Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ABILITATI: - Acuitate vizuala, dexteritate manuala; - Capacitate de munca in echipa; - Disponibilitate pentru efort fizic sustinut; - Organizat, harnic, responsabil, punctual, serios; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Executa activitati de descarcare din tiruri sau din masinile de distributie, precum si activitati de depozitare si manipulare a marfurilor in depozit conform indicatiilor primite de la gestionari, fara sa aduca atingere integritatii acestora; - Pregateste marfa pentru expeditie in conformitate cu comenzile primite; - Asaza marfa in depozit conform indicatiilor gestionarului; - Participa la inventare; - Sustine activitatea celorlalti lucratori aflati in depozit; - Intretine curatenia in depozit. CERINTE - Prezinta avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii;
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Promovat
Oferim specializare la locul de munca. Personalul angajat se ocupa cu schimbul de anvelope, efectuare pene. Se ofera posibilitatea invatarii operatiunilor de mecanica usoara pentru cei interesati. Adresa noastra: Craiova, Calea Severinului 56A, zona Marlorex. Program de lucru: L-J - 8,00 - 15.30, V: 08-15.30 ( sambata & duminica liber).
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sighișoara, Str. Stadionului, nr. 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2300 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam agenti interventie pentru Bucuresti. Se ofera salariu incepand cu 3400 lei si tichete de masa. Se solicita permis de conducere de cel putin 2 ani.
-
Salariu confidenial Oferim asistenta permanenta. Poți lucra Full Time sau Part Time, Suntem firma autorizata cu FLOTA UBER BOLT si oferim colaborare pentru soferi full time sau part Time. Oferim Suport Legal pentru obținerea tuturor actelor pentru a fi în conformitate cu legea. Cerințe minime : Varsta minima 21 ani Permis minim 2 ani vechime Cazier judiciar curat Cazier auto curat (fara inscrisuri grave. Te vom ajuta sa obtii: Atestat ( Detalii la telefon ) Copie conforma ARR ( Detalii la telefon ) Ecusoane ARR ( Detalii la telefon ) Avantaje: - program flexibil, - venit lunar peste medie - munca usoara - asistenta permanenta - plata pe card sau cash - comunicare bună (personal tânăr) - suport în obținerea documentelor - reducere combustibil - colaborări asigurari service. - carte de munca - plata saptamanala - bonusuri diverse Venitul poate varia intre 30-50 lei pe ora în funcție zile, perioada anului, orele la care se lucrează.... ( Detalii la telefon ) Nu este nevoie de experienta. Anunțul se adresează atat barbatilor cât și doamnelor care îndeplinesc condițiile. Valabil în Arad Detalii la telefon:
-
Promovat
Angajam pe pozitia de montator Mobilier la comanda pe teren cu experienta minima de 2-3 ani pentru montarea mobilierului la comanda. Se oferera schite si planuri detaliate 3D, folosim feronerie Bulm (sertare tandem, tandembox, legrabox) carcase Pal Egger, fronturi MDF. Atelierul este dotat cu utilaje si echipamente , scule profesionale ceea ce ofera calitate si precizei pentru produsul final. Abilitatile solicitate: Cunostinte pentru interpretarea si intelegerea unei schite de montaj. Reglaje fine pentru feroneria blum. Executarea decupajelor in corpurile de mobilier (pentru diverse situatii intampinate pe teren) Sociabil si bun coechipier, implicat. Deschis sa invete si sa performeze impreuna cu noi. Permis de conducere categoria B Solicitam minim 3 zile de proba pe care le achitam. Hala de productie este pozitionata acesibil in sector 6, mijloace de transport : metro sau tramvai 8,25,35. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) + bonuri de masa , se plateste luna in curs. Bonificatii pe parcursul anului, contract perioada nedeterminata, conditii bune de munca si echipa competitiva.
-
Angajez fat la casa curs valutar in iasi si piatra neamt cu experient tel
-
-
Candidatul Ideal - Studii superioare -specializarea turism reprezinta un avantaj; - Experienta minimum 2 ani -reprezinta avantaj; - Limba engleza nivel avansat; - O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj; - Cunostinte generale de turism, destinatii produse; - O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare profesionala; - Dorinta de a lucra in echipa; - Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti; - Ablitati de comunicare si planificare; Descrierea jobului - Abordarea clienţilor, analizarea preferinţelor şi recomandarea privind destinaţiile si caile de transport aerian si terestru; - Atragerea de noi clienti persoane fizice si juridice ; - Acorda asistenta profesionala clientilor; - Promovează destinaţiile turistice in legatura cu zborurile alese de clienti şi propune variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor; - Stabileşte împreună cu clienţii destinaţia, modalitatea de transport, data şi alte detalii legate de călătorie; - Emitere, reemitere, refund-uri bilete de avion - Intocmeste documentele de calatorie zbor necesare turistului pentru serviciile cumparate . - Emite documentele de călătorie şi face rezervări pentru transportul cazarea clienţilor; - Urmareste finalizarea tranzactiei turistice si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor; - Întocmeşte documentele de încasare a plăţilor şi voucherelor pentru cărţile de credit tranzacţionate, eliberează note de plată şi încasează contravaloarea serviciilor oferite; - Întocmeşte şi înregistrează documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, copii ale voucherelor, facturi, sesizări, reclamaţii etc.) conform regulamentului agenţiei; - Preia si redirectioneaza reclamaţiile clienţilor in vederea solutionarii acestora de catre conducere. Descrierea companiei -Se ofera program flexibil, munca la domiciliu in sistem online Agentie de turism Asisartas Tour - agentie intermediara
-
OPORTUNITATE ANGAJARE IMEDIATA - pozitii noi Descriere pozitii 1) SCULER-MATRITER (LACATUS MECANIC) angajare perioada nedeterminata Lucru în 2 schimburi, 5 zile pe săptămână, cele două zile libere nu cad neapărat cu sâmbăta duminica sau sărbători legale, program: Schimbul 1: 06.30 14.30 Schimbul 2: 14.00 22.00 Descriere cerințe candidat: Absolvent studii medii sau școală profesională profil mecanic; Cunoștințe de citire a desenului tehnic; Cunoștințe privind utilizarea echipamentelor pentru controlul dimensional; Persoană atentă la detalii, sociabilă, serioasă și responsabilă. Constituie un avantaj: Experiența în utilizarea biaxului pentru lustruirea suprafețelor. Beneficii: min 4080lei net lunar 2) CONTROLOR CALITATE angajare perioada nedeterminata Lucru in 3 schimburi: Descriere cerințe candidat: - studii liceale scoala profesionala - experienta nu este necesara - conostinte PC Responsabilități: resortare sticle paleţi refuzaţi; ambalare manuală a produselor din sticlă; sortarea produselor din sticlă; eliminarea sticlelor sparte la sortare; inregistreaza in sistem date privind indicatorii de productie (defecte, greutate, presiune) efectueaza determinari ale produsului final din punct de vedere calitativ Beneficii: Bonus Crăciun, Paște si de concediu
-
Alătură-te echipei noastre din cazinou! Experiența nu este necesară, dar energia ta este! Conditii OBLIGATORII: VARSTA: intre 18 si 35 ani, aspect fizic placut LIMBA STRAINA: Engleza - conversational (pentru pozitia de shuffler nu este obligatorie) cunoasterea unei unor alte limbi straine reprezinta un avantaj Oferim: Training plătit Salariu de start atractiv (3720 LEI NET) (3000 LEI NET pt SHUFFLER) Cresteri salariale la fiecare 3 luni de activitate Sporuri de noapte, weekend și sărbători Bonusuri trimestriale de performanță (300 EURO) Asigurare medicală privată Bonus de relocare în București de 2800 lei NET. Locație: București, în apropiere de Liberty Mall. Responsabilitățile tale: Asigurarea respectării regulilor și procedurilor cazinoului Furnizarea serviciilor cu amabilitate și profesionalism Program flexibil: 5 zile de lucru cu 2 zile libere, stabilit cu cel puțin două săptămâni înainte. Vino să faci parte din echipa noastră! Sună acum la: sau Așteptăm cu interes să te cunoaștem!
-
Se caută lucrători pentru bucătărie și casieri la fast-food-ul unui brand international de top, în diverse locații din țară, inclusiv: București Timișoara Cluj Constanța Sibiu Pitesti Arad Conditii: min 10 clase absolvite Pentru mai multe informații, sunați la numerele de telefon: sau
-
Centrul Medical Jad Healthcare Life cauta medic specialist cu minima exprienta in domeniul si drept de libera practica, in vederea incadrarii in regim cu plata sau si cu contract CASMB pentru specialitatea Diabet zaharat, nutritie si boli metabolice. Cabinetul este situat in Policlinica Apusului, Sectorul 6, cu acces rapid la mijloace de transport. Date de contact pentru informatii suplimentare la telefon sau
-
Angajăm șoferi profesioniști, experiență minim un an Se lucrează în toată Europa Se lucrează pe prelata box si se fac schimburi de remorci Perioada de lucru 8 2 sau 12 3 SALARIU + DIURNA 3100 Punct de lucru în Zaragoza Spania Pentru mai multe detalii pe whatsapp
-
Cofetarie angajeaza patisera cu experienta sau ajutor patisera.Pentru detalii sunati la
-
Angajam : - operator calculator - inginer instalatii sau inginer dornic sa profeseze in domeniul instalatiilor - instalator -sudor
-
Sofer camion intern -Permis B,C,E -Atestat profesional -Cartela tahograf -Analize medicale la zi Se lucreaza pe ruta Oradea-București-Oradea Salar 8000 ron si 10000 ron Salarul se plateste saptaminal
-
SC din Radauti, angajez instalator cu experienta-- instalatii tehnico sanitare . Relatii la tel.0745279646
-
Se caută băieți necalificați. munca necesita efort fizic. se cara saci de faina 50 kg și 25 kg. Plata săptămânal
-
Broker de asigurare isi mareste echipa in permanenta. Recrutam in sistem part time, in baza unui contract de colaborare, persoane din toata tara dornice sa faca parte din echipa noastra si sa isi construiasca o cariera in domeniul vanzarilor. Alatura-te membrilor echipei noastre si ai sansa sa lucrezi intr-un mediu profesionist, transparent si flexibil. Cariera ta incepe cu noi. Descriere job: Incheiere contracte de credit, nevoi personale, ipotecare,etc.; Incheiere contracte asigurari tip Non Life (RCA, Casco, Case facultative si obligatorii, IMM, Travel, etc.), Life (de Viata, Sanatate, Componente investitionale, etc.), Pensii Private (Pilon II si III). Detinem un portofoliu extins de asigurari datorita parteneriatelor de succes incheiate cu asiguratori de renume de pe piata romaneasca si internationala; Vanzare pachete turistice de la cei mai mari tour operatori oriunde in lume Oportunitatea de a-ti manageria singur vanzarile/incasarile si chiar de a-ti forma o echipa competitiva in domeniu; Posibilitatea de a aloca job-ului atat timp cat este nevoie, neavand un program strict; Posibilitate de a lucra in zonele de domiciliu (familie, cunostinte, prieteni); Beneficii: Suport si consiliere profesionista in dezvoltarea propriei afaceri; Avantaje financiare (comisioane atractive, bonusuri), veniturile cresc cu cat implicarea este mai mare (nu exista salariu fix) Program de lucru flexibil; Suport logistic si operational (platforma vanzari); Cerinte; Diploma de 12 clase in vederea certificarii Cunostiinte operare PC Experienta in domenii similare constituie un avantaj Abilitati de comunicare si lucru in echipa Asteptam cu interes mesajul tau. Vrem sa te cunoastem !
-
Caut personal la curățenie pentru o sală de fitness. Se lucrează în 2 schimburi de câte 8h Salariu motivant cu posibilitate de a primi bonusuri
-
Flota-Uber-Bolt-Constanta Salariu: 3000-10000lei Localizare: Constanta Tip contract: nedeterminat Tip job: Project Based Nivelul de studii: Calificat Nivelul de experienta: fara experienta Mobilitatea postului: optional Colaborari Ride Sharing: contracte de colaborare cu PFA si SRL Program de munca: program flexibil Deschis pentru student Permis de conducere: B DESCRIERE ONEY TRAVEL din Constanța, partener oficial Uber, Bolt, cautăm colaboratori cu autoturism personal și atestat. Cerinte pentru autoturism personal, obligatorii, pentru obtinerea copiei conforme si a ecusoanelor Uber Bolt: an fabricație minim 2011 , 4 uși laterale si aer condiționat, AVANTAJE SI BENEFICII Formulă de calcul detaliată pe incasari: numerar card. Rapoarte câștiguri săptămânale, prin e-mail. Plata săptămânală prin virament bancar. Lucrezi cu masina ta personala. Castigi in functie de timpul tau pe traseu si a curselor efectuate. Comision administrativ de 6% din totalul net. Asistentă utilizare aplicații, deschidere conturi de sofer Uber Bolt. E-mail:
-
Inginer geodez, persoana fizica autorizata de ANCPI, ofera urmatoarele servicii: Consultanta de specialitate in domeniile: Topografie,Cadastru. -Inscriere in cartea funciara a terenurilor - Actualizari de informatii cadastrale -Inscriere constructii, -Modificari de suprafața -Apartamentari -Dezmembrari Alipiri de terenuri -Planuri de situatie pentru arhitecti proiectanti - Ridicari topografice - Trasari limite proprietate - Trasari axe constructii -Obtinere avize precum OSPA, MADR( DAJ Timis), AACR TELEFON : Persoana de contact : Trantie Antonie