Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez cioban cu experiență , condiții bune cazare mâncare salar bun, pot detalii sunați la nr de tel
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău. Pub
-
Promovat
Spitalul Sfantul Sava din localitatea Pantelimon - jud. Ilfov angajeaza INFIRMIERA. AVANTAJ: EXPERIENTA IN DOMENIU MINIM 2 ANI Ture de zi si noapte ( tura zi , tura noapte , liber , liber ). Total zile lucrate pe luna - 15 ZILE Transportul este asigurat de noi de la statia de metrou Republica pana la spital, dus intors, la schimbul de tura. O masa pe zi este asigurata din partea spitalului. Colectiv de exceptie. Rugam seriozitate. Va asteptam la interviu de luni pana duminica, intre orele 10-17.
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza din Urziceni pt Bucuresti. Se ofera salariu incepand cu 2400 Lei si tichete de masa. Se asigura transport dus intors.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
profi din cartierul Craiovei angajează casier program 8h 5 zile 7 alte detalii și interviu in magazin între orele 08-16 de Luni- Vineri
-
Sala De Jocuri Din Sibiu Angajeaza Agent Securitate! -Cei care nu detin atestat vor fi inscrisi in scolarizare! -Mai Multe Detalii La Tel!
-
Societate comercială angajează electrician cu experiența in Instalatii electrice interioare pentru clădiri rezidențiale, birouri, hale, spații comerciale. Se oferă toate formele legale, mediu de lucru plăcut, salariu motivant! Anunțul vizează atât persoane cu experiența cat si persoane tinere, dornice sa învețe meseria de electrician.
-
Angajez camerista cu experiența in regim hotelier full time sau part time -in programul 9-16.
-
Angajez camerista pentru camere în regim hotelier - în centrul istoric al BRASOVULUI la un program de 8 ore pe zi (9-17a.m) cu 2 zile libere pe săptămână - se lucrează și duminica -preferam doamne cu experiență în curățenie obligatoriu sa locuiască în BRASOV .Acceptam și studente sau pensionare în program de 4 ore.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Firma angajez muncitori Calificați pentru lucrări la acoperise.( dulgheri cu munca la înălțime) Salariul bun și se plătește la timp. salariul 2500-5000 lei
-
angajez calificati și necalificati. salariu se plătește săptămânal
-
-
Angajam fierari și dulgheri in Sibiu salariu de la 30 lei la ora sau in regim de mp.
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Spalatorie textile zona Cet, angajam personal cu sau fara experienta, persoana energica, orientata catre client si calitatea. Contract de munca nedeterminat , salariul in functie de experienta si pricepere. Relatii la tel:
-
Caut femeie pt ingrijire batrana, 100 ani +, lucida, deplasabila cu cadrul; zona Maresal Averescu Program:intern, 2-3 zile luna.
-
Angajam macelari pentru fabrica de carne Godac cu experienta de minim un an in transare de carne.
-
Angajam oameni calificați și necalificați in domeniul constructilor
-
-
Descriere MPC TRADE MARKETING angajeaza mercantizori pe raion lactate in zona Baneasa,sector 1 Bucuresti Candidatul Ideal: Este o persoana responsabila, serioasa si bine organizata Este atent la detalii si ai spirit de observatie Are bune abilitati de comunicare si relationare Experienta pe un post similar (merchandiser lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatoriu Responsabilitati : Realizarea obiectivelor de mercantizare Aranjare marfa la raft Verificare existenta produse la raft Semnalizare ambalaje deteriorate Verificarea termenelor de valabilitate Salariu : 3500lei net
-
căutăm personal pentru a lucra la Mare în stațiunea Costinești cu salar 3000 roni salar in mînă fara Impozitare se va incepe munca de după Paști pina la 1 septembrie .
-
DESCRIERE MPC TRADE MARKETING SERVICE recruteaza 2 Merchandiseri Mobili papetarie (lucrator comercial) full-time ruta mobila in Bucuresti Sector 6 si Sector 4, pentru clientul sau, compania nr 1 in domeniul produselor de papetarie. Esti candidat ideal pentru noi daca: - Esti o persoana organizata si atenta la detalii; - Ai abilitati bune de comunicare; - Dai dovada de usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale si ai o atitudine pozitiva; - Spirit de organizare si capacitatea de automotivare; - Daca ai experienta profesionala este un avantaj; - Ai minim studii medii (diploma de bacalaureat); Descrierea jobului Rolul tau: - Te vei preocupa ca raftul care contine produsele pe care le reprezinti sa arate conform standardelor comunicate: curat, ingrijit, atent mercantizat; - Vei avea in vedere actualizarea planogramelor conform ghidului lunar de merchantizare si vei verifica termenul de valabilitate a produselor (FIFO); - Vei tine o evidenta a stocurilor din magazin astfel incat sa poti transmite noi comenzi in functie de necesarul zilnic; - Te vei implica activ in implementarea promotiilor sau lansararile produselor; - Periodic vei participa la inventarele solicitate pentru refacerea stocurilor; - Vei comunica in permanenta cu echipa pentru sfaturi, solutii si sugestii. Beneficii: Salariu fix 2400 Program de L-V Decont Transport 160