. MatHaus este dedicat oamenilor puşi pe treabă, indiferent că este vorba de modernizarea unei locuinţe sau de construcţia şi amenajarea de spaţii de locuit, depozitare, clădiri de birouri şi unităţi de producţie. Ofertele de produse şi servicii de suport sunt prezentate într-un format inovator, adaptat cerinţelor clienţilor. Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
SC angajam muncitori calificați în construcții-amenajări interioare Cautam oameni serios -de buna credință Salariu motivant în funcție de experienta concediu plătit bonusuri de performanta program 08-17 de luni pana vineri plata de 2 ori pe luna pentru mai multe informații contactați-ne telefonic
-
Atelier de fabricatie angajeaza in conditii avantajease: Sudori autorizati; Lacatusi mecanici; Operator abkant Cu experienta in domeniu.
-
Fabrica de confectii metalice, angajeaza: LACATUSI MECANICI; SUDORI ARGON; SUDORI CO2 si ELECTRIC; MUNCITORI NECALIFICATI.
-
Blue Bussines angajeaza in conditii foarte avantajoase personal cu experienta: SPECIALIST ACHIZITII; SOFER CU EXPERIENTA.
-
Firma germana de procesare plante medicinale,are nevoie de 5 femei in hala. Angajare normala,nu pe contract sezonier. Se ofera 12.50 ora brut,contract pe minim 2 luni. Cazarea costa 9 euro pe zi. Ore de munca aproximativ 220 pe luna.
-
Te invităm în echipa Optimall Optic SRL! Dacă simți că ai capacitatea de a aduce un suflu nou, iar dorința ta este să te dezvolți alături de noi sau să îți construiești propria afacere, atunci locul tău este în departamentul nostru de vânzări. Ce zici? Ai experiență în distribuția ramelor de vedere, lentilelor de contact sau în optică medicală? Ești o fire sociabilă, cu un background în vânzări? Cum arată rutina ta? Vei călători 3-4 zile săptămână în interes de serviciu prin Braila Galati , Vrancea , Buzau , Botosani , Suceava , Nemat , Iasi , Vaslui. Responsabilități: Reprezinți imaginea noastră în opticile medicale, promovând și vânzând produse precum lentile aeriene, accesorii și lentile de contact. Îți însușești cunoștințe tehnice despre produse. Faci analiza pieței și dezvolți relațiile cu clienții. Ce îți oferim? Mașină de serviciu, telefon, comision, bonusuri, asigurare privată, șansa de a-ți cumpăra mașina după perioada de leasing, traininguri pentru dezvoltare personală și profesională, fidelitate și stabilitate într-o companie de succes.
-
Cerințe: Experiența: minim 2 ani Studii: generale Cunoștințe de limba romană Se oferă: Salariu: 3.300 RON Cazare, Masa, Transport Contract de munca pe perioada nedeterminata Termenul de depunere a CV-urilor este: ora 20.00
-
-
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre din domeniul HORECA Aplică acum și descoperă Olanda! Locația: Port Zelandeuddorp, Olanda Clientul nostru deține un lanț de restaurante care își desfăsoară activitatea în toate părțile Olandei. DE REȚINUT este că această companie este orientată spre familie și dispusă să lucreze cu naționalități diferite. Limba engleză este necesară comunicativ la nivel B1 B2 iar cunoașterea limbii olandeze este de asemenea binevenită. Sunt prezente mai multe zone în care angajații pot lucra (restaurante, snack-baruri sau cafenele). Primele zile de muncă vor implica sarcini simple, cum ar fi: Curățarea meselor Colectarea vaselor murdare Ulterior, angajatul va exersa treptat: Pregătirea cafelei Servirea berii și prepararea băuturilor alcoolice Servirea oaspeților Gestionarea încasărilor și decontarea plăților Pregătirea bufetelor pentru micul dejun prânz Pregătirea de mese gustări simple în snack bar (cartofi prăjiți, frikandel olandez, crochete, înghețată) Primirea mărfurilor, verificarea: cantităților, temperaturii și a calității Raportarea oricărei probleme superiorului ierarhic De asemenea în timpul perioadei de formare veți primi suportul colegilor deja prezenți în locație. Pentru toate sarcinile veți respecta regulile de siguranță (HACCP). Candidatul ideal: Experiență în ospitalitate este un mare plus (restaurante, hoteluri, baruri, locuri de muncă cu clienți) Studii de bucătar, ospătar este un plus Atitudine orientată spre vânzări, rezistentă la stres, ospitalier ă și un aspect cald și primitor, jucător de echipă și sentiment puternic de responsabilitate Descrierea jobului Câștigi un salariu atractiv de la 14,39 EURO pe oră Timpul de lucru: ture între orele 6:00 și 23:00, cu volumul de muncă principal între 12:00 și 20:00 Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Haine: tricou și pantaloni asigurate de client Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit OTTO sau Happy OTTO Wish! Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Încă nu te-am convins? În plus poți beneficia de: Reducere la mâncare (de exemplu, tot ce puteți mânca pentru 4 EURO) Lucrul în locuri diferite, cum ar fi restaurante, snack-baruri și cafenele, face ca munca să fie mai interesantă și mai puțin plictisitoare. Angajații dobândesc, de asemenea, mai multă experiență prin îndeplinirea acestor sarcini, ajutându-i să învețe și să se perfecționeze. Posibilități de creștere (șef de tură, sous-șef) Locația este situată la doar 2 km de plajă, oferind o oportunitate perfectă de relaxare dupa o zi plină de muncă. Locul de muncă implică: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să porți doar adidași negri Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Angajez mecanic dezmembrari logan si gama renault megan
-
Vulcanizare stradală în buc sec 1. Posibilitate cazare. Alte informații le discutam tel cât și la locație.
-
Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!