Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Descriere generală a postului: Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat. Responsabilități: - procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată; - încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare; - verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale; - oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor; - reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management; - întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru; - îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Cerințe: - abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat; - precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare; - abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul; - experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară; - fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor; - disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Promovat
Angajam Merchandiser Lucrator Comercial care sa se alature echipei noastre din Bucuresti pentru un cunoscut brand de bauturi racoritoare, pentru urmatoarele activitati: Aprovizionarea si aranjarea produselor la raftin scopul unei mai bune vizibilitati; Verificarea vizibilitatii optime a produselor si a materialelor promotionale la raft; Mentinerea unei relatii bune cu reprezentantii locali si din magazine. Program de lucru : Full Time- MARTI - SAMBATA, Repartizare: 07:00 15:30 Locatie : Auchan Militari Ofertă : Pachet salarial lunar NET 2700Lei (salariu fix, bonuri de masa) Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe durata nedeterminată; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
Candidatul Ideal Experiență ca Asistent Manager Office Manager (abilități administrative, de logistică, achiziții, protocol) Cunoștințe de operare PC (Word Excel, E-mail, Smart Bill) Cunoașterea limbii engleze nivel mediu upper-intermmediate Abilități de organizare și capacitate de a lucra rapid cu date Flexibilitate și discreție, atitudine asertiva; Descrierea jobului Oferă suport la implementarea noilor proiecte ale companiei. Asigură servicii de calitate în asistență managerială pentru Director General. Organizează amenajarea biroului și comandă papetărie și echipamente; Programeaza intalniri la nivel de management; Mentine starea biroului si aranjeaza reparatiile necesare; Gestionarea contractelor și negocierilor de preț cu furnizorii de birouri, furnizorii de servicii și închirierea birourilor; Administrarea facturilor primite și corespondență; Întmpinarea vizitatorilor si administrarea protocolului; Adresează întrebările angajaților cu privire la probleme de management al biroului; Menține legătura cu furnizorii de servicii de management al facilității, inclusiv cu serviciile de curățenie și securitate; Gestionați marfa locală, facturile și comisioanele; Asteptam cu interes CV-ul pe mail la .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Deziclean este o societate specializata in prestarea de servicii profesionale de curatenie. Compania noastra asigura servicii de curatenie in aproape toate orasele mari din Romania. In prezent suntem in cautarea unui Operator Facturare pentru a ne reintregi echipa. Responsabilitati: Asigură înregistrarea corectă și la timp a documentelor primare în softul de contabilitate- SAGA; Emite facturi (pe baza calculației primite de la clienți) si avize de însoțire marfă; Intocmește și urmărește diverse situații: consum producție, consumuri diverse și verificari de stocuri; Verifică fișe și confirmări de solduri, pentru a identifica erorile și a face corecții; Oferă suport colegilor de pe teren; Monitorizează contractele cu clienții și furnizorii asigurarea respectării termenelor si condițiilor contractuale, oferă asistență clienților și furnizorilor în legătură cu întrebări legate de contracte, facturare și alte aspecte administrative; Generează rapoarte periodice referitoare la derularea contractelor, încasări, sau alte aspecte relevante pentru management; Responsabil de arhivarea fizică și electronică a documentelor financiar- contabile. Profil candidat: Experiență anterioară într-o poziție similară constituie avantaj; Cunoasterea unui soft de contabilitate - Saga, sau ERP constituie avantaj; Cunostințe operare PC: pachetul Office, navigare internet; Dorința de învațare și dezvoltare permanentă, cu abilitatea de a rezolva simultan sarcini multiple; Persoană analitică, organizată, meticuloasă, atentă la detalii; Capacitatea de a respecta termene limita. Beneficii oferite: Pachet salarial motivant + sporuri; Posibilitatea dezvoltarii profesionale; Abonament la o retea medicala private; Tichete de masa; Prime in functie de performanta, prime de sarbatori. Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, asteptam cu drag CV-ul tau.
-
Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil,te asteptam sa faci parte din echipa noastra BOGDACONS depozit materiale de constructii Campina, jud Prahova.Postul oferit este de sofer categoria B.Salariu atractiv+ tichete de masa. Pentru mai multe detalii te rog sa apelezi numerele de telefon postate in anunt : . Publi24
-
Cautam conducator auto b+c CERINTE: *Atestat marfa + card tahograf *Permis categoria b+c *SERIOZITATE *Experianta minim 6 luni *Disponibilitate *Dornic de munca *preferabil din Ploiesti sau zone limitrofe *soferul se duce in fiecare seara acasa *o singura cursa pe zi Profi *salariul 3700-5500 in functie de performanta si de aptitudini Pentru mai multe detali la nr
-
Companie germana angajeaza Soferi pe camion 7,5t Venitul este de 100 Euro net zi Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Se livreaza colete de mobila la domiciliul clientilor Se lucreaza in echipa Locatie: Kerpen Angajare imediata Detalii la tel: . Melania
-
Angajez o doamna serioasa pt ingrijirea unei doamne cu semipareza,pentru cine este interesat detalii la tel.
-
Companie germana angajeaza Montatori mobilier Ikea Venitul este de 120 Euro net zi la montaj bucatarii, si 100 Euro net zi la mobila generala Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Cerinte: experienta in montaj mobillier Locatie: Kerpen Angajare imediata Detalii la telefon: . Melania
-
-
Manpower recruteaza sudori pentru o companie din Craiova. - Program de luni pana vineri, o singura tura; - Salariu fix; - Tichete de masa; - Bonus lunar de performanta; - Contract pe perioada nedeterminata.
-
Promovat
ANGAJAM SOFERI DIN NASAUD,BECLEAN SI COMUNELE APROPIATE PENTRU DISTRIBUTIE LA SCOLI SI GRADINITE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA PE DUBA ,EXPERIENTA IN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ LA ANGAJARE, -SE LUCREAZA IN ZILELE DE ,LUNI, MARTI,MIERCURI, JOI DE LA ORA 6,00 DIMINEATA PANA LA ORA 14,30, IN ZILELE DE SAMBATA SI MARTI DUPA MASA TREBUIE SA SE PREZINTE LA FABRICA DE CORNURI SI BISCUITI DIN TURDA PENTRU APROVIZIONAREA CU PRODUSE, ZILE PLATITE TOT CU 160 -MASINA RAMANE ACASA LA SOFER PE BAZA DE INVENTAR,MASINA ARE G.P.S., -FIECARE SOFER ARE 2 TRASEE PE CARE LUCREAZA,LUNI-MIERCURI SI MARTI-JOI, -SOFERUL TREBUIE SA STIE SA INTRETINA MASINA, -SALAR 3.300 LEI PE LUNA IN MANA,MEDIE 160 LEI PE ZI IN MANA, -NU ANGAJAM PRIETENI CU ALCOLUL SAU PERSOANE CONDAMNATE, -INFORMATII LA TELEFON 0751 ALEXANDRA 193833 ,PANA LA ORA 17,00 DUPA ORA 17,00 INFORMATII LA NUMARUL 0751 POP 193820.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Făgăraș, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 85-87 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1850 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Cautam conducator auto b+c+e CERINTE: *Atestat marfa + card tahograf *Permis categoria b+c+e *SERIOZITATE *Experianta minim 6 luni *Disponibilitate *Dornic de munca *preferabil din Ploiesti sau zone limitrofe *soferul se duce in fiecare seara acasa *nu facem curse externe *salariul 4500-7000 in functie de performanta si de aptitudini Pentru mai multe detali la nr
-
Cauți un loc de muncă activ? Provocator pentru setea ta de aventură? Îți place să șofezi și să ai alături de tine o echipă tânără, mereu în căutare de colegi faini și muncitori? Atunci hai la noi! Noi te vrem tu ne vrei? Fii livrator Tazz by EMAG sau Glovo alături de cea mai bună flotă din oraș și vei beneficia de: -suport tehnic la orice oră. Cu noi nu vei fi niciodată singur. -program flexibil, așa cum îl vrei tu. Poți lucra full-time sau part time, în funcție de situație. -plata câștigurilor tale se face săptămânal. Dacă ești în căutarea unui loc de muncă dinamic sau doar vrei să-ți rotunjești veniturile, vino la noi și te vei bucura de o experiență unică! Trimite-ne un CV aici (ori la adresa de email ) sau contactează-ne la numerele de telefon Colaborăm de-asemenea cu SRL-uri sau PFA la cele mai avantajoase condiții!
-
Montator Mobilier Mobexpert Constanta Căutăm o persoană dibace și atentă la detalii, care să se alăture echipei din Mobexpert Constanta. Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Îndemânatică și responsabilă; Rezistentă la efort fizic; Cu inițiativă; Care deține abilităţi tehnice și de lucru în echipă; Deținerea unui permis auto constituie un avantaj. Este necesara experienta in domeniu de min. 2 ani. Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături ei; Echipament de lucru; Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale: Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale: 4400 - 6000 lei brut; tichete masa si decont transport - pachet 900 lei net; bonusuri in functie de performante; prime de Paste, Craciun (loialitate); abonament servicii medicale Expert Ultra clinica Regina Maria. Mai departe obiectivele tale vor fi: Manipularea şi montarea produselor de mobilier, atât în magazin, cât şi la domiciliul clientului; Instalarea, testarea și retuşarea mobilierului într-o manieră profesională.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea, Str. Nufărului nr. 110 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2625 lei brut (pentru un program de lucru de 6 zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P
-
Descrierea jobului: Post: Conducator Proiect Sarcini principale : Coordoneaza echipa de proiectare, distribuie si urmareste realizarea activitatii de proiectare conform cerintelor de calitate, termen de finalizare si buget Este persoana de contact cu clientul pentru care se face proiectul, prezinta si agreaza cu clientul solutiile tehnice, planificarea realizarii proiectului, managemntul modificarilor. Candidatul Ideal: Studii superioare in domeniul mecanic Abilitati de lider Buna gestionare a situatiilor de criza buna prioritazare a activitatilor Forta de propunere solutii tehnice Rapiditate si autonomie in realizarea de propuneri si in luarea deciziilor Cunostinte avansate in domeniul proiectarii mecanice si a proiectarii proceselor de sudura si asamblare Experienta in utilizarea programelor CAD (Catia, NX) Competențe avansate în limba engleză. Se ofera: Salariu atractiv Contract pe perioada nedeterminata cu norma intreaga Mediu profesional cu oportunitati de dezvoltare in domeniu Prime pentru evenimente fericite (casatorie, nastere) Ajutoare pentru evenimente in familie
-
Oportunitate de carieră în domeniul imobiliar! Compania noastră, un promotor imobiliar cu experiență și un portofoliu bogat de imobile expuse spre vânzare, caută un agent imobiliar dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și îți dorești să construiești o carieră de succes în acest domeniu, te invităm să aplici! Beneficii: - Salariu decent și comision atractiv de vânzare (între 1% și 2%). - Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și competitiv. - Suport și training pentru a-ți dezvolta abilitățile de vânzare și cunoștințele în domeniul imobiliar. Responsabilități: - Identificarea și contactarea potențialilor clienți interesați de achiziția sau vânzarea de proprietăți. - Prezentarea imobilelor disponibile și negocierea tranzacțiilor. - Monitorizarea pieței imobiliare și identificarea oportunităților. Cerințe: - Experiență anterioară în vânzări sau domeniul imobiliar. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Permis de conducere categoria B. Cum aplici? Trimite-ne CV-ul tău la adresa de email sau sună la numărul de telefon din anunț pentru mai multe detalii.
-
Societate de Transport Angajez Sofer C+E D Intern si internațional pentru D Conventie se accepta și pensionar Prelată Camioane Euro 6 Salariu acceptabil detali la tel
-
Firmă din Constanța angajează fierari și dulgheri pentru șantier Constanța Transport gratuit din Fetești și bordușani Informații suplimentare la numărul
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! *Notă:* Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! **Notă:** Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.