Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vila Eden angajează cameristă si guvernanta. Experienta in domeniu este recomandata. Contract 8 mai - 8 septembrie Cazare si mese asigurate la unitatea turistica. Salariu 4000 - 5000 ron. Pentru informații suplimentare, contactați angajatorul la numarul de telefon.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Brasov, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12 24, 12 48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https: www.socar.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Comisionar depozit DHL Germania! Bărbați, femei, cupluri! Contract german! Asigurare medicală! Fără comisioane! Avantaj pentru cei care au lucrat în depozit! Depozitele sunt în Leipzig, Magdeburg și Berlin! Plătim 13,50 Brut + spor de noapte + spor de ore suplimentare. Program în trei ture. Cazare asigurată contra cost Transport de la locul de muncă la cazare asigurat contra cost Cazare-Depozit asigurat contra cost NU plătim transport din România! Pentru detalii de luni până vineri de la ora 09.00 la ora 17.00 Telefon Whats app
-
Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision
-
Bucuresti, sector 3 , zona Piata Trapezului , metrou 1 dec 1918.Nu este necesara experienta. Se ofera scolarizare. Asteptam CV-ul tau pe email sau pe WhatsApp la numarul afisat.
-
Angajăm agenții pază Constanța femei si barbați...cu sau fară atestat...obiectiv Oil Terminal... !
-
Societate de transport angajează șofer cat. C+E pentru lucru pe comunitate . Se lucrează local cu descărcări încărcari în fabrică și firmele de logistică vecine Se asigură garaj dotat cu toate utilitățile, masină de serviciu In fiecare seară și sfârșiturile de săptămâna se parchează la garaj Salariul oferit 2800-2900 euro Mai multe detalii se oferă la telefon
-
Avantaje : tichete de masa, decontare abonament transport, bonusuri de performanta Conditii : Capacitate de interpretare a desenelor tehnice specifice, cunostiinte a doua procedee de sudare
-
Promovat
Pentru menajul intr-o vila in Pipera, angajam persoana interna (nu barbat), nefumatoare. Plata salariului se face zilnic (250 lei), platiti in prima ora a zilei de lucru curente. Toate celelalte cheltuieli ale angajatei (locuinta in vila, caldura, curent electric, masa...) sunt suportate de angajator. Dupa 1 luna de proba oferim si carte de munca.
-
Descriere: Deziclean este o societate specializata in prestarea de servicii profesionale de curatenie. Compania noastra asigura servicii de curatenie in aproape toate orasele mari din România. Angajam agenti de curatenie in zona Iuliu Maniu. OFERIM: - Conditii avantajoase de salarizare; - Bonuri de masa; - Bonusuri; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Se lucreaza 8 ore zi.
-
Angajez femei pt o spălătorie textila din Craiova. nu necesita experienta.contract de munca.program 8 ore .2 schimburi . Mai multe detalii la nr de telefon zero șapte doi cinci opt patru zero opt șapte doi
-
Se cauta urgent manichiurista in zona Militari. Oferim diferite forme de colaborare flexibile: - full time cu contract de munca -part time cu contract de munca -colaborare in baza programărilor - contrat de colaborare -închiriere scaun, etc. Postul de lucru se afla într-un salon-frizerie cu vad stradal, cu trafic, și clientela formată. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactați la ( Adrian
-
Post: Operator Facturare Contabilitate primara (Începere imediată) Program: Luni-Vineri (09:00-17:00) Locație:Afumati, Strada Fabricii Nr 1 (Complex Natura Center ) Cerintele jobului: -Administrarea comenzilor si a stocurilor -Relații cu clienții -Cunoștințe in PC (word, excel) -Niruri si extrasele bancii -Contabilitate primara introducere date in Saga -Inregistrare DVI-uri (import de marfa) -Arhivarea documentelor; Candidatul ideal: -Seriozitate, corectitudine, acuratețe, implicare, perseverenta, organizare, răbdare -Spirit de echipa -Experiență intr-un post similar reprezintă un avantaj -Persoana stabilă si dornică sa învețe lucruri noi -Bună comunicare cu clienții Ce oferim: -Seriozitate si loc de munca stabil -Munca in echipa si sprijin -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Mediu de lucru plăcut și de creștere continuă -Colaborare cu o echipa profesionistă, într-o companie care se ocupa cu importul maritim, aerian si rutier de marfa -Evoluție si dezvoltare profesionala. -Pachet salarial alcătuit din salariu fix 4000 ron cu posibilitatea de creștere in funcție de implicarea dumneavoastra. Pentru a trimite CV ul Dumneavoastră: Whatsapp: Mail: Publi24_1712139495
-
Agenția de recrutare belgiană Stay at Home ( https://stayathome.be/fr/ ) angajează persoane pentru îngrijirea bătranilor la domiciliu -INTERN (pentru clienți vorbitori limba franceză, pe teritoriul Belgiei,Luxemburg,Frantei) OFERTA contract de muncă determinat CD (de preferat minim 3 luni) . contract de munca CD pentru inlocuiri la concedii de odihna (turnus minim 2 luni,doua concedii consecutiv) . contract de munca nedeterminat CDI salariul lunar 1.830 NET cazare (cameră cu acces Wi-Fi) .mese incluse o zi liberă pe săptămană (între orele 9-19) transport plătit dus / intors ( in functie de contract) . se platesc cotizatiile pentru sanatate si pensie CERINTE limba franceză ( incepator, mediu , avansat ) cu sau fară experiență (în funcție de cazuri ) permis de conducere (optional ,dacă este necesar) Cei interesați pot aplica cu Cv pe adresa de e-mail Info telefon ( (cu WhatsApp), ( Se oferă consiliere înainte și pe toată durata contractului. Grupul fbk. ÎNGRIJIRE BĂTRÂNI ÎN BELGIA HOME https://www.facebook.com/groups/622932595751797 Puteți deasemeni aplica și pe site-ul https://stayathome.be/fr/contactez-nous
-
Căutăm colaboratori pentru a deveni broker în asigurării, intermediar credite și imobiliare, colaborator pentru vânzare de vacante. Poți intermedia toate categoriile de asigurări (RCA, CASCO, locuințe, viata, sănătate, răspundere civilă, etc). Activitate remote Conditii: 12 clase absolvite si , minim 25 ani. cunostinte minime operare pc
-
Cauți un job sau o activitate part time? Atunci alatura-te echipei noastre. Poti lucra de acasă0 Intermediem toate tipurile de asigurări și colaboram cu toate Companiile de Asigurări. De ce poate fi si pentru tine: - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este usor de folosit - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target Cerinte minime obligatorii: - studii medii - minim liceu - cunostinte operare PC minime - dorinta de invatare a unui domeniu nou si de a castiga bani muncind de acasa, constituie avantaj
-
Suntem în căutarea unor Operatori linie productie - dedicati și experimentati pentru a se alătura echipei noastre de producție. Daca ai urmatoarele competente : Studii medii tehnice (minim scoala profesionala sau curs calificare domeniul industria lemnului - constituie avantaj); Experiență pe un post similar de minim 6 luni -constituie avantaj; Notiuni de interpretare specificatii tehnice; Ce responsabilitati vei avea ? Montarea si asamblarea ambalajelor de lemn; Prelucrarea lemnului placajului pe utilajele specifice pentru executia ambalajelor de lemn; Deservirea cu atentie a utilajelor industriale pentru prelucrarea lemnului; Verificarea calitatii produselor prelucrate; Ce beneficii vei avea : Salariu competitiv, trebuie doar sa il stabilim impreuna la o discutie! Tichete de masă: beneficiezi de tichete de masă în valoare de 40 lei zi lucrată; Prima sarbatori; Transport asigurat din Brasov sau posibilitate de decontare; Oferim specializare la locul de munca; Program de lucru : de luni pana vineri, maxim 2 schimburi . Mediu de lucru modern, placut, utilaje noi si o atmosfera de lucru deschisa; Persoanele interesate pot depune CV-urile la: - sediul firmei din Parcul Industrial Prejmer, str. Paris nr.52 - adresa de e-mail :
-
Responsabilități: - Verifică și supraveghează obiectivul în vederea asigurării securității; - Informează și îndrumă personalul spre locațiile diverselor amplasamente din obiectiv; - Dacă apar situații de urgență, ia primele măsuri pentru prevenirea accidentelor și avariilor până la sosirea pompierilor, poliției și altor organe în drept; - Intervine în cazul în care observă sau constată distrugeri în perimetrul obiectivului; - Menține, asigură și păstrează liniștea publică în zona de care este direct răspunzător. Cerințe: - Atestat de pază / certificat de calificare profesională în domeniul pazei și protecției; - Capacitatea de a comunica și relaționa în situații diverse; - Spirit de observație; - Disciplină, calm și discreție; - Spirit de echipă. Beneficii: - Salariu fix + bonusuri și prime; - Tichete de masă (30lei/zi); - Abonament medical privat.
-
Responsabilități: - Asigură efectuarea curățeniei în sectorul repartizat: scări rulante, geamuri de la balustrade, grupuri sanitare etc.; - Curăță și spală parchetul și pardoseală; - Curăță intrările și ieșirile din clădire; - Curăță semnalistică (totemuri, hidranți, panouri de orientare) conform procedurilor interne; - Curăță și șterge geamurile din interiorul, de la ieșirile și intrările din clădiri; - Aspira covoarele de la intrările și de pe spațiile de relaxare; - Curăță și dezinfectează spațiile de relaxare (canapele, mese). Cerințe: - Studii medii; - Rezistență la muncă susținută; - Capacitate de organizare și prioritizare; - Atitudine pozitivă; - Discreție și loialitate. Beneficii: - Salariu fix + bonusuri și prime; - Tichete de masă (30lei zi); - Abonament medical privat.
-
Cerințe: - Rezistență la muncă susținută; - Seriozitate și punctualitate; - Calificare de lacatus mecanic. Responsabilități: - Asigură modelarea și tratarea produselor din piatră, - Asigură buna funcționare a utilajelor, mașinilor și instalațiilor mecanice situate în complexul comercial; - Contribuie la lucrările efectuate în clădirie și care necesită întreținere periodică. Beneficii: - Spor de weekend; - Tichete de masă în valoare de 30 Ron zi; - Abonament medical privat.
-
ANGAJĂM ȘOFERI TIR CU EXPERIENȚĂ Cerințe: Permis conducere categoria B+C+E Cunoștințe temeinice de legislație transport Posesor card tahograf Posesor atestat profesional pentru transport mărfuri generale Pentru informații suplimentare vă rugăm să ne contactați la telefon Așteptăm CV-urile pe adresa
-
Responsabilitati: - asigura activitatea depozitului zonal din Cluj-Floresti (NU este obligatorie experienta, deoarece oferim posibilitatea noilor angajati sa invete totul de la zero); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Cluj la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel