Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 7

    Supraveghetor masina paletizare

    Angajam supraveghetor masina paletizare pentru o fabrica de sticla din Bucuresti, Sectorul 3! Cerinte: - minim 10 clase; - cunostinte operare pc; Responsabilitati: -de a monitoriza funcționarea normală a mașinii de paletizare, a benzii transportoare către aceasta și a semnala defecțiunile; - informeaza controlorul de linie atunci când sunt detectate defecte; - de a participa la schimbarea de sortiment. Oferta: Venit: 3500 lei net; Tichete de masa: 25 lei zi; Program: 8h in 3 schimburi. Locatie: Bucuresti, Sector 3 - zona Pallady

  • 30

    Angajam Lucrator comercial si Ajutor cofetar fara experienta

    Angajam lucrator comercial, sector 5 si 6 (Lujerului si Alexandriei). Ajutor cofetar fara experienta, sector 5 (Alexandriei).

  • 3

    Consultant vanzari bijuterii SABRINI- AFI Palace Cotroceni

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!

  • 2

    Angajam Muncitori necalificati santier si Operator cantar

    Angajam muncitori necalificati pentru santier. Locatie: Oradea (cu mentiunea ca odata cu inaintarea santierului persoanele angajate se vor reloca pe ruta Oradea Clij Episcopia). Nu se ofera cazare si nu se deconteaza transport. Pentru postul de Operator cantar: Candidatul Ideal: Experienta profesionala: minim 1 an Cunostinte de operare pe calculator Cunostinte de limba engleza sau limba italiana Cunostinte in operarea cantarului Descrierea jobului: - Verifică documentele de însoţire a transportului şi face inspecţia vizuală primară privind conformarea cu documentele însoţitoare. - Cântăreşte transporturile şi înregistrează cântărirea cu ajutorul programului informatic. - Indrumă mijloacele de transport spre descărcare. - Recântăreşte autospecialele de transport. - Eliberează tichetul de cântar. - Intocmeşte rapoarte zilnice şi periodice conform indicaţiilor, privind situaţia cantităţilor depozitate în ziua precedentă (24 de ore). - Stochează zilnic datele obţinute în ziua precedentă privind cantităţile de deşeuri depozitate. - Asigurarea evidentei dispozitivelor de masurare si monitorizare si a verificarii-etalonarii metrologice. - Informează departamentele solicitante cu privire la sosirea produselor comandate.

  • 25

    Angajam Consilier Service

    Angajam Consilier Service Candidatul Ideal Studii medii sau colegiu. Experiență 1 - 3 ani în in relatii cu clientii, facturare, comenzi. Bune cunoștințe de operare PC. Bune cunoștințe tehnice. Bune cunostinte de facturare, ofertare, identificare piese auto sau utilaje. Cunoștințe medii de limba engleză. Abilități de comunicare și relaționare. Buna capacitate organizatorică. PROFIL CANDIDAT Spirit comercial. Adaptabilitate, corectitudine, seriozitate. Atenție la detalii, persoană ordonată, metodică, riguroasă. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Administrează relația cu clienții departamentului service prin contact direct sau corespondență. Răspunde la cererile de oferte de piese de schimb și sau de reparații, primite de la clienți sau de la reprezentantul tehnic din teren. Primește și procesează informatic în sistemul de gestiune ordinele de misiune ale Tehnicienilor. Înștiințează clienții referitor la condițiile financiare și organizatorice ale operațiunilor de service. Întocmește, pe baza informațiilor primite de la tehnicieni, devizele de lucrări (atelier și intervenții exterioare) și ofertele de piese de schimb și le transmite către beneficiari. Lansează comenzile de piese de schimb în sistemul de gestiune și le urmărește până la finalizare. Emite facturile de avans și facturile finale. Gestionează în sistemul informatic orele de manoperă alocate pentru tehnicieni. Transmite scrisorile de reclamații din partea clienților către departamentul Service. Primește și verifică facturile de la furnizori și le transmite către Responsabilul de service pentru validare. Mentine stoc minim piese schimb magazie. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Telefon și laptop.

  • 1

    MANAGER de PROIECT- retele electrice, curenti slabi, date-voce

    Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp

    Repostat automat
  • 13

    Angajam muncitori in abator Germania - CAZARE si TRANSPORT asigurate

    Angajam muncitori necalificați pentru prelucrarea produselor din carne, post de lucru în abator, la banda. NU PERCEPEM COMISION DE ANGAJARE AJUTAM CU TRANSPORTUL POSIBILITATE DE AVANSARE INVATAREA UNEI MESERII Drumul din România pana în Germania este 160 euro achitat la plecare, sau 190 euro daca este suportat de către firma și vi se va retrage din primul salariu. Plecările sunt săptămânale din următoarele orase: Sibiu- Brasov-Deva-Timisoara-Arad. BENEFICII: - Salariu între 1600-2000 euro, bani rămași după retinerea cazării și a utilităților. - Cazarea în camere de 2 persoane cuplu - Contract de munca - Asigurare medicala - Spor de noapte 25% - Duminica și zilele de sărbători legale plătite cu spor de 25% - Alocații copii minori - Concediu plătit 24 zile pe an - Al 13-lea salariu - Prima de Crăciun - Instruire și formare profesionala - Echipament de lucru gratuit. DESCRIEREA POSTULUI: - Post la banda, prelucrarea produselor din carne. - Programul de lucru este de 6 zile pe săptămână, 8 ore cu posibilitatea efectuării de ore suplimentare. Orele suplimentare sunt contorizate si sunt platite. - Se lucrează în doua ture, de zi și de noapte. CERINTE: 1. Varsta 18-55 ani 2. Cazier judiciar curat 3. Apți de munca Firma se ocupa de toate actele și formalitățile necesare pentru angajare: - Cont bancar - Asigurare de sănătate - Anmeldung - Aplicare pentru obtinerea alocatiei pentru copiii minori aflati sub intretinere. MODALITATE DE PLATA: Plata salariului se efectuează în cont bancar deschis în Euro pe data de 10 a fiecărei luni. Salariul este de 12,20 euro brut pe ora efectiv lucrata. Fabrica este in orasul Rheda-Wiedenbrück, in partea de N-V a Germaniei. Avem plecări săptămânale din BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD Pentru informații suplimentare sunați la nr de telefon de Luni pana Sâmbătă Orele 9:00-19:00

  • 66

    Angajam muncitori in abator Germania - CAZARE si TRANSPORT asigurate

    Angajam muncitori necalificați pentru prelucrarea produselor din carne, post de lucru în abator, la banda. NU PERCEPEM COMISION DE ANGAJARE AJUTAM CU TRANSPORTUL POSIBILITATE DE AVANSARE INVATAREA UNEI MESERII Drumul din România pana în Germania este 160 euro achitat la plecare, sau 190 euro daca este suportat de către firma și vi se va retrage din primul salariu. Plecările sunt săptămânale din următoarele orase: Sibiu- Brasov-Deva-Timisoara-Arad. BENEFICII: - Salariu între 1600-2000 euro, bani rămași după retinerea cazării și a utilităților. - Cazarea în camere de 2 persoane cuplu - Contract de munca - Asigurare medicala - Spor de noapte 25% - Duminica și zilele de sărbători legale plătite cu spor de 25% - Alocații copii minori - Concediu plătit 24 zile pe an - Al 13-lea salariu - Prima de Crăciun - Instruire și formare profesionala - Echipament de lucru gratuit. DESCRIEREA POSTULUI: - Post la banda, prelucrarea produselor din carne! - Programul de lucru este de 6 zile pe săptămână, 8 ore cu posibilitatea efectuării de ore suplimentare. Orele suplimentare sunt contorizate si sunt platite. - Se lucrează în doua ture, de zi și de noapte. CERINTE: 1. Varsta 18-55 ani 2. Cazier judiciar curat 3. Apți de munca Firma se ocupa de toate actele și formalitățile necesare pentru angajare: - Cont bancar - Asigurare de sănătate - Anmeldung - Aplicare pentru obtinerea alocatiei pentru copiii minori aflati sub intretinere. MODALITATE DE PLATA: Plata salariului se efectuează în cont bancar deschis în Euro pe data de 10 a fiecărei luni. Salariul este de 12,20 euro brut pe ora efectiv lucrata. Fabrica este in orasul Rheda-Wiedenbrück, in partea de N-V a Germaniei. Avem plecări săptămânale din BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD Pentru informații suplimentare sunați la nr de telefon de Luni pana Sâmbătă Orele 9:00-19:00

  • Anunt angajare

    Magic GT SRL angajeaza: Manager evenimente Ospatari Bucatari Ajutor bucatar Sef de sala

  • 3

    Închiriez Angajez

    Salon Melany Beauty Center isi mărește echipa! Cautam colega pentru postul de Coafura frizerie in regim de închiriere sau angajare Camera pentru masaj in regim de închiriere! Salonul se află in Timișoara, strada Liege,zona Aradului ! Vad bun pietonal-auto!pentru mai multe detalii

  • 26

    Angajam urgent , lacatusi si necalificati

    Companie din domeniul confectii metalice, angajam in sucursala din Constanta: Operatori CNC, indoit.. preferabil cu experienta dar nu numai Lacatusi confectii metalice si strungari cu sau fara experienta Muncitori necalificati cu ceva experienta in domeniul confectii metalice Proiectant AutoCAD, Inventor cu sau fara experienta in Inventor Angajarile se fac pe baza unui interviu la sediul firmei. Posturile de lucru sunt stabile in hala, suntem aici din 2005. Suntem o firma serioasa si dorim oameni seriosi. Muncitorii necalificati trebuie sa aiba minim de experienta in domeniul prelucrari metalice. Oferim salariu competitiv si comensurat cu exprienta de la 4000 RON net in mana , in sus. La necalificati salariul incepe de la 3500 RON net in mana, in functie de experienta. Incepatorii daca sunt selectati, vor beneficia de training in meseria de Lacatus confectii metalice. Aceste salarii se renegociaza dupa perioada de proba de 3 luni. Persoanele necalificate au sansa sa fie calificate in meseria de lacatus confectii metalice Salariile se maresc la inceputul fiecarui an la toata firma. Se acorda bonusuri de productie considerabile in fiecare luna, NU "doar pe hartie", bonusuri care pot sa atinga valoarea a inca unui salariu. Transport gratuit pe o raza de 40 km in jurul orasului Constanta sau din orasul Fetesti, Medgidia, Se lucreaza in hala din zona industiala din orasul Constanta. Transportul in comun in sau afara orasului este deasemenea decontat. Angajarile se fac numai pe baza unui interviu in persoana la sediul firmei din Strada Industriala nr. 13, incinta ERCO , Constanta Sunati la angajari, Adriana , pentru a va programa la interviu intre 8.30 AM si 15.30 PM. Va asteptam!

  • Global Plast Business angajeaza sofer distributie Cluj!

    Candidatul Ideal: Recrutam o persoana serioasa, responsabila, adaptabila, care trebuie sa aiba : - Permis categoria B; - Experienta in distributia de marfuri, minim 2 ani. Descrierea jobului - Activitatea se va desfasura pe zona Cluj. - Marfurile se distribuie catre clientii alocati, cu respectarea itinerarului primit. - Vor trebui respactate termenele limita si bunele relatii cu clientii din portofoliu. Ce oferim : - Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; - Salariu se va discuta la interviu; - Tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare; - Program de lucru L-V : 8:30-17:30. Descrierea companiei: Global Plast s-a înființat în anul 2003, operează la nivel național și regional prin 6 depozite cu o suprafață totală de peste 15.000 mp, o echipă de peste 200 de angajați și are un portofoliu de aproximativ 3000 de articole. Printre acestea se numară mărcile proprii Zorex, Alabala și Papelino popularizate pe site-ul nostru Gospodar.Shop In 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de 26 milioane de euro, în creștere față de anul precedent, cifră realizată împreună cu cei peste 4000 de clienți (inclusiv toate lanțurile de hypermarket și supermarket prezente în România). Din anul 2003 am dezvoltat și activitatea de export, produsele noastre fiind deja recunoscute în peste 20 țări din Europa. Mult succes! Tel:

  • Montat scaune auto

    Angajam ajutor de textile la producția de scaune auto în Germania. Se plătește cu 13.20 brut ora + 15 trigger pe zi de lucru. Se lucrează în schimburi,dacă aveți 1 saptamana de tura de noapte pe luna ajungeți la salariu 1900 net,după deducerile fiscale. Cazarea este asigurata de angajator contracost,banii se retrag la sfârșitul lunii din salariu. Se da avans de mâncare după prima saptamana de munca. Beneficii: anmeldung, alocație copii, asigurare medicala. Pt mai multe oferte de munca nu ezitați sa cereți detalii.

  • 4

    Angajez montatori tâmplărie PVC

    Angajez montatori tâmplărie PVC Orar vineri-luni 08.30-17 Salar 4500 lei net

  • 28

    Urgent abator Germania

    Angajam muncitori necalificati abator carne porc si vita Germania, pentru prelucrarea produselor din carne Conditii: - Locul de munca presupune procedee de prelucrarea a produselor din carne la banda - Nu este necesara experienta, se ofera formare la locul de munca. Program de lucru: - Se lucreaza in 2 schimburi: zi noapte ; 8 ore pe zi,cu posibilitatea de ore suplimentare ,6 zile pe saptamana. Salariu: - 13-15 euro ora brut- salariul poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata operatiuni noi la locul de munca. - salariu 1700-1800 net Beneficii: Contract de munca in Germania Concediu legal platit, 24 zile pe an; Asigurare medicala; Cazare la casa in camere de 2 persoane + camere cupluri; Alocatie pentru copii minori

Salvează căutarea