Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Manpower recruteaza operator imbuteliere cu contract de munca pe perioada nedeterminata! Descrierea generală a postului: - operatorul îmbuteliere are responsabilitatea de a manipula și îmbutelia produsele în conformitate cu standardele de calitate și siguranță stabilite de companie. Responsabilități principale: - manipularea și îmbutelierea produselor în conformitate cu procedurile stabilite; - asigurarea respectării standardelor de siguranță în timpul operațiunilor de îmbuteliere; - monitorizarea și asigurarea calității produselor îmbuteliate; - întreținerea și curățarea echipamentelor și a zonei de lucru; - raportarea oricăror defecțiuni sau probleme apărute în timpul procesului de îmbuteliere; - colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura un flux de lucru eficient și fără probleme. Cerințe: - experiență anterioară într-un rol similar sau într-un mediu de producție constituie un avantaj; - abilități bune de comunicare și lucru în echipă; - atitudine pozitivă și capacitate de a lucra eficient sub presiune; - capacitatea de a respecta instrucțiunile și procedurile de lucru; - disponibilitatea pentru a lucra în ture. Beneficii: - contract pe perioada nedeterminată; - pachet salarial competitiv peste media pieței; - tichete de masa in valorea de 40 de lei; - oportunități de avansare în cadrul companiei; - mediu de lucru plăcut și dinamic; - dezvoltare profesională continuă; - curs gratuit pentru AUTORIZAȚIE ISCIR. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Promovat
Angajăm operator calculator Sarcini principale: - verificare facturi furnizori - verificare comenzi - întocmire NIR - întocmire facturi avize între gestiuni - realizare inventare. - obligatoriu minim 2 sambete lună. Profilul ideal al operatorului calculator: - abilități utilizare PC - noțiuni de baza ale contabilității primare - atenție sporită la detalii - persoană organizată - persoană meticuloasă - atenție distributivă - capacitate de concentrare - persoană autodidactă - persoană responsabilă - persoană calmă - capacitate de gestionare a situațiilor - abilități de comunicare și soluționare a problemelor apărute - respectarea algoritmului de lucru Atuuri: - absolvent Economie și Administrarea Afacerilor sau cunoștințe economice + gestiune - cunoștințe program facturare Mentor Venit net cuprins între 3600 și 4000 lei (bonuri de masa incluse) în funcție de orele lucrate. Transport gratuit la locul de munca (de la statia de autobuz Lapus si inapoi). Interviul are loc de luni până vineri, între orele 16:00-17:00, pe strada Calea București nr.4 Cârcea, vis-a-vis de aeroportul Craiova, în incinta magazinului Moblesse Premium Furniture.
-
Promovat
GlassPro, firma cu vechime de 11 ani pe piata tamplariei de aluminiu, angajeaza confectioneri asamblatori tamplarie Aluminiu cu sticla securizat in atelier sau montatori pe teren. Se ofera contract de munca cu salariu net + bonuri de masa in functie de experienta. Asiguram echipament de munca, un mediu curat intr-o hala noua cu toate dotarile necesare unui loc de munca stabil si sigur. Va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii si interviu;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam 4 persoane necalificate si 20 tamplari si 50 montatori cadre 2 maistri calitate si productie
Fabrica de mobila din oradea Str.Matei Corvin nr 402 angajeaza 4 persoane necalificate pentru incarcare si descarcare camioane si mai angajam si : 20 tamplari cu experienta 50 montatori cadre mobila cu sau fara experienta 1 maistru calitate cu experienta 1 maistru productie Adresa firmei este in oradea strada matei corvin nr402 Se asigura transport Salarizare atractiva angajeaza 4 persoane necalificate pentru incarcare descarcare tiruri cu mobila.
-
Fabrica de mobila angajeaza : 20 tamplari cu experienta 50 montatori cadre mobila cu sau fara experienta 1 maistru calitate cu experienta 1 maistru productie Adresa firmei este in oradea strada matei corvin nr402 Se asigura transport Salarizare atractiva
-
Angazam mecanic camioane in oradea strada matei corvin nr 402 Orar de lucru 9 dimineata pana ora 17 De luni pana vineri Salarizare in functie de ceea ce stie sa faca si vechine
-
Promovat
Angajăm muncitori pentru montaj gresie și faianță.Salar motivant, asigurăm contract cu carte de muncă pe termen nedeterminat și asigurăm transport. Locul de muncă se desfășoară exclusiv în orașu Satu Mare. Tel:
-
-
Angajam pentru punctul de lucru din Târgu Jiu, Gorj Ingineri și Tehnicieni de service in domeniul IT. Oferim salariu atractiv, bonuri de masă și alte beneficii care se discuta la interviu. Se solicită permis de conducere obligatoriu.
-
CITITI CU ATENTIE ! Experienta obligatorie ! Angajez cu CM pentru salon: - COAFEZA Program : 1 zi cu 1 zi ; un weekend de lucru un weeekend libera. Salonul este din 1994 , se afla in Bd-ul Lacul Tei. Salariul : 50%.
-
Angajam casier lucrator comercial la PROFI (pe strada Imparatul Traian nr 59 - Valea Rosie) 5 zile lucratoare pe saptamana, se lucreaza in 2 ture. Pentru mai multe detalii sunati la nr afisat in anunt.
-
Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.
-
Clinica stomatologica sector 5, angajam doamna, ordonata ,serioasa pentru postul de asistenta cu fara experienta, cu fara studii postliceala.Ne dorim o persoana empatica,punctuala si dornica de a invata si a se dezvolta intr-un mediu curat,placut si ordonat. Varsta cuprinsa intre 30-50 ani. Cerinte: -program full time, in ture (9-15.15-22 , sambata de 2 ori luna, prin rotatie, doar tura de dimineata) -pregatirea materialelor necesare medicilor -dezinfectarea si sterilizarea intrumentarului -dezinfectarea cabinetului dupa fiecare pacient -curatenia zonei de lucru si a spatiilor auxiliare Salariul net intre 3000-3200 lei, in functie de implicare si dedicare. Publi24_17096
-
Zumzi cauta PERSONAL PENTRU CURATENIE in apartamente inchiriate in regim hotelier! Program flexibil tu alegi in ce zile vrei sa lucrezi Venit atractiv Bonusuri profitabile Flux constant de comenzi Training permanent Echipa tanara si mediu de lucru placut Posibilitatea de crestere in cadrul companiei Zumzi cauta: Punctualitate Spirit de observatie si atentie la detalii; Creativitate si orientare spre solutii Atitudine pozitiva, aptitudini de comunicare; Amabilitate, toleranta, calm; Flexibilitate in program; ATRIBUTII: - Efectueaza si intretine curatenia in spatiile de cazare eliberate; - Verifica inventarul spatiilor de cazare; - Raporteaza prompt, deteriorari si distrugeri de echipamente si mobilier din locatii sefului ierarhic superior; - Completeaza si inlocuieste, in functie de necesitati, consumabilele si le aranjeaza conform normelor interne ale hotelului; Programul de lucru : 2 - 8 ore - L - D Plata pe ora: 25 Lei + bonusuri la un anumit nr de ore lucrate si in zilele de sarbatoare mari. Venituri intre 3000 - 6000 de lei Puteti sa apelati intre ora 09:00 - 18:00 sau sa lasati un mesaj pe numarul de whatsapp. Asteptam sa va cunoastem si sa faceti parte din echipa Zumzi! P
-
Disponibil online
Operator date clienti - part time Iasi
PART TIME - OPERATOR INTRODUCERE DATE Angajam operator introducere si validare date Se lucreaza part time cateva ore pe saptamana DESPRE NOI Activam in administrare si management imobiliar Biroul principal este in Copou si punctele de lucru in Iasi Iti punem la dispozitie aplicatia spercializata si full suport Daca alegi sa lucrezi la birou folosesti laptopul de la sediu Daca alegi sa lucrezi de acasa este necesar sa ai un laptop DESPRE JOB Activitatea este simplificata si se efectueaza integral pe o aplicatie cloud. Rolul tau principal va fi introducerea platilor si verificarea incasarilor din cont. Ocazional vei raspunde unor eventuale solicitari si nelamuriri din partea clientilor. CERINTE MINIME Studiile conteaza insa mai mult trebuie sa intelegi notiunile de extras bancar, factura, chitanta. Experienta este mai putin relevanta si te ajutam cu intreaga pregatire necesara (chiar nu e greu) Totodata nu vei lucra singur a ci vom fi permanent alaturi de tine si vom face activitatea suplimentara LUCRUL EFECTIV Pasii sunt repetitivi si nu impun un interval orar fix. La inceput trebuie sa ne vedem pentru a invata softul. Dupa aceea estimam ca vei avea nevoie de 1 ora pe zi Recomandam sa faci cate ceva zilnic si sa nu lasi pe weekend POSIBILITATI DE DEZVOLTARE PROFESIONALA Compania noastra are intiate si desfasoara mai multe proiecte diferite In functie de abilitatile tale putem discuta si despre activitatile viitoare Poti dezvolta activitatile care sa devina efectiv business-uri de succes Iar la acestea ai la dispozitie inclusiv postul de partener a manager CONTACT Recomandam sa trimiti CV chiar aici in aplicatie Astfel vor fi centralizate mai usor depunerile Suplimentar poti transmite si la adresele:
-
PART TIME - OPERATOR INTRODUCERE DATE Angajam operator introducere si validare date Se lucreaza part time cateva ore pe saptamana DESPRE NOI Activam in administrare si management imobiliar Biroul principal este in Copou si punctele de lucru in Iasi Iti punem la dispozitie aplicatia spercializata si full suport Daca alegi sa lucrezi la birou folosesti laptopul de la sediu Daca alegi sa lucrezi de acasa este necesar sa ai un laptop DESPRE JOB Activitatea este simplificata si se efectueaza integral pe o aplicatie cloud. Rolul tau principal va fi introducerea platilor si verificarea incasarilor din cont. Ocazional vei raspunde unor eventuale solicitari si nelamuriri din partea clientilor. CERINTE MINIME Studiile conteaza insa mai mult trebuie sa intelegi notiunile de extras bancar, factura, chitanta. Experienta este mai putin relevanta si te ajutam cu intreaga pregatire necesara (chiar nu e greu) Totodata nu vei lucra singur a ci vom fi permanent alaturi de tine si vom face activitatea suplimentara LUCRUL EFECTIV Pasii sunt repetitivi si nu impun un interval orar fix. La inceput trebuie sa ne vedem pentru a invata softul. Dupa aceea estimam ca vei avea nevoie de 1 ora pe zi Recomandam sa faci cate ceva zilnic si sa nu lasi pe weekend POSIBILITATI DE DEZVOLTARE PROFESIONALA Compania noastra are intiate si desfasoara mai multe proiecte diferite In functie de abilitatile tale putem discuta si despre activitatile viitoare Poti dezvolta activitatile care sa devina efectiv business-uri de succes Iar la acestea ai la dispozitie inclusiv postul de partener a manager CONTACT Recomandam sa trimiti CV chiar aici in aplicatie Astfel vor fi centralizate mai usor depunerile Suplimentar poti transmite si la adresele:
-
CURATENIE IN APARTAMENT Angajam persoana sau echipa pentru curatenie in apartamente Se lucreaza part time pe baza de comanda Noi va transmitem locatia si va asiguram constant clientii Dvs va efectuatia activitatea si va achitam in functie de realizari DESPRE NOI Activam in administrare si management imobiliar Biroul principal este in Copou si punctele de lucru in Iasi Noi incasam sumele pe baza de liste si proprietarii ne pot achita inclusiv in rate Dvs veti fi platiti pe loc in functie de activitatea si de numarul de comenzi onorate DESPRE JOB Activitatea se face in functie de solicitarile primite prin aplicatia noastra Noi ne ocupam de promovarea care va asigura comenzi permanent Si de incasarea sumelor astfel incat persoanele sa nu simta povara DESPRE PERSOANE Nu conteaza atat studiile cat seriozitatea si modul de comportament cu persoanele Prin contract noi va asiguram toate comenzile necesare si oprim o suma ca garantie Nu sunt tolerate consumul de alcool, limbajul vulgar, sau oricare comportamente ilegale CONTACT Recomandam sa trimiti CV chiar aici in aplicatie Astfel vor fi centralizate mai usor depunerile Suplimentar poti transmite si la adresele:
-
tund iarbă și gazon și buruieni toaletez pomi ma deranjează domiciliu mai multe detalii la telefon
-
Taverna grecească angajează personal bucatarie, bucătar ajutor bucătar. Program de lucru de 8 ore 5 zile pe săptămână, salariu atractiv +bonusuri. Pentru mai multe detalii sunați la nr (
-
Taverna Grecească angajează ospătar, cu sau fără experiență. Program de lucru flexibil, salariu motivant, concediu de odihna. Pentru mai multe detalii sunați la nr afisat
-
Angajez persoană pentru funcția de dispecer transport internațional marfă (autoutilitare <3,5t) cu experiență , vorbitor de limba engleză.SC Chevrolet CC .CV urile pot fi trimise la următoarele adrese de mail: sau
-
montator ori ce tip de acoperiș faltuita .țiglă metalica sau ceramica reparații ori unde în București
-
Partener OMV Petrom Marketing angajeaza casieri si personal curatenie pentru statia de distributie carburanti OMV Margina. Se ofera contract pe perioada nedeterminata, pachet salarial atractiv, lucrul in ture, bonusuri de performanta, prime de sarbatori, posibilitate de dezvoltare profesionala. Mai multe detalii puteti obtine la numarul de telefon