Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Ospătar-șef de sală

    Ospătar cu experiență în turism și alimentație publica,sunt în căutarea unui loc de muncă. Menționez că am lucrat ca și ospătar și șef de salAstept ofertele dumneavoastră!

  • 22

    Vanzatoare salar net 3000-3500 lei/luna

    Angajam vânzătoare magazin alimentar Baia Mare sta. Bun.Unirii nr. 12 lansa CEC, condiții foarte bune, va așteptăm

  • 111

    Societate securitate la nivel national angajeaza urgent personal

    SOCIETATE DE SECURITATE LA NIVEL NATIONAL ANGAJEAZĂ URGENT DE AGENTI SECURITATE FEMEI BARBATI CU ATESTAT SAU FARA ATESTAT PENTRU ZONA ORAS LUGOJ ORGANIZARE DE SANTIER CONSTRUCTII SALARII ÎNCEPÂND CU 2 000 LEI POSIBILITATE DECONTARE TRANSPORT Director compartiment paza umana, femeie sau bărbat, cu portofoliu de clienți, salariu atractiv, auto, laptop, telefon. Totul se discuta la interviu . Director vânzări servicii paza umana, femeie sau bărbat, cu portofoliu de clienți, salariu atractiv, laptop, telefon. Cei interesati pot trimite un C.V la adresa de email insotit de o fotografie dacă este posibil. Program de sunat pentru programare la interviu sau informații de Luni pana Vineri între orele 09.00 și 16.00

  • 6

    Gelateria La Romana dal 1947

    Gelateria La Romana dal 1947 din Baneasa Shopping City este în căutare de colegi zâmbitori, cu energie și atitudine pozitivă, cu sau fără experiență în domeniu. Pachetul salarial 3000 lei net (bonuri de masă, bonusuri substanțiale din vânzări) Disponibilitate program full time și contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Pentru mai multe detalii, ne auzim pe WhatsApp la numarul afișat.

  • 80

    Societate de securitate la nivel national angajeaza urgent

    SOCIETATE DE SECURITATE LA NIVEL NATIONAL ANGAJEAZĂ URGENT DISPECERI CU EXPERIENȚĂ PROGRAM DE 24 ORE CU 72 ORE, PENTRU CEI DIN PROVINCIE SE DECONTEAZA TRANSPORTUL LOCATIA BOUL ROSU DIN ARAD URGENT DE AGENTI SECURITATE FEMEI BARBATI CU ATESTAT SAU FARA ATESTAT ZONA ARAD SI TIMIȘOARA ORGANIZARE SANTIER ASISTENT MANAGER FEMEIE , pentru zona ARAD se decontează transportul, experienta cu lucrul documentelor, inclusiv secretariat și protocol. Cerințe Studii superioare juridice , experienta pe o poziție similara, operare pe calculator,limba engleza scris citit vorbit, capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan, abilități de comunicare , organizare și prioritizare, capacitate la adaptare la cerințe noi de învățare, seriozitate, punctualitate și responsabilitate. Programul este de 8 ore pe zi de Luni Vineri Salariu este negociabil. Angajăm director compartiment paza femeie sau bărbat, cu experienta in domeniu servicii securitate privata,cu portofoliu de clienți. Auto, laptop și telefon de serviciu. Salariu motivant, se negociază în urma unui interviu. Angajam director vânzări cu experienta în vânzări de servicii de securitate, bărbat femeie zona Timis, Arad, Oradea, cu portofoliu de clienți. Leptop si telefon de serviciu. Salariu motivant, se negociază in urma unui interviu. Agenti de vânzări servicii securitate. Salariu este compus din parte fixa plus comision la vanzare. Angajam contabila autorizata cu drept de semnătura și resurse umane pt. zona Arad. Experienta de lucru intr- o firma de paza este un punct in plus la angajare. Program de Luni pana Vineri 8 ore pe zi . Salariu este negociabil. Se decontează transportul. Cei interesati pot trimite un C.V la adresa de email insotit de o fotografie dacă este posibil. Program de sunat pentru programare la interviu sau informații de Luni pana Vineri între orele 09.00 și 16.00

  • 4

    Angajam Operatori mase plastice

    Angajam Operatori mase plastice, studii medii, program in 3 schimburi, tichete de masa, tichete cadou, decont transport, in Mun. Buzau.

  • 114

    Angajam personal societate de securitate

    SOCIETATE DE SECURITATE LA NIVEL NATIONAL ANGAJEAZĂ URGENT DE AGENTI SECURITATE FEMEI BARBATI CU ATESTAT SAU FARA PENTRU LOCALITATEA MOTCA ORGANIZARE DE SANTIER CONSTRUCTII SALARII ÎNCEPÂND CU 2 100 LEI POSIBILITATE DECONTARE TRANSPORT Director compartiment paza umana, femeie sau bărbat, cu portofoliu de clienți, salariu atractiv, auto, laptop, telefon. Totul se discuta la interviu . Director vânzări servicii paza umana, femeie sau bărbat, cu portofoliu de clienți, salariu atractiv, laptop, telefon. Cei interesati pot trimite un C.V la adresa de email insotit de o fotografie dacă este posibil. Program de sunat pentru programare la interviu sau informații de Luni pana Vineri între orele 09.00 și 16.00

  • Angajăm agent imobiliar!

    Suntem cu o experieță vastă în domeniul imobiliar, ne mărim echipa și căutăm coleg agent imobiliar cu bune abilități de comunicare, socializare, prezentare, experieță. Așteptăm CV-urile Dumneavoastră pe e-mail

  • 47

    Call Center - agentie de publicitate

    Angajam o fata pentru postul de call center. Suntem o agentie de publicitate cu sediul in zona Unirii. Acceptam si persoane fara experienta. Program full time: 8h zi, Luni-Vineri. Program part time: 4h zi. Salariu: 6600 lei. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, deschisa la nou, open mind Responsabilitati: - preluarea apelurilor clientilor, solutionarea cererilor - responsabila de mail-uri si telefoane - ofertarea clientilor Trimite un CV sau lasa o descriere + numar de telefon.

  • Director economic

    Ești pasionat de cifre și analiză financiară? Ai experiență în coordonarea unei echipe? Atunci această poziție ar putea fi pentru tine! Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa de profesionisti, intr-un mediu placut si modern, te asteptam, atunci, sa faci parte din echipa noastra. Te invitam sa ne cunoastem in cadrul unui interviu! CANDIDATUL IDEAL Trebuie sa aiba competente si expertize la nivel aprofundat si consolidat in urmatoarele domenii: Managementul prin bugete; Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii); Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare; Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale; Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei; Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau; Deschis la nou si schimbare si cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat spre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala, profesionist. CERINTE: Experienta pe un post similar- MINIM 5 ANI: coordonare departament financiar contabil inclusiv controlling; Studii superioare economice finalizate; Contabil autorizat; Expert in analiza financiara si de risc financiar; Cunostinte la zi de legislatie financiar-contabilă, fiscalitate și contabilitate de Gestiune; Cunoasterea limbii engleze; Cunoștințe avansate de operare MS Office (Word, Excel si Power Point); Operarea in sistem NEXUS ERP constituie avantaj; Capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenelor limită, de organizare a locului de muncă și de asimilare, transpunere și adaptare la cerințe de ordin metodologic și operațional instituite prin proceduri și instrucțiuni de lucru derivate din strategia economico-financiară a organizației; Atestat CECCAR de expert Contabil constituie avantaj. ATRIBUTII: Analize economice privind structura veniturilor si cheltuielilor; Verifica activitatea si modalitatea de operarea a personalului aflat in subordine; Verificarea stocurilor de marfa; Tine evidenta incasarilor si platilor; Asigura activitatea de salarizare; Stabileste impozitele de plata si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit; Efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli, verifica si regleaza balantele de verificare lunare; Asigura determinarea, evidenta si urmarirea datoriilor fata de bugetul statului, bugetele locale, furnizori, salariati; Actualizeaza si verifica zilnic soldurile in lei si in valuta; Efectueaza platile conform termenelor indicate de administrator; Analiza indicatorilor: lichiditate, rentabilitate, viteza de rotatie a stocului; Prezinta Directorului General la fiecare final de luna, sau ori de cate ori este nevoie, in termen util rapoartele si analizele financiar contabile stabilite Participa la analize economice complexe initiate de Directorul General; Face propuneri de componente bugetare (obiective, venituri, cheltuieli, rezultate) pe centre de gestiune. SE OFERA: Pachet salarial motivant; Reale posibilitati de dezvoltare profesionala intr- o echipa interactiva si plina de entuziasm; Mediu de lucru placut. Locatie centrala

  • 74

    Societate paza angajeaza personal

    SOCIETATE DE SECURITATE LA NIVEL NATIONAL Director compartiment paza femeie sau bărbat, cu portofoliu de clienți, salariu atractiv, auto, laptop, telefon. Totul se discuta la interviu . Director vânzări servicii paza umana, femeie sau bărbat, portofoliu de clienți, salariu atractiv, laptop, telefon. Cei interesati pot trimite un C.V la adresa de email insotit de o fotografie dacă este posibil. Program de sunat pentru programare la interviu sau informații de Luni pana Vineri între orele 09.00 și 16.00

  • 5

    Sofer autocamion

    Distribuția materiale de constructii

  • 13

    Disponibil online

    # Consilier client în clinica dentara

    Ești o persoană comunicativă, amabilă și orientată către nevoile clienților? Îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, profesionist și plăcut? Atunci te așteptăm să te alături echipei noastre Dentesse! ## Despre noi Clinicile Dentesse oferă servicii de calitate și soluții personalizate pentru sănătatea și frumusețea zâmbetului. Avem o echipă de medici stomatologi experimentați și pasionați, care folosesc cele mai noi tehnologii și materiale. Ne mândrim cu atmosfera noastră prietenoasă, relaxată și profesională, care îi face pe clienții noștri să se simtă ca acasă. ## Despre tine Căutăm un consilier client care să fie prima noastră impresie și ultimul nostru contact cu clienții. Rolul tău va fi să îi întâmpini pe clienți cu zâmbetul pe buze, să le oferi informații despre serviciile noastre, să îi programezi și să le reamintești consultațiile, să le prezinți ofertele și promoțiile noastre, să le soluționezi eventualele reclamații și să îi fidelizezi. Pentru a te potrivi acestui rol, ai nevoie de: - Studii superioare finalizate - Experiență în domeniul medical sau stomatologic (constituie un avantaj) - Cunoștințe de operare PC și de utilizare a unui program de gestiune a clienților - Vorbitor fluent de limba engleza - Abilități excelente de comunicare și negociere, atât verbal, cât și scris - Orientare către client și rezultate - Spirit de echipă, inițiativă și adaptabilitate - Atitudine pozitivă, entuziastă și profesională ## Ce îți oferim - Un salariu motivant, în funcție de performanță - Un mediu de lucru modern, dotat cu echipamente de ultimă generație - O echipă tânără, unită și prietenoasă, care te va susține și te va ajuta să te dezvolți - Oportunități de învățare și creștere profesională, prin participarea la cursuri și conferințe de specialitate Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău aici sau la adresa clinicii: cariere#iasi.dentesse.ro Te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a stabili un interviu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

  • Agenti de curatenie,

    Angajam urgent personal pentru curatenia in magazine de haine. Program part time (doar 3 ore zi) in intervalul orar , punct de lucru fix in incinta Ploiesti Shopping City (Carrefour Ploiesti),

  • Extrudor PVC

    Firma SUNNY PLAST SRL cu sediul in TG MURES cauta coleg de munca pentru postul de EXTRUDOR PVC Activitatea se desfasoara la sediul din TG Mures. Se asigura transport si cazare.Program de munca LUNI-VINERI. TEL: intre orele 08-16.

  • 9

    SC Cosma Glass SRL angajeaza operatori productie

    Angajam operatori productie pentru prelucrare metal si sticla Se ofera :- salariu incepand de la 3350 ron+tichete de masa - decontare abonament transport - bonus prezenta - bonus performanta - bonus vechime Se cere: seriozitate, disponibilitate, flexibilitate Asteptam CV-urile Dvs. la sediul firmei: SC Cosma Glass, Bd. Regele Mihai I, nr. 60, Baia Mare, e-mail: , telefon:

  • 19

    Italia Milano caut ingrijitor, mecanic, gospodar, pentru curatenie, crotier, elecrtician auto

    Firma de transport din Milano cauta o persoana cu permis minim categoria B pentru lucru ca piatalist, sef garaj, coordonator garaj. Oferim cazare si un salariu atractiv incepand de la 1600 in functie de experienta si de disponibilitate. Nu sun agentie si nu se percep comisioane. Nu ezitati sa ma contactati ori la telefon, ori pe WhatsApp. Dan -

  • 1

    Scoala de soferi angajeaza instructor auto categoria B

    Descriere Școală de șoferi angajează instructor auto categoria B Full time Cerințe: Atitudine și ținută profesionistă Capacitate de organizare și planificare Punctualitate, seriozitate, corectitudine, empatie Abilități de comunicare și de muncă în echipă Beneficii: Echipă profesionistă orientată către succes, pachet salarial motivant în funcție de performanță. Relații la telefon

  • 6

    Angajam Front Desk Receptionist Hotel 3400 lei Salari

    Angajam personal recepție de hotel Program in ture zi noapte: 12 24-12 48. Salariu 3.400 Lei cu bonuri de masa incluse Este nevoie de recepționer Hotelul nostru este situat în Fundeni. Se află vizavi de spitalul de oncologie. Autocar 182-253-343-N103 Oportunitate de carieră la Sir Fundeni Hotel Vrei să faci parte din echipa noastră? Dacă ești o persoană ambițioasă, atunci suntem în căutarea ta! Postul disponibil: Front Office Receptie Responsabilitățile tale vor include: Primirea și întâmpinarea cordială a clienților în mod profesional și plăcut. Oferirea de asistență informațională clienților privind serviciile și produsele noastre. Gestionarea procedurilor de check-in și check-out Pentru a realiza lucrări de facturare Să poată utiliza un program software hotelier (Protel) Cerințe: Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu o gamă diversă de clienți. Atitudine plăcută și profesională în relația cu publicul. Orientare către detalii și capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de birou.

Salvează căutarea