Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
Angajam optometrist lucrator comercial pt cabinet de optica medicala in sectorul 6 Se cere seriozitate, abilități excelente de comunicare si de relaționare cu clienții, experiența in vânzări obligatorie. Se ofera pachet salarial atractiv bonusuri pt performanța discount pt tine si familia ta la achiziționarea de produse din portofoliul firmei noastre prime de sarbatori contract de munca pe perioada nedeterminata Trimiteti cv NUMAI pe whatsapp la nr de tel din anunt.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Descrierea Companiei: S.C. TOP OIL INTER S.R.L. efectueaza urmatoarele genuri de lucrari: - Inlocuire, reparare conducte pentru transportul produselor petroliere; - Reparare rezervoare pentru stocarea produselor petroliere; - Verificare, reparare si reglare a dispozitivelor de siguranta (supape); - Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera; - Izolatii termice si protectie anticoroziva; - Confectii metalice diverse. Pregatirea si experienta: - studii superioare tehnice sau scoala de maistri - profil mecanica sau tehnologia sudarii; - experientă minim 5 ani în activităti de inlocuire-reparatii-intretinere tevi,conducte,rezervoare; - permis de conducere categoria B. Oferim: - Salariul net intre 6.000 si 8.500 lei, in functie de experienta, tichete de masa in valoare de 40 lei zi, transport decontat pentru angajatii cu domiciliul in afara localitatii Constanta. Relatii la telefon: (luni-vineri, 09,00-16,00).
-
Angajez șofer categoria C+E pentru transport marfă intern. Mai multe detalii la nr:
-
Angajam personal pentru montaj schela metalica la Timisoara si zona de Vest pana la 50 persoane. Salar atractiv! Oferim cazare.
-
Compania ICredit angajează Consultanți de credite part-time pentru Dej, și GHERLA jud. CLUJ în următoarele condiții: - program de lucru flexibil, in funcție de disponibilitate si implicarea fiecăruia. - angajarea se poate face prin colaborare PFA - cerințe studii, minim 10 clase - activitatea se desfășoară pe teren într-o zonă alocată din Orasul Dej și presupune distribuirea de flyere, încasarea ratelor clienților care nu au posibilitatea să achite la sucursală - în funcție de implicare se poate câștiga intre 400 si 3000 lei net. Dacă iți dorești să lucrezi într-un mediu plăcut și cu un program flexibil adaptat cu programul tău personal nu ezita sa ne contactezi prin mesaj, facebook, Telefon sau la sediul firmei noastre str. Ecaterina Teodoroiu, nr.2A, Dej intre orele 10:00 si 19:00
-
-
Angajam agenti de securitate pentru o clădire de birouri din Cluj-Napoca: Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.800 lei, și este transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
-
Angajam 1 agent pentru o banca din Satu Mare. Locația este în zona centrala. Programul este luni - vineri, fără weekend și sărbători legale. Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând de la 2.400 lei, transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
Daca esti o persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă, cu bune capacitati de coordonare si organizare, cu inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor, ai cunostinte de limba engleză scris si vorbit la nivel mediu avansat, detii cunostinte generale specifice pieței transporturilor și a legislației, te asteptam sa te alaturi echipei noastre. Te vei ocupa de organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, urmarind indeaproape realizarea transporturilor si intocmirea actelor, mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu. Ne gasesti pe platforma Tara SA, Strada Darzul, Nr. 4, Pitesti, Jud. Arges.
-
Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Loialitate, atitudine pozitiva. Descrierea jobului: - Contabilitate primara (constituie un avantaj cunoasterea programului saga) ,introducere documente, verificare,validare date,etc.- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabil. - Relationarea cu clientii furnizorii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 08 -17 (1 ora pauza) 2 Sambete pe luna 9-14 Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa:
-
Firmă de transport cu sediul în Pitesti Angajează soferi profesionisti cat.C+E pe termen lung. Transport Comunitatea Europeană si Turcia . Oferim salariu atractiv, carte de muncă, camioane performante. Se respectă timpii de conducere si odihnă, plata drepturilor întotdeauna la timp. Se oferă bonusuri. Cerinte: Persoană serioasă ,sinceră si dornică de muncă. Să posede permis de conducere cat. C,E, atestat, card tahograf valabil, pasaport si viza de Turcia. Experientă pe comunitate este un atu. Mai multe detalii la telefon: Doru Alx Transport Logistic, Strada, Darzu, Numarul 4, Pitesti, Arges
-
Suntem in cautarea unei ospatarite si a unui barman pentru a se alatura echipei noastre CHIMICHANGA.. Daca ati mai lucrat in restaurant noi va primim cu bratele deschise cu sau fara experienta in echipa noastra Chimichanga Locatie centru Bucurestiului Program : 40 ore pe saptamana cu doua zile libere. Salariu atractiv + tips + bonusuri ( 6000 ron luna ) Colectiv cool si profesionist.
-
Angajam baieti dornici sa munceasca in echipa. Munca consta in manipularea marfii (descarcare-incarcare) si pregatire comenzi. Oferim un loc de munca stabil si de viitor, cu posibilitatea de avansare. Salariul avantajos + bonuri de masa + bonusuri+ al 13-lea salariu. Persoanele interesate pot suna la
-
SANGES TRANS angajeaza soferi basculanta: Cerintele postului: -permis de conducere categoriile B, C, E; -minim un an experienta curse interne -seriozitate. Se ofera salariu atractiv. Relatii la telefon:
-
Angajez lucrător comercial cu experienta în domeniu la magazin Profi din Bulevardul 1 Decembrie și magazin din Micro 3 langa scoala 11.Ofer și rog seriozitate
-
În calitate de Analist Construcții, vei juca un rol esențial în asigurarea excelenței proiectelor noastre de construcție. Acest rol implică o serie de responsabilități cheie care contribuie direct la succesul și eficiența proiectelor. Testarea calității: Efectuați teste de calitate cuprinzătoare privind configurația de proiectelor de construcție vii pe parcursul ciclurilor de viață dinamice ale acestora. Digital Twin Enhancement: Utilizați cunoștințele dvs. aprofundate în domeniul construcțiilor și experiență pentru a îmbunătăți "Buildots Digital Twin", furnizând clienților noștri informații valoroase și informații valoroase care sporesc rezultatele proiectelor. Crearea de rapoarte: Generați rapoarte de proiect cu caracter profesional și operațional perspective profesionale și operaționale folosind sistemele noastre interne, ajutând părțile interesate să ia decizii în cunoștință de cauză. Colaborare: Colaborați îndeaproape cu echipele noastre de proiectare pentru a identifica și aborda orice anomalie în proiectarea sistemelor noastre, contribuind la succesul general al proiectului. Cerințe: Diplomă de inginer civil inginer arhitectural (sau echivalent) Experiență de lucru de 1-2 ani pe un șantier de construcții - avantaj Înțelegere profundă a etapelor de construcție - obligatoriu Abilități tehnice excelente de a înțelege și de a lucra cu complexe sisteme complexe Abilități puternice de analiză și de rezolvare a problemelor Capacitate excepțională de a acorda atenție detaliilor, asigurând acuratețea și precizia în fiecare proiect și sarcină. Învățătură rapidă, adaptabilitate și se dezvoltă într-un ritm rapid și în continuă schimbare în continuă schimbare Excelentă cunoaștere a limbii engleze în scris și verbal. Experiență de lucru în modelarea BIM - avantaj
-
Angajam muncitor pentru lucrari de rigips si glet in Elvetia. Program de lucru: 1 schimb ( 08:00 - 17:00 ) Cerinte : - Minima experienta pe lucrari rigips,glet - Seriozitate, punctualitate. Salariul incepand de la 3000 CHF - Salariul se majoreaza in functie de abilitatile si de experienta fiecaruia. - Cazare asigurata. Transport asigurat din Romania. Telefon informatii suplimentare : .
-
Societate specializata de paza si protectie, angajeaza agenti de securitate incinte pentru obiective din BUCURESTI Program de lucru : 10.00-22.00, salariu atractiv, bonuri de masa. contract de munca pe perioada nedeterminata.
-
Promovat
Candidatul ideal: - Cunostinte in executarea lucrarilor de montaj si intretinere instalatii sanitare, de aer conditionat, de alimentare cu apa, incalzire central - Experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si electrice; - Realizare operatii conform planului de mentenanta aprobat; - Punctual, atent la detalii si obisnuit cu lucrul in echipa; - Constituie avantaj abilitatea si disponibilitatea de a efectua si alte activitati administrative; - Lucrul intr-un soft de mentenanta; - Realizarea lucrarilor conform calendar soft in timpul prestabilit; - Abilitati de comunicare in relatia cu beneficiarii; - Cunoaste normele tehnice in vigoare; Descrierea jobului: - Realizează operatii conform planului de mentenanta aprobat; - Activitate in soft de mentenanta; - Asigura mentenanta tuturor instalatiilor sanitare si instalatiilor termice din incinta parcului industrial: instalatii de climatizare instalatii de incalzire cu gaz metan retea si sistem de alimentare cu apa potabila si canalizare instalatii de stingere a incendiilor - Ajuta echipa de mentenasnta la alte lucrari de intretinere a cladirilor; - Supravegheaza si asigura functionarea in parametrii a instalatiilor; - Intervine in caz de avarii la instalatii, remediaza si raporteaza interventiile efectuate; - Executa activitatile prevazute de graficele de verificari, conform programului de mentenanta, raspunzand de calitatea acestora; - Supravegherea si mentinerea in parametrii a instalatiilor electrice, sanitare, aer conditionat, alarme, pompe, central termice, etc; - Interventii si reparatii in cel mai scurt timp a defectiunilor aparute.; - Revizii periodice pentru prevenirea defectiunilor inopinante. Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - program de lucru: Luni - Vineri, 08:00 - 17:00 - salariu constant + prime de performanta - prima de Pasti si de Craciun - seriozitate, singurata, profesionalism.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Bacau, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 2300 Lei (salariu fix net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.