Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveţi responsabilitatea ca suprafaţa de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună şi atractivă asupra clienţilor noştri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele şi alte mijloace de transport uşurează deplasarea unor cantităţi mari de marfă. În cadrul raionului sunteţi, împreună cu ceilalţi colegi, parteneri de discuţie pentru clienţii noştri. Oferiţi informaţii despre sortimentuI de care vă ocupaţi, având la dispoziţie un sistem informatic performant. Cerințe: Lucraţi cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia. espre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul Publi24 Romjob, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile și politicile acestui site aplicabile în relația cu utilizatorii săi.
-
Promovat
Societate cu sediul in sectorul 4 angajeaza Operator Programator CNC Freză cu experienta. Lucrarea anterioara pe un centru de prelucrare in 3axe Maple ME 1270 prezinta un avantaj. Persoana potrivita trebuie sa asigure operarea, setarea, si programarea frezei dupa desene tehnice, asigura procesul de fabricare a pieselor fara probleme
-
Promovat
Cerinte Studii medii, de preferinta profil tehnic; Absolvirea cursului de calificare profesională ca electrician. Experiența anterioară in pozitie similara Cunostinte in domeniul electric; Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Cunostinte de limba engleza Disponibilitate la program de lucru in 3 schimburi Descrierea jobului Intretinerea si repararea echipamentelor complexe Analiza erorilor si defectelor sistemelor electrice electronice si evaluarea intinderii pagubelor prin aplicarea sistemelor de diagnostic, instrumentelor si tehnicilor corespunzatoare, realizarea reparatiilor necesare sau inlocuirea partilor defecte Utilizarea si intelegerea intregii documentatii relevante incluzand desenele tehnice si manualele de mentenanta Executarea reparatiilor si a lucrarilor de asamblare Executarea reparatiilor; executarea lucrarilor de asamblare conform planurilor, desenelor si instructiunilor; Stabilirea unei secvente de instalare, daca este necesar. Achizitia de piese sau organizarea achizitiei pieselor. Identificarea si asigurarea disponibilitatii piselor de schimb esentiale. Efectuarea de lucrari de intretinere si reparatie in conformitate cu planurile de mentenanta sau la solicitarea superiorilor; posibil inlocuirea pieselor Comandarea si testarea echipamentului nou Se asigura ca toate sistemele electrice respecta desenele tehnice si standardele Verifica functionalitatea noului echipament prin raportare la proiect Oferta: - Salariu 6300 brut - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita (felul unu si felul doi) - Bonus de performanta lunar - Al 13-lea salariu - Tichete cadou - Spor de noapte 25% - Spor ore suplimentare 200% - Asigurare medicala privata Asirom
-
Promovat
Suntem o companie specializata in instalatii ce curenti tari curenti slabi si de automatizari, ce isi mareste echipa. Cerinte: - Absolvent universitate tehnica de specialitate (Instalatii, Electrotehnica, Electronica, Automatica sau Energetica,) - Abilitati service, cunostinte instalatii electrice CT CS si automatizari industriale; - Cunostinta avansate software AutoCad Suita Office; - Bun organizator al activitatii pentru indeplinirea orarului stabilit; - Buna cunoastere a Limbii Engleze -reprezinta un avantaj; - Experienta conducere auto cat. B, dispus la deplasari in tara; - Experienta similara reprezinta un avantaj; Descriere functie: - Studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica necesara pentru lucrarile de instalatii electrice; - Planifica, organizeaza si coordoneaza activitatea echipelor alocate pe proiect; - Urmareste implementarea modificarilor pe santier;organizarea, controlarea, verificarea activitatii santierului si asigurarea executiei, desfasurarii si finalizarea lucrarilor conform proiect; - Persoana foarte organizata, cu un spirit de observatie dezvoltat si orientare catre detalii; - Abilitati de punere in aplicarea cunostiintelor in domeniu; - Monitorizeaza calitatea lucrarilor si asigura conformitatii cu standardele de calitate si reglementarile in vigoare; - Verificarea si aprobarea solutiilor tehnice propuse de subcontractori sau furnizori de instalatii; - Coordoneaza si comunica cu subcontractorii si furnizorii pentru a asigura livrarea in timp util a echipamentelor si materialelor necesare; - Participa la sedintele de santier si raportarea progresului lucrarilor catre echipa de proiect - Identificarea si solutionarea problemelor tehnice sau a dificultatilor aparute in timpul executiei lucrarilor. - Gestioneaza si controleaza costurilor si resurselor alocate pentru instalatii; - Asigurarea respectarii masurilor de sanatate si securitate in munca in cadrul santierului; Beneficii: - Posibilitatea de a lucra intr-o companie in plina dezvoltare; - Angajament pe termen lung cu dezvoltare profesionala permanenta; - Calculator, telefon si alte echipamente necesare desfasurarii activitatii; - Beneficii salariale motivante conform dezvoltarii profesionale;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Adrian Ancău Studio închiriază cu contract de subînchiriere o cameră în salon începând cu 1 mai 2024. Preferabil pentru : Cosmetică Tratamente corporale Extensii, laminare gene sprâncene. Makeup Manichiură Tatuaj Microblading Cabinet nutriție Salonul situat în Timișoara, zona Braytim, dispune de locuri de parcare gratuite pe domeniu public, accesibilitate din mai multe zone, grădină , terasă , bucătărie, vestiar, trei grupuri sanitare. Camera de 18 m2 este formată din două încăperi, dispune de chiuvetă , încălzire și climatizare individuală , lumină naturală, energie faină și este mobilată. Dacă ești un profesionist în domeniu și îți dorești să evoluezi ai ajuns în locul potrivit. Dacă ți-am captat atenția te invităm la o cafea distribuire ar fi minunată, mulțumim. #AdrianAncău #AdrianAncăuStudio #Braytim #Timisoara #Romania
-
Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Loialitate, atitudine pozitiva. Descrierea jobului: - Contabilitate primara (constituie un avantaj cunoasterea programului saga) ,introducere documente, verificare,validare date,etc.- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabil. - Relationarea cu clientii furnizorii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 08 -17 (1 ora pauza) 2 Sambete pe luna 9-14 Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa:
-
Cerinte: - Studii medii/superioare (reprezinta un avantaj studiile in marketing) - Abilitati foarte bune de comunicare si organizare Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor de mobilier Ambianta. -consilierea clientilor in alegerea produselor dorite / potrivite -intocmirea documentelor interne: oferte, nota de comanda, facturi, receptie marfa -contabilitate primara. Beneficii: Pachet salarial motivant (+ bonuri de masa +bonusuri + al 13 lea salariu); -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; -Training inclus In echipa noastra nu esti doar un consulat vanzari , oferi sprijinul clientilor cu cele mai bune idei si solutii pentru mobilarea /amenajarea locuintei. Un mediu placut si interesant! Showroom de mobila din sector 2 - Bucur Obor, et.1. si din sector 6 - zona Ghencea.
-
Promovat
Angajam MUNCITOR MONTATOR Domeniul de activitate: productie tehnica de protectie solara ( jaluzele , rulouri , copertine , plase insecte ) Responsabilitatile principale ale postului: - debitare ansamblare materiale + profile - montare produse - lucrul cu circular debitat profile aluminiu , bormasina , Cerinte post: - cunostinte elementare de masurare calculare - abilitati tehnice si experienta de lucru cu echipamentele specifice postului; - experienta in domeniu si permisul de conducere (categoria B) constituie un avantaj; - se cere punctualitate si seriozitate. Alte detalii: - Activitatea se va desfasura in hala de productie aflata in orasul Pantelimon + activitate montaj teren - Program: Luni-Vineri, 9 - 18 (60 min pauza de masa). - Concediu de odihna si zile libere conform legislatiei in vigoare. - Salariu incepand de la 3800 lei, cu posibilitatea de negociere in functie de competentele profesionale. - Contract de munca cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata. - Se poate asigura si cazare
-
Cerinte - Redactare emailuri, diferite documente solicitate de management; - Preia comenzile clientiilor - Efectueaza si urmareste comenzile firmei - Gestionarea apelurilor telefonice - Asistenta in activitati de contabilitate primara (avize facturi) - Centralizarea și structurarea a informaților interne cat si a documentelor - Alte responsabilitati dupa nevoile firmei permis categ B Program de 8h, cu jumatate de ora pauza 8.30 17.30 Salariu motivant + bonuri de masa
-
Bine ai venit in flota noastra ! Suntem o firma autorizată ARR , cu licență în transport alternativ, cautăm șoferi cu mașină personală pentru Uber, Bolt -Simti ca ai prea mult timp liber si nu stii cum sa Il pui in valoare ? -Esti in cautare de un job part-time sau full time in care esti propriul tau sef, si iti poti face programul asa cum doresti ? -Niste bani in plus sunt bineveniti oricând nu ? -Iti face placere sa conduci și sa sa poti face bani frumosi din asta ? !? Cerințe: ! Permis de conducere valabil de cel puțin 2 ani ! Cazier judiciar ! Vârsta minima 21 ani ! Anul fabricației mașinii - minim 2010 ! Atestat conducător auto în regim de închiriere ( Oferim suport pentru obtinerea atestatului) - Oferim consiliere si indrumare catre cele mai rapide si mai bune variante pentru a obtine toate actele necesare pentru a face transport alternativ : Atestat, Copie Conforma , Ecusoane etc. !!! Oferim GRATUIT copia conforma și ecusoanele !! Comision 10 % !! Cerem si oferim seriozitate. !!Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati .
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
-
Cautam coleg pentru functia de contabil. Responsabilitati: evidenta societati comerciale din portofoliu, intocmire balante, intocmire state salarii. Program de lucru 8.30-17.
-
Căutăm urgent Casier și Lucrător Bucătărie, pt locații din toata tara! Un loc de munca stabil si corect, pe termen lung! Program de lucru: 8 ore zi - 5 zile saptamana cu 2 zile libere (se lucreaza in ture). BENEFICII: -SALAR ATRACTIV, care creste in functie de implicare; -BONURI DE MASA -BONUS PERFORMANTA -BONUS IMPLICARE ACTIVA -Decontare transport tura de seara Alte beneficii: -Majorări salariale în raport cu timpul petrecut în companie: 1 an, 2 ani; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Număr zile concediu de odihna: 21; -Bonus vechime 1 an in companie - 50% din salariu net; -Program intern de recomandări viitori angajați, cu recompensa financiara; -Prime cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; -Program clar de instruire și dezvoltare personală și profesională; Dorești mai multe detalii? Noi te ajutam sa gasesti jobul potrivit pentru tine! Suna sau scrie un mesaj pe whatsApp
-
Promovat
Angajez menajera intr-o vila din Voluntari, in schimbul doi (15-21) sau interna, nefumatoare, salariu negociabil. Mai multe detalii la telefon.
-
AUTO DIN SRL - Lider al comertului online d anvelope si jante auto prin si angajeaza Webmaster pentru marketing online cu urmatoarele cerinte si atributii principale: - competente si experienta in Google Ads; - competente si experienta în tehnologii, SEO/SEM, marketing digital, afiliere, factori d clasificare și fundamentele marketingului motoarelor d căutare, publicitate online; - analiza si reporting de site-uri prin Google Analytics, Google SearchConsole, etc; - ințelegere aprofundată a tacticilor, strategiilor și instrumentelor SEO, - cunoștințe despre analizele web și instrumente d monitorizare, - experiență în promovarea unei mărci folosind instrumentele specific canalelor d comunicare în social media că Facebook, Twitter,Youtube, Instagram, altele - abilitati de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si multitasking; - disponibilitate pentru cautarea si descoperirea de noi solutii pentru activitatea curenta; - atentie deosebita la detalii, organizare; - abilitati de comunicare, spirit de echipa; - domiciliul stabil in PIATRA NEAMT (jobul nu este remote, ci necesita prezenta fizica la biroul din P. Neamt). Responsabilitati: - optimizeaza SEO pentru site-urile firmei; - administreaza website corporate; - organizeaza si optimizeaza campanii de publicitate pe internet si in Google Ads; - analizeaza si face reporting de site-uri prin Google Analytics, Google SearchConsole, etc; - optimizeaza ergonomia si navigarea utilizatorilor pe siteurile firmei; - selecteaza furnizorii de comunicare media si dezvolta relatia cu acestia; - integreaza continutul pe site-urile companiei si pe net; - configureaza instrumente de raportare, le analizeaza in mod regulat si propune planuri de actiune in functie de acestea; - configureaza functionalitatea de e-commerce si conduce eficienta economica a acesteia - participa la conceperea produselor de marketing și comunicare, la elaborarea comunicatelor de presa, a materialelor informative și de promovare, - asigura suport echipei de vanzari (oferte, cataloage, prezentari), - contribuie la gasirea de modalitati noi de promovare a produselor pe site-urile firmei, - participa la actualizarea bazelor de date cu produse pe care compania le comercializeaza, - participa la actualizarea site-ului/blogurilor firmei, la editarea și difuzarea newsletter-urilor tiparite și electronice, la popularea canalelor de social media cu multimedia, - participa la testarea paginilor web pentru a identifica posibilele nereguli i a le remedia, - identifica problemele nedescoperite prin reactia consumatorilor i corecteaza problemele sau le redirectioneaza la personalul potrivit pentru rezolvare, - raspunde de cresterea vizibilitatii brandului Auto Din si a brandului de site-uri si a produselor comercializate pe acestea,- intretine prezenta brandurilor firmei pe retelele de socializare precum Facebook, Instagram, Twitter, Youtube etc. - se asigură că obi ctivele de marketing pe online și digital sunt îndeplinite, - monitorizează performanța campaniilor online și digital la nivel corporate și de brand în raport cu obiectivele stabilite la nivel de campanie și pregăteste propuneri de acțiuni corective, - gestionează activitățile desfășurate împreună cu agențiile de digital și online, media, content digital, cu privire la brand (briefing, planificare, implementare, urmărire, evaluare) și menține relația cu acestea pe tot parcursul desfășurării activităților respective, - propune și dezvolta noi metode de îmbunatățire a rezultatelor SEO (search engine optimization), SEM (search engine marketing) și a indicatorilor de media digitală (google, facebook și al întregului ecosistem de media digitală), - are rolul principal de a prezenta și de a inspira echipa managementul în privința trendurilor digitale care pot aduce un plus de valoare (propune solutii inovatoare in planul de marketing per brand). Descrierea companiei SC AUTO DIN SRL - Comert on-line de anvelope si jante auto, prin intermediul site-urilor: www.anveloshop.ro, www.anvelopemag.ro, www.auto-din.ro
-
Angajez dulgheri si zidari , cu experienta. Activitatea se desfasoara in Onesti si zonele limitrofe. Conditii: - experienta , seriozitate, abilitati bune in domeniu Angajam si muncitori necalificati pentru lucrari constructii drumuri si poduri. Salariul se negociaza la interviu. CV-urile se pot incarca in anunt sau se pot depune in Onesti, str.Sfintii Apostoli nr.1A. Relatii la telefon intre orele 8-16.
-
Angajez șofer tur- retur 75 zi plus salarul pe țară, se lucreaza la duba frig, camion 40 t
-
Angajez conducator auto , cu experienta , pentru parc propriu. Activitatea se desfasoara in Onesti si zonele limitrofe. Conditii: - experienta pentru auto , utilaje constructii Salariul se negociaza la interviu. CV-urile se pot incarca in anunt sau se pot depune in Onesti, str.Sfintii Apostoli nr.1A. Relatii la telefon intre orele 8-16.
-
S.C. NEDEIAS-COM S.R.L. angajeaza sudor Punct de lucru Budus, Bistrita -Nasaud Tip job Full time Departament Productie Salariu atractiv și stabilitate. Experienta constituie un avantaj. Candidatul ideal 1. Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa 2. Persoana organizata, proactiva, responsabila 3. Seriozitate, corectitudine, punctualitate, atentie la detalii si interes pentru calitate 4.Disponibilitate pentru deplasari 5. Cunoscator limba engleza
-
- nu se cere diploma de specializare/calificare - program lucru 8 ore - salariul peste minim pe economie - contract pe perioada nedeterminata - cererile de angajare se trimit pe adresa de mail : ,sau se pot depune la sediul firmei din Sighisoara,str. Grivitei ,nr.10,intre orele 08:00-16:00 Relatii la nr. de telefon :
-
Se caută personal calificat pentru următoarele posturi INSTALATOR ELECTRICIAN TEHNICIAN MENTENANTA Locația se afla în orașul Pantelimon,Ilfov Cerințe: calificat, experiență pe un post similar, permis cat B, disponibil pentru deplasări Se oferă: 5500 net (bonuri de masa incluse) diurna, cazare
-
BENEFICII: Salariu 3400 RON Net; Tichete de masa: 35 RON zi; Ore suplimentare platite 175%; Prima de sarbatori; Decont combustibil; Program de lucru intr-un singur schimb; Formare profesionala si posibilitati de evolutie. CANDIDATUL IDEAL: Abilitatea necesară muncii în echipă; Atestat ISCIR clasa Stivuitoare; Intreprinzător, iniţiativă, memorie, responsabilitate; Atenţie şi autocontrol ridicat. RESPONSABILITATI: Recepţia materiei prime şi a mărfurilor; Controlul cantitativ şi în concordanţă cu documentul însoţitor al mărfii (factură, aviz de însoţire a mărfii); Verificarea stocului de materii prime din depozit şi inventarierea lor periodică; Pregătirea materialelor pentru producţie în cantitatea suficientă şi pentru toate schimburile de lucru; Utilizarea sistemului informatic pentru gestionarea materiei prime şi a celorlalte mărfuri aflate în depozit; Efectuarea inventarelor ocazionale; Ordine şi curăţenie în depozit şi în afara lui.
-
BENEFICII: Salariu atractiv; Tichete de masă in valoare de 25 RON zi; Transport asigurat din localitatile: Sandulesti, Copaceni, Turda, Campia-Turzii, Moldovenesti, Badeni, Cornesti, Cheia, Mihai-Viteazu, Bogata; Ore suplimentare platite dublu; Bonus anual de prezenta de 700 RON Brut; Prima anuala de 1900 RON Brut (300 RON Net de Pasti, 300 RON Net de Craciun, 1300 RON Brut in data de 10 Decembrie). CERINTE: Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului; Cunostinte minime de utilizarea a instrumentelor de masura si control (ruleta, subler) constituite avantaj; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi.