Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului - cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitii in departamentul Procesare numerar. Locatia postului: Str. Prelungirea ghencea, nr. 116, sector 6, Bucuresti. Cerintele postului: studii medii, experienta in gestionarea numerarului (casierie, trezorerie) constituie avantaj, capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, responsabilitate si integritate, disponibilitate de lucru in ture, program de noapte. Descriere activitate: Verificator bani: - ste responsabil cu num rarea (pe echipamente), verific r a integrit tii, cap citatii de circul ti si autencitatii bancnotelor; - execut si certific banderolarea pachetelor de bancnote; - executa incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Verificator valori: - prei sacii cu v lori (bancnote) si documentele ferente pe c r le verific si c rtifica; - sc neaza s cii de valori primiti de l clienti, pentru conformit te; - introduc date in sistemul informatic; - depoziteaza sacii de valori in spatiile special amenajate; - participa la procesarea numerarului si incarcarea descarcarea cu valori a casetelor ATM, atunci cand este cazul. Casier tezaur: - preia din sala de procesare pachetele cu bancnote si documentele care le insotesc, le verifica si certifica preluarea; - depoziteaza pachetele cu bancnote in tezaur - fizic si prin operare in sistemul informatic; - controleaza periodic stocul din tezaur; - gestioneaza comenzile de numerar pentru remitere. Oferta (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de approx. 600 lei (30 ron tichet); pachet gratuit servicii medicale; spor de noapte (25%), spor de week-end (15%), posibilitate ore suplimentare (200%); spor lunar de fidelitate; 22 zile concediu de odihna platit an la angajare, creste in raport cu vechimea in companie; zile libere si ajutoare pentru evenimente deosebite, in baza Contractului Colectiv de Munca la nivel de companie; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala. Publi24_1710319537
-
Promovat
Depozit materiale de constructii situat in Timisoara,angajam sofer profesionist pentru camioneta de 3,5 tone
-
Promovat
Alături de echipa din care face parte, mecanicul întreține și repară echipamente industriale în abator și fabrici (Întreţinerea mecanică a utilajelor şi instalaţiilor tehnologice în parametrii funcţionali). Puncte de lucru: - Fabrica de procesare carne - Oiejdea Se lucrează în 3 schimburi. Cerințe: - Studii: minim şcoala profesională liceu de profil -Instruire, calificare în specialitatea de mecanic - Capacitate bună de coordonare a mişcărilor, rezistenţă la efort static şi dinamic -Capacitatea de lucra la înălţime - Promptitudine în rezolvarea situaţilor ce se ivesc, acţionează eficient pentru reducerea riscului în situaţii de urgenţă - Capacitate de colaborare şi de execuţie a sarcinilor în echipă - Seriozitate si punctualitate Beneficii: - Salariu motivant, plătit întotdeauna în 2 tranșe lunare - 15 și 30 ale lunii; - Zile libere plătite pentru evenimente familiale deosebite; - Tichete de masă în valoare de 30 lei tichetul și pachet bilunar cu produsele companiei; - Instruire și formare profesională, ca să devii mai eficient; - Spor de fidelitate. Dacă sunteți interesat de acest post sau dacă în cercul dumneavoastră de apropiați și prieteni pot fi persoane interesate, vă rugam să ne trimteți un CV pe adresa de email afișată la job sau sunați la unul dintre numerele: 0258814466 0755050202.
-
Promovat
În cadrul noului magazinului Kaufland din Oradea Ioșia, Str. Nufărului nr. 110 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez vanzatoare copy shop,papetarie,rechizite. Necesita minima experienta in vanzari,cunostinte calculator,dexteritate,adaptabilitate. Program Luni-Vineri 9-18 Sambata 9-14. CV pe whats app sau mail.
-
Angajam CASIER pentru pizzerie cu sau fara experienta in domeniu. Preia comenzi telefonice, comenzi in locatie, comenzi TAZZ, preda bonurile de comanda catre livratori. Cautam persoane serioase pe termen lung.
-
Montecatino Cafe angajeaza PIZZERI cu experienta si ajutor bucatar seriosi, care isi cauta un job stabil si un mediu de lucru placut. Cerem si oferim seriozitate! Nu acceptam persoane cu vicii!!! Daca te consideri o persoana serioasa, de bun simt, care isi cunoaste valorile si stie ce trebuie sa faca un pizzer intr-o bucatarie de Horeca, te asteptam la un interviu.
-
Angajam PIZZER cu experienta in domeniu. Avem un cuptor pe lemne italian, de cea mai buna calitate, intr-o locatie din Dumbravita.
-
caut menajera pe termen lung. varsta ecnia sau deunde vine nu conteaza tot ce conteaza e sa fie serioasa. . program 3 4 ore pe zi. activitate curatenie cumparaturi si uneori mancare. daca e nevoie ofer si cazare. salariu 1000 lei p luna. mai multe detali la telefon
-
Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact
-
Magazinul de tip franciza "La doi Pasi" angajeaza vanzatori si lucratori comerciali, full time sau part time, cu sau fara experienta. Salariu atractiv, mediu de lucru placut. Magazinul se afla in orasul Pantelimon, vis a vis de Manastirea Cernica. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, nu ezita sa ne contactezi.
-
Angajam PIZZER cu experienta care sa detina bune abilitati de comunicare, dexteritate si viteza de lucru. Cautam un coleg care isi doreste un job stabil pe perioada indelungata. Salariu+ masa asigurata.
-
Montecatino Cafe angajeaza ospătărițe cu experienta in domeniu. Locatia se afla in Dumbravita. Program de lucru 2 2 Programeaza-ti telefonic un interviu.
-
Promovat
Atributii: Spalat de Vase, Curatenie bai, vestiare, curte, bucatarie Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant, Mediu de lucru placut Conditii: Seriozitate, Implicare Program: 2 cu 2 de la 08:30 la 21:30, str Calan nr 2 Salariu: 2600 - 2900 lei
-
Cautam persoane dinamice cu permis categ. B experienta in domeniul curierat livrari la domiciliu in domeniul Horeca, este un mare avantaj! Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Locatia noastra se afla in Dumbravita si livram DOAR PIZZA! Toate autoturismele noastre au aer conditionat!
-
Angajez soferi taxi in Timisoara, plan 100 lei/zi mai multe informatii la tel
-
Angajam MUNCITORI NECALIFICATI- in Pipera, București Program: L-V, :7-16 (o ora pauza de masa) Salariu 2500 lei Net Bonuri de masă 40 lei Bonus de sărbători Studii minim 8 clase; Seriozitate și implicare; Atenție la detalii; Experiență anterioară în fabrică reprezintă avantaj. Pentru a va programa la un interviu, va rog sa îmi scrieti
-
Angajez șofer categoria B pentru transport de mărfuri generale zona Moldovei Tur-retur (regim de curierat). Cerințe: Seriozitate Abilitatea de a folosi GPS Permis minim un an Experiență pe dubă 3,5 T Dorința de a munci. Oferim salariu pe măsură! Pentru mai multe detalii vă stau la dispoziție.
-
Camin de bătrâni angajează asistenta medicala. Se oferă condiții avantajoase și prime de sărbători. Pentru mai multe detalii nu ezitați sa ma contactati.
-
Promovat
Angajam LUCRATOR CONFECTII METALICE Domeniul de activitate: productie mobilier inox pentru industria alimentara Responsabilitatile principale ale postului: - finisare si slefuire mobilier metalic din inox; - debitare teava si profile din inox; - lucrul cu polizor unghiular (flex), bormasina, masini de slefuit, utilaje CNC pentru debitarea si indoirea tablei. Cerinte post: - cunostinte elementare de algebra si geometrie: adunari, scaderi, tabla inmultirii, cunoasterea formelor geometrice, transformari ale unitatilor de masura pentru lungime (din m cm in mm); - abilitati tehnice si experienta de lucru cu echipamentele specifice postului; - experienta in domeniu si permisul de conducere (categoria B) constituie un avantaj; - se cere punctualitate si seriozitate. Alte detalii: - Activitatea se va desfasura in hala de productie moderna, comuna Domnesti, jud. Ilfov (zona garii). - Program: Luni-Vineri, 7-15.30 (30 min pauza de masa). - Concediu de odihna si zile libere conform legislatiei in vigoare. - Salariu net 4000 lei, cu posibilitatea de negociere in functie de competentele profesionale. - Contract de munca cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata.
-
Ne marim echipa! Daca ai bune abilitati de comunicare, atat online cat si offline, daca esti dornic sa oferi consultanta personalizata clientilor, sau daca esti in cautarea unui job care sa-ti aduca venituri suplimentare si posibilitatea de a lucra de acasa, hai sa ne cunoastem. Suna la tel. 0749010361 sau scrie-ne la adresa de e-mail: si stabilim toate detaliile.
-
Promovat
Hotel Sunquest din statiunea Venus angajeaza Asistent Manager Sef Receptie. Se cauta o persoana cu experienta in domeniul hotelier, serioasa si dornica de munca, domiciliul in Mangalia sau zone limitrofe. Conditiile de lucru, beneficiile contractuale si financiare se discuta in cadrul interviului.
-
BISERICA EVANGHELICĂ C.A. BUCUREȘTI cu adresa în strada Luterană nr.2, sector 1, București, este în căutarea unei persoane care să se alăture echipei administrative pe poziția de Îngrijitor clădire - Paracliser . Profilul postului - ocupanta - ul postului de Îngrijitor clădire -Paracliser trebuie să îndeplinească următoarele condiții: Persoană activă cu capacitate de efort fizic; Persoană pro-activă cu atenție sporită la detalii și capacitate de învățare; Disponibilitatea de a locui în casa parohială în perioada ocupării postului(integritate și încredere!); Disponibilitatea de a avea un program de lucru flexibil, în limita celor 40 de ore săptămânale, ținând cont că activitatea se desfășoară și Duminica, de Sărbători și în afara programului așa-zis normal 9-17. Cerintele postului: Absolvent studii primare; Constituie avantaj, experiență minim 6 luni; Abilități de comunicare și de lucru în echipă, capabilitate de integrare în medii noi de lucru, atenție la detalii. Cunoștințe specifice activității de întreținere clădiri, competențe de respectarea normelor interne de igienă prin executarea lucrărilor de curățenie din spațiile alocate. Seriozitate, punctualitate, responsabilitate și disciplină. Respunsabilitățile postului: Curățenia detaliată și permanentă a: Bisericii, Casei Parohiale, curții și camerelor de oaspeți; Supravegherea elementelor tehnice (centrale termince, instalații, becuri etc.) și a securității (accesului) pentru: Biserică, Casa Parohială și camerele de oaspeți; Pregătirea Bisericii și a Casei Parohiale pentru toate tipurile de slujbe religioase și evenimente (de la cumpărarea celor necesare până la asigurarea elementelor liturgice (lumânări, Vaza Sacra, clopote), respectiv logistice (scaune, pupitre, lumini, tehnică audio-vizuală ș.a.). Pachetul salarial cuprinde: Salariu net de 2.500 lei - lună; Bonusuri în funcție de performanța; Locuință de serviciu, apartament de 2 camere în Casa Parohială + bonuri de masă (după absolvirea perioadei de probă de 3 luni)
-
Promovat
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.