Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower angajeaza operator productie pentru clientul nostru, un angajator din industria automotive din Craiova Beneficii: Salariu 3300 brut Tichete de masa de 20 de lei pe zi lucrata 400 de lei decont de transport NECESAR PERMIS DE CONDUCERE Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Promovat
Angajam conducator auto categoria B,C,E pentru curse interne salar atractiv mai multe detali la telefon
-
Promovat
Așteptăm cu brațele deschise , in condiții excelente, membrii noi in familia Pâinea lui Dumnezeu, in Băneasa. Tot ce trebuie să faci este să te indrăgostești de produsele noastre așa cum s-au indrăgostit și clienții noștri de ele. Nu va fi greu și nu doar datorită gustului dar și pentru că tot ce vei prezenta și oferi este natural, făcut ca acasă, cu ingrediente premium , menit să ne stârnească amintiri plăcute. Ceva indemânare pentru a lucra cu un soft intuitiv, ar mai fi necesar, dar cel mai important este să vii mereu cu zâmbetul și buna dispoziție in funcțiune. Ii vei cunoaște pe ceilalți membri ai echipei tale, tineri, solari, primitori și te vei acomoda numaidecât cu clienții fideli ce au devenit și ei parte din povestea noastră incă de la inceput. Mâncăm impreună, punem umărul la decontarea transportului, oferim bonusuri, ne sărbătorim impreună.Suntem de un an pe piață și ne dublăm spațiul și vizibilitatea astfel că avem nevoie de incă un zâmbet cald și o minte ageră. este nr la care poti suna.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Bacau, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 2300 Lei (salariu fix net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cauți o oportunitate dinamică și provocatoare în domeniul logisticii? Ești orientat spre detalii și ai abilități de comunicare și negociere excelente? Manpower te invită să te alături echipei clientului nostru, o companie de top din industria alimentară! Responsabilități: Menținerea relației cu furnizorii de materii prime și materiale Negocierea și monitorizarea fluctuațiilor de preț ale pieței pentru reducerea costului și creșterea eficienței Realizarea evaluării de risc și a evaluării furnizorilor de materiale primare Găsirea de furnizori de back-up Dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a materialelor existente și a celor noi Negocierea, comandarea, recepționarea și înregistrarea contabilă a comenzilor de materii prime și materiale Verificarea incrucișată a stocurilor scriptic și fizic între cele două depozite Aprovizionarea magaziei SAS Productie cu materiale necesare producerii Arhivarea întregii documentații privind departamentul logistic Efectuarea inventarului lunar în magazia SAS și incrucișarea lunară cu depozitul Gestionarea stocurilor de produse finite și produse blocate Gestionarea comenzilor de transport curier la nevoie Intocmirea de rapoarte analize calcule cost produs Competențe: Abilități de comunicare și negociere dezvoltate Abilități organizatorice de planificare și urmărire Abilități de analiză Orientare spre găsirea de soluții Abilități de lucru în echipă Abilitatea de a lucra sub presiune Deschidere la schimbare Calificări de preferat: Cunoștințe în domeniul supply chain management Cunoștințe de customer service Abilități de negociere puternic dezvoltate Cunoașterea modulului de transport și a celui de warehouse management Capacitatea de a efectua taskuri multiple Capacitatea de a analiza și a decide în situații de criză Limba străină - engleză nivel avansat Microsoft Office - nivel avansat Beneficii: Salariu motivant Asigurare medicală pentru angajat și familie (soț soție, copil) Asigurare de viață pentru angajat Prime de sărbători: Crăciun (630 lei net), Paște (580 lei net), Vacanță (2520 lei net calculat la nr. luni lucrate în ultimele 12 luni - august 2023 - august 2024) Pachete cadouri pentru copii de Crăciun Ghiozdane pentru inceperea școlii pentru copii de la gimnaziu 7 carduri pentru activități sportive Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Recrutăm pentru unul dintre clienții noștri, o fabrică din domeniul maselor plastice de pe Platforma Incontro. Beneficii: - Salariu de 4417 BRUT - 2600 NET - Tichete de masă de 30 ron/zi; - Al 13-lea salariu; - Al 14-lea salariu; - Orele suplimentare din timpul săptămânii/ weekend sunt plătite cu 200%; - Orele suplimentare de noapte și de weekend de noapte sunt plătite cu 225%; - Spor de noapte de 25%; - 25 zile de concediu de odihnă pe an; - Transport asigurat; - Polița de asigurare cu Allianz Țiriac (după 6 luni lucrate); - Spor de vechime procentual cu perioada lucrată: - Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor.
-
DescriereCandidatul Ideal Studii medii; Obligatoriu permis de conducere categoria B; Spirit de lucru in echipa; Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează; Disponibilitate la lucru in ture inclusiv in zile nelucratoare; Descrierea jobului Instaleaza echipamentele de telecomunicatii; Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii;( FTP UTP COAX FO); Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute; Asigura instalarea si service clientilor companiei ; Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate. Oferim: Salariu motivant; Bonuri de masa; Pachet Medical in parteneriat cu MedLife Regina Maria Te asteptam in echipa noastra !
-
BENEFICII: Salariu atractiv; Tichete de masă in valoare de 25 RON zi; Transport asigurat din localitatile: Sandulesti, Copaceni, Turda, Campia-Turzii, Moldovenesti, Badeni, Cornesti, Cheia, Mihai-Viteazu, Bogata; Ore suplimentare platite dublu; Bonus anual de prezenta de 700 RON Brut; Prima anuala de 1900 RON Brut (300 RON Net de Pasti, 300 RON Net de Craciun, 1300 RON Brut in data de 10 Decembrie). CERINTE: Minim 10 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului; Cunostinte minime de utilizarea a instrumentelor de masura si control (ruleta, subler) constituite avantaj; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon
-
CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. LUCREAZA IN SHOWROOM - SIBIU BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon
-
Activitatile specifice, raspunde de: - buna stare a cailor, - curatenia din boxe si din incinta bazei, - depozitarea furajelor, asternutului si a celorlalte bunuri materiale , - buna stare a resurselor materiale din gestiune Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru -cazare asigurata Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon
-
NextGen Communications isi doreste un coleg a nou a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D! Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant; Te asteptam in echipa noastra !
-
Angajam Electrician Locatie: Judetul Sibiu Detalii la numarul de telefon: 0729 900 069 Ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. 0729 800 756 BENEFICII Sprijin pe perioada delegatiei; Posibilitatea de dezvoltare profesionala si de a calatori; Cazare si transport asigurat; Asigurare privata de sanatate; Diurna pe perioada delegatiei; Delegatiile pot varia in functie de proiect de la 2 la 7 saptamani. CERINTE Studii medii de specialitate (profil electric); Disponibilitate pentru deplasari frecvente in strainatate; Experienta in domeniul automatizarilor industrial; Cunostinte de limba engleza nivel conversational criteriu obligatoriu; Cunostinte privind echipamentele electrice pentru automatizari industriale (convertizoare frecventa, relee, senzori, fotocelule, etc.); Abilitati excelente de citire si interpretare a schemelor electrice; Cunostinte de bază in domeniul mechanic; Permis de conducere cat. B; Atitudine pozitiva, spirit de echipa. RESPONSABILITATI Executa si instaleaza la sediul clientilor, pe baza schemei electrice, echipamente automatizate pentru linii de paletizare, conveioare, masini unelte, etc; Monteaza pe pozitie conveioarele conform layout-ului si a documentatiei tehnice; Identifica problemele aparute in timpul instalarii si oferă feedback sefului de echipa sau site manager-ului; Testeaza instalatiile electrice din punct de vedere al functionalitatii.
-
Angajam ajutor de bucatar in Bucuresti, zona Cismigiu. Program de lucru 7:00 - 15:30 sau 10:00 - 18:30 Oferim un salariu cuprins intre 2500 si 3500 lei in functie de experienta. Pentru mai multe detalii contactati-ne la 0721410401.
-
Descrierea postului: - Coordonează activitatea departamentului de calitate cu scopul menținerii și dezvoltării sistemului de management al calității în concordanta cu standardele automotive; - Este responsabil pentru formularea și executarea masurilor de control al calității, inclusiv planificarea investițiilor și a cheltuielilor, obținerea certificării în concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949); - Pregătește standardele interne de calitate și asigura aplicarea acestora; - Furnizează rapoarte către management și către HQ; - Acționează pentru asigurarea îmbunătățirii continue a calității; - În colaborare cu managementul, se asigura că specificațiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, în vederea asigurării nivelurilor de calitate cerute; - Planifica și organizează efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs și proces); - Asigura managementul reclamaților clienților; - Determina cerințele de personal și stabilește programe de training pentru personalul din companie care se ocupa de asigurarea calității; - Propune necesarul de instructaje în domeniul calității; - Sintetizarea informațiilor referitoare la satisfacția clienților, rezultate din audituri, stadiul acțiunilor corective și preventive, evoluția indicatorilor de performanta ale obiectivelor proceselor sistemului de management al calității și raportarea la conducere împreună cu propunerile de îmbunatățire; - Se asigura de veridicitatea și acuratețea tuturor datelor cu privire la calitate și colaborează cu alte departamente pentru pregătirea rapoartelor cu privire la menținerea sau îmbunătățirea calității. Cerințe: - studii superioare tehnice; - limba engleza la nivel avansat limba germana constituie avantaj; - experiență de minim 3 ani într-o poziție similara; - certificare de auditor intern IATF; - capacitate de a rezolva situații neprevăzute; - atenție către detalii; - cunoașterea standardelor de calitate; - ambiția de dezvoltare personala și profesionala; - cunoștinte bune operare de calculatoare (navigare internet, Word, Excel, Outlook). Alte specificații: să aibă experiență de minim 3 ani în poziția de Manager Calitate, în industria automotive; program de lucru inegal Luni-Joi 8.00-17.00, Vineri 8.00-14.30; cunoștinte de limba Engleza la nivel avansat, limba Germana reprezintă avantaj; că și pachet salarial trebuie să îi se prezinte următoarea structura: a. salar de încadrare negociat în timpul interviului ținând cont de experiență candidatului; b. prime anuale de Paste și Crăciun, conform decizilor aplicabile tuturor angajatiilor; c. tichete de masa conform decizilor aplicabile tuturor angajatiilor (în prezent 30 RON tichet); d. se asigura relocare incluzând valoarea chiriei și cheltuielilor de întreținere pentru o perioada de maxim 6 luni; e. poate beneficia și de alte bonusuri sau avantaje pe care firma le acorda tuturor angajatiilor.
-
Restaurantul nostru din zona Parcului Cișmigiu, Sector 1, este în căutarea unui Bucătar dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă iubești arta culinară și îți place să aduci zâmbete pe fețele oamenilor prin preparatele tale, atunci ești persoana pe care o căutăm! Dacă nu ai experiență cu produsele vegane, nicio problemă - te vom ajuta să te adaptezi. Oferim: Un mediu de lucru plăcut. Salariu atractiv, începând de la 4000 lei, care poate crește în funcție de experiența ta Posibilitatea de a lucra într-o locație centrală, accesibilă. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon . Așteptăm să te cunoaștem!
-
Descrierea postului: - Coordonează activitatea departamentului de calitate cu scopul menținerii și dezvoltării sistemului de management al calității în concordanta cu standardele automotive; - Este responsabil pentru formularea și executarea masurilor de control al calității, inclusiv planificarea investițiilor și a cheltuielilor, obținerea certificării în concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949); - Pregătește standardele interne de calitate și asigura aplicarea acestora; - Furnizează rapoarte către management și către HQ; - Acționează pentru asigurarea îmbunătățirii continue a calității; - În colaborare cu managementul, se asigura că specificațiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, în vederea asigurării nivelurilor de calitate cerute; - Planifica și organizează efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs și proces); - Asigura managementul reclamaților clienților; - Determina cerințele de personal și stabilește programe de training pentru personalul din companie care se ocupa de asigurarea calității; - Propune necesarul de instructaje în domeniul calității; - Sintetizarea informațiilor referitoare la satisfacția clienților, rezultate din audituri, stadiul acțiunilor corective și preventive, evoluția indicatorilor de performanta ale obiectivelor proceselor sistemului de management al calității și raportarea la conducere împreună cu propunerile de îmbunatățire; - Se asigura de veridicitatea și acuratețea tuturor datelor cu privire la calitate și colaborează cu alte departamente pentru pregătirea rapoartelor cu privire la menținerea sau îmbunătățirea calității. Cerințe: - studii superioare tehnice; - limba engleza la nivel avansat limba germana constituie avantaj; - experiență de minim 3 ani într-o poziție similara; - certificare de auditor intern IATF; - capacitate de a rezolva situații neprevăzute; - atenție către detalii; - cunoașterea standardelor de calitate; - ambiția de dezvoltare personala și profesionala; - cunoștinte bune operare de calculatoare (navigare internet, Word, Excel, Outlook). Alte specificații: să aibă experiență de minim 3 ani în poziția de Manager Calitate, în industria automotive; program de lucru inegal Luni-Joi 8.00-17.00, Vineri 8.00-14.30; cunoștinte de limba Engleza la nivel avansat, limba Germana reprezintă avantaj; că și pachet salarial trebuie să îi se prezinte următoarea structura: a. salar de încadrare negociat în timpul interviului ținând cont de experiență candidatului; b. prime anuale de Paste și Crăciun, conform decizilor aplicabile tuturor angajatiilor; c. tichete de masa conform decizilor aplicabile tuturor angajatiilor (în prezent 30 RON tichet); d. se asigura relocare incluzând valoarea chiriei și cheltuielilor de întreținere pentru o perioada de maxim 6 luni; e. poate beneficia și de alte bonusuri sau avantaje pe care firma le acorda tuturor angajatiilor.
-
Angajam bucatar in Bucuresti, zona Cismigiu, nu este necesara experienta in vegan. Oferim un salariu cuprins intre 4000 si 4500 lei in functie de experienta. Pentru mai multe detalii contactati-ne la .
-
Manpower recrutează operatori producție vate voluminoase pentru o fabrică din Timișoara, Calea Sagului. Cerințe: minim 8 clase disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi experiență în industria de producție este un avantaj Beneficii: salariu net de 2.500 lei tichete de masă de 30 lei/zi primă de productivitate de până la 400 lei net spor de noapte de 25% ore suplimentare plătite prime de Paști și Crăciun decont de transport de 130 lei Program de lucru: 8 ore/zi, 5 zile/săptămână, în 3 schimburi: 06:30-14:30, 14:30-22:30, 22:30-06:30 Pentru mai multe informații apelați
-
Recrutăm pentru unul dintre clienții noștri, o fabrică din domeniul maselor plastice de pe Platforma Incontro. Beneficii: - Salariu de 4417 BRUT - 2600 NET - Tichete de masă de 30 ron/zi; - Al 13-lea salariu; - Al 14-lea salariu; - Orele suplimentare din timpul săptămânii/ weekend sunt plătite cu 200%; - Orele suplimentare de noapte și de weekend de noapte sunt plătite cu 225%; - Spor de noapte de 25%; - 25 zile de concediu de odihnă pe an; - Transport asigurat; - Polița de asigurare cu Allianz Țiriac (după 6 luni lucrate); - Spor de vechime procentual cu perioada lucrată: - Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor.
-
Manpower recrutează pentru un client din Lugoj, o fabrică de mase plastice, operatori/preparatori motivați și dedicați pentru a se alătura echipei. Oferta noastră: Salariu de 3400 lei brut lunar Tichete de masă în valoare de 30 lei Bonusuri: Prima lunară de calitate de 200 lei pentru operatori/preparatori Prime de Paste, Crăciun, 8 Martie și pentru recomandări Spor de 25% pentru munca de noapte și 200% pentru orele suplimentare Program de lucru în 3 schimburi: Schimbul 1: 06:00 - 14:00 Schimbul 2: 14:00 - 22:00 Schimbul 3: 22:00 - 06:00 Transport asigurat din Lugoj Cerințe: Experiență anterioară într-o fabrică de mase plastice constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele limită. Motivație și dorință de a învăța și de a se dezvolta într-un mediu industrial.
-
Cerinte Studii medii, de preferinta profil tehnic; Disponibilitate de lucru in 3 schimburi Diploma de sudor Experiența anterioară în domeniu similar Cunostinte sudura TIG si MIG MAG, ideal ar fi sa cunoasca TIG (asta ii nevoie foarte mare) Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa Descrierea jobului Plasarea tuturor componentelor in dispozitive conform planurilor de productie sau schitelor si sudarea acestora impreuna Repararea manuala prin sudura a pieselor care necesita acest lucru Furnizarea de piese reutilizabile in productie pentru prelucrarea ulterioara; Tratarea partilor deteriorate conform procedurii de rebuturi Monitorizarea celulelor de producție în privința echipamentului de sudură și a perifericelor adiacente necesare Asigurarea setărilor de bază, precum și starea dorită a echipamentelor și programelor Raspunde de pregatirea lucrului conform instructiunilor de lucru, a documentelor si desenelor de lucru Oferta: - Salariu 5500 brut - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita (felul unu si felul doi) - Bonus de performanta lunar - Al 13-lea salariu - Tichete cadou - Spor de noapte 25% - Spor ore suplimentare 200% - Asigurare medicala privata Asirom
-
recondiționez cada, fonta ,tabla, acril emailul este bicomponent si nu îngălbenește în timp.
-
Recrutăm pentru unul dintre clienții noștri, o fabrică din domeniul maselor plastice de pe Platforma Incontro. Beneficii: - Salariu de 4417 BRUT - 2600 NET - Tichete de masă de 30 ron/zi; - Al 13-lea salariu; - Al 14-lea salariu; - Orele suplimentare din timpul săptămânii/ weekend sunt plătite cu 200%; - Orele suplimentare de noapte și de weekend de noapte sunt plătite cu 225%; - Spor de noapte de 25%; - 25 zile de concediu de odihnă pe an; - Transport asigurat; - Polița de asigurare cu Allianz Țiriac (după 6 luni lucrate); - Spor de vechime procentual cu perioada lucrată: - Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor. P
-
BENEFICII: Salariu atractiv; Tichete de masă in valoare de 25 RON zi; Transport asigurat din localitatile: Sandulesti, Copaceni, Turda, Campia-Turzii, Moldovenesti, Badeni, Cornesti, Cheia, Mihai-Viteazu, Bogata; Ore suplimentare platite dublu; Bonus anual de prezenta de 700 RON Brut; Prima anuala de 1900 RON Brut (300 RON Net de Pasti, 300 RON Net de Craciun, 1300 RON Brut in data de 10 Decembrie). CERINTE: Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului; Cunostinte minime de utilizarea a instrumentelor de masura si control (ruleta, subler) constituite avantaj; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon P