Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societatea OTHUA INDUSTRIAL SRL este o societate romaneasca, cu capital francez, infiintata in anul 2009. Sediul societatii este in apropierea uzinei Dacia, in Maracineni, jud. Arges. Activitatea principala a societatii este studiul, realizarea si punerea in functiune de instalatiilor industriale automatizate si robotizate, in cadrul liniilor de fabricatie auto precum si in diverse alte domenii. Suntem in cautarea unui a unui electrician si ing. automatist pentru a ne mari echipa. Cerinte ELECTRICIAN: -Citire si Interpretare schema electrica -Cunoasterea simbolurilor aparatelor electrice -Masurarea intensitatii curentului electric cu aparatul de masura -Disponibilitate la deplasare intern extern -Utilizare scule de mana -Permis conducere cat. B Cerinte ING. AUTOMATIST : -Cunostinte echipamente automate, Siemens(SCube) si sau Schneider -Cunostinte bune PC -Limbi straine Franceza si sau Engleza -Permis conducere cat. B -Disponibilitate la deplasare intern extern -Cu sau fara experienta in domeniul automotive sau in proiecte industriale -Persoana motivata Responsabilitati: -Proiectarea si programarea plc-urilor conform proiect -Elaborare scheme si studii de automatizare conform proiect Oferta: - Salariu motivant stabilit in urma interviului, prime de sarbatori, prime de performanta - Formare la locul de munca - Participare la proiecte inovatoare in industria automotive - Mediu de lucru tanar si motivant - Transport
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program 08 - 18
-
Promovat
Green Village Resort este in cautarea unor persoane pentru postul de Barman pentru complexul hotelier de 4 stele, amplasat in Sfantu Gheorghe, Delta Dunarii. Daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra si sa traiesti o experienta deosebita in Delta Dunarii, te invitam sa ne cunoastem! Cerinte: Disponibil la relocare in Delta Dunarii; Experienta in domeniu (specialitate): minim 1 an; Cursurile de calificare in domeniu reprezinta un avantaj; Cunostinte de limba engleza; Spirit de echipa, implicare, initiativa si rigurozitate; Persoana comunicativa, organizata, multi-tasking, atenta la detalii; Usurinta de a respecta un program de lucru flexibil; Rapiditate in executarea sarcinilor de serviciu; Capacitate foarte buna de planificare si de organizare. Descrierea jobului Primeste si serveste clientii, conform standardelor operationale de servire; Preia comenzile de mancare si sau bautura intr-o maniera eficienta si profesionista; Acorda atentia cuvenita si asigura servicii ireprosabile clientilor; Cunoaste meniul astfel incat sa poata oferi in orice situatie informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi. Beneficii: Salariu motivant; Cazare asigurata pe toata durata contractului; 3 mese zi, inclusiv in zilele libere; Transport decontat.
-
Promovat
Tea amo Bubble Tea angajează. Dacă ești în căutarea unui loc de muncă, te aşteptăm cu un CV la magazinul nostru, sau vino si completează formularul de la noi. Pentru mai multe detalii, aștept mesaj sau vino direct la magazin.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Anabella Fabrica de Conserve Raureni angajweaza inginer industria alimentara supervizor productie. Cerinte - studii superioare in domeniu Sarcini principale: Coordonarea echipei de productie; Instruirea si integrarea in echipa a personalului nou; Normarea personalului si monitorizarea returului și pierderilor in vederea eficientizarii productiei pentru vanzare si stocuri; Realizarea de teste si produse noi; Oferim: - contract individual de munca pe perioada nedeterminata - tichete de masa - Prime oferite cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun Relatii la nr de telefon
-
Annabella Fabrica de Conserve Raureni angajeaza operatori productie muncitori necalificati. Srcini principale: - sortare, pregatire materie prima pentru procesare - deservire utilaje procesare conserve Transport asigurat decontat. Tichete de masa Relatii la sediul companiei sau la nr de telefon:
-
Angajăm Tehnician intervenții - mentenanță furtunuri hidraulice și prezentare servicii Ce ne dorim de la tine? Studii tehnice (Liceu, școală profesională, cursuri de formare etc.); Experiența în mentenanță generală; Permis de conducere categoria B + disponibilitate pentru deplasări; Comunicare eficientă și dornic de inițiativă. Ce îți oferim? Salariu atractiv în funcție de experiență; Mașina de servici; Asigurare medicală privată; Tichete de masă; Posibilități de dezvoltare profesională; Training de formare; Echipament de protecție. Dacă îți dorești să evoluezi alături de noi, haide să ne cunoaștem! Poți trimite CV-ul la adresa de e-mail: sau ne poți contacta telefonic la numărul
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Franta TAMPLAR UNIVERSAL Cerințele postului: experiență în domeniu; cunoștințe de limba franceza sau engleza ; permis de conducere categ.B; seriozitate și punctualitate. Beneficii: salariu avantajos; cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; transport gratuit la inceputul misiunii; contract de muncă temporar cu detasare in Franta; dreptul la concediu; îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; asigurare medicală, în caz de accident; dezvoltare și avansare pe plan profesional; loc de muncă stabil și sigur.
-
Echipa Rotakt este în căutarea unui manipulant mărfuri. Descrierea jobului Participarea activă la încărcarea și descărcarea mărfurilor din depozit si la manipularea acestora in depozit; Efectuarea comenzilor de marfă conform instrucțiunilor primite; Utilizarea echipamentelor în mod corespunzător; Respectarea procedurilor operaționale la nivel de depozit; Verificarea marfii sosita in depozit, cantitativ si calitativ; Respectarea si realizarea sarcinilor incredintate de seful de depozit; Participarea la inventarierea periodica a marfurilor din gestiune; Pastrarea curateniei in cadrul depozitului si in afara acestuia; Asigurarea si raspunderea de modul de ambalare a marfii pregatita pentru livrare; Candidatul Ideal Muncitor necalificat calificat experiența anterioară în munca de depozit; Atenție distributivă, corectitudine; Seriozitate, atitudine profesională pe durata orelor de lucru; Persoană dinamică și responsabilă; Flexibilitate și deschidere la sugestii; Descrierea companiei Societatea ROTAKT şi-a început activitatea în anul 1994, pornind de la ideea de a oferi clienţilor o gamă variată de scule si utilaje. Fiind printre primele magazine de acest gen din Valcea, am constatat că există interes din partea cumpărătorilor, fapt pentru care firma noastră e în continuă dezvoltare, avand puncte de lucru în Rm. Valcea, Dragasani si Horezu. Produsele care ne reprezinta sunt utilajele agricole marca ROTAKT, produse de o foarte bună calitate și cu un grad ridicat de performanță. Suntem o echipa tânără și dinamica, orientată spre performanțe. Cautam colegi noi, optimiști și dornici să lucreze alaturi de noi. Daca te încadrezi în descrierea de mai sus și îți dorești sa invatam impreuna, te asteptam sa ne cunoastem!
-
SC Elis Unic SRL angajează vânzător pentru magazin alimentar . Magazinul se afla la întrarea în sat Păun, de unde se poate accesa foarte ușor mijlocul de transport în comun metropolitan (202 iasi podu roș -paun ) Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Angajam lucrator gestionar manipulant marfa. Cerinte - persoana organizata si responsabila - rezistenta la efort Responsabilitati pribcipale: - Primeste marfurile declasate de la magazine - Verifica totodata integritatea ambalajelor predate Relatii la nr de telefon
-
Angajam instalator. Firma de instalatii specializata in instalatii termice, sanitare,gaze naturale etc. angajeaza instalator,persoane serioase cu contract de munca, dornice sa practice meseria de instalator, intr-un mediu profesional. Se ofera salar motivant. Contact:
-
Candidatul Ideal Electromecanic utilaje experienta in diagnosticarea si repararea utilajelor pentru constructii, cunostinte solide in domeniul electric si mecanic, abilitati de lucru independent si in echipa; dorinta de lucru in mediu stabil, pe termen lung; - cunoasterea limbii engleze reprezinta un avanataj; - permis categoria B. Descrierea jobului - diagnosticarea repararea si mentinerea echipamentelor in parametrii optimi de functionare; - realizarea lucrarilor de intretinere şi revizie a echipamentelor; - remedierea in cel mai scurt timp a defectiunilor aparute local (la sediu) si in teren; - verificarea bunei functionari a echipamentelor. Program de lucru: 168 ore luna, 5 zile sapt. Pachet salarial atractiv si bonus lunar, in functie de realizari. Exista un program de formare si integrare complet oferit de angajator. Contractul de munca pe perioada nedeterminata. Descrierea companiei STROYRENT SRL este pe piata din Romania din 2019 si extinde in mod constant afacerea si operatiunile. Parte a unui grup multinational, compania acopera o mare varietate de echipamente pentru lucrari de constructii rezidentiale industriale si de infrastructura, productie, evenimente, activitati de reparatie si curatenie. Grupul STROYRENT este in domeniul inchirierilor de echipamente de mai mult de 17 ani si deserveste mai mult de 25.000 de clienti. Cu cele 14 puncte de lucru si mai mult de 150 de specialisti bine pregatiti, telul nostru este sa venim in intampinarea cererintelor si asteptarilor in continua crestere ale clientilor, livrand servicii profesionale si un nivel sporit al competentelor. Pentru a putea securiza cresterea noastra rapida in Romania, cautam in prezent specialisti de incredere, motivati si ambitiosi care sa se alature echipei STROYRENT SRL.
-
Promovat
Ecomid-Serv angajeaza o femeie (preferabil o tanara pensionara) pentru curatenie spatiu birouri in zona centrala a orasului. Program de lucru L-V, 11.00-14.00, salarizare 800-1000 lei net luna, functie de experienta si implicarea operatorului de curatenie. Relatii suplimentare la telefon,
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Ecomid-Serv angajeaza femei pentru curatenie spatiu birouri in zona centrala a orasului sau in alte locatii care implica curatenie birouri, gr. sanitare, vestiare, cantine, sali sedinte, holuri. Program de lucru L-V, 07.00-15.00; 15.00-21.00 sau 16.00-20.00, salarizare intre 2700-1300 lei net/luna, functie de complexitatea programului, experienta si implicarea operatorului de curatenie. Se acorda bonusuri lunare de prezenta, stabilitate si disponibilitate. Relatii suplimentare la telefon,
-
Ecomid angajeaza femei pentru curatenie spatii industriale si birouri in Timisoara si localitati limitrofe, program 8h zi, Luni-Vineri, salariu net 2750-2850lei luna, functie de experienta si implicarea operatorului de curatenie. Acordam prime si bonusari punctuale, oferim stabilitate si seriozitate, asiguram transport in localitatile limitrofe Timisoarei. Pentru relatii va rugam sa sunati la telefon.
-
Ecomid-Serv angajeaza din Sacalaz operatori curatenie pentru intretinere hale productie, spalare mecanizata, maturat aspirat depozite si curatenie vestiare,grupuri sanitare, birouri, program 8h zi, schimbul 1 si 2, la o fabrica in localitate. Salariul cuprins intre 2750 - 2900 lei, functie de experienta si cunostintele in domeniu. Acordam prime si bonusari punctuale, oferim stabilitate si seriozitate. Pentru relatii va rugam sa sunati la nr.de telefon
-
Angajam tehnician automatist. Conditii de munca excelente cu un program flexibil. Deplasari ocazionale in judetul cluj cu mijloc de transport asigurat. Activitate curenta la punctul de lucru in Turda si la beneficiarii locali si din judetul Cluj. Posibilitate de invatare si adaptare in domeniul automatizarilor industriale.
-
Promovat
Angajam pe pozitia de montator Mobilier la comanda pe teren cu experienta minima de 2-3 ani pentru montarea mobilierului la comanda. Se oferera schite si planuri detaliate 3D, folosim feronerie Bulm (sertare tandem, tandembox, legrabox) carcase Pal Egger, fronturi MDF. Atelierul este dotat cu utilaje si echipamente , scule profesionale ceea ce ofera calitate si precizei pentru produsul final. Abilitatile solicitate: Cunostinte pentru interpretarea si intelegerea unei schite de montaj. Reglaje fine pentru feroneria blum. Executarea decupajelor in corpurile de mobilier (pentru diverse situatii intampinate pe teren) Sociabil si bun coechipier, implicat. Deschis sa invete si sa performeze impreuna cu noi. Permis de conducere categoria B Solicitam minim 3 zile de proba pe care le achitam. Hala de productie este pozitionata acesibil in sector 6, mijloace de transport : metro sau tramvai 8,25,35. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) + bonuri de masa , se plateste luna in curs. Bonificatii pe parcursul anului, contract perioada nedeterminata, conditii bune de munca si echipa competitiva.
-
Caut om pentru îngrijirea vacilor de lapte pentru o perioada lunga de timp, sa poată mulge manual, am nevoie de un singur om (exclus familie) ofer mâncare și cazare gratuita, salariu 2000 de lei, mai multe detalii la telefon
-
Firma de transport angajam șofer cat B , auto 3,5t, pentru transport mărfuri comunitate. Oferim seriozitate maxima și cerem seriozitate. Experienta constituie avantaj. Mai multe detalii la tel. sau
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Meseriaș in constuctii efectuez lucrări de renovare , tencuială,glet,sape,gresie și faianță etc la preturi avantajoase și de bună calitate.