Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ești candidatul ideal dacă te identifici printre următoarele: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau într-un rol similar este preferabilă. Abilități de lucru cu computere și experiență în utilizarea programelor informatice, inclusiv experiență cu sistem de tip ERP sau cu alte programe de gestionare a depozitelor reprezintă un avantaj. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiple sarcini și priorități. Abilități excelente de comunicare și cooperare în echipă. Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a asigura acuratețea datelor. Orientare către rezultate și capacitatea de a se adapta rapid la schimbări. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionează Intrările și Ieșirile de Materiale: Înregistrează cu precizie toate intrările și ieșirile de materiale din depozit utilizând softul ERP. Verifică și confirmă corectitudinea datelor înregistrate în sistem, asigurându-se că informațiile sunt actualizate și precise. Administrare Documente: Organizeaza documentele avize de expediție, și alte documente asociate cu intrările și ieșirile de materiale pentru a asigura o accesibilitate și o recuperare ușoară a informațiilor. Operațiuni de Încărcare și Descărcare: Efectueaza procesele de încărcare și descărcare a materialelor, oferind suport logistic și asigurându-se că operațiunile sunt efectuate în conformitate cu standardele de siguranță și eficiență. Monitorizare a Stocurilor: Urmează procedurile stabilite pentru monitorizarea și raportarea stocurilor de materiale din depozit. Participă la inventare și reconcilieri periodice ale stocurilor pentru a asigura precizia datelor. Colaborare și Comunicare: Comunică și colaborează cu colegii din departamentul de logistică și alte departamente relevante pentru a asigura un flux de lucru eficient și o coordonare corespunzătoare a activităților depozitului.
-
Promovat
Cautam o persoana cu experienta pentru a se alatura echipei noastre de productie pe pozitia de Lacatus, in hala de pe Calea Sagului, Platforma Incontro. Daca iti doresti un loc de munca dinamic, te asteptam sa ne intalnim la o discutie! Cerintele postului: Studii medii in domeniul tehnic; Experienta in sectii de productie cu profil mecanic/tehnic; Cunostinte desen tehnic; Atentie la detalii; Orientare spre finalizarea lucrarilor repartizate; Spirit de echipa; Operativitate in executarea lucrarilor. Responsabilitati principale: Executarea de lucrări de lacatuserie pentru mobilier comercial; Verificarea / masurarea reperelor in diferite faze de executie; Verificarea produsului final; Folosirea uneltelor de mana si a masini-uneltelor pentru prelucrarea metalului. Beneficii: transport asigurat bonus de prezenta tichete de masa 35 RON/zi lucrata prime de sarbatori Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Vrei sa faci parte din cel mai avantajos serviciu de livrari din Cluj? Aplica la acest anunt, te sunam si ne intalnim sa povestim si sa iti aratam cum merg lucrurile. Cum functioneaza? Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare De unde se livreaza? Peste 80% din comenzile Bringo vin din Hypermarketul Carrefour din Vivo. Restul comenzilor vin de la ceilalti parteneri precum Peny, Cora, Decathlon, DM, Dr. Max, Sensiblu etc. Cine plateste produsele? La angajare vei primi un card de firma cu care vei achita cumparaturile catre toti partenerii Bringo. Se livreaza cu masina personala sau cu masina firmei? Livrarile se fac cu masina personala si noi va decontam 10% combustibil, mentenanta, reparatii, piese etc. Ce ai nevoie pentru angajare? Procesul de angajare este unul destul de simplu. Ne intalnim sa iti aratam cum functioneaza aplicatia si cum merg lucrurile in magazin si la livrare, dupa care iti vom raspunde tuturor intrebarilor pe care le ai. Daca iti place si esti pregatit de lucru semnam contractul de munca (sau contractul de colaborare daca ai PFA sau SRL) si esti gata de lucru! Se lucreaza cu masina personala, decontare service, piese si combustibil 10% Te asteptam in echipa!
-
Promovat
Pentru a te alatura echipei noastre ar trebui să ai in vedere următoarele : Cunoastere operare PC Abilități de comunicare si muncă in echipă. Organizarea mărfurilor pe rafturi Ridicarea mărfurilor din depozit necesare expedierii comenzilor catre clienți. Ambalarea comenzilor în vederea expedierii. Procesare retururi. Oferim : Contract pe o perioada nedeterminată . Salariul : 2600 Lei pentru început. Programul de lucru : Luni - Vineri 10:00-18:00 Libere : Toate week-end-urile si toate sarbatorile legale. Cum ne poți contacta pentru interviu ? Telefonic sau whatsapp. Locatia : Șoseaua Vitan-Bârzesti nr 5-7 București Sector 4 Te așteptăm în echipa noastră
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Recrutam MONTATORI SUBANSAMBLE pentru o fabrica de top din Țițești, Valea Stânii - Argeș. Cerinte: - Disponibilitate de a lucra în 2 schimburi; - Dorinta de munca; - Seriozitate si responsabilitate. Oferim: - Transport GRATUIT și asigurat din zonele: Pitești, Mioveni, Boteni, Slănic și Câmpulung! - Asigurare de sănătate; - Formare la locul de munca (nu este necesara experienta); - Prime de polivalenta, performanta, vacanta si sarbatori; - Tichete de 35 lei zi lucrata. Mai multe detalii la numarul de telefon 0729 600 713.
-
Echipa Rontaila cauta Agent Vanzari Traditional Trade in vederea extinderii activitatii pentru zona Bucuresti/Ilfov ! Candidatul Ideal - Minim 1 an experienta ca agent de vanzari (preferabil FMCG, retail); - Cunoasterea pietei en gros si en detail - Bune abilitati de negociere si comunicare - Permis de conducere categoria B - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderent in teren; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida; - Abilitati de vanzare, negociere si relationare; - Bune abilitati de planificare; Descrierea jobului - prospectarea pietei si dezvoltarea portofoliul de clienți din zona alocata - asigurarea atingerii target-ului de vânzări si a numarului de clienți - respectarea rutelor si frecventelor de vizitare a clientilor din universul de magazine acoperit; - asigurarea respectarii termenelor agreate pentru incasare - primirea si mercantizarea marfii conform procedurilor companiei - asigura respectarea principiului FIFO - asigura respectarea planogramei -urmărirea si evaluarea gradul de satisfacție al clienților - implementare activitati de promovare - intocmirea de rapoarte conform procedurilor companiei - stabilirea si intarirea relatiei comerciale cu clientii din universul de magazine acoperit; - monitorizarea permanenta a pietei; Beneficii: - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari; - decontare transport - bonuri de masa - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala - Mediu de lucru bazat pe comunicare deschisa
-
Program de luni - vineri 8.00 la 17.00. Necesar carnet de conducator auto. Nu este necesara experienta. Atributii: - intocmirea documentelor in vederea preluarii si predarii autoturismelor; - inspectarea autoturismului atat la preluare, cat si la predare; - consiliaza clientii si solutioneaza solicitarile acestora in toate etapele procesului de service; - identifica (in cataloage on line) si comanda piesele necesare pt reparatia autovehicului - intocmeste devize oferte de pret
-
Sc Iany Service Srl din Ploiesti,Str Gageni nr 67-69,Prahova,angajeaza mecanic auto cu experienta.Se ofera salariu atractiv si program de lucru de 8 ore,sambata-duminica liber.Pentru informatii suplimentare,va asteptam la sediul firmei sau va rugam sunati la .
-
Locatie din orasul Mioveni angajeaza ajutor de bucatar cu experienta. Daca esti o persoana ambitioasa, motivata si ai ca si pasiune bucataria, te asteptam sa te alaturi echipei noastre pentru ca impreuna sa gatim cele mai gustoase prreparate.
-
Din dorinta de dezvoltare, suntem in cautarea de membri in echipa MOD Hairdressers, persoane cu talent, perseverenta si pasiune pentru hairstyle. HAIRSTYLIST cu experienta ( experiența 2 ani) Candidatul ideal: - Persoana responsabila, organizata, energica, amabila si motivata - Persoana creativa si dedicata - Abilitati excelente de comunicare si orientare catre client - Capacitate de a lucra in echipa Ce iti oferim? - Seriozitate - Atmosfera de lucru foarte placuta - Un loc unde sa muncesti si sa iti desfasori activitatea in cele mai bune conditii - Dezvoltare si crestere in permanenta - crestere profesionala si personala. Oferim un mediu de lucru placut alaturi de colegi simpatici si creativi. Vei lucra cu produse profesionale alaturi de profesionisti, vei aplica cele mai noi tehnici in domeniul frumusetii, iti vor fi recunoscute eforturile si vei fi recompensat dupa merit.Asteptam CV-ul tau la [email protected] sau 0723999554
-
-
Pentru o companie din nordul Olandei, recrutăm și selectăm personal (femei, bărbați, cupluri) pe postul de muncitor într-o seră de trandafiri. Activitățile se desfășoară în interior, la temperaturi normale, în depozitul serei sau efectiv în seră. Este nevoie de personal pe tot procesul de producție al serei: sortat, plantat, împachetat, făcut buchete, cules, depozit, logistică etc. Locul de muncă este foarte activ. SE CERE: vorbirea limbii engleze posibilitatea de a munci zilnic în picioare permisul de conducere reprezintă un avantaj (nu este obligatoriu).. SE OFERĂ: loc de muncă într-un colectiv plăcut cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 EUR săptămână persoană asigurare de sănătate aprox 33,51 EUR săptămână transport gratuit de la cazare la locul de muncă identitate olandeză, cont bancar olandez contract flexibil de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână (full-time) și ore suplimentare salarizare săptămânală direct în contul bancar FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE! Detalii suplimentare la numerele de telefon.
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Est-ul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele, în timpul săptămânii fiind un loc perfect pentru oamenii de afaceri iar în weekend pentru oaspeții de agrement (aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe Experiență demonstrată în bucătărie Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. Pasiune pentru gătit Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie vei lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să ai experiență în tăierea și gătitul produselor și să știi cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: loc de muncă într-un colectiv plăcut salarizare de la 13,7 EUR oră cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 euro săptămână persoană asigurare de sănătate 33,51 euro săptămână transport gratuit de la cazare la locul de muncă identitate olandeză (BSN) contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare salarizare săptămânală direct în contul bancar. Putem lua inclusiv cupluri, atâta timp cât se comportă profesionist la serviciu FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!
-
SC V&G OIL 2002 SRL angajeaza tehnolog cu experienta: moara, FNC si fabrica de ulei. CV la adresa de mail: Nr telefon: Adresa: Odobesti, sos Vrancei, km 6, jud. Vrancea
-
-
SC FAIMAR SA angajeaza: -ceramisti -muncitori necalificati Mai multe detalii la numarul de telefon din anunt de luni pana vineri intre orele 7-15.
-
-
Angajez vanzatoare cu experienta, pentru magazin mixt, zona Micro 21, program 8 ore, fără tura de noapte, salariu 3300 lei, cu posibilitatea creșterii, după atingerea anumitor praguri. Relații doar la telefon
-
Cerinte : Asamblarea pieselor din PAL si MDF cat si a accesoriilor conform schitelor. Respectuos, onest, îndemânatic, responsabil si implicat. Cu inițiativă, care deține abilităti tehnice și abilităti de lucru în echipă. Permis de conducere cat. B constituie un avantaj Conditii: Contract de munca pe o perioada nedeterminata cu perioada de proba Pachet salarial competitiv bazat pe rezultate. Tichete de masă; Concedii conform legislației;
-
Locul de muncă este în special în construcții cu oțel. Veți realiza o gamă largă de soluții de construcție pentru companii, cum ar fi bare, grinzi, grinzi de pod, podele, fibre de oțel, acoperișuri, placări și izolare pereți. Locul de muncă este întotdeauna la locația clientului din Tiel. Veți lucra intr-un un grup de muncitori est-europeni (BG, RO, PL). Programul de lucru: Programele de lucru vor fi convenite cu clientul, acest lucru este același pentru confirmările de sărbători. Există 2 schimburi la acest client. Schimburi de la 5.45h până la 14.00h sau de la 14.00h până la 22.30h. Ce oferim: Angajare cu muncă stabilă și contract olandez la compania BAM Works B.V. Salariul dvs. va fi acumulat din următoarele sume: Începând cu un salariu brut de bază de 13,90 pe oră până la 40 de ore pe săptămână Plata săptămânală în euro Deducere pentru asigurarea de sănătate: 36,24 pe săptămână Chiria: 96,50 pe săptămână Cerinte: Este preferat sa aveti permis de conducere categoria B Cazier judiciar curat Cunostinte bune de limba engleză sau germană Este preferată sa aveti cunoaștinte de bază pentru lucrărilor de construcție și experienta tehnica Cazare: Internet Wi-Fi toalete + dușuri (comune) mașină de spălat + uscător bucătărie, bicicletă (cu 50 , depozit) supermarket la 10 minute cu bicicleta Oferim un standard de bicicletă în locațiile noastre de locuit (cu depozit de 50 EUR). Acest lucru cu scopul de a călători la serviciu, dar și de a folosi în timpul tău privat pentru a vizita magazine. În cazul în care distanța dintre locul de muncă și locul de locuit va fi mai mare de 8 km, vom asigura un transport diferit.
-
Fabrica din comuna Jilava angajeaza personal necalificat pe diferite posturi din procesul de productie - MUNCITORI NECALIFICATI. Cautam persoane in special cu domiciliul in zona JILAVA - SOSEAUA PROGRESULUI .-1 DECEMBRIE Persoanele interesate pot contacta angajatorul pentru detalii folosind oricare dintre datele de contact de mai jos : S.C. EXPERT BUSINESS & Co S.R.L. Sediu: Jilava, Şos. Giurgiului 33A, Jud. Ilfov (platforma ARTECA) Tel:
-
Angajam personal la restaurant program de zi si cazare pentru ture de noapte, pentru pensiune turistica in Oradea, full-time, part time si de sezon. Conditii: Experienta, calificare si studii in domeniu, seriozitate, minim 12 clase. Salar: 2500 - 3500 RON in functie de experienta si disponibilitate. Se ofera: Decontare transport, program flexibil de munca, bonuri de masa, masina de serviciu daca detine permis si experienta categoria B. La nevoie se asigura cazare. Pentru detalii, se va depune CV pe Calea Santandreiului Nr 33 sau in anunt ( mesajele care nu au CV atasat, nu vor fi luate in considerare).
-
-
Pentru completarea echipei suntem in cautarea unei colege pentru pozitia de CONTABIL JUNIOR in cadrul departamentului de contabilitate. Se cere: experienta minim 1-3 ani cunostinte operare PC (Word,Excel,etc) cunoasterea soft-ului de contabilitate Expert-Contab capacitate de organizare permis de categora B Descrierea jobului: inregistrarea documentelor contabile in conformitate cu prevederile legale si politicile contabile ale societatii; arhivarea documentelr financiar contabile; nir-ur si inregistrarea operatiunilor in registrul de banca si de casa. Realizarea platilor catre furnizori Pregatirea situatiilor solicitate de superiori Asigura suportul solicitat in relatia cu clientii furnizorii banca Program de lucru L- V 8-16.30 Așteptăm cv ul dvs.