Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pentru punctul de lucru Theodora Golf Club din Teleac (Ciugud), județul Alba, căutăm ospătari serioși, punctuali, disciplinați. POSTUL ESTE VALABIL DIN 1 APRILIE 2024 Cerințe: - Curs de calificare profesională pentru ospătar absolvit; - Experiență de minim 1 an; - Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj important. Ofertă și beneficii - Angajament stabil și pe termen lung; - Condiții de muncă foarte bune; - Salarizare și beneficii competitive; - Tichete de masă de 30 lei zi și pachet bilunar cu produsele companiei; - Spor de fidelitate; - Prime și cadouri de sărbători. Dacă ești gata să accepți această nouă provocare profesională și dorești să lucrezi alături de noi, în domeniul serviciilor HoReCa Theodora Golf Club cel mai mare resort de golf din România, așteptăm cu interes CV-ul tău sau un apel pentru mai multe detalii la numărul de telefon 0258.814.466 0755.050.202.
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât in România, cât și în Franța, Belgia sau Germania pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Angajăm Reglor mașini de prelucrare mase plastice pentru fabrică de extrudare țevi PEHD, în Măgurele, județul Ilfov. Cum ne-ar plăcea să fii: -Liceu sau școală profesională absolvită -Experiență în producție utilaje industriale în domeniul maselor plastice -Simț de răspundere, corectitudine, seriozitate -Atenție la detaliu, bun spirit de observație -Condiție fizică bună și multă îndemânare. Atribuții și responsabilități: -Participă direct la începerea procesului de fabricație - pornește utilajele, asigură alimentarea cu materii prime și auxiliare pentru buna funcționare a liniilor de fabricație -Participă la măsurarea parametrilor țevii -Reglează linia de extrudare astfel încât produsul finit să corespundă cerințelor din standardul de produs (grosime perete țeavă) -Înlăturare mici imperfecțiuni ale suprafeței exterioare a țevii -Ajustează împreună cu operatorul și dimensiunile rolatorului -Verifică starea duzelor de la băile de răcire -Schimbă SDV-urile, când este nevoie, cu ajutorul de operatorul de pe linie și de șeful de schimb. Oferta și condiții de muncă: -Salariul lunar: 6000 lei NET -Masa de prânz asigurată zilnic de angajator -Transportul din București este asigurat de către angajator -Program de lucru normal, de luni până vineri, de la 8.00 la 17.00, cu o oră pauză de masă inclusă. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0745">07 arata numarul</a></span> 988 029 <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 164 584 sau <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 011 654, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Aplică cu CV la adresa sau recomandă job-ul cunoscuților tăi! Pentru mai multe detalii despre companie și despre angajații noștri, puteți accesa site-ul nostru oficial Intra Interim. Prin apelarea numărului de telefon afișat în anunț sau prin trimiterea de mesaje către acesta vă exprimați în mod liber și neechivoc consimțământul privind furnizarea informațiilor necesare derulării procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimțământul poate fi retras oricând. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Cerinte: Cunostinte de mecanica Constituie avantaj experienta in productia de mase plastice extrudare Responsabilitati: Regleaza si mentine linia de productie in parametrii de functionare stabiliti Asigura inspectia parametrilor de proces, conform instructiunilor de lucru Gestioneaza si mentine in buna stare de functionare sculele si echipamentele de lucru Oferta financiara intre 2500 - 3000 lei net la care se adauga : Tichete de masa de 25 lei (impozitul e platit de firma) Alte bonusuri lunare si anuale in functie de implicare, rezultate si fidelitate in firma Sporul de noapte: 25%, orele suplimentare: 200% Asigurare medicala privata Se asigura transport din Ploiesti, Bratasanca, Aricestii Rahtivani, Nedelea, Targsoru Nou Alte informatii: Se lucreaza la 3 schimburi de luni pana vineri, (sambata si duminica liber) Se asigura training la locul de munca C.V.-urile se pot depune la sediul firmei: Parc WDP, str. Buda, nr. 22 Sau la email: , tel:
-
Promovat
Companie de renume in productia de rulote de lux cauta Vopsitori Auto, pentru noul sezon de lucru din 2024. Incepe anul cu o oferta pe masura abilitatilor tale! Cazarea este asigurata si ai toate cheltuielile incluse. DATA INCEPERII: imediat; LOCATIE: Germania,Herzberg (Elster) OFERTA: 16,00 euro pe ora (cu germana A1-A2 si engleza conversational) + 40 euro diurna pe zi lucrata; Salariu lunar L-V cu 16,00 euro pe ora : (1870 euro salariu net + 840 euro diurna - 21 zile lucrate) 2710 euro NET; Cazare: single 350 euro sau double 400 euro lunar se retine din salariu. Transport: regim propriu, este necesara masina personala sau gruparea cu alte persoane care detin; Voucher de 50 euro de persoana pentru deplasarea in Germania* Trimiteti un mesaj cu NUMELE DVS. complet si textul VOPSITOR AUTO prin SMS sau Whatsapp la numarul <span><a class="showNumber" data-tel="0749836591">07 arata numarul</a></span> si veti fi contactat in cel mult 48 de ore pentru interviu! CERINTE DE BAZA: - Peste 3 ani de experienta profesionala; - Capacitatea de a lucra in mod independent; - Permisul de conducere si masina personala sunt necesare pentru deplasarea la locul de munca; - Limba germana minim nivel A1-A2 conversational tehnic; - Limba engleza conversational tehnic DESCRIEREA JOBULUI: - Vopsire cu pistol de pulverizare - Pregătirea suprafețelor pentru vopsire - Șlefuire și lustruire si controlul calității - Pregătirea materialelor pentru vopsit - Aplicarea tratamentelor speciale VERIFICARI INAINTE DE PLECARE: Interviu de recrutare cu MHR Consulting - testarea limbii engleze; Interviu de selectie cu angajatorul din Germania - testarea limbii germane; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6luni) in format fizic sau online; Permis de conducere categoria B constituie avantaj; TRANSPORT IN GERMANIA: In regim propriu cu masina personala sau cu un alt candidat care detine masina Transportul la locul de munca se realizeaza de asemenea cu masina personala; Rambursarea costurilor initiale de calatorie in Germania sub forma de voucher unic de 50 EUR pentru benzina; *In cazul in care nu detineti masina personala, aveti optiune de a va grupa cu o persoana care detine. PROGRAM DE LUCRU Timp de lucru: 5 zile pe sapt. L-V 8 h pe zi; Schimbul 1: 06:00 la 14:45; Schimbul 2: 14:30 la 00:30; Pauza de masa: 45min pauză pe zi; Orele suplimentare : Sambata de la ora 06:00, intre 4 si 6 ore (optional); PLATA SALARIULUI: Plata punctuala a salariilor pana la data de 15 a lunii urmatoare; 16,00 euro pe ora (cu germana A1-A2 si engleza conversational) + 40 euro diurna pe zi lucrata; Salariu lunar L-V cu 16,00 euro pe ora : (1870 euro salariu net + 840 euro diurna - 21 zile lucrate) 2710 euro NET; CAZARE: Cazare: single 350 euro sau double 400 euro lunar se retine din salariu ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet); Cazare organizată se aflata la maxim 25km distanța de locul de munca; BENEFICII: 1) Oferta incepand de la 2700 euro net cu germana si engleza conversational (salariu+diurna); 2) Cazarea asigurata la sosire in Germania pe perioada nedeterminata; 3)Prima de Craciun si de vacanta (dupa 6 luni de angajare) 4)Voucher benzina 50 euro de persoana pentru deplasarea in Germania 5)Asigurare legala de sanatate, sociala si de pensie, zile de concediu (in functie de vechimea in munca) 6)suport din partea MHR Consulting Romania pe toata perioada de sedere in Germania Trimiteti un mesaj cu NUMELE DVS. complet si textul VOPSITOR AUTO prin SMS WhatsApp la numarul <span><a class="showNumber" data-tel="0749836591">07 arata numarul</a></span> si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu! DE REȚINUT: In cazul in care nu detineti masina personala pentru deplasare in Germania si la locul de munca va recomandam sa veniti catre noi cu o recomandare a unei persoane care detine si are aceeasi calificare ca dvs. Va garantam prioritate in cazul angajarii pentru atat pentru dvs. cat si pentru recomandarea efectuata.. Pe perioada cat veti locui in Germania va trebui sa va asigurati cheltuielile legate de hrana pana la incasarea primului avans de regula la 2 saptamani dupa angajare. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Oportunitate de carieră în domeniul imobiliar! Compania noastră, un promotor imobiliar cu experiență și un portofoliu bogat de imobile expuse spre vânzare, caută un agent imobiliar dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și îți dorești să construiești o carieră de succes în acest domeniu, te invităm să aplici! Beneficii: - Salariu decent și comision atractiv de vânzare (între 1% și 2%). - Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și competitiv. - Suport și training pentru a-ți dezvolta abilitățile de vânzare și cunoștințele în domeniul imobiliar. Responsabilități: - Identificarea și contactarea potențialilor clienți interesați de achiziția sau vânzarea de proprietăți. - Prezentarea imobilelor disponibile și negocierea tranzacțiilor. - Monitorizarea pieței imobiliare și identificarea oportunităților. Cerințe: - Experiență anterioară în vânzări sau domeniul imobiliar. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Permis de conducere categoria B. Cum aplici? Trimite-ne CV-ul tău la adresa de email sau sună la numărul de telefon din anunț pentru mai multe detalii.
-
Societate de Transport Angajez Sofer C+E D Intern si internațional pentru D Conventie se accepta și pensionar Prelată Camioane Euro 6 Salariu acceptabil detali la tel
-
Firmă din Constanța angajează fierari și dulgheri pentru șantier Constanța Transport gratuit din Fetești și bordușani Informații suplimentare la numărul
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! *Notă:* Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! **Notă:** Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
Promovat
Firma cu profil postal cautam postas in judetul Ilfov Bragadiru si Bucuresti sector 1. Activitatea principala este de distributie plicuri la cutiile postale. Oferim salariul minim + bonuri de masa, decont abonament transport ( STB METROU sau auto personal),posibilitate de avansare,bonusuri de performanta. Activitatea se adreseaza si persoanelor care vor sa-si copleteze venitul(pensionari,persoane care lucreaza in ture sau au posibilitatea(disponibilitatea) ca dupa terminarea programului sa mai lucreze cateva ore), Pentru cei care doresc Full-time este avantaj daca detin permis,auto. Pentru mai multe detalii puteti suna la nr de tel 0723688826
-
Angajam contabil sau economist cu experienta de cel putin 3 ani, cunoscator SAGA, Msoffice, Salariu in functie de competente , tichete de masa. Persoana serioasa , responsabila, motivata careia sa-i placa profesia.
-
Promovat
În cadrul noului magazinului Kaufland din Oradea Ioșia, Str. Nufărului nr. 110 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam supraveghetor masina paletizare pentru o fabrica de sticla din Bucuresti, Sectorul 3! Cerinte: - minim 10 clase; - cunostinte operare pc; Responsabilitati: -de a monitoriza funcționarea normală a mașinii de paletizare, benzi transportoare către aceasta și a semnala defecțiunile; - informeaza controlorul de linie atunci când sunt detectate defecte; - de a participa la schimbarea de sortiment. Oferta: Venit: 3500 lei net; Tichete de masa: 25 lei zi; Program: 8h in 3 schimburi. Locatie: Bucuresti, Sector 3 - zona Pallady
-
Cautam Doamna responsabila si de buna credinta pentru ingrijire Doamna in regim intern langa Valenii de Munte Prahova. Salariu avantajos. Rugam seriozitate. (sau prinWhatsApp . )
-
Agent vânzări și fotograf cu sau fără experiență. Necesar carnet auto cat B. Oferim salariu atractiv, cazare, diurna.
-
Agent vânzări și fotograf cu sau fără experiență. Necesar carnet auto cat B. Oferim salariu atractiv, cazare, diurna.
-
Agent vânzări și fotograf cu sau fără experiență. Necesar carnet auto cat B. Oferim salariu atractiv, cazare, diurna.
-
Promovat
Angajam Personal Curatenie Menajera cu experienta, pentru apartamente inchiriate pe termen mediu si scurt. CERINTE ESENTIALE: Persoane serioase, comunicative si atente la detalii. Flexibilitate in ajustarea programului. OFERIM: Salariu net incepand cu 3.500 RON + carte de munca. Pt informatii, ne puteti contacta telefonic intre orele 10-19.00 Va multumim.
-
Asigurarea educatiei non-formale si informale; dezvoltarea si consolidarea deprinderilor de viată independentă la copil în vederea cresterii sanselor de integrare socială. Asigură sprijin la lecții, desfășoară activități educative și de timp liber. Pachet salarial (salariu, bonuri de masa, o masa/zi, abonament transport RATT, plata orelor suplimentare, control medicina muncii gratuit).Program de lucru: 7 zile program/7 zile liber.
-
Descrierea jobului: Agentul de pază asigură paza obiectivului, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor. Permite accesul si iesirea angajajilor, furnizorilor, copiilor, vizitatorilor, Consemnează intrările si iesirile în registrul de evidentă persoane, Permite accesul si iesirile masinilor. Consemnare în registrul de evidentă autovehicule. Candidatul Ideal: Candidatul ideal este cel care are curs de calificare ca agent de pază, sociabil, având o ținută adecvată și un limbaj corespunzător. Oferta: Pachet salarial(salariu, tichete de masa-25 RON per tichet, o masa/zi, abonament Ratt). Orele suplimentare se platesc. Mediu de lucru placut.
-
Pregatire - Bacalaureat sau studii superioare - Cunoștințe de limba germana la nivel avansat Responsabilitați - Preluarea si direcționarea apelurilor telefonice - Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - Preluarea, înregistrarea, distribuirea corespondenței la compartimentele implicate - Îndosarierea si arhivarea corespondenței primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - Redactarea corespondenței de afaceri necesar desfașurarii activitații zilnice - Asigurarea transmiterii documentelor prin poșta, fax, e-mail - Procurarea de consumabile de birou și alte materiale necesare funcționarii biroului - Convocarea participanților la sedințele firmei - Participarea la sedințele de lucru și redactarea minutelor întîlnirilor - Verificarea corectitudinii facturilor primite pentru toate achizițiile - Redactarea și arhivarea documentelor de fabricaţie însoţitoare - Menţinerea contactului cu contabilitatea, transmiterea datelor către contabilitate - Gestionarea registrului de casă - Responsabil pentru actualizarea documentatie si supravegherea valabilitații certificatelor obtinute - Întocmirea documentelor de expediere a marfurilor (de ex. facturi, acte de livrare, documente vamale etc.) în tara şi în străinătate - Elaborarea și redactarea documentelor și rapoartelor cerute de management
-
Angajam spalatori auto Se ofera bonusuri pentru servicii de cosmetica auto Detalii la telefon,sau la sediu din Str Libertatii Nr 120 Alexandria Teleorman
-
Caut șofer taxi cluj. Masina Dacia Logan 2016. Dispecerat Daniel taxi. Se închiriază la 24h 12h sau procent. Pentru detalii suna la telefon. Necesar atestat se face contract de munca.