Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Oprea Avi Com SRL - Angajeaza GESTIONAR DEPOZIT Abator - loc. Sinpaul, Jud. Mures

    Descriere Daca doresti sa lucrezi intr-un mediu stabil, corect si propice dezvoltarii, te asteptam cu drag in echipa noastra! Cautam o persoana energica, pozitiva si implicata. Cerinte: - Studii medii sau superioare; - Experienta intr-o pozitie similara; - Cunoaşterea pachetului MS Office (Word, Excel) - Experienta de lucru intr-un program de gestiune; - Cunostinte de contabilitate primara; - Capacitate de adaptare si invatare rapida, flexibilitate, dinamism, competente de comunicare si lucru în echipa; - Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor; - Atentie la detalii, rigurozitate, spirit analitic si de observatie; - Motivare si dorinta de a invatare Responsabilitati: -Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă: -Asista la livrarea marfi; -Asigura necesarul de ambalaje pentru zona de ambalare pe baza fisei de consum; -Asigura stocul necesar pentru: materiale si echipamente de curatenie,soluti de igenizare si spalare,echipamente de protectie, etc. -Păstrează documentele justificative legate de stocuri; -Efectuează lunar inventarul stocului de marfă; -Participă activ la operaţiunile de încărcare descărcare a mărfii; -Răspunde de acurateţea înregistrărilor în stoc şi oferă informaţii despre stocuri; -Respectă legislaţia de gestiune a stocurilor; -Asigura suportul pt celelalte departamente -Emite diverse rapoarte solicitat,atributii secundare de raportare Beneficii: Oferim un salariu motivant si bonuri de masa. Posibilitatea de a lucra pe termen lung, in cadrul unei echipe tinere si dinamice; Program de lucru full time.

  • 10

    Angajez buldoexcavatorist cu expierenta

    Angajez buldoexcavatorist cu expierenta pentru Timisoara, salariu 3500-4000 lei/luna, se asigura cazare pentru cei care nu sunt din Timisoara

  • Ospătar străinătate

    Ospătar,cu experiență și vorbitor de engleza și franceză ,caut loc de muncă pe perioadă determinată atat in tara cât și străinătatea

  • 11

    Cautam soferi categoria D din zona Brasov ,Cata, Marchesa,Intorsura Buzaului,Gaesti,Ciorani

    Cautam soferi categoria D cu atestat profesional. din zona BRASOV ,CAȚA,MERCHEAȘA ,INTORSURA BUZAULUI,GAESTI,CIORANI

  • 8

    Icredit Galati angajeaza functionar administrativ

    Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice

  • 17

    Icredit Braila angajeaza Manager relatii clienti

    Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.

  • 9

    Angajam Lacatus mecanic

    Cerinte: - Studii de specialitate; - Experienta in domeniul confectiilor metalice constituie un avantaj; - Cunostinte de desen tehnic, citire si interpretare, schite primite de la inginerul proiectant; - Cunostinte minime de operatii prin aschiere, debitarea materialului, indoire, perforare, decupare, indoire tabla/sarma/teava - Fire deschisa, comunicativa, dinamica, responsabila, atenta la detalii; - Abilitati foarte bune de lucru atat individual cat si in echipa. Se ofera : - Salariu atractiv si negociabil; - Prime de sarbatori; - 1 Masa calda pe zi - Program de lucru intr-un singur schimb: L-V 8:00 - 16:30 ( pauza de masa 30 min) - Dezvoltare profesionala intr-un mediu placut,

  • 65

    Icredit Galati angajeaza consultant credit part time

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • 11

    Atelier - angajam croitoresa confectionera

    ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Cautam colege noi pe postul de confectioner cusatoreasa. Daca ai experienta in domeniu, esti o persoana placuta si muncitoare, te asteptam in echipa noastra! BENEFICII -Salariu motivant -Mediu de lucru placut intr-un atelier luminos si curat -Activarea intr-o echipa de profesionisti -Program de luni pana vineri -Locatie semi-centrala cu diverse statii pentru mijloacele de transport in comun si locuri de parcare -Bonuri de masa Pentru o programare la interviu sau mai multe informatii va asteptam la sediul firmei pe str Pestalozzi nr. 20 sau telefonic la nr.

  • Caut pizzar cu experienta

    Caut pizzar pentru o locație mică centru vechi mai multe detalii la tel program 2 2libere

Salvează căutarea