Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Recrutăm OSPĂTAR pentru un important Grup din domeniul HoReCa, cu o vechime de peste 25 de ani pe piața clujeană, care deține un restaurant, bucătărie specială pentru livrări și expressuri în regim Fast food, precum și francize la nivel național. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Tichete de masă și masă asigurată; Tichete cadou de sărbători; Prime și bonusuri interne; Programe de teambuilding; Mediu de lucru plăcut și stabil. Detalii suplimentare legate de cerințe, responsabilități și alte beneficii, la telefon:
-
Promovat
Angajez șofer tur retur România Italia cu experiență de preferat nefumatori.Cu Experienta!!!Cu domiciliu în Curtea de Argeș.
-
Promovat
Angajam Electrician Mecanic utilaj, pentru fabrica Cris-Tim, din bulevardul Bucurestii Noi Localizare-Bucuresti, Sectorul 1 Tip job-Full time Tip contract: Nedeterminat Nivelul de studii: Calificat Nivelul de experienta: Entry-level (< 2ani) Mobilitatea postului: Prezenta la locul de munca Program de munca: Program de lucru in ture Numarul de posturi disponibile: 1 Ce iti oferim? Un job intr-o companie de renume Posibilitatea de te dezvolta Stabilitate Contract pe perioada nedeterminata Posibilitatea de avansare Instrumente utilaje de lucru performante Pachet salarial motivant Abonament medical Pachete de beneficii conform politici de resurse umane Grija pentru oameni Transport decontat pentru abonamentele de transport in comun, sau asigurat cu microbuzele Companiei pe rutele: Magureni Filipesti Bucuresti Si din rutele de Mogosoaia (comasate cu depozitul Mogosoaia ) Bilciuresti Cojasca Cornesti Frasinu Niculesti Peris Crevedia Ciocanesti Buftea Darza Buciumeni Mogosoaia Viisoara Targoviste Titu Crangasi Racari Sabiesti Colacu Ghimpati Slobozia Moara Lunguletu Tartasesti Gulia Mogosoaia Ce cautam? O persoana pozitiva si optimista cu foarte bune abilitati de comunicare, dinamism, adaptare usoara la schimbare, initiativa, empatie, atitudine pozitiva si o conduita corecta, civilizata fata de toate persoanele cu care intra in contact. Ce ne dorim de la tine? Studii medii sau scoala profesionala, cu calificare in domeniu Capacitate de prevedere a situatiilor deosebite; Viteza de reactie si capacitate de a lua decizii; Abilitati de a lucra in echipa; Flexibilitate Rezistenta la efort Experienta in domeniu minim 1 an (acest criteriu nu este obligatoriu, se va acorda instruire) Ce vei face tu? Verifica starea de functionare a instalatiilor si utilajelor cu scopul de a depista eventualele defectiuni din punct de vedere electric mecanic Identifica si analizeaza natura defectiunilor aparute si cauzele care le-au generat; Efectueaza lucrari de intretinere a instalatiilor si utilajelor din punct de vedere electric mecanic Efectueaza reparatia instalatiilor si utilajelor din punct de vedere electric mecanic Efectueaza interventii in vederea restabilirii functionarii in parametrii stabiliti ai instalatiilor si utilajelor din punct de vedere electric mecanic Participa la executarea lucrarilor de modernizare a liniilor tehnologice din punct de vedere electric mecanic Respecta procedurile operationale (de igiena , de lucru) existente in cadrul firmei - proceduri -parti componente ale sistemelor de management al calitatii, sigurantei alimentului si protectiei mediului Elemente specifice postului: variatii de temperatura, efort mediu, umiditate crescuta, zone cu risc de alunecare Cine suntem noi? Compania noastră, pe langa numele atat de cunoscut cu care ne mandrim si eticheta curata, suntem si un grup integrat din punct de vedere organizațional, cu 2600 de angajați care activează și performează în toate liniile de business-producție de preparate din carne, preparate din lactate, ready meal, fermă de animale, podgorie, ospitalitate, clinică de medicină integrativă si firmă de contrucții civile și industriale. Cea mai importantă valoare pe care o avem, o apreciem și o prețuim sunt oamenii. Oamenii Cris-Tim. Echipa!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea Velența, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam senior CONTABIL pentru a i se alatura echipei noastre, din Oradea! Suntem in cautarea unei persoane cu minim 3 ani experienta in domeniul contabil, care sa se priceapa la: - Inregistrare documente contabile (facturi, bonuri, extrase bancare, etc); - Intocmirea si reglarea balantelor lunare pentru microintreprinderi, impozit pe profit, firme platitoare de TVA; - Depunerea declaratiilor necesare; - Intocmirea Bilantului Anual Semestrial Interimar; - Cunoasterea programului Saga; - Cunostinte aferente pentru partea de Revisal, astfel incat sa transmita angajari, incetari, suspendari, modificari de contracte; - Intocmirea statelor salariale; - Sa aiba cunostinte in ceea ce priveste fiscalitatea in vigoare; - Daca cunoaste limba engleza si italiana constituie un avantaj, intrucat au in portofoliu si clienti straini. Beneficii: - Salariul este negociabil in functie de cunostinte; - Compania este reprezentata de o echipa formata din profesionisti seriosi; - Mediul de lucru este foarte placut, programul de lucru intre orele 09-17, de luni pana vineri. Daca consideri ca acest job ti se potriveste, asteptam cu interes candidatura ta!
-
Cautam broker de asigurari cu sau fara experienta, cu dorinta de colaborare pe termen lung. Vino in echipa noastra! Nu este o oferta de angajare, insa este un business care-ti poate schimba viata! Nu conteaza cine esti, conteaza cine vrei sa devii! Nu conteaza ce stii sa faci, conteaza sa fii dispus sa inveti! Vino intr-o echipa de oameni profesionisti, deschisi, veseli si optimisti, care te vor sustine neconditionat! Calitatea face diferenta! Cerinte minime: Bacalaureat absolvit, Cunostinte minime de operare PC. Reprezinta un avantaj: Cod RAF, Portofoliu clienti, Cat mai multe cunostinte, Fire sincera, comunicativa si optimista. Nu exista target, program sau sef. Suna sau trimite-ne CV-ul tau pe mail.
-
Ambiționezi o carieră în imobiliare? Echipa Gaminvest te caută! La Gaminvest, noi construim o grupare de brokeri imobiliari de top și suntem în căutarea unui nou coleg care să ni se alăture. Îți dorești o carieră în care performanța ți-e răsplătită pe măsură? Ai fler comercial, ești un negociator înnăscut și comunicarea este punctul tău forte? Atunci ești candidatul ideal pentru postul nostru de broker imobiliar! Ce trebuie să știi? Activitatea este 100% comision-based! Beneficii când te alături echipei Gaminvest: - Asistență în înființarea PFA - fără costuri pentru a demara; - Acces la o bază de date doar ești gata să iei legătura cu clienții; - Servicii contabile oferite fără niciun cost suplimentar; - Inițiere și dezvoltare profesională - o lună de training specializat intensiv, gratuit; - Echipamente la dispoziție mașină de serviciu, smartphone și laptop; - Coaching personalizat pentru a te dezvolta în carieră; - Sprijin juridic pentru tine și clienții tăi; - Promovare și marketing fără costuri pentru a-ți crește portofoliul de clienți; - Un mediu de lucru modern și prietenos; - O echipă tânără, energică - și da, noi asigurăm cafeaua, zilnic. Responsabilitățile tale vor include: - Prospectarea activă a pieței imobiliare; - Înțelegerea și adresarea cerințelor clienților, oferindu-le soluții optimizate; - Reprezentarea cu profesionalism a serviciilor și brandului companiei; - Medierea eficientă a tranzacțiilor imobiliare; - Contribuirea la dezvoltarea și întărirea relațiilor cu clienții. Sună interesant? Te vrem în echipa noastră!
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Recrutam REPREZENTANT VANZARI in Oradea pentru o companie digitala globala, care are scopul de a facilita magazinelor online transportul produselor catre clienti, prin multiple servicii de livrare. CERINTE: - Studii medii; - Experienta in domeniul vanzari; - Limba engleza la nivel conversational; - Bune cunostinte de operare PC si cunoasterea pachetului Microsoft Office; - Permis de conducere cat. B; - Bune abilitati de comunicare, negociere si organizare. RESPONSABILITATI: - Prospectarea pietei in gasirea de noi clienti; - Negocierea, intocmirea si transmiterea ofertei catre client; - Identificarea si analizarea trendurilor din piata de profil; - Propunerea si implementearea strategilor de adaptare si de dezvoltare a oportunitatilor de business in zona alocata. BENEFICII: - Salariu intre 3500-4000 ron net + comision, in functie de experienta; - Masina de serviciu, telefon; - Oportunitatea de a lucra intr-o companie internationala aflata in plina dezvoltare; - Posibilitati reale de dezvoltare a carierei profesionale; - Traininguri si suport de pregatire si perfectionare profesionala.
-
GT COMPANY SRL - firma de confectii textile, angajeaza in Botosani, confectioneri, calcatori si CTC-isti cu experienta. Se asigura transport. Salariu atractiv (inclusiv tichete de masa). Relatii la sediul firmei din Calea Nationala nr.30, sau la telefon:
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează CONTABIL. Cerințe: - Absolvent studii superioare economice (experiență minim 3 ani); - Cunoștințe minime de fiscalitate: impozit pe microîntreprindere, TVA (cote în vigoare, plafoane); - Cunoașterea planului de conturi; - Cunoștințe PC (Word, Excel); - Constituie avantaj - experiența în utilizarea programelor de contabilitate; - Abilități de comunicare și organizare; - Atitudine pro-activă și dorința de a învăța; - Capacitatea de a respecta termenele limită. Descrierea postului: - Introduce date în sistem (facturi furnizori, clienți, diverse tranzacții); - Întocmește și arhivează documentele contabile; - Întocmește, comunică toate raportările și declarațiile solicitate de superiorul ierarhic; - Verifică evidența stocurilor și controlul gestiunii; - Valorificarea inventarelor aleatorii și anuale. Sector de activitate: Activități agricole Tipul de angajare: Full-time CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
- 1 post Electrician electronist - 1 post Electro-mecanic - 10 posturi operatori calcatori - 30 posturi operatori confectii textile - 5 posturi CTC-isti - 2 posturi tehnolog sacouri Pentru informatii si CV uri , contactati-ne la tel. si
-
Caut o doamnă maxim 55 ani pentru întreținere bătrân la țară și ajutor gospodărie,la 25 km de Timișoara. Ofer acte pe casă.
-
-
Eurostar Furniture SRL angajeaza manipulanti marfa pentru hala productie mobilier. Cerinte : seriozitate si implicare.
-
Suntem în căutarea unui mecanic specializat în camioane, pasionat de domeniul auto și cu abilități tehnice remarcabile. Indiferent dacă ai experiență sau ești la început de drum în repararea și întreținerea camioanelor, te invităm să aplici pentru postul nostru vacant. cerinte: - Atitudine proactivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional. - Capacitatea de a lucra în mod independent sau în echipă oferim: -Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanțe. -Program pe un singur schimb Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o companie dedicată excelenței! Aplica acum!
-
Firma FEL BUN PROD SRL angajeaza ajutor bucatarie la cantina Program de lucru: Luni-Vineri 06:00 - 14:00 Punct de lucru: Str Tudor Vladimirescu incinta 16 Februarie mai multe detalii la telefon
-
Eurostar angajeaza Operator CNC productie mobilier Cerinte: - Cunoasterea programului de gaurire / frezare al CNC-ului; - Bune aptitudini tehnice; - Experienta in domeniul productiei (avantaj cei care au lucrat in domeniul productiei de mobila & tamplarie); - Organizare si responsabilitate; - Dorinta unei colaborari pe termen lung. Conditii: - Contract de munca pe o perioada nedeterminata cu perioada de proba; - Pachet salarial competitiv bazat pe rezultate; - Tichete de masă;. Tel. contact
-
Angajam Mecanic Intretinere Sarcini: - Executa asupra utilajelor operatii de ajustare, intretinere si reparare - Inlocuieste componente defecte, piese uzate si regleaza mecanisme de directive, franare, oprire-pornire a utilajelor. - Responsabil pentru efectuarea mentenantei atat zilnice cat si periodice si a reviziilor generale. Cerinte: - Experienta in domeniul tehnic, mecanic - Capacitati de organizare, planificare - Se ofera formare la locul de munca Program - un singur schimb Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa 40 lei zi - Bonusuri de performanta, prezenta, Craciun
-
angajam Operator instalatii Sarcini: - Reglarea și ajustarea echipamentelor si masinilor pentru producție conform specificatiilor de productie - Monitorizarea fluxului de productie si ajustarea echipamentelor si masinilor în consecintă Cerinte: - Cunostiinte operare PC - CUnostiinte minime limba Engleza - Capacitati de organizare, planificare - Se ofera formare la locul de munca - Disponibilate munca pe 3 schimburi Beneficii: - Salariu 3500-4000 net - Tichete de masa 40 lei zi - Bonusuri de performanta, prezenta - Ore suplimentare platite 200% Transport asigurat pe ruta Sanmartin-Macea-Curtici-Sofronea-Arad
-
SC EDCOM SRL caută lucrător comercial pentru spațiul de lucru situat în Strada Furnica, nr. 37. Program de lucru: 7:00 - 19:00, în tură de 2 zile (2 zile de muncă, 2 zile liber).
-
Firma de constructii angajeaza instalator. Candidatul ideal trebuie sa : - aibe cunistinte in domeniul instalatiilor sanitare ( diploma calificare reprezinta un avantaj) - sa detine permis de conducere cat.B Salariu motivant
-
Ahlas Design angajeaza montator mobilier cu experienta. Atelierul se afla la intrare pe strada Calea Urseni langa fabrica AEM|Buziasului. Cerinte: cunostinte avansate despre mobilierul la comanda; experienta in executarea mobilierului si montarea acestuia; bune abilitati de comunicare si socializare; seriozitate si corectitudine in realizarea lucrarilor; Pachet salarial in functie de cunostinte intre 4.000 - 6.000 lei net. Pentru mai multe detalii puteti sa ma contactati telefonic sau va asteptam la sediu Calea Urseni 16.
-
Căutăm o persoană pentru a fi integrată în echipa noastră la sediul nostru din Arad: Această persoană va avea responsabilități în domeniul biroului relațiilor cu clienții, administrarea documentelor, cercetări comerciale de piață conform cerințelor managementului și furnizarea de rapoarte solicitate de conducere. Cunoașterea limbii italiene este un criteriu esențial pentru această poziție. Sediul se află în Uta Park, Arad, și este ușor accesibil prin mijloacele de transport.