Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam pentru o fabrica importanta din Arad operatori in productie. Beneficii: - Salariu de incadrare la angajare 3719 Ron BRUT, urmat de cresteri salariale - Bonusuri lunare de performanta intre 420 si 630 BRUT - Bonus de recomandare a unui coleg pana la 850 ron BRUT - Prime periodice de Paste, Craciun si vara intre 480 si 1500 Ron BRUT eveniment - Concediu de odhina - 22 zile - Tichete de masa in valoare de 40 de ron pentru fiecare zi lucrata - Contributie la pensia privata platita de companie - Asiguram transport pe urmatoarele rute: Arad. Sinmartin, Macea, Curtici, Sofronea, Seitin, Semlac, Pecica, Santoma, - Dorobanti, Iratos, Variasu Mare, Sanpaul, Olari, Comlaus, Santana, Zimandu Nou, Zimand Cuz, Sanleani, Livada. Pentru mai multe informatii si pentru angajare, ne puteti contacta la nr de telefon de telefon din anunt.
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim recrutează Operator CNC pliere tablă pe mașină Amada pentru un client din Franța, zona Angers. Descrierea Candidatului Ideal: - Experiență în operarea mașinilor de tip CNC - OBLIGATORIU - Permis de conducere categoria B - reprezintă un avantaj - Cunoașterea limbii franceze la nivel începător mediu - OBLIGATORIU - O bună capacitate de orientare în spațiu (viziune 3D) și abilitatea de a citi planuri tehnice Descrierea Misiunii: - Lucrează în fabrică - Configurează și operează pe mașini controlate numeric (mașini de tip AMADA) pentru plierea plăcilor de tablă - Așează uneltele potrivite pentru pliere - Reglează mașina și setează un program corespunzător pentru produse nestandard - Coordonează operațiunea de pliere foile apoi verifică dimensiunile cu un șubler Condiții: - Salariu 2500 euro net lună - Program 39 ore săptămână, se lucreaza in ture (dimineata 05:00-13:00 dupa amiaza 13:00-21:00) - Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni - 0 taxe sau comisioane - Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuala pentru fiecare persoana Mai multe detalii la numarul de telefon din anunt, in intervalul orar 10:00 - 17:00 de luni pana vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia. Avand in vedere faptul ca acest anunt va fi promovat, este posibil ca in momentul in care incercati sa luati legatura telefonic cu angajatorul sa fie deja intr-un alt apel si sa nu va poata raspunde.
-
Promovat
Angajam casier lucrator comercial pentru un magazin mixt (produse alimentare si nealimentare). Magazinul se afla in incinta unei fabrici. Responsabilități: - Interactiune cu clientii; - Inregistrarea produselor vandute; - Emiterea bonurilor fiscale; - Participarea periodica la inventarul din magazin; - Aranjarea marfii pe rafturi; - Receptia marfii de la furnizori; Program de lucru luni - duminica, 1 zi se lucreaza 1 zi liber, volumul de lucru fiind de 6 ore; Experienta de lucru in calitate de lucrator comercial poate reprezenta un avantaj. Oferim un mediu placut de lucru, o masa calda pe zi, salarizare foarte avantajoasa! Pentru detalii si programare interviu nu ezitati sa ne contactati!
-
Promovat
Candidatul Ideal Experiență ca Asistent Manager Office Manager (abilități administrative, de logistică, achiziții, protocol) Cunoștințe de operare PC (Word Excel, E-mail, Smart Bill) Cunoașterea limbii engleze nivel mediu upper-intermmediate Abilități de organizare și capacitate de a lucra rapid cu date Flexibilitate și discreție, atitudine asertiva; Descrierea jobului Oferă suport la implementarea noilor proiecte ale companiei. Asigură servicii de calitate în asistență managerială pentru Director General. Organizează amenajarea biroului și comandă papetărie și echipamente; Programeaza intalniri la nivel de management; Mentine starea biroului si aranjeaza reparatiile necesare; Gestionarea contractelor și negocierilor de preț cu furnizorii de birouri, furnizorii de servicii și închirierea birourilor; Administrarea facturilor primite și corespondență; Întmpinarea vizitatorilor si administrarea protocolului; Adresează întrebările angajaților cu privire la probleme de management al biroului; Menține legătura cu furnizorii de servicii de management al facilității, inclusiv cu serviciile de curățenie și securitate; Gestionați marfa locală, facturile și comisioanele; Asteptam cu interes CV-ul pe mail la .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez tehnician dentar pt turnat amprente, linguri, sabloane, gutiere, modelat rcr ceara (ulterior se finalizeaza la scanat cad - cam) taiat zirc. de pe discuri, colorat zirc inainte de sinterizare, salariu fix (poate varia in functie de experienta), prog. de Lu Vi, orele 8-16, conditii de munca avantajoase, carte de munca, rog seriozitate, laborator sector 2.
-
Angajam ospatar, 15zile pe luna, de la 11.00 la 20.00 , salariu 1800,discutabil, plus tips zilnic, ideal cu experiență in mancarea libaneză. Pentru mai multe detalii sunati la .
-
Promovat
Vrei sa faci parte din cel mai avantajos serviciu de livrari din Cluj? Aplica la acest anunt, te sunam si ne intalnim sa povestim si sa iti aratam cum merg lucrurile. Cum functioneaza? Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare De unde se livreaza? Peste 80% din comenzile Bringo vin din Hypermarketul Carrefour din Vivo. Restul comenzilor vin de la ceilalti parteneri precum Peny, Cora, Decathlon, DM, Dr. Max, Sensiblu etc. Cine plateste produsele? La angajare vei primi un card de firma cu care vei achita cumparaturile catre toti partenerii Bringo. Se livreaza cu masina personala sau cu masina firmei? Livrarile se fac cu masina personala si noi va decontam 10% combustibil, mentenanta, reparatii, piese etc. Ce ai nevoie pentru angajare? Procesul de angajare este unul destul de simplu. Ne intalnim sa iti aratam cum functioneaza aplicatia si cum merg lucrurile in magazin si la livrare, dupa care iti vom raspunde tuturor intrebarilor pe care le ai. Daca iti place si esti pregatit de lucru semnam contractul de munca (sau contractul de colaborare daca ai PFA sau SRL) si esti gata de lucru! Se lucreaza cu masina personala, decontare service, piese si combustibil 10% Te asteptam in echipa!
-
SC GUTIN METAL SRL ANGAJEAZA MUNCITORI PENTRU ATELIER DE CONFECTII METALICE URMATOARELE POSTURI : -lacatus (cunostinte de desen tehnic ) -stivuitorist -operator masini -muncitori necalificati OFERIM: -contract de munca pe perioada nedeterminata -salariul in functie de experienta -tichete de masa -transport asigurat decontat -concediu de odihna platit
-
Angajez muncitori calificati si necalificati in domeniul construcțiilor. Montatori rigips Montatori partiti din sticla Montatori fatada ventilata ceramica,bond,fibrociment,hpl. Salariu între 4500 6000ron Program flexibil pentru mai multe detali
-
Angajam tamplar universal mobilier cu fara experienta. Oferim un mediu de lucru serios, un loc de munca stabil si motivant. Salariul este negociabil in functie de experienta avuta.
-
Angajez șofer profesionist (ctg c+e),curse doar pe țară cu plecare din Arad cu retur la Arad.Mai multe detalii la telefon!
-
Promovat
Angajam lucrator comercial , program full time pentru toneta in Parcul IOR Responsabilitati: preluarea comenzilor, operare casa de marcat -pregătirea și prepararea produselor pentru vânzare (clatite) - implicarea activă în vânzarea produselor - bauturi, snacksuri etc - Mentinerea curateniei in zona de lucru si servire, conform standardelor de igiena și procedurilor companiei Cerinte: - persoană responsabilă, care sa respecte programul de lucru. - experienta in domeniu - capacitate de lucru în echipă - bune abilități de comunicare cu clientii - sa se adapteze ușor in funcție de situație si sa mențină o atitudine pozitiva Beneficii Program flexibil Salariu fix Tichete de masa Ne puteti contacta telefonic sau sms la nr <span><a class="showNumber" data-tel="0751169473">07 arata numarul</a></span> de luni pana vineri, intre orele 09-17 Locatie Parc IOR
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Căutăm în echipă o persoană comunicativă, energică și pozitivă pentru postul de casier restaurant cu program de lucru 5 cu 2. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. În calitate de casier, te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții noștri și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă. În schimbul muncii tale îți oferim: - tarif fix pentru tura lucrată; - tichete de masă; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul companiei și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Pentru a te alătura echipei noastre, sună la numărul afișat sau scrie-ne și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil. Suntem o rețea internațională de restaurante cu specific japonez, cu peste 330 de locații în 13 țări, dintre care 14 locații în România.
-
Angajăm colegă pentru postul de casier restaurant, cu program de lucru 2 cu 2 (10:00-22:00). Ne potrivim dăcă ești energică, comunicativă și îți place interacțiunea cu oamenii. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. Te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă; - completarea rapoartelor de casă la sfârșit de tură; În schimbul muncii tale îți oferim: - salariu motivant; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Sună la numărul afișat pentru a programa un interviu sau trimite-ne CV-ul și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil! Suntem o rețea internațională cu specific japonez, cu peste 330 de locații în 14 țări. În prezent, avem 19 locații în România și suntem bucuroși să ne extindem echipa cu oameni talentați și motivați!
-
Angajam casiera amanet si schimb valutar, in Constanta, program de lucru 2 zile munca 2 zile libere. Detalii la nr
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;
-
-
Angajez agenti de securitate ptr obiectivul nostru din localitatea Timisoara si REMETEA MARE Salar atractiv
-
Angajam în condiții avantajoase agenti de securitate ptr obiectivele noastre din Timișoara. Ghiroda și Remetea
-
Angajam agenti paza ptr Timișoara in condiții avantajoase Oferim salariu atractiv +tichete de masa.
-
Promovat
Cris-Tim angajeaza vanzatoare pentru magazine de producator, in Bucuresti Salariu: 3300-3500 lei net, pe luna Program: se lucreaza in 2 ture de cate 8 ore zi + un weekend da, unul nu Ce iti oferim? Un job intr-o companie de renume, Stabilitate Contract pe perioada nedeterminata Pachet de venituri motivant, format din salariu fix si bonusuri de performanta Asigurare medicala privata Alte beneficii ocazionale Posibilitatea de avansare Ce cautam? O persoana pozitiva si optimista cu Foarte bune abilitati de comunicare Orientare catre rezultate Customer care Initiativa Empatie, atitudine pozitiva si o conduita corecta, civilizata fata de toate persoanele cu care intra in contact Ce trebuie sa ai? Experienta in domeniu minim 1 an Cursurile de calificare reprezinta un avantaj Cunostinte P.C. constituie un avantaj Spirit de echipa, implicare, rigurozitate Studii minim medii reprezinta un avantaj Responsabilitati: Receptia produselor primite; Aranjarea rafturilor si verificarea periodica a marfii expuse; Intampinarea si servirea clientilor; Incasarea contravalorii bunurilor; Participarea la inventarele periodice;I Intocmirea corecta si transmiterea la timp a comenzilor, privind aprovizionarea magazinului; Mentinerea magazinului curat si ordonat; Descrierea companiei Pe langa numele atat de cunoscut si eticheta curata cu care ne mandrim, suntem si un grup integrat din punct de vedere organizațional, cu 2600 de angajați care activează și performează în toate liniile de business-producție de preparate din carne, preparate din lactate, ready meal, fermă de animale, podgorie, ospitalitate, clinică de medicină integrativă si firmă de contrucții civile și industriale. Cea mai importantă valoare pe care o avem, o apreciem și o prețuim sunt oamenii. Oamenii Cris-Tim. Echipa!
-
Laborator incercari materiale de constuctii cautam coleg pentru activitatea din Bucuresti.
-
Promovat
Locație: Berceni - Aleea Huedin nr. 1 Condiții de muncă: fără stres, scaun la casa de marcat, program flexibil (4 sau 8 ore) Atribuții: Vânzare produse, recepție marfă, aranjare produse pe raft, curățenie, etc... Cerințe: CV Abilități de comunicare: recomandare produse în funcție de necesitățile clientului, oferte. Operare PC (mediu-avansat) - word, excel, internet Viteză la folosirea tastaturii (mediu-avansat) Salariul NET: 2500 - 4000 Punctaj suplimentar pentru: Studii economice Permis de conducere cat. B Mai multe detalii, la interviu.