Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez asistent mdicina dentara la cabinetul privat Pasztaident din Oradea Caut un asistent dentar dedicat și devotat care să se alăture echipei mele din cabineteul private Pasztaident din Oradea. Sunt în căutarea unui coleg atent, precis, devotat, care să contribuie la satisfacția pacienților. Responsabilități: - Asistenta medicului dentist în timpul procedurilor stomatologice - Întreținerea și pregătirea echipamentelor și instrumentelor medicale - Asigurarea unui mediu sigur și curat în cabinet - Păstrarea dosarelor pacienților exacte și actualizate - Comunicarea eficientă și politicoasă cu pacienții - Achiziționarea de materiale consumabile Cerințe: - Diplomă de asistent medical sau echivalent (chiar și în curs de obținere) - Experiență anterioară în domeniul stomatologiei sau al asistenței medicale, reprezintă un avantaj - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu pacienții și colegii - Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona mai multe sarcini simultan - Atitudine pozitivă, etică profesională și atenție la detalii. Oferta noastră: Mediu de lucru modern, echipat cu cele mai noi tehnologii Oportunități de dezvoltare profesională Pachet salarial competitiv și alte beneficii Program de lucru flexibil Dacă sunteți interesat de această poziție și doriți să contribuiți la prestarea unei asistențe stomatologice excelente, vă rugăm să trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: Vă mulțumim pentru interesul manifestat. Cu respect, Dr. Pásztai Annamária
-
Promovat
Societate schimb valutar, angajam casier, operator valutar in conditii avantajoase, perioada nedeterminata. Sunati la nr. de telefon , intre orele 9,30-17,00
-
Promovat
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA, LEMN -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
Promovat
Cerinte: Studii medii; Cunostinte operare PC Serios, cinstit, adaptabill, rapid; Responsabil, onest, dinamic; Bune abilitati de comunicare, atent la detalii; Responsabilitati: - Asigura gestiunea corecta si eficienta a produselor (receptia vanzarea articolelor din portofoliul magazinului); - Coordoneaza echipa de vanzari si echipa de suport logisitc; - Responsabil cu activitati administrative (comenzi de achizitii marfa, stocuri, inventare, acte etc) Oferta: Pachet salarial motivant (corelat cu performanta); Posibilitatea dezvoltarii profesionale inr-un mediu profesionist si dinamic
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
SGS angajează agenti de securtiate pază (femei sau barbati) pentru obiective - santiere control acces, din zona Gara Basarab, sector 6
-
S.G.S. ang. ag. de securitate pază (bărbați sau femei), pt. obiective - societăți comerciale - control acces, din Comuna Ciorogarla, Judetul Ilfov, în ture de 12 ore sau de 24 de ore. Se solicită cazier judiciar curat. Atestatul profesional ar fi un avantaj.
-
SGS angajează ag. de securitate pază (femei sau barbati), pt. un obiectiv - santier, în ture. Se solicităr cazier judiciar curat, minim 8 clase. Relații suplimentare Buzatu Claudiu
-
Promovat
Angajăm în bune condiții de lucru un coleg pentru postul Operator CNC, cu experiență de minim un an în lucrul cu freze CNC si cunoștințe de desen tehnic (de bază). Program: 3 schimburi schimbul 1: 06.45 14.45 schimbul 2: 14.30 22.30 schimbul 3: 22.30 06:30 Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Spor de noapte 25% Măriri salariale anuale Prime de Paște și Crăciun în valoare de 1300 lei Net per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov sau decont combustibil (in cazul in care domiciliul se afla in afara ariei acoperite prin transportul oferit de companie). Companie: Producție de confecții metalice maritime și instalații de răcire industrială, prezentă în Europa, America și Asia. Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Info:
-
Promovat
Manpower recrutează STIVUITORIST cu Autorizație ISCIR pe perioadă nedeterminată pentru o companie din Oradea! Atribuții principale: - Utilizarea stivuitorului pentru a manipula și transporta diverse încărcături în cadrul depozitului sau al spațiului de lucru; - Manipularea materialelor și produselor utilizând stivuitorul pentru a le încărca sau descărca din camioane, rafturi sau alte zone de depozitare; - Colaborarea cu echipa pentru a organiza eficient spațiul de depozitare și pentru a asigura accesul ușor la materialele și produsele necesare; - Efectuarea verificărilor de rutină și menținerea stivuitorului în condiții bune de funcționare. Raportarea oricăror defecțiuni sau probleme tehnice către departamentul responsabil; - Asigurarea că toate operațiunile cu stivuitorul sunt efectuate conform regulilor de siguranță stabilite de ISCIR și alte reglementări relevante. Utilizarea echipamentelor de protecție adecvate și respectarea măsurilor de prevenire a accidentelor; - Furnizarea de informații relevante echipei și supervizorului privind activitățile desfășurate cu stivuitorul. Raportarea oricăror probleme sau incidente survenite în timpul operațiunilor. Cerințe: - Posesia unei autorizații valide de operare a stivuitorului emisă de ISCIR este obligatorie; - Experiența în operarea stivuitorului într-un mediu industrial sau de depozitare este necesară; - Cunoștințe solide despre funcționarea și manipularea stivuitorului, precum și capacitatea de a efectua verificări și mici reparații; - Capacitatea de a opera cu atenție și precizie pentru a evita accidentele și a proteja atât angajații, cât și bunurile din depozit; - Capacitatea de a comunica eficient cu ceilalți membri ai echipei și de a raporta în mod clar și concis orice probleme sau incidente; - Disponibilitatea de a lucra în 2 sau 3 schimburi; - Cunoștinte de limba engleza constituie avantaj; - Cunoștinte SAP constituie avantaj. *Obiectivul principal al postului la 3 schimburi este alimentarea liniilor de producție cu materie primă. Conduce rich track lateral. *Obiectivul principal al postului la program în 2 schimburi este pe partea de finish good ( aduce din producție piesele produse și le înregistrează). Oferta: - Contract pe perioadă nedeterminată direct cu firma angajatoare; - Salariu negociabil în functie de experiență; - Tichete de masa 35 lei; - Masă caldă gratuită (felul unu și felul doi); - Bonus de performanță lunar; - Al 13-lea salariu; - Tichete cadou; - Spor de noapte 25% (în cazul în care va lucra în 3 schimburi, pe partea de alimentare linie); - Spor ore suplimentare 200%; - Asigurare medicală privată Asirom; TRANSPORT ASIGURAT DE PE RUTELE URMĂTOARE: Ruta Dobrești - Hidisel - Dobresti - Cornisesti - Topa de Sus - Ceica - Topa de Jos - Sanmartin Incesti - Rotaresti - Sambata - Ceica - Hidisel de Sus - Sanmartin - Hidisel Crancesti - Ogesti - Rotaresti - Dusesti - Luncasprie ORADEA; Ruta Sacueni Ciocaia - Cadea Diosig Mihai Bravu Ianca Rosiori Tamaseu Satu Nou Biharia ORADEA; Ruta Salonta Salonta Inand Gepiu Les Nojorid Tulca Cauasd ORADEA; Ruta Tinca Capalna Petid Carasau Chesa Cociuba Mare Belfir Calacea Tinca Les Gurbediu Husasau de Tinca Olcea Najorid ORADEA; Ruta Beius - Pocola - Prisaca - Forau - Rabagani - Beius - Holod Lazareni Poetari ORADEA; Ruta Alesd Lugasul de Jos Alesd Telechiu Tileagd Alparia Osorhei Pestis Tilecus - Husasau de Cris ORADEA; Ruta Coposeni - Valani de Pomezeu Sitani - Coposeni Dobresti ORADEA; Ruta Sanicolau Roman Sanicolau Roman - Roit - Toboliu Giris - Tarian Sintandrei ORADEA; Ruta Marghita Marghita - Misca - Ciuhoi - Cenalos - Salard Saniob Chet ORADEA; Ruta Pomezeu Campani de Pomezeu - Varaseni Rogoz Tasad - Dumbravita de Rogoz - Valani de Pomezeu - Sitani Spinus Cosdeni Ceica Dragesti Pomezeu - Copaceni Rabagani ORADEA; Ruta Tasad ORADEA. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati pe numarul de telefon 0729 800 721.
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Promovat
Angajam operatoare pentru curățenie in Timisoara se lucrează 8H - program variabil in functie de lucrari; Permis categoria B; Oferim: Salarii atractive; Bonuri de masă și prime de sărbători. Dacă sunteți interesați așteptam telefonul dumneavoastră: 0722 213 621.
-
SC din Radauti, angajez instalator cu experienta-- instalatii tehnico sanitare . Relatii la tel.0745279646
-
Angajam : - operator calculator - inginer instalatii sau inginer dornic sa profeseze in domeniul instalatiilor - instalator -sudor
-
Societatea ROMEX SRL angajeaza sofer cu experienta externa pentru prelata Camion: Volvo FH500 XL Euro 6 , Semiremorca Kogel 2023 mega extensibila cu rampe. Se lucreaza in regim Tur - Retur Plata la zi + salar pe tara + diverse bonusuri Permis de conducere categoriile C+E Card digital pentru tahograf; Atestat profesional pentru transport marfuri generale si agabaritic
-
Bijuteria SORELLY Dorim sa angajam Economist Contabil Junior Ce căutăm: Student absolvent cu fara experienta al Facultatii de Stiinte Economice Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA SmartBill reprezinta un avantaj Utilizarea Excel, Word Atentia la detalii si capabilitatea de a lucra sub conditii de stres Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte Seriozitate, punctualitate Responsabilitati: Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea platilor si a incasarilor cu facturile Tinerea evidentei documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Centralizarea comenzilor primite Intocmirea de facturi, NIRuri, Avize Intocmirea situatiei platilor si a incasarilor Participarea la inventare Contabilitate primara Inregistrarea extraselor de cont bancare Efectuearea confirmarilor de sold Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 30 de ani Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce retail - bijuterii) Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 9:00 - 17:00 Bacau, Zona Autogara Bijuteria SORELLY Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!
-
Locație centrală caută să își mărească echipa. Angajăm ajutor bucătar, ospătar, ajutor ospătar. Detalii la numarul de telefon:
-
Societate comerciala din Slatina, Olt, specializata in PANIFICATIE angajeaza agent vanzari, soferi livratori. Pt. detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon din anunt sau sa ne trimiteti mesaj cu nr. dvs. de tel. si va contactam noi. Pt.interviu, de Luni-Vineri, dupa ora 14 la adresa B-dul Sf.Constantin Brancoveanu nr.3, Slatina (intre stadion si podul Olt)
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
Firma noastra, SC 4U CONTAB PROJECT SRL, cu sediul in Constanta, este in cautarea unui contabil cu experienta pentru a se alatura echipei noastre. Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Experienta de minim 3 ani in domeniu; - Cunostinte solide de operare PC (Excel), programe de contabilitate (CIEL V7, Saga C - constituie un avantaj); - Cunostinte de legislatie fiscala; - Abilitati de gestionare a datelor; - Capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita; - Conștiințiozitate și atenție la detalii; - Cunoștințe de Resurse Umane reprezinta un avantaj, dar nu sunt obligatorii. Responsabilitati: - Gestionarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Inregistrarea, verificarea si validarea tranzactiilor contabile; - Pregatirea si prezentarea situatiilor financiare periodice; - Realizarea si depunerea declaratiilor fiscale; - Verificarea si respectarea termenelor de plata; - Pastrarea si arhivarea documentelor contabile; - Colaborarea cu echipa financiar-contabila si alte departamente din companie. Oferta noastra include conditii avantajoase de munca, un salariu competitiv si posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si prietenos. Va rugam sa ne treti CV-ul si o scrisoare de intentie daca credeti ca indepliniti cerintele noastre pentru aceasta pozitie.
-
Partener Orange Intercont angajează agenți de vânzări dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în Călărași, Constanța și Tulcea. Dacă ești pasionat de domeniul telecomunicațiilor și ai abilități excelente de comunicare, trimite-ne CV-ul tău la adresa de email [email protected] sau la numarul de telefon contactează-ne pentru mai multe detalii. Oferim telefon,tableta și mașina de serviciu.Vino sa faci parte dintr-un mediu de lucru dinamic, comisioane atractive și oportunități de dezvoltare profesională. Alătură-te echipei noastre și fii parte din succesul nostru!"
-
Cautam curier distribuție colete cat b ,program de luni vineri. ruta baia mare Salar de la 2700 plus bonusuri in funcție de implicare . Căutăm coleg serios punctual și fara cazier juridic cât și auto . dacă ești în căutare de un loc de munca de lunga durata lasa un cv sau suna la așteptăm să ne cunoaștem
-
CASA DE AJUTOR RECIPROC A PENSIONARILOR MILITARI SI CIVILI M.A.I. ELENA-CUZA, cu sediul in Vaslui, str. Hagi Chiriac, nr.1, reprezentata legal prin domnul col (r) Cucos Gheorghe, in calitate de presedinte, aduce la cunostinta ca are vacant un post de contabil. Pentru a ocupa postul de contabil se cere o vechime de 5 ani in contabilitate, studiii de specialitate si cazier judiciar. Salariul oferit este in suma de 2200 lei, pentru o munca de part-time de 3 ore zi. Cererile se pot depune pana la data de 10.04.2024, la biroul de lucru din Vaslui,str, Stefan cel Mare, nr.91, Bl. T5-T6, parter ( in cladirea biroului notarial Irimia) si la biroul de lucru din Barlad, str. Primaverii nr.17. Relatii suplimentare se pot obtine la telefon : .
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare