Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm colegi harnici și pricepuți pentru postul de Manipulant Operator mașini mobile de interior pentru Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii. Vino în echipa Macromex și alătură-te celor care pregătesc comenzile pentru livrarea a peste 1000 de clienți zilnic. VENIT NET GARANTAT: Manipulant Operator mașini mobile de interior - 2820 lei Net Pozițiile au bonus de performanță neplafonat, în funcție de productivitatea fiecărui angajat + sporuri de ore suplimentare, de noapte sau de week-end. Beneficii: Abonament la rețeaua Medlife, tichete masă în valoare de 35 lei zi lucrată, valoare totală 735 lei lună + pachete cu produse și tichete cadou de 300 lei cu ocazia Sărbătorilor, transport asigurat decont combustibil, bonus recomandare 150 Eur pentru poziții similare, Bookster. Ce trebuie să știi? - Depozitele sunt cu temperatura controlată (-24 C) echipamentele de lucru asigura protectie termica pana la -49 C, activitatea in depozit nu presupune efort fizic intens. - Utilajele si echipamentele de lucru sunt de ultima generatie (stivuitoare cu cabina incalzita, lize, transpalete electrice). - Se lucrează în schimburi, program flexibil și inegal. Dacă vrei să afli mai multe informații despre posturi, nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon din profil, în intervalul L-V: 09:00 16:00 Așteptăm cu mare interes CV-ul tău la adresa de mail din contact. Alege să faci parte din echipa noastră unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari!
-
Promovat
Cautam coleg pentru intocmire oferte instalatii, cu sau fara experienta. ( Candidatul ideal: ) Cerinte Limba engleza si sau franceza nivel conversational; Permis de conducere, categoria B; Cunostinte operare PC- MS Office Excel obligatoriu; Persoana organizata, motivata si orientata catre client; Orientat catre gasirea de solutii si obtinerea de rezultate ; Cu initiativa si asumarea responsabilitatii pentru proiectele in care este implicat; (Descrierea jobului ) - Responsabilitatrea postului Intocmirea de oferte tehnico-comerciale pentru executie sau reparatii de instalatii de limitare si stingere a incendiului, instalatii sanitare, instalatii HVAC, instalatii electrice; Realizarea de oferte in conformitate cu necesitatile si cerintele specifice ale clientilor; Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite solutii; Propunerea de noi solutii si imbunatatiri ale sistemelor existente; Raspunde solicitarilor problemelor venite din partea clientilor; Urmarirea ofertelor intocmite in vederea contractarii; Urmarirea derularii contractelor; Gestionarea portofoliului de clienti alocati; Prezentarea de rapoarte de activitate catre superiorul direct; Oferim : Condiţii optime de muncă; Program de lucru fix: 8 ore zi , 5 zile saptamana; Posibilitatea de dezvoltare profesională; Salariu motivant; Asigurare medicală privata. Decontare RATB si Metrorex. Prima de sarbatori. În urma selecţiei, candidaţii cu CV-urile cele mai relevante vor fi contactaţi. Condiţiile contractuale și salarizarea vor fi discutate și eventual negociate la interviu. Puteti trimite CV-ul la adresa Descrierea companiei: SIVE PROPERTY MANAGEMENT este o societate infiintata in anul 2007. Principala activitate a societatii este executia si mentenanta instalatiilor pentru constructii (electrice, termice, sanitare, HVAC, incendiu)
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
SHOP&GO (Mega Image) angajeaza LUCRATOR COMERCIAL CASIER in Bucuresti Se ofera PACHET SALARIAL ATRACTIV, in functie experienta si performante Contract de munca FULL TIME pe perioada NEDETERMINATA Programul de lucru este flexibil, in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut si sigur Posibilitate de dezvoltare a carierei - sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil si bine platit Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne Experienta in domeniu constituie un avantaj!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate Comerciala cu peste 20 de ani de experienta angajeaza Sudori si Lacatusi ! Salariu atractiv !! Pentru mai multe detalii sunati la nr. de telefon 0722 628 382.
-
-
Compania Media Credit srl firma cu experienta mai buna de 25 ani de zile in domeniu de intermediere din creditelor, cu un portfoliu bancar foarte interesant, cauta 3 persoane da integrare in echipa proprie. Candidatilor ideali trebuia sa fie leader cu viziune, carisma, cu abilitati de comunicare, interesat/a de dezvoltare personale, avend ambitiune de construi o cariera solida cu ventiturii foarte actrative si eventual o afacere proprie in domeniu intermediere de credite ipotecar si de nevoie personala. Media Credit srl ofera un curs la sediul proprie. CERINTE: - constituirea portfoliu de clienti in creditare de nevoie personale si ipotecar - coordonare unei echipa de consultanti cu acelasi profil de activitate BENEFICII: - Comisioni actrative pentru toate tipuri de credite finalitate, cu platii destul de repede - Program de lucru flexibil CONDITII MINIME: - Sa fi din Bucuresti - Sa ai cel putin o diploma de bacalaureat AVANTAJE - Experienta in domeniu prin alte firme de brokeraj cu portfoliu clientilor proprii sau studii in domeniu bancar/contabil este un avantaj Tremiti CV-ul pe aici si vor fie contactati cit mai repede. Media Credit srl va astepta!
-
-
SC. angajează sofer profesionist C+E cu experiență pentru autobasculantă(cap tractor + semiremorcă).Salariu 4500---5000 lei net/luna
-
Ofer ingrijire sau supraveghere pentru persoane varstnice Cer si ofer seriozitate ,Pot fi contactata la telefon
-
Angajez deservent si sofer pompa stationara. Salariu atractiv plus ore suplimentare si cazare pt cei din provincie. Tel:
-
Magazin general angajeaza vanzatoare cu sau fara experienta.Daca este nevoie,cazarea si masa vor fi asigurate
-
Magazin general angajeaza vanzatoare cu sau fara experienta.Daca este nevoie,cazarea si masa vor fi asigurate
-
Magazin general angajeaza vanzatoare cu sau fara experienta.Daca este nevoie,cazarea si masa vor fi asigurate
-
Angajam personal curatenie ( femeie) cu experienta, pentru curatenie birouri in zona, Piata Victoriei, linga McDonald's. Program de lucru, Luni - Vineri 4ore.intervalul orar de lucru 16.30 - 20.30 Relatii la tel. Contract de Munca, Protectia Muncii, Medicina Muncii. Mediu placut de lucru! Salariu 1000 ron net
-
Ambalator colete magazin online Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Societate Comercial angajeaza la depozitul de ventilatie climatizare din zona Razoare, Bucuresti , sector 6 , consilier vanzari gestionar . Cunostinte PC , program gestiune SAGA , Program de lucru de luni pana vineri de la 9 la 18 . Salariu intre 3000 si 5000 ron in functie de cunostinte . Pentru a vedea profilul firmei si produsele care trebuiesc vandute receptionate manipulate le gasiti pe domeniul voltatec.ro .
-
Avenue Des Roses își mărești echipa! Angajăm decorator floral full time part-time Candidatul ideal trebuie, în primul rând, să își dorească foarte mult să lucreze în domeniul acesta, să îi placă și să facă față muncii în echipă, să fie ambiționat de provocări, punctual, serios, responsabil, flexibil. Totodata el trebuie să acumuleze cu ușurință informațiile și să le pună în practică Experiența în domeniu ca și designer, designer floral șiîn vânzări reprezintă un avantaj Angajăm persoane fără experiență în domeniu cu asigurare de training. Vă oferim salariu fix + bonusuri, orar fix , și salariu motivant! Astept m cv-uri pe adresa de mail:
-
Cu o experienta de 15 ani in resurse umane si salarizare,ofer servicii in aceste domenii. Serviciile includ intocmirea contractelor de munca,incetarilor,cercetarilor disciplinare,a actelor aditionale,contractelor colective si a regulamnetului de ordine interioara,pontaje,calcul concedii medicale,calcul salarial,adeverinte,intocmirea si depunerea dosarelor de recuperare a banilor de la Casa de Sanatate,depunerea declarariei 112 precum si orice modificare in Revisal si mentinerea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de munca. Detin certificat de Inspector resurse umane din anul 2009
-
-
-
Ești tânără și ești în căutarea unui loc de muncă stabil? Perfect! Echipa BVD-RZL este dornică să te cunoască, așa că ne poți suna direct. Căutăm o persoană dinamică, responsabilă, comunicativă, dornică să se dezvolte personal și profesional, energică și zâmbitoare. Acum ai șansa să lucrezi în ture, într-un mediu plăcut, într-o echipă tânără și prietenoasă. Beneficii: -Salarizare atractivă -Bonusuri de performanță -Primă de ziua de naștere -Program flexibil -Training gratuit -Mediu de lucru foarte plăcut. Căutăm: Supraveghetorare jocuri de noroc. Pentru mai multe detalii aștept mesaje pe WhatsApp.
-
-
Ofer spre Inchiriere brevet in turism valabil pentru toate activitatile din turism.100 euro/luna.