Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NOU! Angajam la o companie multinationala din BRASOV operatori productie, cupluri sau necalificati Angajam pe termen lung operatori productie, controlori calitate, muncitori necalificati, inclusiv cupluri, la o companie multinationala din Brasov in domeniul asamblarii componentelor auto. NU SE CERE EXPERIENTA! Oferim: -formare profesionala la locul de munca; -contract de munca pe termen lung pe durata nedeterminata; -posibilitatea de a face ore suplimentare; -transport local asigurat; -pachet financiar minim garantat de 3.200 lei net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii; -bonusuri, ore suplimentare platite cu 200%, spor de noapte 125%; -posibilitati de promovare. Cerinte: -cazier curat; -disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi; - minim 8 clase Relatii la telefon: zero sapte sase sase sase cinci patru zero patru trei ALEX zero sapte sase sapte unu doi opt unu sapte opt BOGDAN
-
Promovat
DESCRIERE APT Prohuman angajeaza Asamblator Montator Profile Aluminiu pentru o companie din Oradea in domeniul tamplariei PVC. Descrierea functiei: Execută diferite lucrări pentru montarea profilelor din aluminiu si geamuri termopan; Stabilesc cantitatea şi felul materialelor care vor fi folosite. Cerinte: -studii medii -posibilitate de lucru in 1 sau 2 schimburi Beneficii: -salariu 3150 Net -bonus lunar de prezenta 200 lei net Transport: Palota- Cefa Palota-Oradea
-
Promovat
Angajam busdriver (Manipulant marfuri) pentru una dintre cele mai importante fabrici din judetul Arad. Beneficii: - salariul brut -4001 RON, la care se adauga: - tichete de masa - 35 ron zi lucrata; - bonus de recomandare 600 ron NET platit in 2 transe ( - bonusuri lunare; - orele suplimentare platite 200%; - sporul de noapte : 130%; - spor pentru zilele de sambata 130%; - spor pentru zilele de duminica 200%; - spor pentru sarbatorile legale 200%; - prime de Paste si de Craciun; - transport asigurat in tot judetul Arad; Pentru informatii suplimentare puteti sa ne contactati la numarul de telefon din anunt
-
Promovat
ELT Grup Servicii cu domeniul de activitate in prestarea de servicii in instalatii electrice , curenti slabi , detectie si semnalizare incendii , sisteme supraveghere si control acces , angajeaza electricieni , ajutori electricieni si ingineri in executie. Program L-V 08:00 - 16:30 Contract colectiv munca Beneficii Salariale in raport cu munca prestata Ore suplimentare platite 175% Sambete optionale platite 250.00 Ron 8h Posibilitate avansare rapida Diurna in cazul deplasarilor Bonuri Masa valoare 400 Ron luna Posturi vacante : 1) Ajutor Electrician 3400-4000 Net -2 posturi- se cere minim experienta ,calificarea se poate face la locul de munca. 2) Electrician 3600-5800 Net - 3 posturi - se cere minim experienta profesionala , in special in partea de civil rezidential , cable tray , tipologii de cablu , norme de executie etc. 3) Inginer instalatii 4000-8000 Net - 1 post - se cere experienta pe post sau similar , se ocupa cu organizarea santierelor , intocmeste documentatii (FAM , MR , SL etc. ) , supravegheaza sefii de lucrari , emite rapoarte de activitate , gaseste si pune in aplicare solutii de executie , sta in permanenta colaborare cu beneficiarul , isi aduce aportul in ofertare. Activitatea se desfasoara cu preponderenta pe raza judetului Constanta, dar in aceeasi masura mai sunt si deplasari planificate in termen de 10-14 zile. Detaliile suplimentare se discuta in baza unui interviu , nici de cum telefonic. Pentru depuneri CV pe mail , Pentru programari interviuri telefonic
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cauți un loc de muncă activ? Provocator pentru setea ta de aventură? Îți place să șofezi și să ai alături de tine o echipă tânără, mereu în căutare de colegi faini și muncitori? Atunci hai la noi! Noi te vrem tu ne vrei? Fii livrator Tazz by EMAG sau Glovo alături de cea mai bună flotă din oraș și vei beneficia de: -suport tehnic la orice oră. Cu noi nu vei fi niciodată singur. -program flexibil, așa cum îl vrei tu. Poți lucra full-time sau part time, în funcție de situație. -plata câștigurilor tale se face săptămânal. Dacă ești în căutarea unui loc de muncă dinamic sau doar vrei să-ți rotunjești veniturile, vino la noi și te vei bucura de o experiență unică! Trimite-ne un CV aici (ori la adresa de email ) sau contactează-ne la numerele de telefon Colaborăm de-asemenea cu SRL-uri sau PFA la cele mai avantajoase condiții!
-
Montator Mobilier Mobexpert Constanta Căutăm o persoană dibace și atentă la detalii, care să se alăture echipei din Mobexpert Constanta. Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Îndemânatică și responsabilă; Rezistentă la efort fizic; Cu inițiativă; Care deține abilităţi tehnice și de lucru în echipă; Deținerea unui permis auto constituie un avantaj. Este necesara experienta in domeniu de min. 2 ani. Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături ei; Echipament de lucru; Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale: Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale: 4400 - 6000 lei brut; tichete masa si decont transport - pachet 900 lei net; bonusuri in functie de performante; prime de Paste, Craciun (loialitate); abonament servicii medicale Expert Ultra clinica Regina Maria. Mai departe obiectivele tale vor fi: Manipularea şi montarea produselor de mobilier, atât în magazin, cât şi la domiciliul clientului; Instalarea, testarea și retuşarea mobilierului într-o manieră profesională.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea, Str. Nufărului nr. 110 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2625 lei brut (pentru un program de lucru de 6 zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P
-
Descrierea jobului: Post: Conducator Proiect Sarcini principale : Coordoneaza echipa de proiectare, distribuie si urmareste realizarea activitatii de proiectare conform cerintelor de calitate, termen de finalizare si buget Este persoana de contact cu clientul pentru care se face proiectul, prezinta si agreaza cu clientul solutiile tehnice, planificarea realizarii proiectului, managemntul modificarilor. Candidatul Ideal: Studii superioare in domeniul mecanic Abilitati de lider Buna gestionare a situatiilor de criza buna prioritazare a activitatilor Forta de propunere solutii tehnice Rapiditate si autonomie in realizarea de propuneri si in luarea deciziilor Cunostinte avansate in domeniul proiectarii mecanice si a proiectarii proceselor de sudura si asamblare Experienta in utilizarea programelor CAD (Catia, NX) Competențe avansate în limba engleză. Se ofera: Salariu atractiv Contract pe perioada nedeterminata cu norma intreaga Mediu profesional cu oportunitati de dezvoltare in domeniu Prime pentru evenimente fericite (casatorie, nastere) Ajutoare pentru evenimente in familie
-
Oportunitate de carieră în domeniul imobiliar! Compania noastră, un promotor imobiliar cu experiență și un portofoliu bogat de imobile expuse spre vânzare, caută un agent imobiliar dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și îți dorești să construiești o carieră de succes în acest domeniu, te invităm să aplici! Beneficii: - Salariu decent și comision atractiv de vânzare (între 1% și 2%). - Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și competitiv. - Suport și training pentru a-ți dezvolta abilitățile de vânzare și cunoștințele în domeniul imobiliar. Responsabilități: - Identificarea și contactarea potențialilor clienți interesați de achiziția sau vânzarea de proprietăți. - Prezentarea imobilelor disponibile și negocierea tranzacțiilor. - Monitorizarea pieței imobiliare și identificarea oportunităților. Cerințe: - Experiență anterioară în vânzări sau domeniul imobiliar. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Permis de conducere categoria B. Cum aplici? Trimite-ne CV-ul tău la adresa de email sau sună la numărul de telefon din anunț pentru mai multe detalii.
-
Societate de Transport Angajez Sofer C+E D Intern si internațional pentru D Conventie se accepta și pensionar Prelată Camioane Euro 6 Salariu acceptabil detali la tel
-
Firmă din Constanța angajează fierari și dulgheri pentru șantier Constanța Transport gratuit din Fetești și bordușani Informații suplimentare la numărul
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! *Notă:* Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! **Notă:** Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
Promovat
Firma cu profil postal cautam postas in judetul Ilfov Bragadiru si Bucuresti sector 1. Activitatea principala este de distributie plicuri la cutiile postale. Oferim salariul minim + bonuri de masa, decont abonament transport ( STB METROU sau auto personal),posibilitate de avansare,bonusuri de performanta. Activitatea se adreseaza si persoanelor care vor sa-si copleteze venitul(pensionari,persoane care lucreaza in ture sau au posibilitatea(disponibilitatea) ca dupa terminarea programului sa mai lucreze cateva ore), Pentru cei care doresc Full-time este avantaj daca detin permis,auto. Pentru mai multe detalii puteti suna la nr de tel 0723688826
-
Angajam contabil sau economist cu experienta de cel putin 3 ani, cunoscator SAGA, Msoffice, Salariu in functie de competente , tichete de masa. Persoana serioasa , responsabila, motivata careia sa-i placa profesia.
-
Promovat
În cadrul noului magazinului Kaufland din Oradea Ioșia, Str. Nufărului nr. 110 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam supraveghetor masina paletizare pentru o fabrica de sticla din Bucuresti, Sectorul 3! Cerinte: - minim 10 clase; - cunostinte operare pc; Responsabilitati: -de a monitoriza funcționarea normală a mașinii de paletizare, benzi transportoare către aceasta și a semnala defecțiunile; - informeaza controlorul de linie atunci când sunt detectate defecte; - de a participa la schimbarea de sortiment. Oferta: Venit: 3500 lei net; Tichete de masa: 25 lei zi; Program: 8h in 3 schimburi. Locatie: Bucuresti, Sector 3 - zona Pallady
-
Cautam Doamna responsabila si de buna credinta pentru ingrijire Doamna in regim intern langa Valenii de Munte Prahova. Salariu avantajos. Rugam seriozitate. (sau prinWhatsApp . )
-
Agent vânzări și fotograf cu sau fără experiență. Necesar carnet auto cat B. Oferim salariu atractiv, cazare, diurna.
-
Agent vânzări și fotograf cu sau fără experiență. Necesar carnet auto cat B. Oferim salariu atractiv, cazare, diurna.
-
Agent vânzări și fotograf cu sau fără experiență. Necesar carnet auto cat B. Oferim salariu atractiv, cazare, diurna.
-
Promovat
Angajam Personal Curatenie Menajera cu experienta, pentru apartamente inchiriate pe termen mediu si scurt. CERINTE ESENTIALE: Persoane serioase, comunicative si atente la detalii. Flexibilitate in ajustarea programului. OFERIM: Salariu net incepand cu 3.500 RON + carte de munca. Pt informatii, ne puteti contacta telefonic intre orele 10-19.00 Va multumim.
-
Asigurarea educatiei non-formale si informale; dezvoltarea si consolidarea deprinderilor de viată independentă la copil în vederea cresterii sanselor de integrare socială. Asigură sprijin la lecții, desfășoară activități educative și de timp liber. Pachet salarial (salariu, bonuri de masa, o masa/zi, abonament transport RATT, plata orelor suplimentare, control medicina muncii gratuit).Program de lucru: 7 zile program/7 zile liber.