Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ANGAJAM TAMPLAR! CERINTE: - experienta minima; - spirit de echipa; - responsabilitate, atentie si implicare; - dorinta de a invata manuirea utilajelor: circular, masina de aplicat cant si masina de gaurit; - cunostinte in asamblarea mobilierului; OFERIM: - salariu atractiv (cu posibilitatea de crestere); - conditii foarte bune de lucru; colegi cu peste 10 ani de experianta, care sunt gata sa imparta cu tine cunostintelor lor; Pentru orice detalii ne puteti contacta!
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru 8h: 10:00-18:00 variabil in functie de necesitati, Program in weekend, Echipa formată din 2 persoane cu permis de conducere categoria B, Beneficii: - Salarii motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621. între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Angajam personal pentru mentinerea curateniei intr-un laborator de cofetarie-patiserie situat in zona Kogalniceanu. Program 2 cu 2 zile, de la 7:00 la 18:00, salariu net 3000 lei, ore suplimentare platite.
-
Promovat
SC GENESIS BIO 2 se ocupa cu transformarea deșeurile organice în energie verde prin intermediul statiilor de biogaz. Angajam Muncitori calificati si necalificati in constructii pentru constructia statiei de biogaz . Pentru persoanele interesate din raza comunei Pischia si a satelor Bencecu de Jos, Bencecu de Sus, Murani şi Sălciua Nouă precum si comunelor Giarmata si Fibis reprezinta o oportunitate de continuare a activitatii in cadrul companiei noastre dupa constructia statiei de biogaz. Cerinte: Experienta in constructii , asigurarea de suport in domeniul constructiilor , confectiilor metalice si instalatiilor . Responsabilitati: Indeplineste sarcinile zilnice atribuite de project managerul din santier. Incarcarea ,descarcarea si pregatirea materialelor pentru desfasurarea lucrarilor in santier; Este responsabil de curatenia zonei de lucru si debarasarea frontului de lucru de materialele care nu sunt necesare; Responsabil de sortarea si depozitarea deseurilor rezultate in urma activitatilor desfasurate de membrii din echipa de constructii. Beneficii: Salariu atractiv. Prime de Paste si de Craciun; Ore suplimentare platite conform legislatiei.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Permis conducere categoria B; Abilitati de vanzare, negociere, comunicare si relationare; Spirit de initiativa si integritate; Experienta in vanzari Descrierea jobului Noi îți oferim: Contract de munca Autoturism, laptop și telefon; Salariu fix PLUS bonusuri a căror valoare doar tu o poți limita; Responsabilitățile tale: Promove za produs le companiei; Asigură vânzarea produselor către toți clienții posibili din zona alocata; Vizitarea clientilor si extinderea portofoliului. Se preocupă de creșterea permanentă a numărului de clienți și de aplicarea în teritoriu a politicii generale a firmei; Realizarea planului individual de vanzari; Cooperare proactiva si functionala cu reprezentantii celorlalte departamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Recuperează în întregime contravaloarea facturilor, respectând termenul de plată acordat conform regulilor impuse de firmă. Descrierea companiei Lora Beauty & Disney SRL, firmă cu activitate pe piața românească din 2015 în domeniul cosmetice si diferite accesorii , caută o colega motivata, pentru a face parte din echipa noastra de vanzari: Agent vanzari pentru judetul Cluj.
-
Căutăm Agent servicii clienți pentru firma noastră TAX JOBS LEGAL RO SRL Cerinte: -Cunoașterea limbii engleze formă scrisă și vorbită la un nivel mediu -experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon) -bune abilitati de comunicare si relaționare -Persoană meticuloasă, cu atenție la detalii -Studii medii sau superioare Descriere job: -Contactează clienții care sunt în sistem și oferă informații despre serviciile companiei -Prezintă avantajele și beneficiile serviciilor noastre într-un mod convingător; -Ascultă și înțelege nevoile clienților, oferindu-le soluții personalizate; -Înregistrarea, procesarea înregistrării noilor clienți în conformitate cu procedurile aplicabile ale companiei și legile conexe -solicită documentele necesare pentru clienți de la instituțiile statului român -Actualizează informațiile despre clienți în sistem (adresa, număr de telefon, persoana de contact etc.) și introduce datele clienților noi (se oferă training); -Comunica cu clienții si departamentele companiei, telefonic și în scris (în engleză), pentru soluționarea rapidă a solicitărilor apărute -Munca administrativă, înregistrarea datelor și crearea de înregistrări pentru agenții din sisteme (de exemplu: CRM, Excel, Word) -Îndeplinește obiectivele individuale și de echipă stabilite de conducerea companiei; -Raportează regulat rezultatele și activitățile specifice către supervisorul direct. Beneficii : -ONBOARDING - sistem de pregatire generala si profesionala initiala -EVENIMENTE OBLIGATORII - de ex. chestionare, proiecte sociale, petreceri, diverse activități, etc. -Mediu de lucru pozitiv si sustinator. -Mediu de lucru tanar, dinamic, placut -Sarbatori legale libere Locatie : Office-Oradea (Grigorescu) Program lucru : Full time (8:30-17:00 -30 min pauză) Dacă sunteți interesați, așteptăm CV-ul dumneavoastră.
-
Angajam agenti de securitate pentru Bucuresti, si tehnician sisteme de securitate cu permis categoria B, conditii avantajoase. tel:
-
-
Annabella Fabrica de Conserve Raureni angajeza ingrijitori cladiri in cadrul Dep. Administrativ. Principalele sarcini: - sa curete incintele de folosinta comuna a cladirilor - sa curete interiorul cladirilor si imprejurimile acestora - sa utilizeze corect sculele si utilajele din dotare cu actiune manuala si electro-manuala - sa execute lucrari de zugravire si vopsitorie Relatii la sediul firmei sau la nr de telefon
-
Anabella Fabrica de Conserve Raureni angajweaza inginer industria alimentara supervizor productie. Cerinte - studii superioare in domeniu Sarcini principale: Coordonarea echipei de productie; Instruirea si integrarea in echipa a personalului nou; Normarea personalului si monitorizarea returului și pierderilor in vederea eficientizarii productiei pentru vanzare si stocuri; Realizarea de teste si produse noi; Oferim: - contract individual de munca pe perioada nedeterminata - tichete de masa - Prime oferite cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun Relatii la nr de telefon
-
Annabella Fabrica de Conserve Raureni angajeaza operatori productie muncitori necalificati. Srcini principale: - sortare, pregatire materie prima pentru procesare - deservire utilaje procesare conserve Transport asigurat decontat. Tichete de masa Relatii la sediul companiei sau la nr de telefon:
-
Angajăm Tehnician intervenții - mentenanță furtunuri hidraulice și prezentare servicii Ce ne dorim de la tine? Studii tehnice (Liceu, școală profesională, cursuri de formare etc.); Experiența în mentenanță generală; Permis de conducere categoria B + disponibilitate pentru deplasări; Comunicare eficientă și dornic de inițiativă. Ce îți oferim? Salariu atractiv în funcție de experiență; Mașina de servici; Asigurare medicală privată; Tichete de masă; Posibilități de dezvoltare profesională; Training de formare; Echipament de protecție. Dacă îți dorești să evoluezi alături de noi, haide să ne cunoaștem! Poți trimite CV-ul la adresa de e-mail: sau ne poți contacta telefonic la numărul
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Franta TAMPLAR UNIVERSAL Cerințele postului: experiență în domeniu; cunoștințe de limba franceza sau engleza ; permis de conducere categ.B; seriozitate și punctualitate. Beneficii: salariu avantajos; cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; transport gratuit la inceputul misiunii; contract de muncă temporar cu detasare in Franta; dreptul la concediu; îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; asigurare medicală, în caz de accident; dezvoltare și avansare pe plan profesional; loc de muncă stabil și sigur.
-
Echipa Rotakt este în căutarea unui manipulant mărfuri. Descrierea jobului Participarea activă la încărcarea și descărcarea mărfurilor din depozit si la manipularea acestora in depozit; Efectuarea comenzilor de marfă conform instrucțiunilor primite; Utilizarea echipamentelor în mod corespunzător; Respectarea procedurilor operaționale la nivel de depozit; Verificarea marfii sosita in depozit, cantitativ si calitativ; Respectarea si realizarea sarcinilor incredintate de seful de depozit; Participarea la inventarierea periodica a marfurilor din gestiune; Pastrarea curateniei in cadrul depozitului si in afara acestuia; Asigurarea si raspunderea de modul de ambalare a marfii pregatita pentru livrare; Candidatul Ideal Muncitor necalificat calificat experiența anterioară în munca de depozit; Atenție distributivă, corectitudine; Seriozitate, atitudine profesională pe durata orelor de lucru; Persoană dinamică și responsabilă; Flexibilitate și deschidere la sugestii; Descrierea companiei Societatea ROTAKT şi-a început activitatea în anul 1994, pornind de la ideea de a oferi clienţilor o gamă variată de scule si utilaje. Fiind printre primele magazine de acest gen din Valcea, am constatat că există interes din partea cumpărătorilor, fapt pentru care firma noastră e în continuă dezvoltare, avand puncte de lucru în Rm. Valcea, Dragasani si Horezu. Produsele care ne reprezinta sunt utilajele agricole marca ROTAKT, produse de o foarte bună calitate și cu un grad ridicat de performanță. Suntem o echipa tânără și dinamica, orientată spre performanțe. Cautam colegi noi, optimiști și dornici să lucreze alaturi de noi. Daca te încadrezi în descrierea de mai sus și îți dorești sa invatam impreuna, te asteptam sa ne cunoastem!
-
SC Elis Unic SRL angajează vânzător pentru magazin alimentar . Magazinul se afla la întrarea în sat Păun, de unde se poate accesa foarte ușor mijlocul de transport în comun metropolitan (202 iasi podu roș -paun ) Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Angajam lucrator gestionar manipulant marfa. Cerinte - persoana organizata si responsabila - rezistenta la efort Responsabilitati pribcipale: - Primeste marfurile declasate de la magazine - Verifica totodata integritatea ambalajelor predate Relatii la nr de telefon
-
Angajam instalator. Firma de instalatii specializata in instalatii termice, sanitare,gaze naturale etc. angajeaza instalator,persoane serioase cu contract de munca, dornice sa practice meseria de instalator, intr-un mediu profesional. Se ofera salar motivant. Contact:
-
Candidatul Ideal Electromecanic utilaje experienta in diagnosticarea si repararea utilajelor pentru constructii, cunostinte solide in domeniul electric si mecanic, abilitati de lucru independent si in echipa; dorinta de lucru in mediu stabil, pe termen lung; - cunoasterea limbii engleze reprezinta un avanataj; - permis categoria B. Descrierea jobului - diagnosticarea repararea si mentinerea echipamentelor in parametrii optimi de functionare; - realizarea lucrarilor de intretinere şi revizie a echipamentelor; - remedierea in cel mai scurt timp a defectiunilor aparute local (la sediu) si in teren; - verificarea bunei functionari a echipamentelor. Program de lucru: 168 ore luna, 5 zile sapt. Pachet salarial atractiv si bonus lunar, in functie de realizari. Exista un program de formare si integrare complet oferit de angajator. Contractul de munca pe perioada nedeterminata. Descrierea companiei STROYRENT SRL este pe piata din Romania din 2019 si extinde in mod constant afacerea si operatiunile. Parte a unui grup multinational, compania acopera o mare varietate de echipamente pentru lucrari de constructii rezidentiale industriale si de infrastructura, productie, evenimente, activitati de reparatie si curatenie. Grupul STROYRENT este in domeniul inchirierilor de echipamente de mai mult de 17 ani si deserveste mai mult de 25.000 de clienti. Cu cele 14 puncte de lucru si mai mult de 150 de specialisti bine pregatiti, telul nostru este sa venim in intampinarea cererintelor si asteptarilor in continua crestere ale clientilor, livrand servicii profesionale si un nivel sporit al competentelor. Pentru a putea securiza cresterea noastra rapida in Romania, cautam in prezent specialisti de incredere, motivati si ambitiosi care sa se alature echipei STROYRENT SRL.
-
Promovat
Ecomid-Serv angajeaza o femeie (preferabil o tanara pensionara) pentru curatenie spatiu birouri in zona centrala a orasului. Program de lucru L-V, 11.00-14.00, salarizare 800-1000 lei net luna, functie de experienta si implicarea operatorului de curatenie. Relatii suplimentare la telefon,
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Ecomid-Serv angajeaza femei pentru curatenie spatiu birouri in zona centrala a orasului sau in alte locatii care implica curatenie birouri, gr. sanitare, vestiare, cantine, sali sedinte, holuri. Program de lucru L-V, 07.00-15.00; 15.00-21.00 sau 16.00-20.00, salarizare intre 2700-1300 lei net/luna, functie de complexitatea programului, experienta si implicarea operatorului de curatenie. Se acorda bonusuri lunare de prezenta, stabilitate si disponibilitate. Relatii suplimentare la telefon,
-
Ecomid angajeaza femei pentru curatenie spatii industriale si birouri in Timisoara si localitati limitrofe, program 8h zi, Luni-Vineri, salariu net 2750-2850lei luna, functie de experienta si implicarea operatorului de curatenie. Acordam prime si bonusari punctuale, oferim stabilitate si seriozitate, asiguram transport in localitatile limitrofe Timisoarei. Pentru relatii va rugam sa sunati la telefon.
-
Ecomid-Serv angajeaza din Sacalaz operatori curatenie pentru intretinere hale productie, spalare mecanizata, maturat aspirat depozite si curatenie vestiare,grupuri sanitare, birouri, program 8h zi, schimbul 1 si 2, la o fabrica in localitate. Salariul cuprins intre 2750 - 2900 lei, functie de experienta si cunostintele in domeniu. Acordam prime si bonusari punctuale, oferim stabilitate si seriozitate. Pentru relatii va rugam sa sunati la nr.de telefon
-
Angajam tehnician automatist. Conditii de munca excelente cu un program flexibil. Deplasari ocazionale in judetul cluj cu mijloc de transport asigurat. Activitate curenta la punctul de lucru in Turda si la beneficiarii locali si din judetul Cluj. Posibilitate de invatare si adaptare in domeniul automatizarilor industriale.