Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne mărim echipa și căutăm: RESPONSABIL AMENAJĂRI SPAȚII VERZI GRĂDINAR SECTOR 3 SI SECTOR 6 Te așteptăm în echipă dacă ești în căutarea unui loc de muncă stabil și îți place lucrul în domeniul horticol amenajări și întreținere spații verzi! Cerințe: disponibilitatea de lucru pe teren, în condiții meteo specifice fiecărui anotimp responsabilitate si seriozitate spirit de iniţiativă, capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii capacitate de efort fizic și organizare a activităţii dorința de a învăța spirit de echipă, abilităţi de comunicare si organizare a echipei. Experiența în domeniul horticol si sau permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj. Oferim: Salariu 3000-4500 lei, in functie de gradul de pregatire si responsabilitatile din cadrul echipei Transport asigurat sau chirie pentru grup Contract de munca Echipament de lucru Loc de munca stabil Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe tinere și dinamice Lucrul cu echipamente performante, de ultima generatie. Program de lucru 8h luni-vineri
-
Promovat
Executa operatia de dezasamblare asamblare stante si matrite Analizeaza si identifica cauza care a produs defectul de fabricatie Executa operatia de ascutire matrite si poansoane prin rectificare Garanteaza buna functionare a stantelor pe care le intretine Executa operatia de gaurire si filetare Executa operatia de sudura cu electrod si argon Studii: minim 12 clase Experienta in domeniu minim 5 ani Spirit de echipa Seriozitate si indemanare Atestat de stivuitorist Beneficii: Pachet salarial motivant Transport asigurat Prime anuale Asigurare medicala privata Regina Maria Contract pe perioada nedeterminata Postul este disponibil in Localitatea Prejmer, Jud.Brasov
-
Promovat
Ce cautam? Persoana cu studii superioare finalizate Ne dorim sa cunosti programe de operare PC Sa ai abilitati foarte bune de comunicare, negociere si vanzare Persoana dinamica, ambitioasa si perseverenta Sa ai abilitati de persuasiune si o buna capacitate de a relationa Seriozitate si stabilitate Autodidact ( iti insusesti detalii despre produsele si serviciile companiei ) Disponibilitate pentru deplasare Permis de conducere Ce responsabilitati vei avea? Cunoasterea companiei si promovarea serviciilor in relatia cu prospectii din tara Contactarea acestora telefonic prin email face to face Planificarea vizitelor si efectuarea lor conform targetului ( prezentari, corespondenta, intalniri ) Realizarea unui plan de promovare a locurilor de joaca si a terenurilor de sport către stakeholderii companiei în zona alocată. Raportarea catre seful direct a tuturor activitatilor si rezultatelor zilnice Ce-ti oferim? Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie Activități recreative în echipă, climat prietenos și suportiv Salariu fix + sistem de comisionare bonusare : in functie de praguri atinse si in functie de evolutie
-
Promovat
Căutăm coleg cu abilități la următoarele munci de întreținere, în Oradea:spălat geamuri curățenie interioară și exterioară intreținere spații verzi - tuns iarba și gard viu, greblat, etc. diverse lucrări de reparații care nu necesită personal specializat. Permisul de conducere constituie avantaj!Se acordă salar fix, bonuri de masă și bonusuri.Informații suplimentare la telefon!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Timisoara, se lucrează 8H, interval orar - 14:00>22:00 de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv și bonuri de masa. Dacă sunteți interesați așteptăm telefonul dumneavoastră: 0722 213 621. 399
-
studii finalizate - cunostinte excelente de limba romana si de limba engleza (scris si vorbit); permis conducere categoria B ( reprezinta avantaj) Experienta in relatiile directe cu clientii (callcenter sau si vanzari); -Studii superioare cu diploma d absolvire sau in curs; -Cunostinte d limba engleza, minim nivel mediu; -Cunostinte solide d operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.); -Abilitati d navigare pe internet, d culegere si centralizare a informatiilor; facturare ( SMARTBILL) pontaje plati interbancare protocol cunostinte operare in Word, Outlook, Excel, Power Point, navigare Internet; experienta in activitati de secretariat constituie un avantaj; spirit de echipa; entuziasm si atitudine pozitiva; capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa. Descrierea jobului Preluarea si transmiterea mesajelor telefonice, a corespondentei, asigurarea protocolului pentru intalnirile managementului companiei; Informarea angajatilor cu privire la eventualele mesaje telefonice preluate; Redactarea de documene conform solicitărilor ; Traduceri a textelor in limba Engleza. Administr az si d zvolt m g zinul onlin , r l ti cu cli ntii, furnizorii si p rt n rii; Complet z si ctu liz z sortim ntul d produse, pr turil , sp cific tiile si c r cteristicil ac stora; Verific p riodic of rt l furnizorilor, ctu lizeaza c t logul d produs si listel g n rale d preturi; Administr za si coordon aza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Inregistrarea de documente, xerox copii, stampilarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei, repartizarea documentelor in companie; Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; preluarea predarea corespondentei. Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; Gestionarea relatiei cu diversi furnizori de servicii. Alte activități de secretariat dispuse de managementul companiei.
-
Clinica de fizioterapie, dotata cu aparatura moderna de ultima generatie, cauta colaborator fiziokinetoterapeut, sub forma de contract de prestari servicii sau angajare. CERINTE - absolvent studii universitare specialitatea kinetoterapie -aviz de libera practica sau posibilitatea sa-l obtina - experienta minim 6 luni
-
ANGAJAM: - 5 BRUTARI informatii la tel. , Luni-Vineri intre orele 9:00-16:00 sau e-mail:
-
Depozitul GLS D19 Drobeta Turnu Severin isi mareste echipa de curieri pentru livrări colete pe zona Malovat-Bala-Floresti Constituie avantaj.buna cunoastere a zonei de nord a judetului (Malovat-Sovarna-Bala-Floresti-Corcova-Cazanesti) Pachet salarial in fucntie de realizari (fix, bonuri de masa si bonusuri de performanta) , transport asigurat in limita a 15 km. Aplica aici sau trimite-ne un mesaj whatsapp cu numele tău, vârsta si experienta in munca , iar in cel mai scurt timp vei fi contactat pentru programarea unui interviu (luni-vineri intre 8-17) Poți lăsa CV la sediul nostru din str Padeș 6A
-
-
Suntem în căutarea de profesionisti dedicati și pasionati de domeniul financiar bancar-credite, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant financiar - Broker de Credite avand potentialul de a castiga venituri substantiale in functie de performanta personala. Avem experienta in domeniul financiar si oferim consultanta în intermedierea de credite bancare, facem posibilă îndeplinirea nevoilor financiare ale clienților noștri, oferind soluții personalizate și avantajoase în domeniul creditelor bancare. Alaturi de noi: - Ai oportunitatea sa lucrezi intr-o organizatie dinamica ce intermediaza relații cu instituțiile financiare si ofera soluții personalizate și avantajoase în domeniul creditelor bancare, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client - Ai posibilitatea de a invata lucruri noi si ati dezvolta cunostintele si abilitatile in domeniul serviciilor financiare, alaturi de o echipa competitiva si dinamica, intr-un mediu de lucru placut si modern; -Identifici și abordezi potențiali clienți pentru a promova si intermedia produsele financiare, cu accent pe credite bancare -Dezvolti și mentii relatia cu clienții în vederea identificarii oportunitatilor de afaceri -Îti gestionezi eficient timpul si resursele pentru a maximiza rezultatele -Independenta financiara, castig corelat cu performantele, dezvoltare personala, workshop si training specializat pentru dezvoltarea continuă a abilităților tale Cerinte: - studii medii (studiile superioare constituie un avantaj) - abilitati d vanzare (experienta in vanzarea de produse financiare, bancare constituie un avantaj) - orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate - abilitati d relationare si comunicare, gandire logica, atentie la detalii - abilitati de planificare a timpului, atitudine pozitiva si proactiva, spirit d echipa - abilităti de analiza financiara si ințelegere a pietei financiare Pentru mai multe detalii despre procesul de recrutare, trimite mesaj cu CV-ul tău actualizat
-
Cerințele posturilor - Studii medii, - Experiența anterioară în domeniu reprezintă un avantaj. Aptitudini specifice: - Atenție la detalii: - Îndemânare manuală; - Curs de calificare in domeniu (constituie avantaj) - Experienta intr-un post similar minim 1 an - Apt din punct de vedere medical - Amabilitate si igiena impecabila Responsabilitati: - Asigura necesarul de marfa la raft - Receptioneaza marfa cantitativ si calitativ conform facturii emise de furnizor - Verifica produsele si marfa ce intra in magazin - Tine evidenta incasarilor - Servirea clientilor Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- format european pe mail sau personal la sediul din Str. 1 Decembrie 1918, nr. 100.
-
Compania recrutează, selectează și formează Consultanți Financiari pentru piața financiara din Romania Oferta se adresează : -Absolvenților de facultate și celor cu diploma de bacalaureat -celor care doresc sa își schimbe domeniul de activitate -celor care lucrează în vânzări și sunt nemulțumiți de veniturile obtinute -celor care doresc sa își construiască o cariera în domeniul financiar Oferim : -venituri motivante -beneficii non-financiare atractive Te formam profesional prin training uri gratuite susținute de profesioniști cu experienta de peste 20 ani în asigurari Oportunități de cariera: - Oferim un plan de cariera și recunoașterea meritelor în funcție de nivelul de performanta atins -Oferim program de dezvoltare personala - Te ajutam sa devii manager, dacă asta îți dorești. Ți-am pregătit un loc în echipa! Trebuie doar sa vrei și sa investești timp! Accepta provocarea și pregătește-te de o cariera de succes în echipa noastră. Transmite acum CV-ul pe adresa de email:
-
Responsabilitati: Masurarea in mod direct a cantitatilor real executate zilnic in cadrul santierului, pe fiecare categorie de lucrari si realizarea proceselor verbale de calitate lucrari; Calcularea consumurilor tehnice zilnice pentru executarea lucrarilor urmarind progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; Analizarea documentelor si datelor de intrare (cereri de oferta, proiect, caiete de sarcini etc); Extragerea listelor de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeazarea antemasuratorilor); Identificarea materialelor sl echipamentelor principale care intra in componenta ofertei, caracteristici tehnice cantitati, etc; Cerinte: Studii superioare (Universitatea Tehnica de Constructii - FCCIA) Cu sau fara experienta in domeniul constructiilor civile şi industriale; Capacltate de lucru atat in echipa, cat si independent; Aptitudini organizatorice, analitice, sinteza si raportare; Foarte bune cunostinte MS Office; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat.
-
Cerințe: Experienta minima 1 an - obligatoriu; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Salariu motivant. Responsabilități: Sudura containere din tabla de 1 mm.
-
Firma de productie angajam muncitori necalificati ( barbati). Se lucreaza L-V de la orele 08-16. Oferim transport din zona Gara Oradea si Zona Rogerius. Salarul de incadrare este de 3300 lei + bonuri de masa in valoare de 35 lei. Informatii la sediul firmei SC RECOLO SRL din Strada Matei Corvin nr 404 zilnic de L-V intre orele 08-15.30. Publi24_1709633140
-
SC BLUE ACCOUNTANCY SRL, societate de contabilitate si expertiza contabila, avizata CECCAR, prin expert contabil cu experienta in orice domeniu de activitate, va ofera servicii complete de contabilitate si resurse umane, venind in sprijinul dvs. cu urmatoarele lucrari: - înregistrarea sistematica si cronologica a documentelor primare (facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase banca); - întocmirea balantei de verificare; - întocmirea jurnalelor de Tva si a registrelor contabile obligatorii; - intocmirea si depunerea cu semnatura electronica a declaratiilor fiscale; - întocmirea contractelor de munca, a statelor de plata si transmiterea Revisal la ITM; - întocmirea si certificarea bilantului contabil; - întocmirea si depunerea declaratiilor unice pt. PFA, etc; - acordarea de consultanta financiar-contabila. Onorariile se stabilesc in functie de volumul de inregistrari si complexitatea activitatii. https://www.blueaccountancy.ro
-
Oferim servicii profesionale de curățenie în Slatina și împrejurimi. Curățenie generala persoana fizică: -Garsonieră 230 ron -Apartament 2 camere 300 ron -Apartament 3 camere 400 ron -Apartament 4 camere 500 ron -Casă (200 mp) 750 ron - Curățenie după constructor 6ron m Curățenie persoane juridice (birouri,firme,șantiere) -Curățenie generala la m 3,5 ron -Curățenie de întreținere 2,5-3,5 ron m -Curățenie după constructor 7 ron m (șantier) -Curățare geamuri suprafețe accesibile 2-3 ron m De ce sa alegi firma noastră de curățenie? Echipa noastră de curățenie este profesională, serioasă și bine pregătită. Avem o experiență de peste 10 ani, dobandita in Anglia.în acest domeniu utilizăm echipamente și produse de curățenie de înaltă calitate. Flexibilitate în program adaptată nevoilor dumneavoastră. Servicii personalizate pentru a satisface cerințele fiecărui client. Contactează-ne acum pentru o ofertă personalizată și bucură-te de un mediu curat în locuința sau biroul tău. Detalii la numărul 0784 șase 7 unu 9 9 4
-
ANGAJĂM COFETAR/AJUTOR COFETAR/PATISER! Vrei să ai cel mai dulce job? Alătură-te echipei Chocolada! Ce căutam? O persoană activă, organizată, care să se integreze în echipa noastră, având o experiență în domeniu. Ce oferim? Beneficii atractive, pregătire într-un domeniu care îți stârnește creativitatea, mediu de lucru plăcut și o echipă bazată pe calitate și competitivitate. Sună-ne sau vino să ne cunoaștem pe Strada Jepilor 6A și hai să lucrăm împreună!
-
Ne marim echipa! Laboratorul nostru dentar, situat in sector 2 Bucuresti, este in cautare de colegi noi...daca ai experienta in domeniul EXOCAD si viziune de ansamblu a lucrarilor protetice te asteptam cu mare drag!
-
Promovat
Posturi disponibile, la fabrica de paine Pestis: - brutari - modelatori - framantatori - feliatori * program de lucru-3 schimburi * relatii la telefon de LUNI-VINERI, intre orele 09-16 * nu raspund la mesaje pe cont !! * se asigura transport din Hunedoara **VA ROG FRUMOS RESPECTATI ORELE DIN ANUNT PENTRU INFORMATII !! SALAR 3000 LEI
-
Echipa STEFAN SECURITY îsi dorește să găsească un ELECTRICIAN autorizat ANRE pentru lucrări de tip B. Cerințe: - Autorizare electrician ANRE; - Cunoștințe aplicații informatice; - Capacitate de analiză, sinteză și organizare; - Bune abilități de comunicare; - Studii medii sau școală profesională; - Abilitate pentru lucru la înălțime; - Minim 1 an experiență în domeniul electroenergetic; - Permis conducere cat. B Descrierea jobului - asamblarea de tablouri, panouri și echipamente electrice în conformitate cu documentația tehnică - montarea aparatajului, cablarea, etichetarea și verificarea funcționalității în conformitate cu schema electrică - montarea și punerea în funcțiune a tablourilor, panourilor și echipamentelor electrice la beneficiar - instalarea panourilor fotovoltaice pe acoperiș sau la sol - instalarea și configurarea tablourilor electrice și a invertoarelor - executia instalațiilor electrice de distribuție pentru clădiri industriale și civile - montare, înlocuire corpuri iluminat, prize, comutatoare - modernizare instalații de prize și iluminat Beneficii - Salariu motivant în funcție de performanță - Tichete de masă (card)
-
Angajam urgent agenti transport valori pentru orasul Constanta salarii avantajoase program in ture.