Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
Salon Bia Profesional Style, cu o vechime de peste 20 de ani in domeniu, angajează FRIZER. Pentru detalii:
-
Promovat
Angajam personal cu experienta si limba italiana pentru ingrijire batrani in Italia, pentru inlocuire sau perioada lunga.
-
Promovat
Candidatul Ideal Experiență în vânzări online, pe marketplace-uri, în special pe eMag și OLX; Cunoștințe despre dinamica și regulile specifice ale platformelor de marketplace din România; Cunostiinte editare foto (nivel basic eliminare fundal imagini) Abilitatea de a analiza tendințele de piață și a identifica oportunități de produs; Experiență în gestionarea stocurilor și în planificarea campaniilor de vânzări; Cunostinte minime HTML; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan; Descrierea jobului Listarea eficientă a produselor pe platformele eMag și OLX pe site propriu si parteneri; Introducere produse pe site si in marketplace ; Menținerea unui nivel optim online de stoc pentru a îndeplini comenzi; Crearea și gestionarea campaniilor de vânzări pentru a promova produsele și a crește vânzările; Mentinerea legaturii cu clientii din mediul online; Disponibilitatea de a merge si a organiza intalniri cu Internet magazine ; Carnet de șofer categoria B Oferim: Oportunitatea de a lucra de acasa si de a face parte dintr-o echipă pasionată și dedicată; Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam dulgheri,zidari,placatori polistiren,montatori pavele,faiantari,rigipsari,instalator,electrician cu experienta. . asiguram cazare in ploiesti.Telefon:
-
Echipa Draga Maria din Predeal își mărește echipa! Te asteptam in echipa noastra dacă ești o persoană: responsabilă, organizată cu atenție distributivă și memorie bună; cu abilități foarte bune de comunicare Ceea ce trebuie să faci este: să servești clienții cu preparate culinare, băuturi și alte produse specifice restaurantului; să efectuezi mise-en place, în ordinea cerută de tehnica servirii; să monitorizezi mesele și să asiguri coerenta în servire; să urmărești gradul de satisfacție al clienților și impresiile acestora; să încasezi de la clienți contravaloarea notelor de plată Oferim: Cazare si masa pentru cei care nu sunt din zona Program in ture Salariu motivant si bonusuri in functie de performanta si implicare Mediu de lucru placut
-
SANTRANS MARINCOR SRL Circumscriptia Sanitar Veterinara SEITIN- angajeaza TEHNICIAN VETERINAR cu desfasurarea activitatii in localitatea SEITIN, jud. Arad. Rog comunicare CV-uri pe adresa de mail .Detalii la tel.
-
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Cluj, Str. Fabricii, nr. 12 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
2 posturi angajam tractorist și lucrator pentru activitate in ferma agricolain Calarasi ,com.Roseti,domiciliat in proximitate.se accepta și colaborare part-time .
-
SC MONTEL SRL Arad angajam sudori si electricieni calificati. Permisul de conducere constituie un avantaj. Oferim salar atractiv+bonuri de masa. Pentru mai multe detalii sunati la nr. tel.
-
-
Angajam lacatus montaj structuri metalice pentru santier (obligatoriu apti pentru lucru la inaltime). Program de lucru: 10 ore zi (luni - vineri) si 2 sambete pe luna. Se asigura cazare si decontarea cheltuielilor de transport pentru cei din provincie. Candidatul ideal: - cunostinte desen tehnic - disponibilitate pentru deplasari in tara (plecare acasa la 3 saptamani de vineri pana marti) - serios si motivat - cunostinte privind exploatarea si intretinerea unletelor, sculelor, utilajelor si dispozitivelor - abilitatati pentru lucrul in echipa. - da dovada de corectitudine, flexibilitate, punctualitate. Descrierea jobului: lucrari de montaj structuri metalice, panouri sandwich, tabla cutata si alte lucrari civile Oferta: - Salariu competitiv intre 4000 si 7000 net in functie de calificare si numarul de ore lucrate - Cazare pentru personalul din provincie. - Bonuri de masa sau diurna Detalii la telefon:
-
Se ofera locuri de munca in agricultura la fructe. SE PLATESTE LA ORA. Detalii la telefon
-
Descrierea jobului: Are cunostiinte de MS-Office(Word, Excel, Outlook). Studii superioare in domeniul economic /tehnic reprezinta un avantaj. Este o persoană organizată, perseverentă, amabilă si flexibilă. Manifesta siguranta de sine, capacitati metodice de lucru. Este o persoana creativa, cauta mereu sa isi eficientizeze modul de lucru.
-
Disponibil online
Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, JAPONEZA ( engleza obligatorie)
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba JAPONEZA, SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
CONECON RO SRL - Medias, recruteaza personal in vederea ocuparii de posturi vacante, in activitatea pe santiere de lucrari electrice si montaj panouri fotovoltaice, in strainatate: 1. Operatori, masinisti de utilaje (pentru toate tipurile de utilaje) si in mod special excavatoristi - Calificare, permis de conducere, autorizatii ISCIR si experienta profesionala in domeniu. 2. Electricieni, electromecanici - Calificare, experienta profesionala. 3. Mecanici - Calificare, experienta profesionala. CV-urile se depun la sediul firmei, in Medias, str. Greweln, nr. 1 A. Informatii la Serv. Resurse Umane, la tel. mobil:
-
Remote > Part Time Full Time Project Based Web Developer Full Stack Developer Programator Web Designer Software Engineer Notă: a NU se înțelege că o singură persoană trebuie să cunoască toate tehnologiile enumerate mai jos, dar cu cât cunoaște mai multe dintre ele cu atât mai benefică va fi colaborarea de ambele părți! > Laravel-PHP, MySQL, Vue.JS, > JavaScript, HTML5, CSS3, SASS, > Webpack, Bootstrap, Bulma.io, > Node.JS, MongoDB, > Python, CassandraDB, > AWS (Amazon Web Services), GCP (Google Cloud Platform), > Jenkins, Docker, Redis, > GitHub, GitLab. Ești interesat de o colaborare la distanță? Te rog să trimiți un CV la adresa de E-mail: george[arond]aeh[.]app
-
Peste 17 ani de munca pe santierele din Franta si Italia, bun consilier, responsabil, practic preturi corecte si devise gratuite in limita a 15 km in jurul Clujului.
-
Trei boxe , foraj , trifazic , utilata , acte la zi ,front stradal , la pretul de 700 eur la , gasiti orce informatie ,
-
Firmă de transport internațional angajează șoferi categoria C+E Plata se face pe zi, (diurna nu se va impozita) , plus salar pe țară Țările de încărcare, descărcare Germania, Austria, Ungaria, Belgia, Cehia Programul de lucru, -3 săptămâni 3 zile -4 săptămâni 7 zile -6 săptămâni 12 zile -diurna se virează săptămânal în cont bancar Se încarcă automotive Telefon Octavian
-
Firmă de transport din Arad Angajam soferi categoria C+E Singur pe cabină. Necesar : -Analize -Atestat Curse circuit in Austria, Cehia,Germania,Belgia. Se vine acasa cu camionul sau cu microbusul firmei . se lucreaza în regim de conunitate cu perioade la înțelegere( diurna nu se va impozita) Se ofera : - salar pe România - diurna la zi - diurna se primește săptămânal - Venit lunar 2500 -2700 EUR lună - Camioane Mercedes - Se lucreaza doar la program. Pentru mai multe detalii si informații va rog sunati la nr de telefon Lia , de luni pana vineri intre 08-17 firma este din Arad.
-
Suntem o agentie imobiliara de renume care se mandreste cu o experienta vasta pe piata imobiliara din Iasi. Echipa noastra este dedicata oferirii serviciilor de cea mai inalta calitate, iar acum cautam sa ne extindem echipa cu un asistent de manager proactiv si organizat. Cerinte: - Studii superioare finalizate; - Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala; - Cunoștințe solide de MS Office, retele SOCIAL MEDIA, CRM (constituie un avantaj); - Abilitati excelente de comunicare, organizare si atentie la detalii; - Persoana serioasa, punctuala, dinamica cu spirit de initiativa. - Permis de conducere Responsabilitati: - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a corespondentei interne; - Emitere bonuri fiscale facturi si evidenta acestora; - Tehnoredactare contracte, documente si alte acte specifice postului; - Evidenta tranzactiilor si incasarilor in cadrul companiei; - Intocmire rapoarte de activitate solicitate de catre manager sau colegi din alte departamente; - Evidenta dosarului de contabilitate; - Suport operational echipei in activitati administrative; - Mentinerea relatiei cu alte departamente ale companiei. Beneficii: Oferim pachet salarial corelat in functie de experienta format din: - salariu fix; - tichete de masa; - bonusuri de performanata; - oportunitati de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si inovator. Daca oferta noastra ti se pare atractiva aplica acum! Te asteptam in echipa noastra! Ne poti trimite CV-ul si pe adresa noastra: