Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 8

    Angajez instalatori

    Firma de instalații, angajez instalatori cu experienta pentru lucrări de instalații termice și sanitare . Se ofera masina de serviciu.Program de lucru 8 ore de luni până vineri. Lucrări în București.Salariul f bun.

  • caut femeie

    Caut femeie priceputa,serioasa,corecta pentru,supraveghere partiala, si menaj gatit,

  • 11

    angajam lacatusi si sudori

    SC cu profil constructii si confectii metalice angajeaza lacatusi si sudori. Salar 3000 lei brut / luna sau negociabil. Program de lucru: luni - vineri 8-16,20.

  • 11

    Ospatar

    Hotel Delaf 3* angajeaza ospatar. Pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la numarul de telefon .

  • 1

    MANAGER de PROIECT- retele electrice, curenti slabi, date-voce

    Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp

    Repostat automat
  • Angajam montator tamplarie PVC si rulouri exterioare

    Ne marim echipa! Edistar Company caută un montator de tâmplărie PVC și rulouri exterioare pentru a se alătura echipei noastre din Constanta. Responsabilități: Montarea și instalarea tâmplăriei PVC conform specificațiilor tehnice Asigurarea calității lucrărilor desfășurate în conformitate cu standardele companiei Instalarea rulourilor exterioare și asigurarea funcționării corecte a acestora Colaborarea eficientă cu colegii și echipele din cadrul companiei Cerințe: Experiență anterioară în montarea tâmplăriei PVC și a rulourilor exterioare Cunoștințe tehnice solide în domeniul tâmplăriei PVC Abilități excelente de lucru și atenție la detalii Atitudine proactivă și orientată către rezultate Beneficii: Pachet salarial competitiv Mediu de lucru profesionist și susținător Programul este de luni pana vineri de la 8 la 17. Salariul va fi discutat doar personal la interviu.

  • 28

    Angajam agenti de securiate pentru municipiul Bucuresti

    Firma de paza angajeaza agenti de securitate pentru farmacie in Vitantis Shopping Center (Targ Vitan Barzesti) si Cora Alexandriei.Salariu 3000 lei net (bani in mana).

  • 37

    Angajam personal productie

    Cerinte: - Seriozitate - Atentie la detalii - Experienta in domeniul de lacatus mecanic constitue un avantaj. Oferim: - Salariu motivant, cu posibilitati de crestere in functie de performanta; - Tichete de masa; - Asigurare medicala; - Bonusuri de performanță; - Contract de munca pe perioada nedetermiinata; - Conditii de munca excelente, atmosfera placuta, mediu stabil si profesional. - Transport asigurat Craiova-Firma si decont pentru transport zone limitrofe Program Luni Vineri de la 8:00-16:30; Locatie zona industriala Craiova - METRO

  • Angajam lacatus-sudor

    Ne marim echipa! Edistar Company angajează un lacătus sudor pentru a se alătura echipei noastre din Constanta. Responsabilități: Executarea lucrărilor de lacătușerie și sudură conform specificațiilor tehnice Asigurarea calității și siguranței în desfășurarea activităților Citirea și interpretarea planurilor tehnice pentru a realiza structuri metalice Utilizarea echipamentelor de sudură și a instrumentelor specifice Respectarea standardelor de calitate și a procedurilor de siguranță Cerințe: Experiență relevantă în domeniul lacătușeriei și sudurii Cunoștințe solide despre materialele metalice și tehnologiile de sudare Abilități excelente de lucrul și atenție la detalii Certificare în sudură constituie un avantaj Abilități de comunicare și colaborare în echipă Beneficii: Pachet salarial competitiv Mediu de lucru profesionist și susținător Programul este de luni pana vineri de la 8 la 17. Salariul va fi discutat doar personal la interviu.

  • 2

    Executăm amenajeri interioare

    Executăm lucrări în construcții pentru amenajeri interioare

  • 5

    Specialisti zootehnie

    SC SUINPROD SIRET SRL recruteaza - Specialisti in domeniu in vederea angajarii pe perioada nedeterminata - MEDIC VETERINAR INGINER ZOOTEHNIST Atributii: - participa alaturi de specialisti din ferme la mentinerea si imbunatirea activitatii de cresterea si ingrasarea suinelor Cerinte: - studii superioare de specialitate (Facultatea de Zootehnie Medicina Veterinara) - experienta in ferme de productie (constituie un avantaj) - persoana dinamica, dornica de acumulare experienta in domeniul zootehnic - disponibilitate la naveta (preferabil din Bacau si imprejurimi) TEHNICIAN VETERINAR Cerinte: - studii liceale de specialitate - experienta in ferme de productie (constituie un avantaj) - persoana dinamica, dornica de acumulare experienta in domeniul zootehnic - disponibilitate la naveta (preferabil din Bacau si imprejurimi) Oferim: - salariul negociabil (in functie de experienta; salariul minim pe sector de activitate este de 3436lei si facilitati fiscale conform codului fiscal) - tichete de masa - in valoare de 40lei tichet zi lucratoare - program de lucru - 8h zi -7.30-16.30 din care 1h pauza de masa - asigurare transport din Bacau la fermele de productie si retur Asiguram si dorim seriozitate! Interviurile se vor tine la sediul central al societatii. CV-urile insotite de scrisoare de intentie se trimit pe adresa de e-mail: Relatii la telefon: de luni-vineri -8.00-16.00

  • 2

    Clinica ForteVita Pitesti angajeaza Contabil

    Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor; - Experienta in programul de contabilitate SAGA. - Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri); - Efectuează plăți bancare interne și externe; - Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control; - Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea; - Efectuează reconcilieri de solduri. - Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale); -Furnizează informații pentru închiderile de lună. -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ; - Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului - Arhivează documentele financiar-contabile - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; - Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine! Salariu motivant; tichete de masa;

  • Agent vanzari Consultant vanzari

    Descrierea jobului Principalul obiectiv al viitorului coleg este cresterea cotei de piata a companiei in zona alocata. Cerinte Responsabilitati - Vei fi responsabil sa iti planifici saptamana de munca - In primele luni, vei participa la trainingurile tehnice, astfel incat sa intelegi produsele vandute, cat si profilele clientilor; - Vei urmari realizarea in termen a incasarilor de la client; - Vei prezenta clientilor oferta produselor, in functie de nevoile acestora in acel moment; - Lunar, vei participa la sedintele echipei de vanzari, unde vei prezenta rezultatele obtinute cat si planul pentru urmatoarea luna; Salarizare si beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa 30 lei tichet; - Prime pentru sarbatorile legale (Craciun si Paste); - Comision din vanzari conform grilei; - Comision fidelitate vechime in companie (incepand de la 5 ani);

  • 1

    Ingrijire la domicilul

    Ingrijesc un domn sau o doamna de la tara contra ramaneri in locuinta , precizez ca am experienta 20 de ani in domneniul ingrijiri persoanelor in varsta.

  • 3

    Mecanic agricol

    Experiența in pregătirea, întreținerea și recoltarea culturilor agricole

  • 4

    Angajaz combainier

    Foarte serios, non alcol, esperienza in domeniu

  • 9

    angajam electrician masini unelte

    - electrician masini unelte - executie tablouri - beneficiu carnet conducere - atestat necesar

  • Angajam Ospatar cu eperienta, perioada nedeterminata!

    Restaurant Cozy House angajeaza ospatar/ospatarita cu experienta. pe perioada nedeterminata. Programul de lucru este o zi cu o zi, carte de munca, concediu de odihna, masa calda, salariu atractiv. Cautam o persoana sociabila, care are aptitudini de comunicare cu clientii si colegii, este serioasa, organizata si curata. Te astepam la un interviu daca te regasesti in aceasta descriere.

  • Sofer automacara

    Responsabilitati : - efectuarea de operatiuni in vederea transportarii, ridicarii si mutarii  marfurilor conform cerintelor  - completarea raportului de activitate zilnica si altor documente asemanatoare conform cerintelor companiei ; - respecta prevederile si procedurile interne ale companiei ; - respectarea standardelor specifice de calitate, mediu si securitatea muncii . Cerinte : - autorizatie de macaragiu ; - permis de conducere categ. B si C ; - Program L-V 8:30-17:30, S-D Liber - seriozitate ; -integritate; - disciplină ;

Salvează căutarea