Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Angajam personal proaspat iesit in rezerva din domeniul militar , jandarmerie , pompieri , politie pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa , obligatoriu permis B si domiciliu in Oradea sau imprejurimi. Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail , sau tel .
-
Promovat
Ofertă și beneficii: Contract pe perioada nedeterminata; Tichete de masa in valoare de 35 lei tichet; Bonus pentru recomandare colegi; Tichete cadou de Craciun, Paste, 1 Iunie; Decont transport : 250 RON luna Programul de lucru de L-V, 1 schimb . Profil: Obligatoriu atestat ISCIR vizat; Capacitatea de a lucra în echipă; O bună disciplină personală, abordare flexibilă față de muncă și față de schimbări.
-
Promovat
Angajam operatori productie sau muncitori necalificati doar barbati- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Inginer geodez, persoana fizica autorizata de ANCPI, ofera urmatoarele servicii: Consultanta de specialitate in domeniile: Topografie,Cadastru. -Inscriere in cartea funciara a terenurilor - Actualizari de informatii cadastrale -Inscriere constructii, -Modificari de suprafața -Apartamentari -Dezmembrari Alipiri de terenuri -Planuri de situatie pentru arhitecti proiectanti - Ridicari topografice - Trasari limite proprietate - Trasari axe constructii -Obtinere avize precum OSPA, MADR( DAJ Timis), AACR TELEFON : Persoana de contact : Trantie Antonie
-
Suntem în căutare de șoferi categoria B și agenți de pază in Elveția. Se ofera contract de munca pe perioada nedeterminată. Se lucreaza 8 ore pe zi , cu posibilitatea de a face ore suplimentare. Se ofera cazare si transport la locul de muncă. Dacă vrei sa faci parte din echipa noastră, va rugam sa trimiteți mesaj sau sa sunați la numerele afișate în anunț.
-
Se cauta personal la fabrica de ciocolata din Elvetia. Se accepta barbati , femei si cupluri pentru: ambalat, etichetat, ajutor de productie. Se ofera cazare gratuita pe toata perioada contractuala + o masa calda pe zi la cantina fabricii. Detalii: - se accepta barbati, femei sau cupluri ; - se lucreaza de luni pana vineri, sambetele sunt optionale si se platesc separat ; - se lucreaza cu contract de munca; - cazarea este asigurata - nu este necesara cunoasterea limbii - nu se cere experienta in domeniu. Persoane interesate de oferta , va rugam sa trimiteți mesaj sau sa sunați la numărul de telefon scris în anunț. Ne puteți suna și în weekend.
-
O.M.R.Organizatia Migrantilor Romania ofera max. 30 locuri cazare pentru muncitori intr-o cladire cu 6 camere, 4 bai, 1 bucatarie, 4 locuri de parcare, gradina. PRET 100 euro persoana luna +tva detalii la telefon
-
Căutăm un montator talentat și dedicat să se alăture echipei noastre.Dacă ai experiență în utilizarea in condiții de siguranță a bormașinei și a altor unelte necesare pentru montarea sinelor si galeriilor pentru perdele, a subansamblelor și ești pasionat de munca precisă și de calitate, te invităm să aplici pentru acest post.Responsabilități:- Montarea și instalarea galeriilor perdelelor conform specificațiilor și cerințelor clienților- Utilizarea corectă și în condiții de siguranță a bormașinei și a altor unelte necesare pentru montare- Asamblarea și montarea pieselor conform planului de montaj- Utilizarea instrumentelor și echipamentelor specifice pentru montaj- Respectarea standardelor de siguranță și calitate- Colaborarea cu echipa pentru a finaliza proiectele la timpCerințe:- Experiență anterioară în domeniul montajului constituie avantaj- Abilități în utilizarea bormașinei și a altor unelte necesare pentru montare- Cunoștințe despre tehnicile de montaj și utilizarea instrumentelor specifice- Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă- Atent la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor- Permis conducere categoria B oferim:- Salariu competitiv, în funcție de experiență și abilități- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei- Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă- Training și suport în procesul de integrare- Program 8 ore, de luni pana vineri, sambata 5 ore salariu 2700 ron NET sau posibilitate de part time ! Dacă sunteți interesat și considerați că îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat și o scurtă prezentare a experienței dumneavoastră relevante sau să ne contactați la numărul de telefon.Vă mulțumim anticipat pentru interesul acordat și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii.
-
Angajăm consilier social media pentru gestionat Facebook, Instagram, TikTok, Twitter - paginile magazinului și grupuri, creare de conținut, gestionarea prietenilor și invitarea potențialilor clienți. Salariul se discută in funcție de nivelul de competență. Domeniul de activitate este - vânzări bijuterii și ceasuri. Vă rog să depuneți cv-urile la adresa de e-mail:
-
-
Angajez conducator auto detinator de permis categoria C Si E pentru transport produse de balastiera ruta Arad -Timisoara.Mai multe informatii la telefon .
-
-
Om de afaceri cu activitate puternică în 2 domenii pe piața afacerilor,angajez urgent secretara personala pentru biroul propiu.Salariul 8500 RON lunar plus alte bonusuri substanțiale care mai pot acoperi jumătate din salariu. Se cere discretie maxima .Domiciliul stabil București, să fie o persoana fără obligații, aspect fizic plăcut și ingrijit, studii medii (liceul obligatoriu),nu se cere experienta în domeniu. Program flexibil luni vineri 9 15 30.Sediul firmei se afla într-o clădire de lux proprietate personala. Se pune la dispoziție mașină și sofer personal. Se cere și se ofera discretie maxima.
-
Vrei sa castigi cat vrei cand vrei tu? Postul necesita deplasari si aveti nevoie de masina personala,un smartphone cu sistem de operare Android si NFC, cu care sa puteti accesa aplicatia Bringo Se livreaza produse food si non food din magazine specializate parteneri Bringo, platite cu banii firmei, din magazinele Carrefour, Cora, Penny si alte magazine partenere din zona pe care ti-o alegi Punct de lucru: Bucuresti si zonele limitrofe Oferim un loc de munca stabil si program flexibil asa cum iti doresti! Contract de munca individual sau colaborare cu P.F.A. sau S.R.L. Tip job: Full time sau part time Program flexibil(iti alegi singur programul pentru saptamana viitoare!), salariul net variaza intre 2500-7000 de lei in functie de timpul alocat si livrarile efectuate. Plata salariului se face saptamanal sau lunar Cerintele postului :vorbitor fluent de limba romana, permis de conducere ,amabilitate,seriozitate,capacitate de efort. Beneficii: asigurarea unui loc de munca stabil , contract de munca pe perioada nedeterminta, bonusuri periodice care se adauga salariului Oferim training tuturor angajatilor la inceputul colaborarii,deci nu este nevoie de experienta anterioara in livrari si suport pe toata perioada contractuala. Va punem la dispozitie POS pentru plata cu cardul si de asemenea un card de cumparaturi necesar achizitionarii produselor Ce ne dorim? Sa ai o atitudine pozitiva si sa lucrezi eficient impreuna cu colegii tai ca sa ne poti reprezenta cu succes in fata clientilor
-
Construct Gurgu Expert angajează muncitori calificați necalificați în construcții. Se executa lucrari de finisaje interior exterior(izolații vată,pereți și tavane rigips etc). Transport asigurat din Câmpina către șantierele unde Construct Gurgu Expert își desfășoară activitatea . Detalii referitoare la salariu,program ,etc se vor discuta telefonic la 0 șapte doi 6 4 4 nouă șapte 9 opt
-
Angajam personal in domeniul productiei publicitare. - GRAFICIAN, descrierea jobului pregatire machete grafice, cunostintinte temeinice a programului Corel Draw. - MONTATORI, personal cu indemanare tehnica. Jobul consta in montajul panourilor, firme luminoase, copertine, bannere, tapet, prelate, autocolant. - APLICATORI AUTOCOLANT, personal cu experienta in domeniul aplicarii autocolantelor sau a foliei, finisarea materialelor publicitare indoor - outdoor, colantare, taiere, caserare, laminare... Cerinte aplicant la job: Sa fie comunicativ, cooperant si responsabil. Program: Luni - vineri 8 - 17, in weekend si zile libere nu se lucreaza. Salariu atractiv, in functie de experienta.
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează LABORANT silozuri cereale/ Gradator semințe. Activități specifice job-ului: - Prelevarea probelor reprezentative, conform standardelor specifice în vigoare și a instrucțiunilor primite; - Executarea analizelor de laborator esențiale; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare. Cerințe: - Studii mediii; - Experiența de minimum 1 an în calitate de laborant silozuri cereale constituie un avantaj; - Cunoștințe de operare Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează ASISTENT MANAGER. Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu abilități de comunicare și organizare. Activități specifice job-ului: - Arhivarea corespondenței/ documentației; - Asigurarea fluxului informațional al societății; - Facturarea mărfurilor către clienți; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare (Excel). Cerințe: - Studii medii; - Experiență contabilitate primară (constituie avantaj); Cunoaștere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Domn Doresc Angajare AGENT DE SECURITATE in Constanta Exclus MALLURI sau Marketinguri detin ATESTAT nu am permis de conducere pe termen lung !
-
S.C. COOL BABACIU S.R.L,angajează personal la rotiseria situată în municipiul Arad,județul Arad,str.Pf.Dr.Aurel Ardelean nr.143 ( fosta str.Padurii),paralel de Lidl de lângă PIAȚA OBOR ARAD. -PROGRAM DE 8 ORE ZI ,doar un schimb,de L-V de la 10:00-18:30 BENEFICII: Prânzul asigurat la locul de muncă. -Specializare la locul de muncă. -Cursuri plătite de societate Salarizarea pentru prima luna de 3300 ron brut,după care crește procentual. FISA POSTULUI: -prepararea produselor pentru introducerea acestora în rotisor -curățenie la locul de muncă Tel:
-
Stavros Gyros angajeaza lucratori comerciali pentru servire clienti.Punct de lucru din Timisoara, str. Calea Torontalului 25. E necesara experienta de lucru ,dar pentru cei cu abilitati, se poate invata rapid la locatie. Carte de munca .Salar atractiv.
-
-
Angajam lucrători comerciali pentru servire gyros ! Timisoara , str. Calea Torontalului 25, Stavros Gyros. Program 2 cu 2, orar 10-22.