Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte Excel nivel mediu-avansat Cunoştinţe de gestionare arhivare documente Cunoştinţe de management Responsabilitati Comunicarea permanentă cu personalul din subordine dar şi cu superiorii. Verificarea calităţii muncii reprezentanţilor furnizorilor. Menţinerea relaţiilor cu reprezentanţii brandurilor. Raportarea către sediu a oricăror evenimente ce influenţează sau pot influenţa desfăşurarea activităţii specifice. Menţinerea unui mediu de lucru plăcut. Alte informatii Locatie:Drobeta Turnu Severin Program : 5 zile din 7 (8:00-16:30 si 13.30-22:00) 2900-3600 lei net 600 lei tichete de masa 500-1000 lei bonus lunar Al 13-lea salariu Contract perioada nedeterminata
-
Promovat
Firma de transport angajeaza sofer autocamion pentru efectuarea transporturilor de marfuri. Cerinte obligatorii: Seriozitate Permis auto categoriile B+C+E ; Atestat transport marfa; Card tahograf Cazier judiciar Cazier auto Aviz medical si psihologic Experienta : minim un an Responsabilitati: Transportul de marfuri dinspre Romania spre U.E. si retur cu autotractor + semiremorca ,conform instructiunilor primite ,cu respectarea timpilor de conducere si odihna.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Baia Mare, Str. George Coșbuc nr. 38 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6200 lei brut - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă - Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul - Experienţă în conducerea personalului - Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe - Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale - Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului - Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit - Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne - Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol - Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii Program L-V 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania recrutează, selectează și formează Consultanți Financiari pentru piața financiara din Romania Oferta se adresează : -Absolvenților de facultate și celor cu diploma de bacalaureat -celor care doresc sa își schimbe domeniul de activitate -celor care lucrează în vânzări și sunt nemulțumiți de veniturile obtinute -celor care doresc sa își construiască o cariera în domeniul financiar Oferim : -venituri motivante -beneficii non-financiare atractive Te formam profesional prin training uri gratuite susținute de profesioniști cu experienta de peste 20 ani în asigurari Oportunități de cariera: - Oferim un plan de cariera și recunoașterea meritelor în funcție de nivelul de performanta atins -Oferim program de dezvoltare personala - Te ajutam sa devii manager, dacă asta îți dorești. Ți-am pregătit un loc în echipa! Trebuie doar sa vrei și sa investești timp! Accepta provocarea și pregătește-te de o cariera de succes în echipa noastră. Transmite acum CV-ul pe adresa de email:
-
Responsabilitati: Masurarea in mod direct a cantitatilor real executate zilnic in cadrul santierului, pe fiecare categorie de lucrari si realizarea proceselor verbale de calitate lucrari; Calcularea consumurilor tehnice zilnice pentru executarea lucrarilor urmarind progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; Analizarea documentelor si datelor de intrare (cereri de oferta, proiect, caiete de sarcini etc); Extragerea listelor de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeazarea antemasuratorilor); Identificarea materialelor sl echipamentelor principale care intra in componenta ofertei, caracteristici tehnice cantitati, etc; Cerinte: Studii superioare (Universitatea Tehnica de Constructii - FCCIA) Cu sau fara experienta in domeniul constructiilor civile şi industriale; Capacltate de lucru atat in echipa, cat si independent; Aptitudini organizatorice, analitice, sinteza si raportare; Foarte bune cunostinte MS Office; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat.
-
Cerințe: Experienta minima 1 an - obligatoriu; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Salariu motivant. Responsabilități: Sudura containere din tabla de 1 mm.
-
Firma de productie angajam muncitori necalificati ( barbati). Se lucreaza L-V de la orele 08-16. Oferim transport din zona Gara Oradea si Zona Rogerius. Salarul de incadrare este de 3300 lei + bonuri de masa in valoare de 35 lei. Informatii la sediul firmei SC RECOLO SRL din Strada Matei Corvin nr 404 zilnic de L-V intre orele 08-15.30. Publi24_1709633140
-
SC BLUE ACCOUNTANCY SRL, societate de contabilitate si expertiza contabila, avizata CECCAR, prin expert contabil cu experienta in orice domeniu de activitate, va ofera servicii complete de contabilitate si resurse umane, venind in sprijinul dvs. cu urmatoarele lucrari: - înregistrarea sistematica si cronologica a documentelor primare (facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase banca); - întocmirea balantei de verificare; - întocmirea jurnalelor de Tva si a registrelor contabile obligatorii; - intocmirea si depunerea cu semnatura electronica a declaratiilor fiscale; - întocmirea contractelor de munca, a statelor de plata si transmiterea Revisal la ITM; - întocmirea si certificarea bilantului contabil; - întocmirea si depunerea declaratiilor unice pt. PFA, etc; - acordarea de consultanta financiar-contabila. Onorariile se stabilesc in functie de volumul de inregistrari si complexitatea activitatii. https://www.blueaccountancy.ro
-
Oferim servicii profesionale de curățenie în Slatina și împrejurimi. Curățenie generala persoana fizică: -Garsonieră 230 ron -Apartament 2 camere 300 ron -Apartament 3 camere 400 ron -Apartament 4 camere 500 ron -Casă (200 mp) 750 ron - Curățenie după constructor 6ron m Curățenie persoane juridice (birouri,firme,șantiere) -Curățenie generala la m 3,5 ron -Curățenie de întreținere 2,5-3,5 ron m -Curățenie după constructor 7 ron m (șantier) -Curățare geamuri suprafețe accesibile 2-3 ron m De ce sa alegi firma noastră de curățenie? Echipa noastră de curățenie este profesională, serioasă și bine pregătită. Avem o experiență de peste 10 ani, dobandita in Anglia.în acest domeniu utilizăm echipamente și produse de curățenie de înaltă calitate. Flexibilitate în program adaptată nevoilor dumneavoastră. Servicii personalizate pentru a satisface cerințele fiecărui client. Contactează-ne acum pentru o ofertă personalizată și bucură-te de un mediu curat în locuința sau biroul tău. Detalii la numărul 0784 șase 7 unu 9 9 4
-
ANGAJĂM COFETAR/AJUTOR COFETAR/PATISER! Vrei să ai cel mai dulce job? Alătură-te echipei Chocolada! Ce căutam? O persoană activă, organizată, care să se integreze în echipa noastră, având o experiență în domeniu. Ce oferim? Beneficii atractive, pregătire într-un domeniu care îți stârnește creativitatea, mediu de lucru plăcut și o echipă bazată pe calitate și competitivitate. Sună-ne sau vino să ne cunoaștem pe Strada Jepilor 6A și hai să lucrăm împreună!
-
Ne marim echipa! Laboratorul nostru dentar, situat in sector 2 Bucuresti, este in cautare de colegi noi...daca ai experienta in domeniul EXOCAD si viziune de ansamblu a lucrarilor protetice te asteptam cu mare drag!
-
Promovat
Posturi disponibile, la fabrica de paine Pestis: - brutari - modelatori - framantatori - feliatori * program de lucru-3 schimburi * relatii la telefon de LUNI-VINERI, intre orele 09-16 * nu raspund la mesaje pe cont !! * se asigura transport din Hunedoara **VA ROG FRUMOS RESPECTATI ORELE DIN ANUNT PENTRU INFORMATII !! SALAR 3000 LEI
-
Echipa STEFAN SECURITY îsi dorește să găsească un ELECTRICIAN autorizat ANRE pentru lucrări de tip B. Cerințe: - Autorizare electrician ANRE; - Cunoștințe aplicații informatice; - Capacitate de analiză, sinteză și organizare; - Bune abilități de comunicare; - Studii medii sau școală profesională; - Abilitate pentru lucru la înălțime; - Minim 1 an experiență în domeniul electroenergetic; - Permis conducere cat. B Descrierea jobului - asamblarea de tablouri, panouri și echipamente electrice în conformitate cu documentația tehnică - montarea aparatajului, cablarea, etichetarea și verificarea funcționalității în conformitate cu schema electrică - montarea și punerea în funcțiune a tablourilor, panourilor și echipamentelor electrice la beneficiar - instalarea panourilor fotovoltaice pe acoperiș sau la sol - instalarea și configurarea tablourilor electrice și a invertoarelor - executia instalațiilor electrice de distribuție pentru clădiri industriale și civile - montare, înlocuire corpuri iluminat, prize, comutatoare - modernizare instalații de prize și iluminat Beneficii - Salariu motivant în funcție de performanță - Tichete de masă (card)
-
Angajam urgent agenti transport valori pentru orasul Constanta salarii avantajoase program in ture.
-
Suntem in cautarea unui coleg,dornic de munca,cu sau fara experienta in domeniu ! Salariu atractiv si posibilitatea de a creste in cariera
-
-
Promovat
Angajam pe pozitia de montator Mobilier la comanda pe teren cu experienta minima de 2-3 ani pentru montarea mobilierului la comanda. Se oferera schite si planuri detaliate 3D, folosim feronerie Bulm (sertare tandem, tandembox, legrabox) carcase Pal Egger, fronturi MDF. Atelierul este dotat cu utilaje si echipamente , scule profesionale ceea ce ofera calitate si precizei pentru produsul final. Abilitatile solicitate: Cunostinte pentru interpretarea si intelegerea unei schite de montaj. Reglaje fine pentru feroneria blum. Executarea decupajelor in corpurile de mobilier (pentru diverse situatii intampinate pe teren) Sociabil si bun coechipier, implicat. Deschis sa invete si sa performeze impreuna cu noi. Permis de conducere categoria B Solicitam minim 3 zile de proba pe care le achitam. Hala de productie este pozitionata acesibil in sector 6, mijloace de transport : metro sau tramvai 8,25,35. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) + bonuri de masa , se plateste luna in curs. Bonificatii pe parcursul anului, contract perioada nedeterminata, conditii bune de munca si echipa competitiva.
-
Bună. Eu sunt Iulia, am un copil de aproape 3 ani, caruia o sa i se alature in curand un bebelus. Caut bonă in Brașov care sa ma ajute in ingrijirea celor 2 copii, 6 ore pe zi, cand ambii copii sunt acasa, si 2-3 ore pe zi cand va fi acasa doar bebelusul, iar copilul mare va fi la cresa gradinita. Doresc o colaborare serioasa, de lunga durata, cu o persoana calma, rabdatoare, careia sa i se potriveasca programul flexibil
-
CURIER Suntem în căutarea unui CURIER dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Livrarea mărfurilor în siguranță și la timp către clienți; * Verificarea și pregătirea mărfurilor pentru livrare; * Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient; * Completarea documentelor necesare pentru fiecare livrare; Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul livrărilor de mărfuri; * Permis de conducere categoria B ; * Abilități excelente de conducere și cunoștințe ale regulilor de circulație; * Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a face față termenelor limită strânse; * Atenție la detalii și abilități bune de organizare; * Abilități de comunicare excelente și o atitudine prietenoasă față de clienți; Beneficii: * Contract pe perioada NEDETERMINATA; * Salariu MOTIVANT ; * Tichete de masă; * Prime de sărbători; * Asigurare medicală; * Transport asigurat; * Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume; * O echipă prietenoasă și sprijinitoare; * Program de lucru : L-V 8 ore ; Dacă ești o persoană motivată și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de curier. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă descriere a experienței tale în domeniu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Clinica Veterinara, angajeaza medic veterinar cu drept de libera practica. Doresti sa lucrezi intr-un mediu placut, inconjurat de animalute? Esti o persoana dinamica, sociabila si cu spirit tanar? Ce ne dorim sa faci? Consultatii generale, vaccinari, deparazitari, imagistica, mica chirurgie, dermatologie, interpretare analize, intocmirea fiselor pacientilor si urmarirea evolutiei acestora, tratamente curente. Este ceva cu care nu te descurci dar vrei sa evoluezi, vei avea tot sprijinul nostru. In cadrul clinicii empatia este pe primul loc, trebuie sa ai rabdare si sa fi o persoana atenta cu pacientii nostrii. Experienta reprezinta un avantaj. Te asteptam in echipa noatra.
-
CANDIDATUL IDEAL -Studii medii/studiile superioare constituie un avantaj; -Cunostinte medii de utilizare PC; -Bune activitati de comunicare,negociere si orientare spre rezultat; Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; Spirit de initiative si capacitate de a lucre in echipa. RESPONSABILITATI -Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; -Promovarea,prezentarea si vanzarea produselor companiei. BENEFICII -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare; -Traininguri gratuite; Posibilitatea de a promova profesional si de a devein manager de echipa.
-
Angajam personal centru de copiere documente- xerox , multiplicare, scanare, printare, carti de vizita,stampile, pliante-afise , vanzare papetarie-birotica,minim studii medii pentru mun.Oltenita Cerinte: Cunostinte operare calculator / WhatssApp / Email ; Cunostinte Microsoft Office / CorelDRAW ; Spirit practic , indemanare, atentie la detalii si rezistenta la stres ; Persoana dinamica, responsabila, punctuala si organizata; Capacitatea de a invata si rezolva repede un minim de probleme tehnice; aranjarea marfurilor in magazin; verificare stoc si comanda marfuri ; Experienta anterioara constituie un avantaj; Domiciliul in mun.Oltenita Cei interesati pot depune CV-ul complet si in detaliu + foto color NUMAI la adresa de e-mail : admiral.oltenita(@)gmail.com sau la adresa Bdul.Republicii nr.50 mun.Oltenita Anunt valabil pentru cei cu adevarat interesati de un loc de munca stabil si de lunga durata ! Timpul de lucru de de aprox.40 de ore in medie / saptamana / 2 sambete pe saptamana liber !
-
Compania noastra cauta un Sef echipa dedicat si pasionat, care sa se alature echipei noastre din departamentul de Montaj. Daca esti o persoana organizata, responsabila si iti place sa lucrezi in echipa, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine. Responsabilitati principale: - Coordoneaza si supervizeaza echipa de montaj pentru a asigura respectarea termenelor si a standardelor; - Colaboreaza strans cu departamentele interne pentru a asigura buna desfasurare a proiectului; - Rezolva situatiile care se ivesc si propune solutii alternative; - Asigura intocmirea la timp a diferitelor documente necesare; - Raporteaza catre superiori situatiile curente si eventualele probleme intampinate in cadrul echipei. Cerinte: - Studii medii sau superioare in domeniul: tehnic, economic, comunicare - relatii publice; - Experienta anterioara in coordonarea unei echipe de montajj; - Experienta in utilizarea calculatorului: Pachet Office; - Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze si germane; - Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking; - Permis auto categ B; - Disponibilitate in deplasari constante pe teritoriul Romaniei. Daca esti o persoana motivata, dornica sa se implice activ si sa contribuie la succesul echipei noastre, te asteptam sa aplici pentru pozitia de Sef echipa - Montaj. Alatura-te noua si fii parte dintr-o echipa unita, orientata catre excelenta!