Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Caut Asistentă pentru un străin in sector 4 București Cerințe : Vorbit și scris perfect limba Engleză cunoștințe PC nu e necesara experiență
-
Promovat
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA, LEMN -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
Promovat
SC AER CONZAL SRL cu sediul in Bucuresti angajează muncitori necalificați Pentru cei din provincie se asigura cazare gratuită la punctul de lucru al firmei, permisul de conducere reprezintă un avantaj. Pentru detalii sunați la număr de telefon din anunț.
-
Promovat
Candidatul Ideal : Experienta pe un post similar. Initiativa, memorie vizuala, concentrare si atentie distributiva . Punctualitate, spirit organizatoric, capacitate de a lucra cu oamenii . Permis de Conducere Cat.B. Descrierea jobului : Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa. Opereaza in stoc miscarile de marfa. Pastreaza documentele justificative legate de stocuri . Efectueaza inventarul stocului de marfa . Participa activ la operatiunile de vanzare incarcare descarcare a marfii. Va oferim : Program de lucru full-time : Luni - Vineri - 8.00 - 17.30 Sambata - 9.00 - 14.00 Contract de munca Concedii conform legislatiei Prime de sarbatori Salariu : 3.000 - 3.500 Net Descrierea companiei : Depozit materiale de constructii, vopsea, electrice, instalatii sanitare, scule, etc. Relatii la telefon:<span><a class="showNumber" data-tel="0766">07 arata numarul</a></span>.460.428
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sarcinile zilnice au legatură în primul rând cu pregâtirea produselor care urmează să plece spre clienți: - pick-up produse din depozit, - așezarea în cutii, - verificare, - etichetare, - predarea la curieri Locația noastra este înafara orașului, la KM 10 pe Calea Aradului. Masina personala pentru deplasare constituie un plus.
-
Nadia Hotels angajază bucătar șef Candidatul ideal: - atitudine pozitiva - punctualitate și seriozitate - organizare bună a timpului și a spațiului - experiență pe acest post Cerințe: - studii și cursuri de calificare și perfecționare în domeniul alimentar - experiență minim 3 ani și o minim o recomandare de la un alt restaurant unde a lucrat - persoană ordonată, disciplinată, care să respecte cu strictețe regulile de igienă - rezistență la stres - disponibilitatea de a lucra în ture Responsabilități: - asigurarea pregătirii și prezentării alimentelor conform standardelor stabilite de calitate si rețetelor specifice - verificarea tuturor preparatelor pregătite - menținerea unei igiene riguroase atât personale cât și în bucătărie și respectarea normelor de siguranță alimentară - colaborare eficientă cu echipa din bucătărie pentru a asigura un flux de lucru armonios - recoltează zilnic probe din meniul gătit și le păstrează la frigider - participă la inventarul periodic al alimentelor, mobilierului, veselei și tacâmurilor și răspunde de modul de depozitare, aspectul și curățarea acestora - asigură evacuarea în caz de urgență conform planului de evacuare - raspunde de efectuarea periodica a controlului medical, care va fi consemnat de medicina muncii în carnetul de sănătate Salariul este motivant + bonus la sfârșit de sezon Cei interesati pot trimite CV aici sau ne puteti contacta la numerele de telefon sau
-
Salonul L'Angi isi mareste echipa. Salonul se afla pe Bvd. Regele Mihai si are clientela formata de peste 18 ani. Pentru mai multe detalii contactati-ne.
-
Spațiu de închiriat, ideal pentru a desfășura servicii de înfrumusețare ( coafura, frizerie, manichiura pedichiura, Cosmetica, masaj) 150 +uitilități post
-
-
Magazinul Green Hills Market din Splaiul Unirii nr. 168 isi mareste echipa! Daca esti o persoana amabila si orientata spre client, dornica sa invete, responsabila si serioasa, cu o buna capacitate de comunicare si lucru in echipa, dinamica si organizata, atunci esti binevenita in familia Green Hills! Beneficiile jobului sunt: - Salariu net 2900 lei; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Tichete de masa (40 lei zi lucratoare); - Loc de munca stabil; - Conditii de munca placute; - Program de lucru de 8 h zi in ture; Responsabilitatile jobului sunt urmatoarele: - operarea casei de marcat si receptia marfii - aprovizonarea si reaprovizionarea produselor la raft - mentinerea unui mediu de lucru curat - amabilitate si promptitudine in relatia cu clientii;
-
Bijuteria Briliant dorește să își mărească echipa ! Angajăm Operator Amanet si Schimb Valutar (baiat sau fata) pentru sediul din Mioveni ! Pentru mai multe detalii nu ezitați să ne contactați ! Cerințe: experienta in domeniu sau intr-un post similar constituie un avantaj; cunostinte operare PC- nivel mediu; cunostinte primare de utilizare a internetului; punctualitate, rigurozitate, atentie la detalii, personalitate prietenoasa si dornica de a veni in intampinarea clientilor; cunoștințe IT si sisteme de operare Android, IOS; aptitudini de testare; abilită i de comunicare și negociere, orientat spre client, prezență placută. Beneficii: salariu atractiv; mediu placut de munca, echipa tanara; perioada de formare la angajare și training-uri periodice; Pentru cei interesati, va rugam sa trimiteti CV-urile pe e-mail: si va vom contacta in cel mai scurt timp posibil.
-
Se cauta personal fata sau baiat Salariu bun sa nu zicem atractiv Jobul ESTE. IN orasul SEGARCEA JUDETUL DOLJ ESTE Vorba DE UN BAR CARE ARE SI CASA DE PARIURI pentru mai multe detalii vorbim in privat
-
Angajez instalator si electrician in constructii cu salariul atractiv si la program de 8 ore.Pentru detalii sunati la telefon,nu raspund la mesaje.
-
. BUCUREȘTI, Sales Kitchen Designer CLUJ, Store Manager Necesar experiență anterioară fie în vanzări, fie sunt pasionați de proiectare și design Cei interesati pot trimite CV pe email [email protected]
-
Furajarea se face cu remorca tehnologica Mulsul cu aparat de muls
-
-
Promovat
Căutăm colegă pentru postul de florist în studioul floral din Dumbravița. Program de lucru zilnic de la 14:00 - 20:00
-
Descrierea jobului - Cluj Napoca - sa efectueze rezervari pentru clienti - sa ii intampine pe oaspeti - sa repartizeze camerele in functie de cerintele si solicitarile clientilor - sa emita facturi fiscale pentru serviciile hoteliere - sa ofere informatii tuiristice si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie in limbi straine - sa se ocupe de plangerile si solicitarile oaspetilor - sa tina inregistrarile si sa faca munca specifica de birou - sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel Cerinte - cunostinte de operare pe calculator (email, Windows, Word, Excel) - Persoana dinamica, determinata, orientata catre client - Flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru (schimbul I si II- tura de noapte) - aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine - capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile Avem rugamintea sa ne transmiteti intentia dvs pe adresa de mail
-
Promovat
Restaurant Pensiune Casa cu stuf, situat in 23 August - Olimp Constanta, soseaua DN39B, angajeaza urmatoarele posturi: - Bucatareasa - Ajutor bucatar - Ospatarita - Ajutor Ospatar - Femeie la vase De preferat din zona 23 August - Mangalia (Constanta). Decontam drumul iar pentru persoanele venite din tara asiguram cazare. Pentru orice detalii va rugam sa sunati la numarul afisat intre orele 09:00 - 18:00
-
-
Firma de alpinism utilitar cu sediul in Sibiu si activitate in toata tara, angajam barbati cu experienta in domeniu, inclusiv in spalarea geamurilor . Asiguram cazare pentru cei care nu au domiciliul in acest oras. Salariu 4500 lei net/luna. Telefon: , email: .
-
Oferim spre inchiriere autonacela cu operator pentru munca la inaltime, cu preturi incapand de la 100 lei/h. Inaltimea nacelei: 20 m. Informatii la telefon 0742/059221.
-
Firma de alpinism utilitar cu sediul in Sibiu si activitate in toata tara, recrutam pentru angajare tineri intre 18-35 de an, cu posibilitate de formare profesionala. Oferim cazare, diurna si salariu incapand cu 2500 lei net in perioada de pregatire. Cerinte: seriozitate, indemanare, abilitati de gestionare a emotiilor la inaltime. Telefon: .
-
Descrierea jobului: - 1 post fizio/kinetoterapeut cu normă întreagă Candidatul ideal trebuie sa aiba: - studii superioare absolvite cu licență în domeniul balneofiziokinetoterapiei și recuperării medicale, - vechimea în specialitate constituie un avantaj, - aviz de liberă practică/ certificatul de membru avizat (sau posibilitatea de a-l obține), - poliță de asigurare pentru răspundere civilă profesională, - disponibilitate pentru aprofundarea si diversificarea tehnicilor si metodelor de lucru, - persona activă și dornică de a învăța lucruri noi, - atitudine pozitivă. Principalele responsabilități ale postului: - să poată oferi servicii de asistență terapeutică din domeniul recuperării, al reabilitării fizice și funcționale, - elaborarea planului terapeutic pe etape pentru tratamentele individuale și în grupe omogene a bolnavilor, pe baza indicațiilor medicului ; - informarea pacienților cu privire la procedurile recomandate - pregătirea pacienților pentru efectuarea procedurilor - să stabilească priorită ile privind procedurile de recuperare medicală i să întocmească programul de lucru - aplicarea tehnicilor medicale specifice fiecărui caz în parte i completarea permanentă a fișei de recuperare a pacientului, precum și evoluția acestuia; - individualizarea protocoalelor de recuperare pentru diverse patologii ortopedice, traumatice sau neurologice. -cunoasterea protocoalelor de fizioterapie si aplicarea acestora in functie de diagnosticare. - raspunde de disciplina, ținuta si comportamentul personalului din subordine și al bolnavilor pe care îi are în îngrijire; - raspunde de buna utilizare a aparaturii medicale, instrumentarului si intregului inventar al sectiei, si face propuneri de dotare conform necesităților; - gestionarea programului cu pacientii și gestionarea necesarului în cabinet. - cunoașterea și aplicarea elementelor de operare PC. Se asigură formare profesională prin achiziționarea de noi cunoștințe, competențe și abilități.