Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam MECANICI LA MENTENANTA! Salariul atractiv! SUNATI LA 0720 534 814 inclusiv whatsapp. Cerinte: -Studii medii -profil tehnic -Experienta pe un post similar constituie avantaj -Disponibilitate de lucru in schimburi (3 schimburi) Beneficii: -Concedii conform legislației 25 zile pe an; -Tichete de masa in valoare de 35 Ron; - Spor de noapte 25%; -Ore suplimentare platite 200%; -Subventie cantina 8 lei zi (masa calda); -Transport asigurat -Brasov Codlea Zarnesti Persani + alte zone din jur; -Diferite tichete si prime cadou; -Asigurare medicala privata. Pentru mai multe detalii, puteti apela la numarul: 0720 534 814 De asemenea, puteti trimite si un CV la adresa de E-mail:
-
Promovat
Complexul Grand sin Eforie Nord angajeaza barman si receptionera. Relatii la tel. sau E-mail
-
Promovat
Cerinte: Cunostinte de mecanica Constituie avantaj experienta in productia de mase plastice extrudare Responsabilitati: Regleaza si mentine linia de productie in parametrii de functionare stabiliti Asigura inspectia parametrilor de proces, conform instructiunilor de lucru Gestioneaza si mentine in buna stare de functionare sculele si echipamentele de lucru Oferta financiara intre 2500 - 3000 lei net la care se adauga : Tichete de masa de 25 lei (impozitul e platit de firma) Alte bonusuri lunare si anuale in functie de implicare, rezultate si fidelitate in firma Sporul de noapte: 25%, orele suplimentare: 200% Asigurare medicala privata Se asigura transport din Ploiesti, Bratasanca, Aricestii Rahtivani, Nedelea, Targsoru Nou Alte informatii: Se lucreaza la 3 schimburi de luni pana vineri, (sambata si duminica liber) Se asigura training la locul de munca C.V.-urile se pot depune la sediul firmei: Parc WDP, str. Buda, nr. 22 Sau la email: , tel:
-
Promovat
Tehnicianul va avea activitate de teren pentru instalarea sistemelor de ghidaj Trimble pe utilaje de constructii. Deplasarile vor avea loc de Luni pana Vineri, cu sau fara cazare in functie de situatie. Studii medii tehnice (electromecanica mecanica agricola mecanica auto, mecanica industriala) Experienta de minim 1 an activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; Permis de conducere categoria B; Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit comercial si de echipa; Capacitate organizatorica. PROFIL CANDIDAT Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate; Autonomie, discretie; Atitudine orientata catre client; corectitudine, rigurozitate; Nivel ridicat de initiative; Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Efectueaza vizita de constatare a starii sistemului de ghidare; Efectueaza, in locatia clientului, activitati de instalare, calibrare si punere in functiune a sistemelor de ghidare; Pune diagnosticul de stare tehnica a sistemului si realizeaza analize de anomalii; Identifica piesele de schimb necesare interventiilor si le comanda; Efectueaza toate operatiile de reparatii curente, inlocuiri de piese si reglaje pe teren; Urmareste problemele sistemului pentru instiintarea clientului; Completeaza ordinul de misiune dupa vizita la client; Ia in primire retururile de piese de schimb inlocuite in garantie sau neutilizate; Este responsabil de buna utilizare si intretinere a autovehiculului de serviciu si a uneltelor si dispozitivelor care ii sunt incredintate; Este responsabil de asigurarea unei bune prezentari in relatia cu clientul, precum si de furnizarea de servicii de calitate catre clienti in munca de zi cu zi; Informeaza superiorul cu privire la stadiul interventiei si documenteaza in sistemul informatics; Isi imbunatateste in permanenta cunostintele in domeniul instalarii, calibrarii si repararii sistemelor de ghidare Trimble. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu, telefon, laptop. Descrierea companiei Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! **Notă:** Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! *Notă:* Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Angajez vanzatoare copy shop,papetarie,rechizite. Necesita minima experienta in vanzari,cunostinte calculator,dexteritate,adaptabilitate. Program Luni-Vineri 9-18 Sambata 9-14. CV pe whats app sau mail.
-
angajez personal in domeniul construcțiilor salaor meseriaș +echipe pentru colaborare condiții Avantajoase
-
-
-
-
Disponibil online
Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, PORTUGHEZA ( engleza obligatorie)
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Societate comerciala din Oradea cauta soferi C+E in sistem tur-retur, plata la zi. Mai multe detalii la nr de telefon
-
Societate Comercială angajeaza lucrator la tâmplarie Tel :
-
facem curățenie în subsoluri de bloc oferim se strânge gunoiul rezultat din subsol în saci de rafie se scoate saci cu gunoiul rezultat la container de la firma de salubrizare sau de la primăria de sector de care aparțineți
-
Se fac bani frumoși la glovo pt cine cunoaște,nu se mai deschid conturi al meu a fost înainte de noua veste ,peste câțiva ani se mai deschid altele piata este supra încărcată deja.
-
Angajez femeie pentru curățenie la pensiune in Târgu Jiu,cu experiență în domeniu, cu vârsta este 45 ani. Pentru mai multe detalii va rog sa ma sunați la tel.
-
DESCRIERE Descriere: Ești pasionat de pizza? Vino să te alături echipei Domino's Pizza Constanta! Oferim un pachet de beneficii atractiv pentru pizzarii noștri dedicați, iar contractul este pe perioadă nedeterminată. Beneficii: Pachet salarial de pana la 3200 RON net -suma compusa din salariu fix,tichete de masa de 40 RON zi Program Flexibil: Reduceri pentru Angajați: Până la 40% reducere la produsele noastre delicioase. Transport asigurat la sfarsitul programului Posibilitate de promovare Asistent manager. Responsabilități: Pregătirea și coacerea pizzei cu grijă și precizie. Menținerea standardelor noastre stricte de igienă și curățenie. Colaborarea cu echipa pentru o experiență excelentă a clienților. Cerințe: Pasiune pentru pizza și dorința de a învăța. Disponibilitate pentru ture și weekend-uri. Experiența în domeniul pizzeriei este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă vrei să faci parte din echipa noastră și să profiți de beneficiile noastre atractive, te asteptam in locatie sau la numarul de telefon .
-
Caut persoana serioasa la un atelier mecanic, reparatii scule pneumatice si hidraulice.
-
Descriere Grupul de unități de cazare și turism Vegahotels constituit din societatea LYRA TOUR VEGA HOTEL si societatea VEGA COMPANY . FALEZA Hotel by VEGA, angajeaza AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII. Atributii de serviciu: - Intocmeste necesarul de aprovizionare cu marfuri si materiale necesare desfasurarii activitatii hotelului. - Organizeaza si asigura transportul marfurilor aprovizionate în conditii de maxima eficienta. - Intocmeste si negociaza contracte de aprovizionare cu marfuri precum si cele de transport. - Vizeaza facturile pentru marfurile aprovizionate si cheltuielile de transport. - Realizeaza aprovizionarea cu marfuri alimentare a unitatilor de alimentatie publica si laboratoarelor, în baza comenzilor primite. - Realizeaza aprovizionarea cu marfurile nealimentare pentru hotel si celelalte sectoare, în baza comenzilor primite. - Utilizarea in conditii de maxima eficienta a mijloacelor de transport. - Respectarea normelor igienico-sanitare în transportul marfurilor. - Achizitionarea marfurilor sa fie facuta la cel mai bun raport calitate pret. - Isi coordoneaza programul în functie de cerintele solicitate. - Asigura ca toate marfurile sa fie insotite de documente fiscale si documente care asigura calitatea marfurilor. - Verifica ca marfurile sa se incadreze în termenele de valabilitate. - Refuza la achizitie marfuri care nu corespund calitativ, care nu au aspect comercial si care nu se incadreaza în termenul de valabilitate sau garantie - Controleaza modul de depozitare al marfurilor în cadrul depozitelor. - Urmareste rulajul stocurilor la marfurile aprovizionate în vederea reducerii acestora. - Face propuneri de valorificare a stocurilor cu miscare lenta. - Participa la actiunile de inventariere a stocurilor de marfuri. - Face propuneri pentru completarea dotarilor în vederea asigurarii conditiilor cerute de catre normativele în vigoare. - Colaboreaza cu guvernanta in vederea completarii inventarului moale si a obiectelor de inventar. Calitati profesionale : - atasament fata de munca si unitate. - spirit de initiativa. - preocupare pentru realizarea în termen a lucrarilor. - abilitate si competenta în discutii cu partenerii de afaceri. - sa posede arta conversatiei, a decentei si sa raspunda cu solicitudine. - memorie in general si memorie vizuala in special. - comunicare, spirit de observatie, curtoazie. - spirit comercial, perseverenta si vigoare. - interes pentru ridicarea pregatirii profesionale. - aspect fizic si vestimentar placut. - sa fie cetatean roman sau al Republicii Moldova sau strain cu permis de munca. - cazier judiciar curat. - colegialitate, spirit de echipa, perseverenta, capacitatea de a lucra cu deadline-uri. - capacitatea de a lucra in conditii de stres, atentie distributiva, spirit de initiativa. Se ofera: - mediu de lucru placut - echipa formata - contract pe perioada nedeterminata - salariu atractiv - Bonuri de masa - bonusuri - alte facilitati. CV-urile se depun la Receptia Vega Hotel, situat pe Bd. Marea Unire, nr, ( langa parcul de la Elice). Relatii la tel , Departament Resurse umane.
-
RECEPTIE HOTEL: Candidatul ideal: Cunostinte bune de limba engleza, disponibilitate pentru lucru in ture de noapte. Sa dea dovada de seriozitate si corectitudine, sa aibe o atitudine pozitiva, sa-i placa sa lucreze cu oamenii, sa fie sociabil. Bune cunostinte de limba engleza. Oferim conditii de munca intr-un mediu profesionist alaturi de o echipa tanara si entuziasta, un pachet salarial motivant. Responsabilitati si beneficii: Activitatea la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste produsul si serviciul cazarii, respectarea procedurilor de lucru; promotor al imaginii pozitive catre toti clientii. Cunostinte profesionale aferente activitatilor din receptie Comunicare Limba engleza Cunostinte calculator (Fidelio, Office). Calitati personale: Prezenta fizica placuta Responsabilitate pentru munca prestata Politicos, amabil Inclinatie pentru lucrul cu clienti, spirit comercial Memorie vizuala dezvoltata Echilibru emotional, adaptabilitate, intuitie Spirit de echipa Seriozitate. Descrierea companiei: Compania face parte din cel mai mare grup de firme din Galati, fiind intr-o dezvoltare continua. Cu o echipa tanara si dinamica, prin calitatea desavarsita a produselor si serviciilor, cele 2 hoteluri, Vega Hotel, respectiv Faleza Hotel by Vega, si-a mentinut pozitia de lider de piata de la inaugurare si pana in prezent. Beneficii: se ofera salariu motivant ( 2600-2700 lei), mediu de lucru deosebit, posibilitate de promovare, bonuri de masa, bonusuri, cursuri de perfectionare, training-uri.
-
Descriere generala a postului: Asigura efectuarea curateniei in sectorul repartizat (camere, anexe, holuri, scari) potrivit tehnologiei stabilite si folosirea adecvata a utilajelor din dotare si a materialelor respective. Pregateste camera pentru inchiriere turistilor. Responsabilitati: Raspunde de calitatea si operativitatea efectuarii curateniei in sectorul repartizat. Raspunde de bunurile date in primire din camere si anexe, de respectarea destinatiei materialelor ce trebuiesc aranjate in camere si bai si de bunurile turistului pe perioada efectuarii curateniei in camere sau alte ocazii in care intra in camera. Beneficii: angajare pe perioada nedeterminata, mediu de lucru placut, posibilitate de perfectionare, salariu atractiv, tichete de masa, prime de performanta, prime zi de nastere.