Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abomenent clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Promovat
La ce ar trebui să te aștepți de la acest loc de muncă? Oportunitatea perfectă de a învăța, de a crește și de a-ți construi o carieră într-o companie cu creștere rapidă. Jobul este in Otopeni desi ne afișăm in toată țara. Citește cu atenție descrierea postului de mai jos și aplică cu încredere dacă te regăsești în acest rol. Abia așteptăm să te cunoaștem! Locație: Otopeni (în vecinătatea Aeroportul Internațional Henri Coandă) PS: locul de muncă va fi în Otopeni București. Însă nu te descuraja dacă încă nu locuiești în zona. Împreună vom găsi soluția! Program: Luni - Vineri: 08:30-17:30 (o oră pauză) O dată la trei săptămâni se asigură serviciul de permanență, atunci când trebuie să fii disponibil telefonic și pentru eventuale deplasări 24 24. Mașină de serviciu în perioada în care se asigură serviciul de permanență. Ce îți oferim: - Salariu de până la 5200 RON format din salariu fix (tichete de masă incluse) + bonusuri, în funcție de atingerea KPI-urilor; - O dată la 3 luni, dacă se atinge target-ul maxim pentru disponibilitatea mașinilor se acordă un plin de carburant (in valoare 350 RON); - Laptop și telefon de serviciu; - Abonament gratuit la biblioteca Bookster; - Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; - Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât professional cât și personal. Cerințe: - Ai cunoștințe de limba engleză (cel puțin la nivel conversațional); - Ai permis de conducere cat. B; - Ești un om pasionat de mașini dar nu doar să le privești sau să le conduci, ci să înțelegi și mecanismul lor de funcționare; - Ești organizat (genul de persoană căreia îi place să își noteze și să folosească agenda); - Ai cunoștințe minime de Excel (pentru actualizarea în sistem a servisărilor și a reparațiilor efectuate); - Știi să verifici din două surse o informație; - Ești un om integru si asumat; - Ești proactiv și nu te ferești de muncă; - Îți place munca de teren. Descrierea jobului Responsabilități: - Vei asigura verificarea și întreținerea autoturismelor; -Vei menține relația cu service-urile colaboratoare, cu furnizorii, cu asiguratorii, ITP, RAR; - Vei verifica informațiile din partea service-ului, astfel încât să te asiguri de corectitudinea cu care s-a rezolvat solicitarea; - Vei răspunde solicitărilor clienților cu privire la eventualele daune probleme tehnice apărute pe parcursul închirierii; - - Vei asigura transferul autoturismelor în altă localitate (vei conduce autoturismul până la destinație), în caz de necesitate și pe timpul nopții; - Vei actualiza în Excel task-urile efectuate. Descrierea companiei De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături echipei Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al organizatiei noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă echipei noastre astăzi!
-
Promovat
Cerinte: Stapaneste tehnicile de pregatire pentru aluaturi, blaturi si creme, Eficient din punct de vedere organizare si timp de preparare, Obisnuit sa lucreze cu volume Program: luni - vineri 08:30 - 17:00 sau 2 cu 2 de la 08:30 la 21:30 Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Salariu: 3500 - 7000 lei in functie de experienta si cunostinte
-
Promovat
Angajam asistenta medicala pentru cabinet stomatologic cu experienta. Este necesar sa aveti scoala de asistenta medicala și disponibilitate pentru program de lucru full-time. Ce ne dorim de la viitoarea colegă: Integritate, corectitudine, implicare; Atitudine pozitivă și constructivă față de echipă și pacienți; Dorința de a-și îmbunătăți permanent pregătirea profesională; Inițiativă și abilități de organizare; Bune abilități de comunicare. Care vor fi responsabilitățile tale: Asigurarea suportului în activitatea medicală; Pregătirea cabinetului și instrumentarului medical; Executarea procedurilor de sterilizare; Gestionarea stocului. Studii și competențe: Diploma de bacalaureat; Studii finalizate la o Scoala Postliceala Facultate - Specializare Asistent Medical; Puteti trimite CV-ul pe adresa de email
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam soferi profesionisti pe camioane euro 6 cu dube frigo pe curse tur retur Lunar se fac 4 curse Pauzele de 45 ore acasa Soferi cu minim 5 ani experienta Domiciuliul din oradea Exclus soferi din alte judete Platile se fac doar cu transfer bancar in cont Nu se face plata cash Nu deranjati din alte judete Se fac intre 15.000km si 20.000km lunar
-
Angajam sofer profesionist C+E pe tara pe camion cu duba frigorifica Pe camion Man TGX automat Se fac curse Oradea Bucuresti tur retur Obligatoriu Card tahograf atestat sofer profesionist Sofer cu domiciliul din oradea Minim 5 ani experienta Se fac curse doar pe tara Plata doar in cont
-
Chiajna ! Angajam Mecanic Tehnician Mecanic Lacatus mecanic intretinere si reparatii universale Se poate ajunge cu transportul in comun. Se poate deconta abonament STB masina personala.
-
Angajam muncitori constructii pentru santierele noastre: finisori interioare si exterioare, dulgheri, sudori si lacatus mecanic.
-
Angajam in Chitila cu cazare. ATELIER DE MOBILA ( pal melaminat) Cautam personal calificat și necalificat pentru angajare! Pentru detalii sunați la
-
Agentia de ocupare a fortei de munca din Olanda cauta personal pentru clientii sai care detin ferme de porci. Curățarea grajdurilor, ajutarea la mutarile interne ale animalelor, pregătirea animalelor pentru încărcare și ajutor, îngrijirea porcilor: hrănirea, îngrijirea porcilor bolnavi, administrarea de antibiotice etc. Munca se desfășoară în interiorul grajdurilor moderne. Clima este bună. Atmosfera atunci când lucrează în jurul animalelor trebuie să fie calmă pentru a le menține animalele relaxate. Igiena este importantă din cauza riscului de îmbolnăvire la animale. Detalii angajare: -contract de munca olandez prin agentie, stabil; -salariu brut pe ora : 12,12 euro, în funcție de experiență se poate negocia; -plata salariului saptamanal, in euro (dupa 26 de saptamani salariul se plateste la fiecare 4 saptamani); -cazare in case cu camere de 1-2 persoane, cost inchiriere: 96,50 euro/saptamana (casele au bucatarie complet utilata, toalete si dusuri, masina de spalat si uscator, internet WiFi gratuit) - asigurare de sanatate, cost: 33,50 euro/saptamana Transportul la si de la locul de munca se face cu bicicleta, care este oferita de agentie si pentru care se retine o garantie de 50 euro (se returneaza la sfarsitul contractului daca bicicleta este predata in stare buna sau nu s-a pierdut) . Dacă distanța până la locul de muncă este mai mare de 6 km, atunci agenția pune la dispoziție una dintre mașinile deținute. Cerințe: - experienta de munca in ferme de porci, in special pe comunitate; - cunoștințe bune de limba engleză (limba germană sau olandeză constituie un avantaj); - permis de conducere; - cazier judiciar curat; -persoane serioase, cu motivatie de munca; Documente necesare pentru angajare in Olanda: act identitate, extras cont bancar in euro, cazier judiciar. Vă rugăm să aplicați pentru locurile de muncă numai dacă îndepliniți cerințele. Așteptăm CV-ul tău la adresa de email: recruitment(@)bamworks.eu
-
Hotel Alcor cu sediul in Statiunea Mamaia angajeaza pentru sezonul estival 2024 urmatoarele categorii de personal: bucatar; ajutor bucatar; ospatari; ajutori ospatari; barman; curier.
-
Buna ziua, suntem o firma din Resita/Caras-Severin de automatizari -mentenanta/modernizari/sisteme noi - parte electrica, care ne desfasuram activitatea atat pe teritoriul Romaniei cat si pe teritoriul Germaniei. Cautam o persoana calificata, serioasa, pentru intretinere si reparatii intr-o firma din Mannheim/Germania. Cerinte: - Cunostinte de baza de electrotehnica generala - Cunoasterea aparatajului uzual din tablourile electrice si de automatizare (contactori, relee etc...) - Interpretare si intelegere usoara a schemelor electrice si de automatizare - Indeminare si precizie in uzinarea tablourilor electrice si de automatizare - Minme cunostinte de electronica - Minme cunostinte de sisteme de reglare automata - Disponibilitate pentru deplasari in Germania - Permis de conducere cat B + mijloc de transport privat necesare -distante acceptabile!- - Se asigura suport si formare profesionala extinsa pentru un candidat cu cunostinte de baza solide - Cunoasterea limbii germane constituie un avantaj dar nu este absolut necesara - Varsta cuprinsa intre 27 si 50 de ani Oferim conditii de lucru foarte bune si un pachet salarial atractiv: - Carte de munca in Romania - Salariu in functie de orele lucrate (de regula 175 ore pe luna - luni vineri) - Incepand de la 12 /ora-net in functie de calificare si experienta - Siguranta locului de munca - Cazare asigurata inclusă, fără costuri suplimentare! - Nu se plateste comision sau taxe!!! Va rugam doar intentii serioase impreuna cu CV-ul dumesvoastra si numar de telefon la adresa : mcs_ap(at)yahoo(punct)com Va multumim!
-
Descrierea jobului: Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari; Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii; Intocmirea ordinelor de plata numai pentru impozitele si taxele in relatia cu ANAF si transmiterea acestora catre clienti; Intocmirea si transmiterea declaratiilor 1 , intrastat si mentinerea legaturii cu ANAF si administratiile locale. Inchidere balanta lunara, elaborarea lunara de situatii financiare consolidate in Lei si Euro. Intocmirea situatiilor financiare semestriale anuale Arhivarea documentelor financiar-contabile; Mentinerea unei bune relatii cu clientii.
-
Angajez sudori argon si lacatusi pentru lucrari cu teva de inox in statiile de tratare apa potabila si statii de epurare
-
BRASOVEANU NATALIA, angajeaza o persoana pe postul de Guvernantă. Candidata trebuie sa detina cunostinte de limba engleza. Interviul va avea loc la adresa din Municipiul Bucuresti, Calea Rahovei, nr. 219, bl. 13, sc. C, et. 8, ap. 101, Sector 5, in data de 01 aprilie 2024, ora 08:00.
-
Angajam tâmplari, montatori, operatori utilaje producție mobilier, cu sau fara experienta. Vei lucra intr-o echipa tanara si colegi pasionati, cu care suntem impreuna de peste 10 ani. Conditii de munca excelente, totul este nou! Program de munca zi, luni-vineri;Oferim salariu atractiv + bonusuri,toate liberele legale, concediu de odihna, alte prevederi legale. Va rugam sa ne contactati de luni pana vineri la telefon sau la adresa de mail. Adresa unde se afla atelierul este:Strada Bârlea nr14,lângă mall liberty center.
-
Îți dorești un loc de muncă stabil?? Dragelor, ne mărim echipa!!! Dacă ești o persoana empatica energica și cu drag de semenii,lucrezi organizat și ai spirit de echipa?!! Casa Pius,centru de îngrijire peroane vârstnice,angajaza im conditii foarte bune -Infirmiere -Femeie de serviciu Salariu atractiv, program flexibil, colectiv si oamenii faini! Pentru detalii,nu ezitați sa ne contactați la numerele de telefon sau .
-
Cautam pentru o companie din mediul industrial, situata in Poiana Lacului, Tehnician automatist. Beneficii: Salariu atractiv Contract pe perioada nedeterminata Asigurare medicala privata Bonusuri si Prima Paste, Vacanta, Craciun; Tichete de masa: 30 lei zi Transport asigurat pe rutele deja stabilite Cerinte: Experienta in mentenanta echipamentelor de joasa tensiune Cunostinte de elemente de automatizare Disponibilitate de lucru in 3 schimburi; Pentru mai multe detalii, puteti suna la
-
Căutăm un Colaborator Strategic la Distanță proactiv și versatil pentru a sprijini managerul nostru în activitățile operaționale zilnice. Candidatul ideal este o persoană de încredere, capabilă să învețe rapid și să gestioneze o varietate de sarcini în mod independent. Câteva exemple de responsabilități: - Scrierea și gestionarea secvențelor de emailuri pentru potențiali clienți. - Traducerea și actualizarea conținutului pe site-ul nostru în diverse limbi. - Modificarea imaginilor pentru site-urile web. - Asistarea angajaților în diverse sarcini administrative. - Căutarea și coordonarea profesioniștilor pe platforme freelance. - Monitorizarea și asigurarea completării rapoartelor zilnice. Cerințe: - Excelente abilități de comunicare în italiană, atât scris cât și vorbit. - Excelente abilități de comunicare în engleză, atât scris cât și vorbit. - Abilități de rezolvare a problemelor și de învățare autonomă. - Experiență cu instrumente de comunicare la distanță și gestionarea proiectelor. - Excelente competențe informatice: utilizarea Google Docs, ChatGPT, etc. - Disponibilitatea de a călători ocazional pentru întâlniri și formări. Căutăm o persoană excepțional de inteligentă și autodidactă, obișnuită să navigheze și să rezolve provocări operaționale complexe cu un grad înalt de autonomie. Vei fi punctul nostru de referință zilnic pentru a asigura că activitățile operaționale susțin eficient strategiile noastre de afaceri, lucrând în strânsă colaborare cu managerul nostru la distanță. Dacă ești o persoană dinamică, cu o puternică capacitate organizațională și dornică de a lucra într-un mediu provocator și în rapidă evoluție, trimite-ne candidatura ta!
-
Firma partenera Tazz by eMag angajeaza curieri. Postul consta in ridicarea si livrarea comenzilor de la restaurante / magazine partenere si livrate la domiciliul clientului. Zone: Bucuresti / Cluj Napoca cu începere imediata plata saptamanala programul este 100% flexibil se ofera sprijin si suport oricat este nevoie Se livreaza cu vehicul propriu: autoturism bicicleta trotineta scuter
-
Firma de import-export angajează pentru postul de asistenta manager o persoana feminina cu vârsta intre 25-35 ani având abilități de comunicare , minim studii medii si permis de conducere categ B dispuse pentru program part-time și însoțire in deplasări . Se oferă autoturism de serviciu și salariu decent . Se vor selecta doar CV completat cu experiență , studii si cu foto care se pot atașa la acest anunț .
-
Doamna îngrijesc bătrâni la domiciliu( schimbat,spălat,alimentat) exclus menaj gătit
-
SANGES TRANS angajeaza soferi basculanta: Cerintele postului: -permis de conducere categoriile B, C, E; -minim un an experienta curse interne -seriozitate. Se ofera salariu atractiv. Relatii la telefon:
-
Candidatul Ideal - persoana dinamica, responsabila, serioasa - atentie distributiva; - capacitate buna de comunicare; - atestat de securitate; - experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Descrierea jobului - sa pazeasca obiectivul, bunurile si valorile nominalizate in planul de paza si sa asigure integritatea acestora si raporteaza eventualele evenimente; - sa dea dovada de vigilenta si spirit de raspundere in timpul exercitarii serviciului respectand indatoririle ce ii revin - efectueaza controlul la intrarea, respectiv iesirea din incinta a persoanelor si mijloacelor de transport prin verificarea actelor de insotire a marfurilor;