Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Eltex Recycling SA, firma prestatoare de servicii de reciclare în cadrul unei fabrici din Brașov , suntem în căutare de Lucrători sortatori. Oferta si beneficii: - Contract pe perioadă nedeterminată - Tichete de masă în valoare de 35 lei tichet - Bonus pentru recomandare colegi; - Bonus pentru prezenta; - Tichete cadou de Crăciun, Paște, 1 Iunie; Programul de lucru în 3 schimburi. PROFIL: - Capacitatea de a lucra în echipa; - O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbari; Pentru informatii suplimentare, va rugam sa il sunati pe colegul nostru Claudiu la numărul de telefon din anunț.
-
Promovat
Cautam personal tânar pentru sezonul estival, pentru fish-spa. Preferabil personal din zona Mangalia, Neptun, Eforie, etc. Nu este nevoie de experienta, va învatam totul de la zero. Activitatea se va desfășura la Jurassica DinoPark din Neptun. Pentru detalii legate de salariu, (+ BONUS) program, etc. sau pentru alte intrebari, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Specificații SC BAROCCA FASHION SRL angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in Calea Rahovei 266-268 , corp 5 , camera 6 A , in incinta Electromsgnetica Business Park Relatii la telefon:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Lucrari constructii cu deplasare, minim doua persoane in echipa. unul cu permis de conducere. Lucrari de desfaceri tencuieli degradate si retencuire, zugraveli lavabile,vopsitorii.chituiri,rostuiri. Lucrari de vopsitorii, zona Avrig ,Fagaras,.Oasa. Transalpina. Necesar 2-3 muncitori, necalificat sau calificat cu cunostinte de a lucra in constructii Echipa se formeaza si lucrarile incep in luna mai 2024, dupa pasti Venitul incepe cu 360lei NET pe zi bani in mina. Informatii la tel. Tel
-
-
Vrei să lucrezi ca bonă, menajeră sau îngrijitoare bătrâni bolnavi, la familii? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi un loc de muncă, potrivit pentru tine! Ce beneficii vei avea, dacă colaborezi cu noi? - Îți vom găsi un loc de muncă, conform cu cerințele tale, - Îți vom oferi consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării noastre, - Nu-ți vom percepe comision, vrem doar seriozitate din partea ta. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family www.starfamily.ro
-
Căutăm o menajeră full-time (8 ore zi, Luni-Vineri) pentru o familie (2 adulți + 2 fete de 14 ani), ce locuiește în 2 apartamente în același bloc: adulții locuiesc la parter într-un apartament cu 4 camere (130 mp), iar fiicele lor locuiesc la etaj într-un apartament cu 2 camere (60 mp), în zona Piața Domenii. Cerințe: - să fie o persoană serioasă, harnică, de încredere, - să aibă experiență în domeniu, cu referințe de la foștii angajatori, - disponibilă pentru o colaborare de lungă durată. Responsabilitățile menajerei: - face menaj în apartamentele familiei; - calcă rufele familiei; - gătește pentru familie. Familia are un câine Labrador ce stă la parter curte și o pisică ce stă la etaj. Se oferă un salariu net de 4.500 lei lună, plată transport (abonament RATB metrou), concediul anual plătit. Puteți aplica la anunț direct pe site-ul nostru www.starfamily.ro sau ne puteți contacta telefonic, pentru mai multe detalii.
-
Tipul Jobului: Full-time Program de lucru: Luni-vineri: 09:00-17:00 Descriere Job: Căutăm o persoană serioasă, harnică și punctuală pentru rolul de Asistent Manager Secretariat. Acest rol necesită competențe bune de utilizare a computerului, inclusiv pachet Office și abilități de navigare pe internet, pentru a asigura suportul administrativ necesar și pentru a facilita comunicarea eficientă cu clienții si intre departamente Responsabilități: Suport în activitățile zilnice ale managerului Pregătirea documentelor și rapoartelor necesare Gestionarea corespondenței și a agendelor Asigurarea suportului pentru echipa de vânzări, Cerințe Minime: Cunoștințe solide de utilizare a calculatorului (pachet Office, navigare pe internet) Seriozitate, hărnicie și punctualitate Abilități bine dezvoltate de comunicare și organizare Constituie Avantaj: Experiența de minim 2 ani Experiența în comunicarea cu clienții Abilități redactare contracte, emitere facturi. Oferta Noastră: Salariu atractiv, în funcție de experiență și performanțe Bonusuri de performanță periodice Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în creștere Căutăm un candidat comunicativ, organizat și responsabil, care să se alăture echipei noastre dinamice și în creștere. Suntem nerăbdători să te cunoaștem și să te integrăm în echipa noastră! Descrierea companiei Suntem o firmă specializată în marketing. Suntem o firmă care are un portofoliu diversificat de clienți, atât în țară cât și internaționali. Firma se ocupă și cu organizarea de evenimente. Va necesita o comunicare foarte bine dezvoltată cu diferite persoane de interes. Ne extindem echipa și căutăm un Asistent Manager dedicat, pentru a ne sprijini în gestionarea eficientă a activităților zilnice.
-
Închiriez scaun frizerie pentru locația noastră de pe Calea lui Traian 179,Bloc 9(zona Elegant).Barbossa Barbershop.Pentru mai multe detalii și informații
-
SC Prakt srl din Buzau angajeaza tehnician electromecanic pentru activitatile de montaj si service echipamente industriale. Cerinte: O buna pregatire profesionala teoretica si practica in domeniile : mecanic, electric si hidraulic ; Studii medii sau de specialitate in domeniu; Cunostintele de automatizari , electronica si IT reprezinta un plus; Disponibilitate de a efectua deplasari in tara - obligatoriu; Permis de conducere categoria B obligatoriu; Gandire analitica si capacitatea de a lucra in echipa; Orientare spre client, seriozitate si punctualitate; Atentie la detalii, spirit de initiativa, auto- organizare; Preocupare pentru perfectionarea pregatirii profesionale; Cunostintele de limba engleza sau italiana reprezinta un plus; Responsabilitati: Participa la montajul echipamentelor industriale noi; Efectueaza operatiuni de mentenanta preventiva conform planului de mentenanta; Asigura buna functionare a echipamentelor industriale din portofoliu; In cazul aparitiei unor probleme tehnice, analizeaza cauzele disfunctionalitatilor, remediaza problemele si asigura prevenirea reaparitiei acestora; Asigura consultanta tehnica prin telefon, in cazul interventiilor care nu necesita deplasare; Stabileste necesarul de piese de schimb pentru a asigura buna functionare a echipamentelor; Intocmeste raportul de interventie dupa executarea lucrarilor de montaj si service; Pachet beneficii: Pachet salarial competitiv; Bonusuri in functie de performante; Tichete de masa de 30 lei; Telefon; Scule si echipamente necesare; Cadru de lucru dinamic si profesionist; Programe de formare profesionala; Asteptam CV-ul la adresa de e-mail: .
-
Societatea comerciala Plastdor Ovidiu Srl, cu experienta din 2010 in domeniul transporturilor express angajeaza sofer cu permis categoria B pentru autoutilitara 8 paleti pe comunitate. Program minim 3 saptamani comunitate, 1 saptamana acasa. Se ofera angajare si diurna 50 euro pe zi. Se conduce aprox 800 de km pe zi. Se lucreaza cel mai mult in Germania, Austria, Belgia, Olanda, mai rar in Franta, Italia, Cehia. Mai multe detalii la sau Cerem si oferim seriozitate.
-
Angajam personal sezon restaurante și hotel pe insule Zakynthos, Mikonos, Kerkera cazare asigurare și masa inclusa salarii de la 1300-2500euro Tel
-
-
Candidatul ideal: Nivelul de studii: scoala profesionala liceu; Rezistenta la efort fizic de durata; Spirit de observatie, memorie vizuala; Rezistenta la sarcini de lucru repetitive; Abilitati de comunicare si interrelationare personala; Capacitatea de a lucra in echipa spirit de cooperare receptivitate; Orientare spre rezultate, proactivitate, atitudine pozitiva; Permis de conducere categoria B - reprezinta avantaj Atestat ISCIR prezinta avantaj Descrierea jobului: Activitatea se desfasoara in interiorul depozitului; Receptia marfurilor pe baza documentelor specifice; Organizarea marfii pe categorii; Depozitarea marfii in spatiul adecvat Program de lucru de L-V, 08.00-17.00 1 ora pauza de masa. Descrierea companiei: Din anul 2007, SDA Servicii de Depozitare si Arhivare SRL asigura managementul documentelor si ofera servicii si solutii complete in domeniul arhivarii si depozitarii documentelor, conform legislatiei in vigoare. Oamenii formeaza echipa. Dorim sa ne mentinem reputatia bazata pe oferirea unor servicii de inalta calitate printr-o atitudine loiala si profesionista a fiecarui angajat. Fiecare client reprezinta un caz particular si pentru fiecare definim si modelam solutiile care i se potrivesc cel mai bine. Ne desfasuram activitatea intr-un mod transparent, etic si responsabil construind parteneriate de afaceri pe termen lung. Intotdeauna cautam solutii noi si reinvestim pentru imbunatatirea calitatii si performantei serviciilor oferite. SDA-Servicii de Depozitare si Arhivare SRL Brasov, Str.13 Decembrie, Nr.96A Tel: Fax: 0268545800
-
Societatea Construx SRL angajeaza sofer profesionist cat. C+E, platou / cisterne alimentare, munca in Comunitate. Cerinte: - Permis de conducere categoriile C + E; - Certificat de pregătire profesională; - Card tahograf; - Motivație, seriozitate și profesionalism; - Cunoștințe minime de limba engleză si/sau franceza si/sau germana Beneficii: - Contract de muncă pe o periodă nedeterminată; - Concedii conform legislației; - Diurna asigurată; - Transport dus-întors asigurat de la sediul firmei până la bază cu avionul; - Salariu de incadrare asigurat. Conditii: - Flotă modernă de camioane - Dispecerat în limba română cu acoperire de 24/7; - Asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24/7; - Oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Pentru mai multe detalii puteti suna la nr.:
-
Societate comerciala cu activitate de 20 de ani in domeniul telecomunicatiilor angajeaza jonctori fibra optica cu experienta pentru lucrari de constructie si mentenanta retele FTTH si B2B in zona Moldovei. Cerinte minime obligatorii: experienta minim 2 ani in jonctare fibra optica, masuratori OTDR, instalare si mentenanta trasee fibra si accesorii disponibil pentru deplasari in zona alocata disponibil pentru program on-call permis de conducere
-
ATRIBUŢIILE PRINCIPALE ŞI SARCINILE SPECIFICE Asigura recepția tehnica a materialelor; Realizeaza inspectii si controale pe fluxul de productie; Realizeaza inregistrari pentru inspectiile si controalele realizate; SPECIFICAŢIILE POSTULUI: NIVEL DE STUDII: studii medii EXPERIENŢĂ: în funcţie de cerinţele firmei. CUNOŞTINŢE NECESARE: operare calculator - tehnoredactare; CALITĂŢI, APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE : bune abilităţi de inter relaţionare şi comunicare; deprinderi de culegere, clasificare şi interpretare a informaţiilor; capacitate de planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
-
Sudor ATRIBUŢIILE PRINCIPALE (ŞI SARCINILE AFERENTE): Raspunde de organizarea si desfasurarea corespunzatoare a activitatii la locul de munca repartizat in cadrul societatii Executa suduri pentru diferite lucrari in conformitate cu proiectele desenele si specificatiile aferente Pregateste si verifica starea de functionare corespunzatoare a echipamentului de sudura Se asigura ca piesele sunt pozitionate corespunzator pe dispozitivele de lucru Curata si controleaza rosturile de imbinare de eventuale defecte sau impuritati Regleaza in mod corespunzator parametrii aparatului de sudura de accord cu specificatiile de sudare Realizeaza autocontrolul operatiilor efectuate, vizual si cu ajutorul echipamentelor de masurare si control Respecta intocmai sarcinile si indicatiile primite de la superiorul direct cu privire la procesul tehnologic si materialele folosite (calitate, cantitate) La terminarea programului de munca are responsabilitatea de a lasa postul de munca organizat iar echipamentele utilajele scoase din functiune Respecta tehnologiile de executie si Instructiunile de lucru pentru operatiile executate(ex: tehnologii de sudare, specificatii de sudare, utilizare placute tehnologice, inchiderea cordoanelor de sudura); Cerinte CUNOSTINTE : Studii medii Cursuri calificare In domeniu (structuri metalice). Sudor - Posibilitatea citirii unui desen tehnic reprezinta un avantaj. In cazul in care nu detin cursuri de calificare, candidatii vor fi evaluati in functie de experinta cunostinte pe posturile respective. CALITĂTI, APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: rezistentă la efort fizic în conditii de temperatură ridicată; spirit de observatie, memorie vizuală; stabilitate si mobilitate a atentiei; rezistentă la sarcinile de lucru repetitive; rigurozitate în respectarea regulilor si instructiunilor; capacitate de comunicare interactivă si de lucru în echipă; disponibilitate de a lucra în ture.
-
Angajez conducator auto 24 t , posesor card tahograf+ atestat marfa Ptr transport prelata intern . Salariu motivant.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Suntem în căutarea unui ospătar ospătăriță talentat ă și pasionat ă pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți experiență în industria ospitalității și sunteți dornic să oferiți o experiență excelentă clienților noștri, atunci sunteți persoana potrivită pentru acest rol. Responsabilități: Pregătirea și organizarea meselor înainte de servire Primirea clienților și oferirea unui serviciu prompt și prietenos Prezentarea meniului și oferirea de recomandări clienților Preluarea comenzilor și transmiterea acestora către bucătărie Servirea mâncărurilor și băuturilor într-un mod profesionist și atent Asigurarea curățeniei și igienei în zona de servire Încasarea facturilor și gestionarea plăților Rezolvarea oricăror probleme sau plângeri ale clienților Cerințe: Experiență anterioară în industria ospitalității, de preferat ca ospătar Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra într-un mediu aglomerat și de a menține un ritm rapid de lucru Atenție la detalii și abilități organizatorice Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în weekend-uri și sărbători Abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii Cunoștințe de bază despre igienă și siguranța alimentelor Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și plin de energie Posibilitatea de a dezvolta abilități de comunicare și relaționare cu clienții Salariu competitiv și bonusuri în funcție de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Training și dezvoltare profesională Beneficii suplimentare, cum ar fi mese gratuite în timpul programului de lucru Dacă sunteți o persoană entuziastă, orientată către clienți și dornică să ofere o experiență deosebită în industria ospitalității, vă invităm să aplicați pentru acest post de ospătar. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru continuu.
-
Cerinte minime: - Studii medii - disponibilitate de a lucra 8 ore zi, 1 schimb, 08.00 16.00 - minim 1 an experienta in industria alimentara(brutarie laborator de patiserie); - permis de conducere categoria B - cunostinte de morarit si panificatie - avantaj Beneficii: - contract de munca pe perioada nedeterminata - tichete de masa 30 ron zi lucratoare - transport decontat integral (bilete abonament) - concediu de odihna (min 21 zile - max 25 zile) in functie de vechimea totala in munca Responsabilitati: - Realizare teste de coacere fainuri corectate si mixuri - Testare si promovare produse la client - Suport tehnologic - telefonic sau prin deplasare la client