Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firmă colaboratoare Bringo căutăm cureri pentru București ! Sector 3 Acest lucru presupune preluarea comenziilor din magazinele partenere Bringo si livrarea lor la domiciulul clienților. Oferim: -plată per comandă -plată săptămânală, bi-lunară sau lunară, cum doriti -program flexibil; -carte de muncă part time (dacă aveți alt job) sau full time (dacă nu aveți alt job) -asistență tehnică non-stop; -grup unit -proiect pe termen lung; -seriozitate si respect; Cerinte: -smart-phone android; -masina personala; -seriozitate; -amabilitate. În caz că nu răspund, rog mesaj pe telefon, whatsapp, Multumesc.
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Promovat
ANGAJĂM PERSONAL CALIFICAT PENTRU ÎNGRIJIRE PERSOANE VÂRSTNICE LA DOMICILIU IN GERMANIA Cerințe pentru angajare: - experiență in domeniu constituie avantaj - limba germană la nivel conversațional - seriozitate, profesionalism în execuția sarcinilor zilnice Celor interesați le oferim: - salarizare avantajoasă în funcție de caz de la 1600 eur pana la 2000+ eur în functie de gravitatea cazului / nivel de pregătire - angajare cu forme legale - test COVID asigurat - masă, cazarea și transport asigurate gratuit - asiguare privată / in lipsa cardului european de sanatate - suport permanent 24/7 atât în țară cât și în Germania - transparență totala, respect și seriozitate ! Pentru detalii ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț de LUNI până VINERI intre orele 9.00-17.00. NU percepem nici un fel de TAXE sau alte COMISIOANE !!!
-
Promovat
Plecari în Germania fără comision sau alte taxe ascunse cit de repede posibil sau la o dată aleasa, cu contract de muncă german redactat în ambele limbi germană și română care se semnează în ziua in plecării la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, strada Nicolae Titulescu nr.3 A bloc 3A,Apartament 1,Parter,Scara 1,camera nr.2,pentru 2(doi) muncitori(bărbați)cu bune cunoștințe de limba germană pentru comunicarea eficientă cu conducerea firmei la fermă de legume(diferite culturi).Responsabilități :coordonarea și organizarea activităților de recoltare pentru diferite soiuri de legume, recoltarea soiurilor de legume, ghidarea și sprijinirea muncitorilor agricoli în îndeplinirea sarcinilor lor,asigurarea unei recolte suficiente, colaborarea strînsă cu conducerea firmei,experiență în agricultură la cultivarea și recoltarea de legume în cimp în seră hală.Sunt în total 30 de culturi diferite.(salate verzi,conopidă,varza,brocoli,ierburi gen patrunjel,mărar,....ceapă,bostani).Locatia:Saerbeck .Locuri disponibile:1.Perioada de lucru:cît de repede posibil sau la o dată aleasa și pînă la sfîrsitul luinoiembrie 2024.Se lucrează în jur de 45-48 ore pe săptămînă de luni-vineri și o sâmbătă da,una nu.Munca se incepe la ora 06:30-07:00.Seplătește un salariu brut de 14euro oră.Angajatul rămâne în jur de 11,20euro net oră. Pentru depozitarea salariului este necesar cont bancar în Euro. Tipul contractului:muncitor cu asigurare socială.Permis de conducere:Da,angajatul trebuie să știe să conducă tractorul.Cazarea este asigurată de angajator în căsuțe de lemn 1-2 persoane pe cameră,căsuțele sunt dotate cu toate cele necesare:bucătărie comună,bai dușuri comune,barbati femei separat.Pat cu saltea,pernă și pătură, cearșafuri, frigider.Este supermarket in apropiere.Masină sau biciclete electrice sunt puse la dispoziție de angajator. Micul dejun și prinzul este pus la dispoziție de angajator. Costul cazării și al celor doua mese pe zi este de 10euro zi.Se acordă avansuri după 3zile de muncă.Transportul pe distanța România-Germania revine în sarcina angajatului. Angajatorul plătește transportul la sosire pe baza documentului fiscal primit de la transportator în sumă de 150euro, și i se va retine muncitorului din primul salariu. Dacă angajatul pleacă înainte de data stabilita în contract I se va retine din salariu costurile cauzate angajatorului, inclusiv taxele de plasament. Informații la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu, strada Nicolae Titulescu nr.5, tronson A, spațiul comercial nr.2.de luni-vineri între orele 10-16, sau la numerele de telefon:0040353 418778,tel.mob:0040761804676.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sala De Jocuri Million Din Sibiu Angajeaza Agent Securitate! -Cei care nu detin atestat vor fi inscrisi in scolarizare! -Mai Multe Detalii La Tel!
-
Societate comercială angajează electrician cu experiența in Instalatii electrice interioare pentru clădiri rezidențiale, birouri, hale, spații comerciale. Se oferă toate formele legale, mediu de lucru plăcut, salariu motivant! Anunțul vizează atât persoane cu experiența cat si persoane tinere, dornice sa învețe meseria de electrician.
-
Angajez camerista cu experiența in regim hotelier full time sau part time -in programul 9-16.
-
Angajez camerista pentru camere în regim hotelier - în centrul istoric al BRASOVULUI la un program de 8 ore pe zi (9-17a.m) cu 2 zile libere pe săptămână - se lucrează și duminica -preferam doamne cu experiență în curățenie obligatoriu sa locuiască în BRASOV .Acceptam și studente sau pensionare în program de 4 ore.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Firma angajez muncitori Calificați pentru lucrări la acoperise.( dulgheri cu munca la înălțime) Salariul bun și se plătește la timp. salariul 2500-5000 lei
-
angajez calificati și necalificati. salariu se plătește săptămânal
-
-
Angajam fierari și dulgheri in Sibiu salariu de la 30 lei la ora sau in regim de mp.
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Spalatorie textile zona Cet, angajam personal cu sau fara experienta, persoana energica, orientata catre client si calitatea. Contract de munca nedeterminat , salariul in functie de experienta si pricepere. Relatii la tel:
-
Caut femeie pt ingrijire batrana, 100 ani +, lucida, deplasabila cu cadrul; zona Maresal Averescu Program:intern, 2-3 zile luna.
-
Angajam macelari pentru fabrica de carne Godac cu experienta de minim un an in transare de carne.
-
Angajam oameni calificați și necalificați in domeniul constructilor
-
-
Descriere MPC TRADE MARKETING angajeaza mercantizori pe raion lactate in zona Baneasa,sector 1 Bucuresti Candidatul Ideal: Este o persoana responsabila, serioasa si bine organizata Este atent la detalii si ai spirit de observatie Are bune abilitati de comunicare si relationare Experienta pe un post similar (merchandiser lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatoriu Responsabilitati : Realizarea obiectivelor de mercantizare Aranjare marfa la raft Verificare existenta produse la raft Semnalizare ambalaje deteriorate Verificarea termenelor de valabilitate Salariu : 3500lei net
-
căutăm personal pentru a lucra la Mare în stațiunea Costinești cu salar 3000 roni salar in mînă fara Impozitare se va incepe munca de după Paști pina la 1 septembrie .
-
DESCRIERE MPC TRADE MARKETING SERVICE recruteaza 2 Merchandiseri Mobili papetarie (lucrator comercial) full-time ruta mobila in Bucuresti Sector 6 si Sector 4, pentru clientul sau, compania nr 1 in domeniul produselor de papetarie. Esti candidat ideal pentru noi daca: - Esti o persoana organizata si atenta la detalii; - Ai abilitati bune de comunicare; - Dai dovada de usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale si ai o atitudine pozitiva; - Spirit de organizare si capacitatea de automotivare; - Daca ai experienta profesionala este un avantaj; - Ai minim studii medii (diploma de bacalaureat); Descrierea jobului Rolul tau: - Te vei preocupa ca raftul care contine produsele pe care le reprezinti sa arate conform standardelor comunicate: curat, ingrijit, atent mercantizat; - Vei avea in vedere actualizarea planogramelor conform ghidului lunar de merchantizare si vei verifica termenul de valabilitate a produselor (FIFO); - Vei tine o evidenta a stocurilor din magazin astfel incat sa poti transmite noi comenzi in functie de necesarul zilnic; - Te vei implica activ in implementarea promotiilor sau lansararile produselor; - Periodic vei participa la inventarele solicitate pentru refacerea stocurilor; - Vei comunica in permanenta cu echipa pentru sfaturi, solutii si sugestii. Beneficii: Salariu fix 2400 Program de L-V Decont Transport 160
-
spatiu comercial 50 mp, potrivit pentru numeroase activități(magazin, salon, birouri etc). dispune de toate utilitatile