Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Contabil a-primar Secretar(a) care sa se alature echipei noastre. Candidatul Ideal: -capacitatea de a invata rapid, - atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa - studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; -experiență pe un post similar 2 ani; -cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); -abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); -flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; -permis de conducere. Descrierea jobului: -intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; - urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; -mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii confirmari de sold; -preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; -- -intocmeste contracte; - intocmire ordine de plata foi de varsamant; -intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; - indosariere documente; -administrarea corespondenței (email, poștă) -elaborarea și redactarea diverselor documente, prezentări și rapoarte - participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; -alte sarcini contabile administrative solicitate in functie de nevoile companiei. Se asigură un mediu de lucru placut, posibilitati de crestere avansare. Salariu:5000lei-5500lei Locatia este in Jilava, jud. Ilfov
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam ingrijitoare pentru o bolnava de ciroza hepatica, care uneori se dezechilibreaza in mers, 50kg, purtatoare de pampers, lucida, program 3-4 nopti pe saptamana, orele 19 20 - 7 8, zona Cotroceni, salariu 200 lei pe noapte, 2400 - 3200 lei pe luna. Cerinte: seriozitate, experienta in domeniu, 45-65 ani, in putere www.acceda.ro Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Firma de construcții specialiști în termosistem fațade și nu numai,căutăm lucrări în București și Ilfov avem meseriași pentru orice lucrare de construcții, zugravi,fierari,dulgheri, sudori,faianțari, meseriași termosistem. Lucrări terminate în București Așteptăm colaborare cu beneficiari seriosi la fel ca noi.
-
Hello, Suntem în căutarea unor persoane dornice să se alăture echipei noastre tinere și dinamice! Dacă vrei să începi o inițiere în lumea vânzărilor și să aprofundezi taina acestui domeniu, aceasta este șansa ta! Activitate de teren de luni pana vineri Comision din vanzari Bonus de vechime Tichete de masă Salar fix Telefon si abonament de serviciu Training-uri gratuite care te ajuta sa-ti dezvolti creativitatea in vanzari Trimite un CV și te voi contacta in cel mai scurt timp!!!
-
Clinica de fizioterapie, dotata cu aparatura moderna de ultima generatie, cauta colaborator fiziokinetoterapeut, sub forma de contract de prestari servicii sau angajare. CERINTE - absolvent studii universitare specialitatea kinetoterapie -aviz de libera practica sau posibilitatea sa-l obtina - experienta minim 6 luni
-
-
Echipa BOB SI SOARE din Cartierul Latin,cauta Cofetar cu experiență, ,Cocator și Vânzătoare.Oferim salariu atractiv,decontarea transport,plus bonusuri!Va așteptăm să ne contactați la nr.de telefon:
-
-
Hotel IMPERIO angajează persoane în condiții avantajoase ! Hotel Imperio își mărește echipa, căutăm o persona dornică de muncă, cu simț de răspundere și seriozitate . Căutăm : Barman - experienta minimă, limba engleză constituie un avantaj, dar nu reprezintă un criteriu de selecție . Oferim : Salariu peste media pieței Mediu de lucru plăcut Perioada de acomodare Suport pentru perioada de acomodare Colectiv tânăr și comunicativ Transparentă și înțelegere din partea conducerii Posibilitate de cazare Pentru detalii vă așteptăm la Hotel Imperio a Cernavoda . Sau la numărul de telefon :
-
Firma de recrutari internationale angajeaza AGENT TELESALES. Principala atributie este aceea de a tine legatura si a comunica cu clientii de a colecta documente si a le distribui catre departamente, de a tine evidente si a realiza strategii si planificari. Cautam persoane foarte organizate, flexibile, implicate, si cel mai important, dispuse sa invete, pentru ca toate mecanismele vor fi explicate de la zero. Vor fi considerate avantaje experienta in vanzari sau call center. Cristian Munteanu
-
Tomis srl, depozit materiale de constructii din Satu Mare angajeaza manipulant marfa pentru punct de lucru din Satu Mare, str Lucian Blaga, nr 407, aproape de CBA. Pentru informatii suplimentare va rugam sa sunati la numarul de telefon sau personal la sediul societatii. Cautam o persoana : - Responsabila - Punctuala - Sociabil - Serioasa - Dornica de munca - Capabila sa munceasca in echipa - Rezistenta la efort - Posesor permis categoria B. Program de lucru: L-V 08.00- 17.00 S 08.00-13.00
-
untem intr-o evolutie dinamica asa ca vrem sa adaugam echipei oameni noi, cu experienta, care gasesc intotdeauna solutii de crestere. Crestem continuu echipa asa ca acum avem nevoie de O Persoana care sa ofere Asistenta Echipei de Vanzari in Constructii aflata in Teren Sarcinile acestui post le descriu mai jos pentru clarificarea responsabilitatilor: 1. Asigura suport pentru echipa de vanzari 2. Preia de la agent sau direct de la client cererile de oferta si Intocmeste ofertele de vanzare 3. Preia de la agent sau direct de la client comenzile de livrat și urmează procedura pentru pregătire și livrare 4. Tine evidenta tuturor comenzilor nesolutionate sau solutionate partial 5. Asigura legatura agentului de vanzari cu toate departamentele din companie: Achizitii - Vanzari - Logistica - Financiar 6. Face verificari periodice prin rapoarte in ERP, rezolva erorile constatate si raporteaza catre management situatia existenta.
-
Cautam ingrijitoare pentru o batrana imobilizata la pat, 55 kg, inerta, care trebuie hranita cu lingurita, lucida, dar care vorbeste putin, zona Aushan Titan. Pot lucra doua ingrijitoare, una in zilele lucratoare, 7h pe zi, orele 8.30 - 15.30, salariu 3200 lei pe luna, cealalta 2 weekend-uri pe luna, cate 8h pe zi, 200 lei pt fiecare zi de weekend, 800 lei pt 4 zile de weekend muncite pe luna sau poate acoperi programul intreg o singura ingrijitoare care ajunge cumulat la 4000 lei pe luna. . Cerinte: persoana serioasa, cu experienta, in putere, care poate urca si cobori 2 etaje de mai multe ori pe zi (batrana locuieste la mansarda unei vile) www.acceda.ro. Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Promovat
Angajam femeie pt curatenie in magazin haine din ATRIUM Mall Arad. Salar: 1.100 RON NET pe luna. Program lucru 3 ore dimineata(interval orar: 8-11), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Info la tel:
-
Carrefour Express situat pe Str Uioara angajează casieri. -Salariu casier 3100lei -Salariul include bonuri de masă. -Toate formele legale de muncă. -Experiență anterioară în comerț -Salariul poate crește in funcție de performanță! -Alte detalii se discută la interviu sau telefonic . -Oferim și cerem seriozitate
-
Promovat
Angajez studenta pt asistenta personala Buc - Dorobanti - part-time 1.000 E luna , conditii deosebite ! Experienta nu este necesara .Astept foto + Cv by mail .
-
### **Bucătar Ajutor Bucătar Pizzer **Locație:** Alba Iulia **Tipul Jobului:** Full-time **Despre noi:** Carolina Cafe, un nume deja cunoscut și apreciat în inima Alba Iuliei, se pregătește pentru un nou capitol sub îndrumarea unei echipe de conducere cu peste 15 ani de experiență în domeniul culinar. Cu o reputație solidă pentru calitate și inovație, noua echipă de management vine cu recomandări excelente de la toți angajații cu care a colaborat în trecut. Specializându-ne în pizza, paste și, probabil, hamburgeri, căutăm să ne extindem echipa cu un bucătar pasionat și dedicat. **Responsabilități:** - Pregătirea și gătirea meniurilor conform standardelor stabilite; - Menținerea unui mediu de lucru curat și organizat; - Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura servicii de calitate superioară; - Contribuția la dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a meniului. **Cerințe:** - Experiență dovedită ca bucătar, cu preferință în prepararea pizzei, pastelor și a hamburgerilor; - Capacitatea de a lucra eficient într-o echipă nouă și dinamică; - Atitudine pozitivă și deschidere către învățare și dezvoltare profesională; - Disponibilitatea de a lucra în ture flexibile. ### **Ajutor de Bucătar - **Locație:** Alba Iulia **Tipul Jobului:** Full-time Part-time **Despre noi:** Într-o atmosferă plină de energie și creativitate, Carolina Cafe își redeschide porțile sub o nouă conducere experimentată. Având la bază valorile calității și excelenței, căutăm un ajutor de bucătar entuziast pentru a se alătura echipei noastre. **Responsabilități:** - Asistarea bucătarului în pregătirea ingredientelor și a rețetelor; - Menținerea curățeniei și a ordinii în bucătărie; - Respectarea normelor de igienă și securitate alimentară. **Cerințe:** - Experiență anterioară în bucătărie constituie un avantaj; - Dorința de a învăța și de a se dezvolta într-un mediu dinamic; - Abilitatea de a lucra în echipă și sub presiune; - Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru. **Oferim:** - Oportunitatea de a lucra într-un mediu inovator și dinamic; - Șansa de a face parte dintr-o echipă cu o viziune proaspătă în industria culinară; - Condiții de muncă atractive și posibilități de avansare. Pentru ambele poziții, încurajăm aplicanții din Alba Iulia sau cei dispuși să se relocheze, să se alăture echipei noastre în această nouă aventură culinară. Trimiteți CV-ul și o scurtă descriere a experienței dumneavoastră la adresa de e-mail [email protected] .
-
Cerintele sunt minime -primit marfa si aranjat in raft -servit clienti Nu necesita experienta anterioara, totul se invata. Volumul de munca este sub Lidl, Carrefour etc., fiind un magazin mic de cartier. Salariul: 3000 lei negociabil pe parcurs Zona centrala, Rond Piata Alba Iulia, se ajunge usor cu 104 de la Piata Muncii sau de la Piata Unirii. Restul de detalii le discutam la locatie.
-
Salon Adora angajaza coafeza cu cunostinte de frizerie. Avem nevoie si de manichiurista si frizer.Salariul fix 2000 lei si CM.
-
Promovat
Tehnicianul va avea activitate de teren pentru instalarea sistemelor de ghidaj Trimble pe utilaje de constructii. Deplasarile vor avea loc de Luni pana Vineri, cu sau fara cazare in functie de situatie. Studii medii tehnice (electromecanica mecanica agricola mecanica auto, mecanica industriala) Experienta de minim 1 an activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; Permis de conducere categoria B; Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit comercial si de echipa; Capacitate organizatorica. PROFIL CANDIDAT Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate; Autonomie, discretie; Atitudine orientata catre client; corectitudine, rigurozitate; Nivel ridicat de initiative; Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Efectueaza vizita de constatare a starii sistemului de ghidare; Efectueaza, in locatia clientului, activitati de instalare, calibrare si punere in functiune a sistemelor de ghidare; Pune diagnosticul de stare tehnica a sistemului si realizeaza analize de anomalii; Identifica piesele de schimb necesare interventiilor si le comanda; Efectueaza toate operatiile de reparatii curente, inlocuiri de piese si reglaje pe teren; Urmareste problemele sistemului pentru instiintarea clientului; Completeaza ordinul de misiune dupa vizita la client; Ia in primire retururile de piese de schimb inlocuite in garantie sau neutilizate; Este responsabil de buna utilizare si intretinere a autovehiculului de serviciu si a uneltelor si dispozitivelor care ii sunt incredintate; Este responsabil de asigurarea unei bune prezentari in relatia cu clientul, precum si de furnizarea de servicii de calitate catre clienti in munca de zi cu zi; Informeaza superiorul cu privire la stadiul interventiei si documenteaza in sistemul informatics; Isi imbunatateste in permanenta cunostintele in domeniul instalarii, calibrarii si repararii sistemelor de ghidare Trimble. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu, telefon, laptop. Descrierea companiei Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova.
-
Angajam ospătar (a) ptr sezon de vara in Italia .Se cere experiența și cunoștința de limb italiana . Contract de minca in Italia , nu se cere comision. Salariu 2000 euro luna +cazare și masa.Cine e interesat poate suna la nr de tel