Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recruteaza operator imbuteliere cu contract de munca pe perioada nedeterminata! Descrierea generală a postului: - operatorul îmbuteliere are responsabilitatea de a manipula și îmbutelia produsele în conformitate cu standardele de calitate și siguranță stabilite de companie. Responsabilități principale: - manipularea și îmbutelierea produselor în conformitate cu procedurile stabilite; - asigurarea respectării standardelor de siguranță în timpul operațiunilor de îmbuteliere; - monitorizarea și asigurarea calității produselor îmbuteliate; - întreținerea și curățarea echipamentelor și a zonei de lucru; - raportarea oricăror defecțiuni sau probleme apărute în timpul procesului de îmbuteliere; - colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura un flux de lucru eficient și fără probleme. Cerințe: - experiență anterioară într-un rol similar sau într-un mediu de producție constituie un avantaj; - abilități bune de comunicare și lucru în echipă; - atitudine pozitivă și capacitate de a lucra eficient sub presiune; - capacitatea de a respecta instrucțiunile și procedurile de lucru; - disponibilitatea pentru a lucra în ture. Beneficii: - contract pe perioada nedeterminată; - pachet salarial competitiv peste media pieței; - tichete de masa in valorea de 40 de lei; - oportunități de avansare în cadrul companiei; - mediu de lucru plăcut și dinamic; - dezvoltare profesională continuă; - curs gratuit pentru AUTORIZAȚIE ISCIR. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Promovat
Candidatul Ideal Studii medii, calificare electrician sau instalator; Experienta in administrare de imobile - constituie avantaj; Atestat ANRE, gr. I B II B - constituie avantaj; Permis auto categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti si Ilfov; Seriozitate. Descrierea jobului Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirilor administrate; Mentine echipamentele din imobile in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor; Beneficii Salariu net 4.500 lei; Tichete de masa de 30 lei; Masina de serviciu; Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie. Descrierea companiei Global Vision Property Management este o companie specializata in dezvoltari imobiliare si administrarea de cladiri de birouri, cladiri de locuinte, facilitati comerciale (mall-uri, parcari) si parcuri industriale. Pentru mai multe detalii accesati site-ul companiei: www.globalvision.ro
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Craiova, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Part Time - Segment Textile; - Program de lucru: 09:00 - 13:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar NET 1140 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Ruta mobila - Full Time - Back Up; - Program de lucru: 08:00 - 16:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar NET 2500 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 3. Locatie Fixa - Full Time - Multiclient; - Program de lucru: 08:00 - 16:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Sambata; - Pachet salarial lunar NET 2500 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Ești în căutarea unei provocări profesionale cu un viitor promițător în industria auto? Dacă răspunsul este DA, te așteptăm în echipa FORMEL D ROMÂNIA - furnizor global de servicii pentru industria auto. Suntem în căutarea unor colegi, OPERATORI CALITATE , pentru Craiova. Cerințe: - disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi; - permis conducere cat. B. Ce îți oferim: - pachet salarial competitiv; - tichete de masă; - abonament la clinică privată de sănătate; - instruire la locul de muncă; - formarea și dezvoltarea într-o companie internațională; - alte beneficii salariale în funcție de performanțe. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta si la
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsabilități: Manipularea și transportul în siguranță a mărfurilor folosind stivuitoarele; Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient și precis; Respectarea normelor de siguranță și a procedurilor de lucru stabilite. Cerințe: Experiență anterioară în operarea stivuitoarelor; Calificare și certificare în operarea stivuitoarelor; Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și plin de provocări; Program de lucru in 3 schimburi ; Salariu 3200 net; Tichete de 30 de lei; Bonus de performanta de pana la 300 lei net; Transport asigurat din Timisoara (1 loc) Transport asigurat din Arad
-
Candidatul ideal -competente de comunicare, negoiciere si relationare -dinamismul, motivatia si o fire sociabila -dorinta constanta de dezvoltare si perfectionare -creativitate si abilitate de adaptare la un mediu dinamic de munca - entuziasm, concentrare pe rezultate; - capacitate de analiza si decizie; - rezistenta la stres, independenta - motivatie puternica pentru realizari financiare semnificative -capacitatea de planificare si organizare -prezentabil si statornic; -dispus sa invete pentru a se perfectiona; -bune abilitati de comunicare si negociere; Descrierea jobului Prospecatrea pietei imobiliare Contactarea proprietarilor si evaluarea proprietatilor oferite spre vanzare/inchiriere Consilierea si reprezentarea clientilor in procesul de vanzare/cumparare Calificarea clientilor determinata de motivatie si resurse Crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii prin identificarea nevoilor Asistenta si negociere directa in procesul tranzactiilor imobiliare Sa evaluezi proprietatile imobiliare si sa realizezi o promovare eficienta a acestora; Sa mentii relatia si sa dezvolti portofoliul de clienti; Beneficii: Castig peste media pietei Bonusuri lunare Program permanent de training si de dezvoltare personala Telefon, calculator, camera foto,sediu moden,central Mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta Baza interna Carti de vizita si materiale de promovare Mediu de lucru dinamic, profesionist. Descrierea companiei Agentie imobiliara ce functioneaza pe piata din Bucuresti. Se distinge prin seriozitatea si calitatea serviciilor oferite clientilor.
-
Angajam lucrator comercial pt magazin alimentar in Deva, str. Horea, bloc 4, parter. Program de lucru in 2 schimburi. Salariu 2800 - 3000 lei net. Cerințe: Persoana responsabila, serioasa si cu abilitati de munca in echipa. De preferat cu experienta in domeniu. Asteptam cv-urile dumneavoastra atat online cat si in locatia noastra.
-
Descriere post: Agent de vânzări Compania: CTC Business Solutions Locația: Timisoara, TM remote office Descriere Rol: Ca agent de vânzări la CTC Business Solutions, vei fi responsabil pentru identificarea și atragerea potențialilor clienți, prezentarea produselor sau serviciilor companiei și încheierea contractelor de vânzare. Veți lucra pentru a atinge și depăși obiectivele de vânzări stabilite de companie. Responsabilități: - Identificarea și prospectarea potențialilor clienți în zona desemnată. - Prezentarea produselor sau serviciilor companiei într-un mod convingător și captivant. - Înțelegerea nevoilor și cerințelor clienților și oferirea soluțiilor adecvate. - Negocierea și încheierea contractelor de vânzare. - Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei rețele de clienți noi. - Monitorizarea tendințelor de piață și raportarea feedback-ului clienților către echipa de management. - Participarea la evenimente și târguri pentru promovarea produselor sau serviciilor. - Deplasări ocazionale în teren pentru întâlniri cu clienții (combustibilul se decontează). Focusul este pe jud. Timiș. Cerințe: - Experiență anterioară în vânzări de minimum 2 ani. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate. - Capacitatea de a lucra independent și în echipă. - Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări în teren. - Abilități de planificare și organizare. - Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a aplicațiilor de birou. Beneficii: - Salariu de bază de 3500 lei net. - Bonuri de masă în valoare de 800 lei pe lună. - Bonus de performanță. - Prime de Crăciun si Paști. - Oportunități de avansare în cadrul companiei. - Training și suport continuu pentru dezvoltarea abilităților de vânzare. - Mediu de lucru dinamic și motivant. - Beneficii suplimentare, cum ar fi asigurare medicală. Dacă ești o persoană energică, orientată către rezultate și pasionată de vânzări, te invităm să aplici pentru acest post și să te alături echipei CTC Business Solutions! Telefon contact: - Arpad Decsi - Lavinia Maris
-
-
Candidatul ideal: - Studii superioare in domeniul electric - Mod de lucru structurat in echipa - Cunostinte PC : MS Office - Atent la detalii, capacitate dezvoltata de concentrare - Sigur de sine, abilitati de analiza si capacitate de luare a deciziilor Constituie avantaj: - experienta profesionala pe un post similar Atributii principale: Deruleaza activitatea de ofertare contractare in sprijinul echipei de vanzari: - Analizarea documentelor si datelor de intrare (cererea de oferta, schitele , datele tehnice, caietele de sarcini in baza carora se va realiza oferta ); - Solicitarea de informatii suplimentare pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta; - Intocmirea ofertelor tehnico-economice conform specificatiilor din cererea de oferta - Transmiterea ofertei spre client - Urmarirea stadiului si finalizarii acesteia - Inregistrarea comenzilor survenite de la clienti Oferim: - Program fix - Loc de munca in oras - Pachet salarial motivant corelat cu performantele realizate; - Seriozitate si stabilitate; - Dezvoltarea profesionala in echipa unei companii in continua crestere.
-
Căutăm în echipă o persoană comunicativă, energică și pozitivă pentru postul de casier restaurant cu program de lucru 5 cu 2. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. În calitate de casier, te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții noștri și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă. În schimbul muncii tale îți oferim: - tarif fix pentru tura lucrată; - tichete de masă; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul companiei și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Pentru a te alătura echipei noastre, sună la numărul afișat sau scrie-ne și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil. Suntem o rețea internațională de restaurante cu specific japonez, cu peste 330 de locații în 13 țări, dintre care 14 locații în România.
-
Cerințe: - Studii superioare în domeniul tehnic - Cunoașterea pachetului MS Office (Word, Excel) - Experiență în coordonarea echipelor de producție - Abilități de organizare, planificare, coordonare și comunicare asertivă - Persoană implicată, dinamică și perseverentă, cu spirit de iniţiativă, atenție distributivă, orientată spre rezultate și respectarea termenelor - Capacitatea de a lua decizii Responsabilități: - Evaluarea și comunicarea capacității de producție - Primirea și verificarea comenzilor în vederea realizării cantitative și calitative a planului - Organizarea echipelor și lansarea comenzilor în producție - Supravegherea operațiunilor în cadrul schimbului pentru ca toate activitățile să decurgă conform standardelor stabilite - Administrarea resurselor umane pentru asigurarea continuității producției - Evaluarea și dezvoltarea cunoștintelor, capabilităților și comportamentelor membrilor echipei - Monitorizarea performanțelor echipei și implementarea măsurilor corective pentru a atinge obiectivele operaționale - Înregistrarea și raportarea indicatorilor de urmărire ai producției - Asigurarea unei bune comunicări si colaborări dintre compartimente și Ateliere - Asigurarea respectării regulilor de siguranță și a protocoalelor de lucru pentru a minimiza riscurile și a menține un mediu de lucru sigur Oferim: - Pachet salarial motivant corelat cu performantele realizate - Tichete de masa - Stabilitatea locului de muncă - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa in continua crestere Fabrica este situata pe str Topazului nr 4
-
Angajez sofer distributie in judetul Constanta, salariu atractiv. Este necesara detinerea de permis de conducere categoria B.
-
Angajam zidari și dulgheri pt Germania,salarii atractive 1800€-2200€ cu contract de munca direct firma nemțească....Pt mai multe detalii sunați la nr de tel 0721366953
-
Angajam dulgheri cu experiența in construcții....salarii atractive începând de la 2000€-2500€ Tel nr 0721366953
-
Angajez dulgheri și zidari pt construcții in Germania....salarii între 2000€-2400€ plus contract de munca direct pe Germania Pt mai multe detalii sunați la nr de tel 0040721366953
-
Schema de remunerare unica in piata asigurarilor! Daca esti autorizat in asigurari si doresti sa vezi oferta noastra pentru tine, te rog sa ne contactezi la nr de telefon afisat sau sa sa atasezi CV-ul tau aici si te vom contacta noi!
-
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.
-
Pensiune turistica din Calimanesti Caciulata angajeaza personal, pentru toate detaliile necesare va rugam sa ne apelati la numarul de telefon zero sapte patru cinci noua patru cinci unu patru patru, va multumim.
-
Oferim servicii de curățenie premium și ne angajăm să devenim partenerul principal al dumneavoastră la nivelul județului Mureș și imprejurimi. Serviciile noastre includ: -Curățenie generală a locuințelor și curățenie post-constructor; -Curățenie birouri și spații comerciale; -Curățarea suprafețelor vitrate; -Curățenie scări de bloc; -Curațenie în regim hotelier; -Curățare tapițerii covoare; Pentru oferte de preț personalizate nu ezitați să ne contactați.
-
Disponibil online
Ecommerce specialist
I am looking for a B2B E-COMMERCE SPECIALIST to strengthen the commercial network of my product.
-
SC CONCRETE PROCESSING SRL cu sediul în Hunedoara, str. Carpati, nr. 114A, jud. Hunedoara, inregistrata la Reg. Com. Hunedoara sub nr. J20 516 2011, CUI: RO 28471504,email:, angajeaza 4 muncitori necalificati, cod COR 931301 în Hunedoara, jud. Hd. Cerinte: studii minime, limba engleza nivel conversational, nu e necesara vechime în domeniu. Se ofera contract de munca pe perioada nedeterminata, norma întreaga 8 ore zi, salar baza brut: 3300 lei.CV-urile se depun la sediul societății sau pe adresa de email. Selecția se va organiza în 29.04.2024.
-
Angajam personal tehnic pentru intretinere si mentenanta cladiri de birouri cu calificare de electrician sau instalator instalatii tehnice sanitare, program 8 ore zi de luni pana vineri, se lucreaza in doua schimburi de zi. Locatiile sunt Victoria Park si One Verdi Park.
-
Echipa Sushi Master Galați caută coleg sau colegă pentru postul bucătar preparator sushi cu program de lucru 5 cu 2. Dacă ai experiență de lucru în prepararea sushi, ești o persoană energică și responsabilă, ai putea fi candidatul perfect. Responsabilitățile tale vor include: - prepararea produselor reci și fierbinți (sushi, rolls, wokuri); - pregătirea comenzilor și respectarea calității produsului; - menținerea igienei personale, a normelor sanitare și a curățeniei în zona de lucru. Pentru munca ta vei fi remunerat cu: - salariu motivant; - bonusuri de performanță; - o masă pe zi; - discount la tot meniul și posibilitatea de avansare în cadrul rețelei Sushi Master. Sună la la numărul indicat sau trimite-ne CV-ul, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil! Sushi Master este o rețea internațională cu specific japonez, având peste 370 de locații în 12 țări. Suntem mândri să avem 20 locații în România și suntem încântați să ne extindem echipa cu oameni talentați și motivați ca tine! Vino alături de noi și fii parte din succesul nostru în continuă creștere!