Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
CBS Eastern Europe angajează Instalator termo-sanitar Responsabilități: Operarea și supravegherea instalatiilor; Intervenția promptă, prin acțiuni specifice și în limita competențelor, asupra unor cauze care pot produce funcționarea anormală sau avarii ale instalatiilor; Mentenanța preventiva a instalațiilor, etc. Cerințe: Absolvent de studii medii în domeniul tehnic; Experiența pe post similar constituie avantaj; Cunoașterea și înțelegerea standardelor și codurilor relevante pentru instalarea și întreținerea instalatiilor; Abilitatea de a utiliza echipamente de măsurare și diagnosticare a defecțiunilor; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P
-
Promovat
Descriere generală a postului: Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat. Responsabilități: - procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată; - încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare; - verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale; - oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor; - reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management; - întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru; - îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Cerințe: - abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat; - precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare; - abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul; - experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară; - fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor; - disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare
-
ANGAJAM PERSONAL Depozit de mobila MAXINOVA, situat in localitatea ADUNATII COPACENI, angajeaza: - MONTATOR MOBILA Cerinte: Manipularea marfii si montarea produselor de mobilier la client. - MANIPULANT MARFA DEPOZIT Cerinte: Primirea si manipularea marfurilor in depozit, asezarea produselor in depozit, pregatirea si incarcarea comenzilor, pastrarea curateniei la locul de munca, spirit practic, lucru in echipa. BENEFICII: Salariu fix Sistem motivational și bonus de performanta Program fix între 9:00 și 17:00, de luni pana vineri Posibilitate permanentă de a dobândi noi cunoștințe Oportunitatea de a lucra într-un domeniu in continua dezvoltare Echipa tanara, profesionista și dinamica Atmosfera de lucru placuta maxinovafurniture
-
Maxinova in Adunati Copaceni Căutăm o persoană activă și organizată, care să se alăture echipei Maxinova in Adunati Copaceni. Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Responsabilă, ordonată, dinamică; Atentă la detalii; Care are disponibilitate pentru efort; Care are disponibilitate pentru a învăța produsele companiei; Care deține abilități pentru a lucra în echipă; Care deține permis de conducere catagorie B (avantaj). Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Un mediu de lucru plăcut; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Echipament de lucru; Pachet salarial competitiv. Mai departe obiectivele tale vor fi: Pregătirea produselor pentru expediție conform comenzilor primite; Executarea activităților de depozitare și manipulare a mărfurilor în depozit; Verificarea cantitativă și calitativă a produselor recepționate sau livrate; Organizarea spațiului de depozitare; Participarea la inventarieri periodice.
-
Angajăm ag.de securitate cu atestat și experiență în domeniu , pentru obiectiv Rm .Vâlcea. Se cere seriozitate și prezență de spirit !
-
Main-Mob S.R.L -Angajam Tamplar sau Ajutor Tamplar --Angajam Tamplar, venituri 3800-4500 Lei. -Angajam Ajutor Tamplar, venituri 3000-3700 Lei -Posibilitate ore suplimentare. -Prime de concediu. -Prima de performanta lunara. -Program L-V 9-17:30 -Punctul de lucru se afla in Timisoara. -Te asteptam sa vii in echipa noastra!
-
SOCIETATEA DELICE DU GOUT SRL ANGAJEAZĂ COFETAR COD COR 751202 6 POSTURI VACANTE Se cere Limba Engleză nivel mediu Loc de muncă VOLUNTARI, JUD. ILFOV
-
Bucătar cu experiență de 11 ani, calificare de bucătar . Caut de muncă.
-
Promovat
Atelier de creatie vestimentara, situat in cartierul TCR Onesti, Jud. Bacau, angajeaza personal cu experienta pentru sala de croit. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Program de lucru: de luni pana vineri, de la 08.00 - 17.00. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - experienta la sala de croit - utilizarea sistemelor de taiat tip curis, banzic. - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - abilitati de lucru pe calculator - reprezinta un avantaj
-
Atelier de creatie vestimentara, situat in cartierul TCR Onesti, Jud. Bacau, angajeaza personal cu experienta pentru croitorie si sala de croit. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Program de lucru: de luni pana vineri, de la 08.00 - 17.00. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - exerienta pe masini de cusut industriale, liniare, triplok, butoniera, nasturi - experienta la sala de croit - utilizarea sistemelor de taiat tip curis, banzic - este un avantaj. - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - abilitati de lucru pe calculator - reprezinta un avantaj
-
Atelier de creatie vestimentara, situat in cartierul TCR Onesti, Jud. Bacau, angajeaza sef atelier cu experienta. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Program de lucru: de luni pana vineri, de la 08.00 - 17.00. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. Va fi responsabila cu formarea si organizarea echipei de confectionere. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta la sala de croit reprezinta un avantaj. Cerinte: - experienta in coordonarea unei echipe in croitorie. - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - abilitati de lucru pe calculator - reprezinta un avantaj
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
STEP PROIECT SRL, cu sediul in Constanta, sos. Industriala, angajeaza muncitori necalificati in industria confectiilor metalice. Se urmareste angajarea unor persoane cu sau fara experienta. Salariul este negociabil si se stabileste in urma interviului , in functie de cunostintele si aptitudinile fiecarei persoane. Ca si beneficii pe langa salariu, oferim bonuri de masa si transport (pentru cei din afara localitatii). Programul este de luni pana vineri, de la ora 08:00 la 16:30 Pentru detalii si stabilirea interviului va rugam sa ne contactati la nr de tel: Cerinte: Seriozitate, Indemanare in lucrul cu scule de mana, Atentie la detalii, Abilitati de munca in echipa; Program de lucru: Luni-Vineri 08-16:30; Ore suplimentare platite; Echipamente si scule de lucru performante; Instruire la locul de muncă, atât la începutul activității, cât și pe parcurs; Construirea unui plan de carieră cu posibilitatea de promovare în interiorul companiei, în funcție de interes, de abilități și de rezultate; Mediu de lucru plăcut și productiv
-
-
-
Angajam Stivuitorist in industria automotive in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii medii - atestat ISCIR - domiciliu stabil in Lugoj - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 RESPONSABILITATI: - descarca incarca camioanele conform actelor puse la dispozitie de catre soferi magazineri - receptioneaza materialele cu care se aprovizioneaza fabrica, verifica cantitatile indicate in documentele de insotire a marfurilor si controleaza pe cat este posibil calitatea acestora - eliberarea si furnizarea de materie prima necesara productiei conform cerintelor (in colaborare cu magazinerul) - utilizarea conform cerintelor stivuitoarele si transpaleta manuala - etichetarea corespunzatoare a ambalajelor pregatite pentru livrare - receptia depozitarea produsului finit in magazie BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj Persoanele interesate ne pot contacta la nr <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 366 964 <span><a class="showNumber" data-tel="0723">07 arata numarul</a></span> 626 048
-
Angajez șofer categoria C, in vederea Distribuției de mărfuri. Se lucrează pe camioane dotate cu lift+liză .
-
Vrei un loc de munca in Olanda? Suna-ne pentru a stabili o discutie cu unul din recruiterii nostri! Telefon: si #muncainagricultura #munca #locuridemunca #joburi #Olanda #Westflex #seredeflori #sezonier #seredelegume #faracomision #farataxe #flori #ghiveci #platalasaptamana #plecarisaptamanale #muncalasere #muncainolanda #family #contractdemunca #calificați #cazare #houseofwork #agentierecrutare #agențiedemuncă #asistentapersonalizata #transport
-
Angajam sofer cu experienta ,pentru masina de marfa. Persoanele interesate, sunt rugate sa ma contacteze la numarul de telefon din anunt .
-
LOCURI DE MUNCA IN OLANDA! PLECARE DIN ROMANIA IN FIECARE SAPTMANA! FARA TAXE SI COMISIOANE! Ne puteti contacta la telefon sau direct la biroul nostru in Suceava, Str. Nicolae Balcescu, nr.5 Doresti sa lucrezi in Olanda? Se ofera munca pe tot parcursul anului, salariul saptamanal, asistenta din partea personalului calificat. Ce trebuie sa faci intr-o sera: -copilit, taiat frunze, coborat si urcat planta, cules, curatat sera. Cerinte minime: -apt pentru munca fizica -disponibilitatea de a merge pe bicicleta pentru distante scurte -disponbililate mai mare de 3 luni -limba engleza nivel A2 -permis de conducere -cazier judiciar curat Tariful: 13.27 euro BRUT ora lucrata
-
LOCURI DE MUNCA IN OLANDA! PLECARE DIN ROMANIA IN FIECARE SAPTAMANA! FARA TAXE SI COMISIOANE! Ne puteti contacta la telefon sau direct la biroul nostru in Suceava, Str. Nicolae Balcescu, nr.5 Doresti sa lucrezi in Olanda? Se ofera munca pe tot parcursul anului, salariul saptamanal, asistenta din partea personalului calificat. Ce trebuie sa faci intr-o sera: -copilit, taiat frunze, coborat si urcat planta, cules, curatat sera. Cerinte minime: -apt pentru munca fizica -disponibilitatea de a merge pe bicicleta pentru distante scurte -disponbililate mai mare de 3 luni -limba engleza nivel A2 -permis de conducere -cazier judiciar curat Tariful: 13.27 euro BRUT ora lucrata