Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate Comerciala Angajeaza Personal Fabrica Teava PHDE !!! Contabil Economist Salariu Net 4000 6000 Agent vanzare teava PHDE -Salariu Net 4000 6000 Magazioner- Salariu Net 4000-5000 Persoane cu dezabilitati Studenti- Salariu Net 3500 4000 Pensionari (paza)-Salariu Net 3500
-
Promovat
Cerinte: Stapaneste tehnicile de pregatire pentru aluaturi, blaturi si creme, Eficient din punct de vedere organizare si timp de preparare, Obisnuit sa lucreze cu volume Program: luni - vineri 08:30 - 17:00 sau 2 cu 2 de la 08:30 la 21:30 Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Salariu: 3500 - 7000 lei in functie de experienta si cunostinte
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului - cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitii in departamentul Procesare numerar. Locatia postului: Str. Prelungirea ghencea, nr. 116, sector 6, Bucuresti. Cerintele postului: studii medii, experienta in gestionarea numerarului (casierie, trezorerie) constituie avantaj, capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, responsabilitate si integritate, disponibilitate de lucru in ture, program de noapte. Descriere activitate: Verificator bani: - ste responsabil cu num rarea (pe echipamente), verific r a integrit tii, cap citatii de circul ti si autencitatii bancnotelor; - execut si certific banderolarea pachetelor de bancnote; - executa incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Verificator valori: - prei sacii cu v lori (bancnote) si documentele ferente pe c r le verific si c rtifica; - sc neaza s cii de valori primiti de l clienti, pentru conformit te; - introduc date in sistemul informatic; - depoziteaza sacii de valori in spatiile special amenajate; - participa la procesarea numerarului si incarcarea descarcarea cu valori a casetelor ATM, atunci cand este cazul. Casier tezaur: - preia din sala de procesare pachetele cu bancnote si documentele care le insotesc, le verifica si certifica preluarea; - depoziteaza pachetele cu bancnote in tezaur - fizic si prin operare in sistemul informatic; - controleaza periodic stocul din tezaur; - gestioneaza comenzile de numerar pentru remitere. Oferta (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de approx. 600 lei (30 ron tichet); pachet gratuit servicii medicale; spor de noapte (25%), spor de week-end (15%), posibilitate ore suplimentare (200%); spor lunar de fidelitate; 22 zile concediu de odihna platit an la angajare, creste in raport cu vechimea in companie; zile libere si ajutoare pentru evenimente deosebite, in baza Contractului Colectiv de Munca la nivel de companie; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala. Publi24_1710319537
-
Promovat
DESCRIERE SC Eltex Recycling SA, firmă prestatoare de servicii de reciclare, într-o fabrică din Jucu (CJ), suntem în căutare de lucrători sortatori. Oferim: Contract pe perioadă nedeterminată Bonus lunar de prezenţă Tichete de masă 35 lei zi lucrată Bonus pentru recomandare colegi Decontare transport Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie Programul de lucru în 3 schimburi de L-V. Informaţii suplimentare la nr. de telefon din anunț.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de instalații, angajez instalatori cu experienta pentru lucrări de instalații termice și sanitare . Se ofera masina de serviciu.Program de lucru 8 ore de luni până vineri. Lucrări în București.Salariul f bun.
-
-
SC cu profil constructii si confectii metalice angajeaza lacatusi si sudori. Salar 3000 lei brut / luna sau negociabil. Program de lucru: luni - vineri 8-16,20.
-
Hotel Delaf 3* angajeaza ospatar. Pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la numarul de telefon .
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
Ne marim echipa! Edistar Company caută un montator de tâmplărie PVC și rulouri exterioare pentru a se alătura echipei noastre din Constanta. Responsabilități: Montarea și instalarea tâmplăriei PVC conform specificațiilor tehnice Asigurarea calității lucrărilor desfășurate în conformitate cu standardele companiei Instalarea rulourilor exterioare și asigurarea funcționării corecte a acestora Colaborarea eficientă cu colegii și echipele din cadrul companiei Cerințe: Experiență anterioară în montarea tâmplăriei PVC și a rulourilor exterioare Cunoștințe tehnice solide în domeniul tâmplăriei PVC Abilități excelente de lucru și atenție la detalii Atitudine proactivă și orientată către rezultate Beneficii: Pachet salarial competitiv Mediu de lucru profesionist și susținător Programul este de luni pana vineri de la 8 la 17. Salariul va fi discutat doar personal la interviu.
-
Firma de paza angajeaza agenti de securitate pentru farmacie in Vitantis Shopping Center (Targ Vitan Barzesti) si Cora Alexandriei.Salariu 3000 lei net (bani in mana).
-
Cerinte: - Seriozitate - Atentie la detalii - Experienta in domeniul de lacatus mecanic constitue un avantaj. Oferim: - Salariu motivant, cu posibilitati de crestere in functie de performanta; - Tichete de masa; - Asigurare medicala; - Bonusuri de performanță; - Contract de munca pe perioada nedetermiinata; - Conditii de munca excelente, atmosfera placuta, mediu stabil si profesional. - Transport asigurat Craiova-Firma si decont pentru transport zone limitrofe Program Luni Vineri de la 8:00-16:30; Locatie zona industriala Craiova - METRO
-
Ne marim echipa! Edistar Company angajează un lacătus sudor pentru a se alătura echipei noastre din Constanta. Responsabilități: Executarea lucrărilor de lacătușerie și sudură conform specificațiilor tehnice Asigurarea calității și siguranței în desfășurarea activităților Citirea și interpretarea planurilor tehnice pentru a realiza structuri metalice Utilizarea echipamentelor de sudură și a instrumentelor specifice Respectarea standardelor de calitate și a procedurilor de siguranță Cerințe: Experiență relevantă în domeniul lacătușeriei și sudurii Cunoștințe solide despre materialele metalice și tehnologiile de sudare Abilități excelente de lucrul și atenție la detalii Certificare în sudură constituie un avantaj Abilități de comunicare și colaborare în echipă Beneficii: Pachet salarial competitiv Mediu de lucru profesionist și susținător Programul este de luni pana vineri de la 8 la 17. Salariul va fi discutat doar personal la interviu.
-
-
SC SUINPROD SIRET SRL recruteaza - Specialisti in domeniu in vederea angajarii pe perioada nedeterminata - MEDIC VETERINAR INGINER ZOOTEHNIST Atributii: - participa alaturi de specialisti din ferme la mentinerea si imbunatirea activitatii de cresterea si ingrasarea suinelor Cerinte: - studii superioare de specialitate (Facultatea de Zootehnie Medicina Veterinara) - experienta in ferme de productie (constituie un avantaj) - persoana dinamica, dornica de acumulare experienta in domeniul zootehnic - disponibilitate la naveta (preferabil din Bacau si imprejurimi) TEHNICIAN VETERINAR Cerinte: - studii liceale de specialitate - experienta in ferme de productie (constituie un avantaj) - persoana dinamica, dornica de acumulare experienta in domeniul zootehnic - disponibilitate la naveta (preferabil din Bacau si imprejurimi) Oferim: - salariul negociabil (in functie de experienta; salariul minim pe sector de activitate este de 3436lei si facilitati fiscale conform codului fiscal) - tichete de masa - in valoare de 40lei tichet zi lucratoare - program de lucru - 8h zi -7.30-16.30 din care 1h pauza de masa - asigurare transport din Bacau la fermele de productie si retur Asiguram si dorim seriozitate! Interviurile se vor tine la sediul central al societatii. CV-urile insotite de scrisoare de intentie se trimit pe adresa de e-mail: Relatii la telefon: de luni-vineri -8.00-16.00
-
Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor; - Experienta in programul de contabilitate SAGA. - Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri); - Efectuează plăți bancare interne și externe; - Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control; - Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea; - Efectuează reconcilieri de solduri. - Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale); -Furnizează informații pentru închiderile de lună. -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ; - Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului - Arhivează documentele financiar-contabile - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; - Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine! Salariu motivant; tichete de masa;
-
Descrierea jobului Principalul obiectiv al viitorului coleg este cresterea cotei de piata a companiei in zona alocata. Cerinte Responsabilitati - Vei fi responsabil sa iti planifici saptamana de munca - In primele luni, vei participa la trainingurile tehnice, astfel incat sa intelegi produsele vandute, cat si profilele clientilor; - Vei urmari realizarea in termen a incasarilor de la client; - Vei prezenta clientilor oferta produselor, in functie de nevoile acestora in acel moment; - Lunar, vei participa la sedintele echipei de vanzari, unde vei prezenta rezultatele obtinute cat si planul pentru urmatoarea luna; Salarizare si beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa 30 lei tichet; - Prime pentru sarbatorile legale (Craciun si Paste); - Comision din vanzari conform grilei; - Comision fidelitate vechime in companie (incepand de la 5 ani);
-
Ingrijesc un domn sau o doamna de la tara contra ramaneri in locuinta , precizez ca am experienta 20 de ani in domneniul ingrijiri persoanelor in varsta.
-
-
-
- electrician masini unelte - executie tablouri - beneficiu carnet conducere - atestat necesar
-
Restaurant Cozy House angajeaza ospatar/ospatarita cu experienta. pe perioada nedeterminata. Programul de lucru este o zi cu o zi, carte de munca, concediu de odihna, masa calda, salariu atractiv. Cautam o persoana sociabila, care are aptitudini de comunicare cu clientii si colegii, este serioasa, organizata si curata. Te astepam la un interviu daca te regasesti in aceasta descriere.
-
Promovat
Angajam in Sector 6 Bucuresti, zona Pacii: -Personal calificat (Sculer Matriter, Lacatus Mecanic, Ajustor, Slefuitor,Sudor, Prelucrator Aschiere, Controlor Calitate) -Necalificati -Soferi categoria B pentru activitati de: control calitate in baza unor instructiuni de calitate (separare in piese acceptate, respinse, intocmire rapoarte de lucru, acuitate vizuala) si manipulare componente. Se solicita atentie la detalii, acuitate vizuala. Experienta relevanta reprezinta un atu. Asiguram instruire la locul de munca.
-
Responsabilitati : - efectuarea de operatiuni in vederea transportarii, ridicarii si mutarii marfurilor conform cerintelor - completarea raportului de activitate zilnica si altor documente asemanatoare conform cerintelor companiei ; - respecta prevederile si procedurile interne ale companiei ; - respectarea standardelor specifice de calitate, mediu si securitatea muncii . Cerinte : - autorizatie de macaragiu ; - permis de conducere categ. B si C ; - Program L-V 8:30-17:30, S-D Liber - seriozitate ; -integritate; - disciplină ;