Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm sortatori colete pentru depozitul DPD din Sibiu, zona industrială vest. Postul presupune activități de sortare colete pe coduri și încărcare-descărcare marfă. Program de lucru de luni până vineri, în intervalul 20-04. Oferim salariu net 2400 lei + 600 lei bonuri de masă + primă de prezență 200 lei + decontare transport (maxim 200 lei). Contractul se încheie pe perioadă nedeterminată. Cerințe: - minim 8 clase - disponibilitate la efort fizic - domiciliu sau chirie în Sibibiu sau la maxim 15km de sibiu Angajările se fac pe bază de interviu cu programare la telefon
-
Promovat
Restaurant din centrul Timisoarei angajeaza ospatar ospatara. Dacă ai experiență in domeniu și îti cauți un loc de muncă stabil hai să ne cunoaștem! Noi căutăm pe cineva harnic si deschis să învețe lucruri noi. Detalii : Restaurantul se află în Piața Unirii. Program de lucru :2 cu 2 Salariu fix și bonusuri în funcție de vânzări. Pentru mai multe detalii contactează-ne la telefon .
-
Promovat
Descrierea ofertei Sunteti o persoana dinamica si gata sa accepte noi provocari cu experienta in productie? Fantastic, pentru că avem nevoie de sprijinul tău în producția noastră. Alăturați-vă echipei noastre și ajutați la modelarea productiei noastre moderne de ambalare si etichetare a produselor din carne vita si porc Cerințe: Formare în sectorul alimentar, de exemplu specialist în tehnologia alimentelor, operator de mașini. Personalitate puternica, motivată și rezistentă , cu spirit de echipă. Stil de lucru independent, responsabil, orientat spre obiective și soluții. Nivel ridicat de conştiinciozitate in executarea calitativa si in conditii de igiene a produselor. Condiții: Sprijin in integrarea dumneavoastra in Germania Chirie si Transport (contra cost) Salariu motivant si bonusuri de productie (de la 14 brut ora) Lucru intr-o echipa tanara si dinamica ...si multe altele. Responsabilități: Operarea mașinilor și sistemelor moderne de producție și ambalarea a produselor din carne. Asigurarea unui flux continuu de produse în funcție de performanța liniei. Monitorizarea și controlul constant al parametrilor și stărilor mașinii. Controlul și optimizarea fluxurilor de productie. Efectuarea controalelor de calitate și respectarea standardelor de siguranță, calitate și igienă la locul de muncă NB-ne gasiti si pe whatsapp la nr indicat in caseta corespunzatoare
-
Promovat
Angajam tehnician service pentru instalatii de incalzire, climatizare, ventilatie si automatizarile acestora Cerinte: - experianta minima 3 ani in montaj si sau service instalatii - permis de conducere auto categoria B constitue avantaj Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Decontarea transportului; - Asiguram facilitati pentru cazarea persoanelor care se reloca din alte judete
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate autorizată ARR, cu trei ani de experiență, angajează șoferi cu atestat transport persoane și MAȘINĂ PROPRIE pentru colaborare UBER ȘI BOLT! Activitatea flotei se desfășoară în Iași. Parteneriatul se face EXCLUSIV prin: Contract de muncă (part time de 4 6 ore SAU full time de 8 ore) Contract de colaborare între SRL și PFA Ce condiții trebuie să îndeplinească automobilul colaboratorului pentru a începe activitatea pe Uber Bolt Mașină cu anul minim de fabricație 2011 Mașina trebuie să aibă 4 portiere Aer condiționat funcțional Ce acte solicităm Buletin Vârsta minimă 21 ani Permis de conducere categoria B minim 2 ani vechime Cazier auto pe ultimul an Cazier judiciar Atestat transport persoane în regim de închiriere ITP valabil Talonul mașinii Asigurarea RCA valabilă Adeverință de la medicul de familie (apt de lucru) Condițiile de lucru: Compania percepe comision între 6 și 10% din veniturile nete săptămânale în funcție de încasările tale. 6% dacă încasările tale depășesc 2600 lei sapt 8% intre 1700-2600 lei 10% sub 1700 lei sapt Program flexibil Plata săptămânală în fiecare zi de Luni cash sau card. Ce oferim noi: Obținerea rapidă a documentelor necesare (contract de comodat, copie conformă și ecusoane) + casa de marcat, asigurare persoane și bagaje. Suport pentru obtinerea atestatului de șofer Suport tehnic și asistența necesară în desfășurarea activității Serviciul de contabilitate Consultanță în activarea aplicației BONUSUL de colantare al mașinii personale va rămâne în totalitate la colaborator Vă stam la dispoziție telefonic pentru orice detalii. Ne puteți găsi și pe Whatsapp la același număr de telefon. Acceseaza boltiasi.ro
-
Îți dorești să faci parte din echipa Chocolada ? Acum este momentul tău! Căutăm o persoană sociabilă și atentă la detalii pentru postul de vânzătoare lucrător comercial în cofetărie! Te așteptăm cu drag în echipa noastră! #angajam #vanzatoare #lucratorcomercial #incofetarie #jobfulltime #chocolada #brasov #romania
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu experiență de peste 25 de ani, specializată în furnizarea și prelucrarea de produse destinate industriei de constructii, rolul de Economist Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență de minim un an în domeniul relațiilor cu clienții (atât persoane juridice, cât și fizice); - experiență de lucru cu sistemele ERP, preferabil Nexus ERP sau echivalent; - cunoștințe de bază în domeniul financiar - contabil pentru a înțelege procesele de facturare, încasări și plăți; - abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office; - bune abilități de comunicare verbală și scrisă, inclusiv capacitatea de a comunica eficient cu clienții și colegii; - capacitate de analiză a nevoilor și cerințelor clienților și de a propune soluții; - abilități de organizare si prioritizare a activitatilor. Atentie la detalii și capacitate de sinteză a informației; - capacitate de negociere și rezolvare a problemelor; - orientare către obținerea rezultatelor; - capacitate de adaptare la un mediu de lucru dinamic și la situații noi și neprevăzute; - gândire pozitivă și motivație pentru atingerea obiectivelor. Responsabilități: - promovează imaginea companiei în relația cu clienții; - verifică corespondența comercială de pe email, urmărește statusul comenzilor deja plasate; - menține relații solide cu clienții prin comunicare eficientă și oferirea de soluții personalizate; - elaborează oferte competitive în concordanță cu nevoile și cerințele clienților; - prezintă și negociază ofertele companiei într-un mod profesionist și persuasiv; - gestionează procesul de facturare și colectare a plăților în conformitate cu termenii și condițiile contractuale; - monitorizează și administrează tranzacțiile financiare și contractuale pentru a asigura respectarea termenilor stabilite; - asigură predarea în termen legal a documentației financiar-contabile la biroul de contabilitate pentru întocmirea balanțelor și bilanțului contabil; - întocmește NIR-uri și documentele de plată în conformitate cu procedurile contabile și fiscale; - menține evidența casieriei și urmărește încasările și plățile înregistrate; - verifică și actualizează disponibilitatea stocurilor din depozit pentru a răspunde cererilor clienților în mod prompt și eficient; - monitorizează progresul executării comenzilor din producție, asigurându-se că acestea sunt realizate în conformitate cu termenul stabilit și cerințele specificate de clienți. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix și sporuri; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii care se află în plină ascensiune la nivel național, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane. Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim, va rugam sa consultati www.train2perform.ro
-
ANGAJĂM COFETAR/AJUTOR COFETAR/PATISER! Vrei să ai cel mai dulce job? Alătură-te echipei Chocolada! Ce căutam? O persoană activă, organizată, care să se integreze în echipa noastră, având o experiență în domeniu. Ce oferim? Beneficii atractive, pregătire într-un domeniu care îți stârnește creativitatea, mediu de lucru plăcut și o echipă bazată pe calitate și competitivitate. Sună-ne sau vino să ne cunoaștem pe Strada Jepilor 6A și hai să lucrăm împreună!
-
Angajam studenti sau personal part-time pentru confectionarea obiectelor din plastic si metal sau combinate (produsele se pot vedea pe www.armig.ro). Societate : Armig Banat Srl. Locatie : Ghiroda , statie M30 la 20m de atelier. Atributii: confectionarea prin lipire,slefuire,insurubare,colantare a diferitelor componente . Cerinte: responsabilitate, dorinta de a invata. Se ofera : program flexibil (inclusiv sambata) , salariu net la nivelul salariului net pe economie de la INS. Se pot trimite cv aici sau la sau pe what up la unde va asteptam si cu mai multe informatii.
-
Cofetaria Chocolada angajeaza persoana cu experienta sau fara pentru a se alatura echipei din zona de patiserie/ coacere/ foi blaturi. Salariul se negociaza functie de experienta si vechimea in domeniu. Detali la telefon 072266017.
-
Compania CICLOP este prezenta pe piata timisoreana, fiind principala destinatie in cautare de piese sau accesorii auto la preturi corecte, pentru toate marcile de autovehicule si utilaje. Suntem o echipa dinamica care se adapteaza la nou, in favoarea clientilor nostri.
-
Compania CICLOP este prezenta pe piata timisoreana, fiind principala destinatie in cautare de piese sau accesorii auto la preturi corecte, pentru toate marcile de autovehicule si utilaje.
-
angajez livratori , se poate lucra cu masina , bicicleta , scuter , full time sau part time , se poate lucra si cu masina firmei
-
Suntem o agentie de organizari evenimente si dorim sa angajam fete pentru urmatoarele posturi: asistenta manager, hostess, call center. Nu e neaparat nevoie de experienta. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei + comision sau se negociaza la interviu. Biroul firmei este in zona Unirii. Acceptam si studente. Posibilitate de cazare pentru o perioada de doua- trei luni. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Va rugam sa trimiteti un CV sau o descriere + numar de telefon.
-
Buna ziua, dorim sa angajam pentru magazinul nostru (un minimarket cochet) o persoana harnica, responsabila, cu atitudine placuta fata de clienti si care sa locuiasca in Timisoara. Programul nostru de lucru este de 8 ore zi, in doua schimburi, iar echipa este una armonioasa si stabila. Petrecem timpul aranjand marfa la raft, completand produsele care lipsesc si servind clientii la vitrina cu mezeluri proaspete. Pentru aceasta munca facuta cu interes, oferim un salariu net de 3500 lei luna- pentru inceput ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
Om de afaceri cu o activitate intensa in 2domenii angajez urgent secretara personala pentru birou propiu.Salariul 8000 RON lunar plus alte bonusuri care rămân discutabile.Se cere discretie maxima și sa fie o persoana fără obligații. Domiciliul permanent București, vârstă maxima 55 de ani,studii medii, nu se cere experienta, se pune la dispoziție mașină și sofer personal. Se cere discretie maxima.
-
Doamn 60 ani cu 20 de ani experienț afar caut s lucrez cu o pers.deplasabil (g tit,cur țenie,medic,medicamente,etc)Nu intern.Bucuresti.Program 8-10 ore.
-
Promovat
Marti, 30.04.2024 , dam startul CURSULUI DE INGRIJITOARE BATRANI LA DOMICILIU + 40 ORE DE LIMBA GERMANA special create pentru pozitia de ingrijitoare batrani ! Inscrierile au inceput! Locuri limitate! Diploma de calificare Ingrijitoare batrani la domiciliu are recunoastere internationala, iar in Austria este OBLIGATORIE!. BONUS : In pachetul cursului iti oferim si 40 de ore de limba germana - un pachet special structurat pentru pozitia de Ingrijitoare batrani la domciliu. Nota: Toti absolventii care iau interviul cu partenerii nostrii primesc locuri de munca! Diploma de calificare Ingrijitoare batrani la domiciliu are recunoastere internationala, iar in Austria este OBLIGATORIE!. BONUS : In pachetul cursului iti oferim si 40 de ore de limba germana - un pachet special structurat pentru pozitia de Ingrijitoare batrani la domciliu. Nota: Toti absolventii care iau interviul cu partenerii nostrii primesc locuri de munca! Te asteptam in Timisoara , str. 20 Decembrie nr. 2 et 2 of 5A , interfon 10 ( centru , in spatele Primariei )
-
Firma Electroexpert Proinstal specializata in montajul si reparatia sistemelor de interfoane - videointerfoane , angajeaza tehnician cu experienta in domeniu. Sarcini cu caracter tehnic : Cablare , montaj , configurare , mentenanta sistemelor de securitate : interfoane , videointerfoane , sisteme supraveghere , yale electromegnatice , amortizoare hidraulice. Dorim serioziitate , capabil de a invata lucruri noi ., punctual . In proportie de 90 % activitatea firmei noastre se desfasoara la asociatiile de proprietari Salariu : 2800 -3500 lei cu posibilitatea de prelungire in functie de implicare si cunostintele avute Bonusuri pentru fiecare lucrare efectuata
-
Descriere post. Activitate birou: -gestiune magazin -operare PC -contabilitate primara(vanzari facturi contracte,etc) -intocmire contracte,dialogare comunicare clienti -colaborare dialogare colegii firma -implicare teritoriala jud.Dambovita,promovare,etc. Cerinte: -varsta 30-40 ani -casatorita -liceul+diploma bacalaureat -experienta in vanzari minim 3 ani -prezenta agreabila -abilitati comunicare -spirit de echipa Se ofera: -8 ore activitate de birou -contract de munca -salariu baza+comisioane din vanzari -echipament de lucru -telefon de servici -posibilitati avansare -cursuri,traininguri
-
Vino in echipa MEGA SHOP & GO Ploiesti, ZONA CENTRALA - str. Stefan Greceanu Angajam, cu sau fara experienta, lucrator comercial, casier, sef de tura si sef de magazin Salariu motivant + Bonuri de masa + Prime in functie de performanta + Bonusuri Rugam seriozitate si stabilitate !
-
Cu sau fara experienta, vino alaturi de Echipa Shop&Go MEGA IMAGE Ploiesti, Strada Stefan Greceanu. Angajam CASIER LUCRATOR COMERCIAL. Persoanele interesate sunt rugate sa sune la numarul de telefon din anunt.
-
Echipa noastră căută coleg(ă) pentru postul de Reprezentant vânzări. Candidatul ideal are experiență în domeniul electro-vânzărilor, este un bun organizator al propriului timp și este orientat spre obiective. Descrierea postului: promovează portofoliul de produse și servicii ale companiei; administrează și dezvoltă portofoliul de clienți; oferă suport tehnic și comercial pentru clienții existenți din zona alocată; obține comenzi și contracte noi; prospectează piața și atrage noi clienți; propune, negociază și urmărește ofertele comerciale. Cerințe: minim 2 ani experiență în vânzări în domeniul tehnic sau industrial; cunoștințe relevante în domeniul electric; studii superioare; posesor permis conducere categoria B; disponibilitate pentru deplasări în țară (70% teren, 30% birou); cunoștințe operare PC (pachet Office la nivel superior, cunoștințe minime Autocad, Dialux); cunoașterea limbii engleze, nivel conversațional; abilități excelente de comunicare și prezentare, organizare și planificare. Ce oferim? post permanent de normă întreagă într-o firmă în plină dezvoltare, cu interese naționale și internaționale; salariu fix + bonuri de masă (valoarea maximală) premiu și bonus în funcție de performanța firmei performanță individuală, bonusuri de Sărbători; mașină de serviciu, laptop, telefon și alte instrumente necesare pentru desfășurarea activității cât mai eficient; program scurt vineri; mediu profesional în continuă dezvoltare cu oportunități de dezvoltare profesională.