Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 13

    Angajare agent de securitate

    ROBUST GUARD SECURITY ANGAJEAZA AGENTI DE SECURITATE PENTRU OBIECTIVE DIN BUCURESTI. SALARIU ATRACTIV, DECONTARE TRANSPORT. ASIGURAM SCOLARIZARE IN VEDEREA OBTINERII ATESTATULUI DE AGENT DE SECURITATE.

  • ASISTENT operational și vanzari Hotel Interbusiness

    Dorim sa faci parte din echipa noastră daca îndeplinești cerintele: Studii superioare turism, economic,tehnic Experienta Vanzari și Operational în principal in domeniul hotelier(sau alte domenii) Abilitati comunicare și negociere excelente Noțiuni financiare și contabile Experienta in lucrul cu echipa Capacitate de auto-organizare pentru obținerea de rezultate concrete Dorința de implicare în sarcinile transmise si de rezolvare a situațiilor apărute Atributii Punerea în aplicare impreuna cu managerul a planului de vanzari elaborat de acesta Colaborarea cu toate departamente din hotel în vederea cresterii vanzarilor si satisfacției oaspetilor Urmarirea vânzărilor, a plăților și incasarilor Allte atribuții specifice date de manager

  • Secretara Front Desk Receptionist

    Laborator de tehnică dentara angajează Secretara Front Desk Receptionist Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica si in dezvoltare continua, te asteptam alaturi de noi! PROFILUL POSTULUI * Abilități d client service care să îți permită să comunici într-un mod profesionist cu medicii * Atitudine și comportament pozitive cu ajutorul cărora să relaționezi într-un mod constructiv și non-conflictual cu medicii, asistentii, angajații și colaboratorii laboratorului * Corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii * Capacitatea d organizare eficientă a activităților și prioritizarea lor în funcție d importanța și urgența lor * Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp * Atenție la detalii * Proactivitate si inițiativa în găsirea și aplicarea d soluții optime care să contribuie la prevenția sau depășirea obstacolelor întâmpinate * Plăcere și abilitate de a învață lucruri noi * Responsabilitate, integritate, corectitudine și seriozitate * Cunoștințe bune operare PC MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet PRINCIPALELE ACTIVITATI ALE POSTULUI: indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat gestionarea apelurilor telefonice si a mesajelor receptionarea, pregatirea si trimiterea coletelor prin curierat mentinerea evidentelor lucrarilor, centralizarea si actualizarea stadiului acestora realizarea de comenzi la diversi furnizori preluarea comezilor si evidenta facturilor Angajare perioada nedeterminata, 8 ore zi. Dacă profilul tău corespunde viziunii și cerințelor noastre, te invităm să aplici pentru oportunitatea d a te alatura echipei Ortho Digital, trimițând CV-ul tau la

  • 13

    Angajam vanzatoare

    Angajam vanzatoare ptr.magazin universal situat pe str.Avram Iancu. Relatii la tel

  • Angajare lucrator comercial

    La Papa Giuliano face angajări. Căutăm pe cineva ambitios, cu dorinta de dezvoltare. Cerințe: -Flexibilitate in program si disponibilitate pentru a lucra in weekend -Abilitati bune de comunicare si capacitatea de a lucra in echipa -Atentie la detalii si capacitatea de a lucra sub presiune, de a gestiona mai multe sarcini simultan Responsabilități: -Realizeaza serviciile de prepararea a gogoșilor, respectand tehnologia profesionala si retetarul -Vânzarea de înghețată -Menținerea curățeniei -Interacțiunea plăcută cu clienții și oferirea unei experiențe excelente -Aplica in mod corect normele de igiena si protectia consumatorului Beneficii: -Se ofera contract de munca pe perioada nedeterminata -Salariu fix si bonusuri -Mediu de lucru plăcut și prietenos -Posibilitatea de a lucra la festivalurile locale Dacă pe tine te căutam, dă-ne un semn la una din urmatoarele: Numar de telefon: Email: Sau pe retelele de socializare! De-abia așteptăm să te întâlnim!

  • URGENT! Angajam muncitori necalificati si calificati (sudor, operator CNC, lacatus mecanic, frezor)

    Angajam muncitori necalificati si calificati (sudor, operator CNC, lacatus mecanic, frezor). STRAL BIG, companie cu experienta de peste 12 ani in domeniul constructiilor, cauta muncitori necalificati si calificati in meseria de sudor electric si autogen, operator CNC (plasmă), lacatus mecanic, frezor pentru lucrarile care se desfasoara in Slatina, jud. Olt. Beneficii: salariu motivant in functie de experienta, bonuri de masa, loc de munca stabil, contract pe durata nedeterminata. Pentru detalii va rog sa sunati la tel. .

  • Doresc angajare

    Experienta: -10 ani comunitate, ultimii 5 la Amazon, 40t la prelata -3ani intern, 40t la prelata -experienta platforme logistice Detin permis B,C,E, card tahograf, atestat marfuri generale, fisa medicala+psihologic Cazier auto+judiciar curate Caut sa ma angajez la o firma din Bucuresti sau judetul Ilfov, pe 40t, prelata....tur retur Ro-Franta sau comunitate! Pt comunitate prefer firmele care fac curse Germania-Franta,, Belgia-Franta, etc! Pt comunitate prefer firmele unde se pleaca si se vine cu camionul in tara, Bucuresti sau Ilfov ! Locuiesc in judetul Ilfov, la 15 km de Bucuresti Disponibil dupa sarbatorile de Paste! Cu respect,Radu Ghiorghe !

  • Angajam Agenți Vânzări

    De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.  De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila;  Persoana deschisa sa invete lucruri noi;  Persoana care are nevoie de un job full time;  Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune;  Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;  Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate  Punctualitate, responsabilitate;  Auto-motivat, orientat spre rezultate;  Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti;  Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare;  Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor;  Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti;  Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii;  Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari);  Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii;  Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune;  Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii;  Calatorii in diferite tari;

  • 3

    Consultant telesales

    NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales.   Ce ne dorim de la tine? -ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365     Ce responsabilitati vei avea tu ? -va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu -vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite -vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei -vei plasa si procesa comenzi in sistemul intern     Ce beneficii te așteaptă? Stim cat de importanta este pentru tine siguranta economica si viata personala, tocmai de aceea iti oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata de la inceput -salariu fix + bonus de performanta -program de Luni-Vineri-08:30h 17:30 cu pauza inclusă în program , asta iti va oferi posibilitatea sa te bucuri de fiecare dupa amiaza si weekend alaturi de familie si prieteni. -iti decontam si transportul daca este cazul     Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem . Poti trimite cv-ul tau la adresa sau ne poti contacta la numarul

  • Director economic

    Ești pasionat de cifre și analiză financiară? Ai experiență în coordonarea unei echipe? Atunci această poziție ar putea fi pentru tine! Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa de profesionisti, intr-un mediu placut si modern, te asteptam, atunci, sa faci parte din echipa noastra. Te invitam sa ne cunoastem in cadrul unui interviu! CANDIDATUL IDEAL Trebuie sa aiba competente si expertize la nivel aprofundat si consolidat in urmatoarele domenii: Managementul prin bugete; Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii); Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare; Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale; Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei; Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau; Deschis la nou si schimbare si cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat spre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala, profesionist. CERINTE: Experienta pe un post similar- MINIM 5 ANI: coordonare departament financiar contabil inclusiv controlling; Studii superioare economice finalizate; Contabil autorizat; Expert in analiza financiara si de risc financiar; Cunostinte la zi de legislatie financiar-contabilă, fiscalitate și contabilitate de Gestiune; Cunoasterea limbii engleze; Cunoștințe avansate de operare MS Office (Word, Excel si Power Point); Operarea in sistem NEXUS ERP constituie avantaj; Capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenelor limită, de organizare a locului de muncă și de asimilare, transpunere și adaptare la cerințe de ordin metodologic și operațional instituite prin proceduri și instrucțiuni de lucru derivate din strategia economico-financiară a organizației; Atestat CECCAR de expert Contabil constituie avantaj. ATRIBUTII: Analize economice privind structura veniturilor si cheltuielilor; Verifica activitatea si modalitatea de operarea a personalului aflat in subordine; Verificarea stocurilor de marfa; Tine evidenta incasarilor si platilor; Asigura activitatea de salarizare; Stabileste impozitele de plata si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit; Efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli, verifica si regleaza balantele de verificare lunare; Asigura determinarea, evidenta si urmarirea datoriilor fata de bugetul statului, bugetele locale, furnizori, salariati; Actualizeaza si verifica zilnic soldurile in lei si in valuta; Efectueaza platile conform termenelor indicate de administrator; Analiza indicatorilor: lichiditate, rentabilitate, viteza de rotatie a stocului; Prezinta Directorului General la fiecare final de luna, sau ori de cate ori este nevoie, in termen util rapoartele si analizele financiar contabile stabilite Participa la analize economice complexe initiate de Directorul General; Face propuneri de componente bugetare (obiective, venituri, cheltuieli, rezultate) pe centre de gestiune. SE OFERA: Pachet salarial motivant; Reale posibilitati de dezvoltare profesionala intr- o echipa interactiva si plina de entuziasm; Mediu de lucru placut. Locatie centrala

  • 8

    Angajez soferi taxi in Timisoara

    Angajez soferi taxi in Timisoara, plan 100 lei/zi mai multe informatii la tel

  • 11

    Angajez muncitori necalificați

    GARDURI BY VARGA angajează muncitori necalificați pentru fabricarea și montarea gardurilor din plăci de beton. Se oferă transport cu mașinile firmei sau decontare motorină. Salariile încep de la 200 ron pe zi până la 300 ron. Program: 08:00 - 18:00 Luni - Vineri 08:00 - 15:00 Sâmbătă ( Opțional )

  • vulcanizator

    caut vulcanizator experienta constitue un avantaj

Salvează căutarea