Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Elytis Hospital caută consilier relații clienți, implicat ă şi cu o atitudine pozitivă, care să gestioneze relaţiile cu pacienţii şi programările acestora. Ne dorim ca noul nostru coleg nouă noastră colegă, să fie o persoană organizată, prietenoasă şi atentă la detalii. Cerințe: Cunoştinţe MS Office și operare calculator; Disponibilitate de a lucra în ture de dimineaţă şi de după-amiază; Atitudine calmă, tolerantă și orientare către identificarea soluțiilor; Onestitate şi seriozitate; Uşurinţă în interacţiunea cu pacienţii; Implicare proactivă în situaţiile noi; Experienţa într-un rol similar - reprezintă un avantaj; Studii medii; Bună înţelegere a platformelor de socializare (Facebook Instagram Whatsapp) Cunoştinţe limba engleză poate reprezenta un avantaj, dar nu este o condiție obligatorie. Responsabilităţi: Preia, analizează şi soluţionează cu amabilitate, toate solicitările venite din partea pacienţilor spitalelor Elytis, prin apeluri telefonice sau email-uri, Whatsapp, Facebook Messenger, etc.; Oferirea de răspunsuri la solicitările online de programare; Acordarea de asistență și consiliere clienților, în accesarea serviciilor medicale, din portofoliul spitalelor Elytis; Gestionarea relaţiilor cu pacienţii actuali şi potenţiali ai spitalelor Elytis; Menținerea relațiilor cu partenerii medicali din portofoliul spitalelor Elytis, pentru verificarea datelor legate de programările efectuate; Depunerea tuturor eforturile pentru rezolvarea eficientă a situaţiilor limită, inclusiv a programărilor urgente. Ce vei câștiga din această experiență? - posibilitatea de a lucra alaturi de o echipa tanara si dinamica; - oportunități de dezvoltare profesionala; - program flexibil,se poate lucra si in mod hibrid; - venituri în funcție de performanța; Desfășurarea activității se realizează în clădirea laboratorului de analize Elytis, situat în Bld. Chimiei, nr 14 - jud Iași În cazul în care CV-ul dvs. va fi selectat, veţi fi contactat telefonic sau pe adresa de mail, pentru a programa susţinerea interviului. Vă dorim mult succes!
-
Promovat
Pensiune de 3 margarete din Eselnita angajează personal pentru postul de cameristă. Căutăm persoane organizate, responsabile și orientate către calitate. Responsabilități: Igienizarea și amenajarea camerelor și spațiilor comune ale pensiunii Schimbarea lenjeriei de pat și prosoapelor Asigurarea stocurilor necesare de produse de igienă și papetărie în camere Respectarea standardelor de curățenie și procedurilor de lucru Raportarea defecțiunilor și necesităților de reparații Cerințe: Experiență anterioară în domeniu (constituie avantaj) Atenție la detalii și aplicarea riguroasă a procedurilor Rezistență la efort fizic Seriozitate și punctualitate Disponibilitate pentru program în ture Oferim: Pachet salarial motivant și tichete de masă Mediu de lucru profesionist și stabil Posibilități de dezvoltare profesională Instruire la locul de muncă Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze la numarul de telefon sau să se prezinte la sediul din Eșelnița str. Dunării nr.936
-
Promovat
Pozitia 1 : Cautam Responsabil de Magazin ambitios a si orientat a catre obiective care sa se alature echipei PPT - Preturi Pentru Tine! Daca ai studiile finalizate si iti place sa coordonezi o echipa, iar lucrul cu calculatorul iti este cunoscut (e-mail, Facebook, Excel, Word), inseamna ca esti persoana potrivită pentru noi. *Experienta pe o pozitie similara sau intr-un magazin comercial - poate reprezenta un avantaj. Cum ne-ar plăcea sa coordonezi activitatea magazinului: cu energie, vorba buna si fermitate; cu abilități comerciale si orientare catre clienti; cu grijă si responsabilitate - Un exemplu si un model de urmat pentru echipa! . Ce vei face: Vei coordona o echipa de 1-5 angajati pentru a oferi experiențe cat mai placute clienților PPT; Vei instrui, dezvolta si motiva echipa pentru atingerea obiectivelor magazinului; Vei participa la toate operațiunile specifice (consiliere clienti, casa de marcat, organizarea mărfurilor, inventare, ajutor inlocuire personal cand este necesar); Vei fi responsabil de buna funcționare a activității magazinului; Vei reprezenta societatea in relația cu autoritățile locale. Pozitia 2: Cautam CASIER ambitios a si orientat a catre obiective care sa se alature echipei PPT - Preturi Pentru Tine! Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa (15 20 lei, in functie de vechimea in companie); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi: 8-17 9-18; Spor de weekend: 10% sâmbătă, 15% duminica. Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunități de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
TRUST PM angajeaza personal calificat ca zugrav rigipsar. Beneficii: - Contract de munca pe durata nedeterminata cu un salariu ce porneste de la suma de 5.000-6.000 lei net (pentru un program de lucru full-time), in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri de Paste si de Craciun si cresteri salariale anuale; - 21 de zile lucratoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste in functie de vechimea in cadrul companiei; - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sanatate privata. Profilul tau: - Disponibilitate pentru progam de lucru Luni - Vineri, 8 ore zi; - Amabilitate, seriozitate si responsabilitate; - Exemplu pozitiv in comportamentul si relatiile cu clientii si ceilalti colegi; - Experienta intr-un post similar de minim 3 ani. In cazul in care profilul tau se potriveste cu locul de munca, te vom invita la un interviu personal in pasul urmator.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
PRO NATUR - Partener Transport Magazin de Mobilier și decorațiuni Căutăm colegi pentru a ne mări echipa în Timișoara. Îți place să conduci? Ai permis de conducere de cel puțin 2 ani, de preferat si cu categoria C ? Ai experiență în domeniul transporturilor de marfă, curierat sau livrări? Ești din Timișoara sau împrejurimi (15-20 km)? Dorești un program de lucru flexibil? Sună-ne, și hai să stabilim împreună un loc în care să stăm de vorbă. De la tine avem nevoie de: * Cazier Judiciar curat, Cazier Auto fără abateri grave * Să fii apt din punct de vedere fizic, medical și psihologic pentru a conduce autoutilitare cu masa maximă de 3,5 Tone * Să ai condiție fizică bună și să fii dispus să faci și muncă fizică de intensitate medie * Să poți lucra în echipă, să fii teamplayer * Să ai capacitatea de a te orienta, de a lua decizii corecte in timp scurt * Să ai o atitudine respectuoasă cu colegii, partenerii și clienții cu care interacționezi Pentru toate acestea îți oferim: * Program de lucru flexibil, 15 zile pe lună (o zi la lucru, o zi liber) * Pachet salarial 3200 RON lunar, compus din salariu de bază, spor de mobilitate și card de bonuri de masă * Echipament de lucru și de protecție * Autoutilitare noi, cu service la zi, condiții de lucru decente și moderne * Apa Suc Cafea gratis în timpul programului * Carburant pentru navetă dacă ești din afara orașului, în limita a 20 km. Job-ul presupune munca în echipă, șofer plus manipulant Se incarcă marfa din punct fix și se livrează la domiciliul clienților Se utilizează aplicații mobile pentru scanare la încărcare și la livrare Se livrează în Timișoara, județul Timiș și județul Arad. Dacă ți-am stârnit interesul, sun, zilnic între orele 08.00 -18.00 și putem avea o discuție!
-
Suntem în căutare de colegi noi cu care să me mărim și să ne întărim echipa. Efectuăm livrări de Mobilier și Decoratiuni la domiciliu cu autocamioane de 3.5 Tone, în echipă, șofer și manipulant. Oferim: - Program de lucru 15 zile pe lună (o zi la lucru, urmatoarea liberă); - Program flexibil, aproximativ 130 de ore pe lună - Echipament de lucru (Echipament de protecție, haine de schimb) - Pachet salarial 2700 LEI NET (Bonuri de masă incluse) Cerem și oferim seriozitate! Pentru mai multe detalii ne putem vedea la un interviu sau putem discuta telefonic.
-
Promovat
Recrutăm pentru unul dintre clienții noștri, o fabrică din domeniul maselor plastice de pe Platforma Incontro. Beneficii: - Salariu de 4417 BRUT - 2600 NET - Tichete de masă de 30 ron/zi; - Al 13-lea salariu; - Al 14-lea salariu; - Orele suplimentare din timpul săptămânii/ weekend sunt plătite cu 200%; - Orele suplimentare de noapte și de weekend de noapte sunt plătite cu 225%; - Spor de noapte de 25%; - 25 zile de concediu de odihnă pe an; - Transport asigurat; - Polița de asigurare cu Allianz Țiriac (după 6 luni lucrate); - Spor de vechime procentual cu perioada lucrată: - Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor. P
-
Recrutăm pentru unul dintre clienții noștri, o fabrică din domeniul maselor plastice de pe Platforma Incontro. Beneficii: - Salariu de 4417 BRUT - 2600 NET - Tichete de masă de 30 ron/zi; - Al 13-lea salariu; - Al 14-lea salariu; - Orele suplimentare din timpul săptămânii/ weekend sunt plătite cu 200%; - Orele suplimentare de noapte și de weekend de noapte sunt plătite cu 225%; - Spor de noapte de 25%; - 25 zile de concediu de odihnă pe an; - Transport asigurat; - Polița de asigurare cu Allianz Țiriac (după 6 luni lucrate); - Spor de vechime procentual cu perioada lucrată: - Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor.
-
Promovat
Recrutăm candidați pentru unul dintre clienții noștri, o fabrica din domeniul maselor plastice de pe Platforma Incontro. - Salariu cuprins între 2600 NET - Tichete de masă de 30 ron/zi; - Al 13-lea salariu; - Al 14-lea salariu; - Orele suplimentare din timpul săptămânii/ weekend sunt plătite cu 200%; - Orele suplimentare de noapte și de weekend de noapte sunt plătite cu 225%; - Spor de noapte de 25%; - 25 zile de concediu de odihnă pe an; - Transport asigurat; - Polița de asigurare cu Allianz Țiriac (după 6 luni lucrate); - Spor de vechime procentual cu perioada lucrată: - Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor. Pentru mai multe detalii apelați la numărul de telefon.
-
Manpower recrutează operatori producție vate voluminoase pentru o fabrică din Timișoara, Calea Sagului. Cerințe: minim 8 clase disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi experiență în industria de producție este un avantaj Beneficii: salariu net de 2.500 lei tichete de masă de 30 lei/zi primă de productivitate de până la 400 lei net spor de noapte de 25% ore suplimentare plătite prime de Paști și Crăciun decont de transport de 130 lei Program de lucru: 8 ore/zi, 5 zile/săptămână, în 3 schimburi: 06:30-14:30, 14:30-22:30, 22:30-06:30 Pentru mai multe informații apelați
-
Recrutăm pentru unul dintre clienții noștri, o fabrică din domeniul maselor plastice de pe Platforma Incontro. Beneficii: - Salariu de 4417 BRUT - 2600 NET - Tichete de masă de 30 ron/zi; - Al 13-lea salariu; - Al 14-lea salariu; - Orele suplimentare din timpul săptămânii/ weekend sunt plătite cu 200%; - Orele suplimentare de noapte și de weekend de noapte sunt plătite cu 225%; - Spor de noapte de 25%; - 25 zile de concediu de odihnă pe an; - Transport asigurat; - Polița de asigurare cu Allianz Țiriac (după 6 luni lucrate); - Spor de vechime procentual cu perioada lucrată: - Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor.
-
-
Firma instalatii termice si sanitare angajeaza cu forme legale instalatori Colectiv tanar Lucrari doar in santiere noi Scule noi Transport in comun decontat Lucrarile sunt in Bucuresti si Ilfov Suntem in cautare de oameni seriosi,responsabili si cu chef de munca Detalii la telefon
-
Camin de batrani angajeaza bucatarese, ajutor de bucatar, gospodine pentru bucatarie romaneasca (mancare ca acasa)
-
Angajez vânzătoare cofetarie Incinta Kaufland Energieticienilor Nu e necesara experienta dar constituie un avantaj Pachet salarial 3600 lei Program flexibil
-
Firma specializata in import materiale electrice, proiectare si executie de tablouri electrice si automatizari, service grupuri electrogene. Candidatul Ideal: Absolvent scoala profesionala, studii medii tehnice-calificare electrician, tehnician Experienţă în domeniul echiparii de tablouri electrice si de automatizari. Capacitate de a citi si interpreta scheme electrice. Persoana serioasa, responsabila, simt tehnic, indemanare, spirit de echipa. Responsabilitati: - echiparea tablourilor electrice conform documentatie. - executare teste de fuctionare. - mentenanta generatoare electrice Beneficii - se acorda bonuri de masa - decont transport - prime de sarbatori - salariu motivant in functie de experienta 1000 - 1200Euro
-
Hotel Randy situat in Constanta , bdl Mamaia nr 191 , deschis tot timpul anului angajeaza :. CONTABILA _- Contabilitate primara RECEPTIONERE - 3 POSTURI program 12 48 CAMERISTE - 4 POST LIBER - AJUTOR DE BUCATAR( LUCRATOR IN BUCATARIE ) - 4 POSTURI AJUTORI DE OSPATARI -6 POSTURI - instalator si electrician menrenanta 2 posturi salariul net este intre 2500 -5500 lei carte de munca permanent , oferim cazare pentru cei din afara orasului relatii la tel761742578 sau direct la Hotel Randy situat pe bulevardul Mamaia nr 191 Pu
-
angajam pentru mentenanta hotel instalator sanitar termic si electrician contract de munca permanent sau part time sau colaborare
-
Carrefour Express situat pe Sos Giurgiului angajează casieri. -Salariu casier 3000 lei -Salariul include bonuri de masă. -Toate formele legale de muncă. -Experiență anterioară în comerț -Salariul poate crește in funcție de performanță! -Alte detalii se discută la interviu sau telefonic . -Oferim și cerem seriozitate Publi24_1704386048
-
Promovat
Sepona Personal ist seit über 10 Jahren erfolgreich in der Arbeitnehmerüberlassung hauptsächlich im technisch-gewerblichen Bereich tätig. Der Firmensitz ist in Leipzig, daneben haben wir Niederlassungen in Jena, Ostrów Wielkopolski (Polen) und Erfurt. Wenn Sie beruflich eine gute, langfristige Perspektive und gleichzeitig eine Herausforderung suchen, dann lesen Sie weiter Wir suchen jemanden, der möglichst: eine abgeschlossene kaufmännische Berufsausbildung oder alternativ Erfahrungen in der Büroarbeit nachweisen kann Erfahrungen sammeln konnte als Recruiter Betreuer*in Dolmetscher*in Deutsch, Ungarisch und Rumänisch in Wort und Schrift B2+ beherrscht eine Affinität zu Social-Media mitbringt ein echtes Organisationstalent ist bei schwierigen Gesprächen den richtigen Ton trifft zuverlässig, selbständig und fleißig ist den Führerschein Klasse B hat (von Vorteil) Fühlen Sie sich angesprochen? Dann kommen Sie zu uns! Sie würden folgende Aufgaben übernehmen: Einweisung und Organisation der Arbeitseinsätze unserer ungarischen und rumänischen Kollegen Stellenanzeigen übersetzen und veröffentlichen Zusammenarbeit mit unserem Recruiting-Team und mit PAVs (Arbeitsvermittler) Koordinierung und Durchführung von Mitarbeitergesprächen Organisation der Arbeitseinsätze Pflege der Datenbank (Landwehr L1) und Akten Zuarbeit für die Lohnbuchhaltung Was Sie erwartet: ein offenes, konstruktives und produktives Arbeitsklima flache Hierarchien, nur zwei Ebenen bis zum Geschäftsführer eine solide Einarbeitung ein gut ausgestatteter Arbeitsplatz (Headset, höhenverstellbarer Schreibtisch, ) angemessene Vergütung ein unbefristetes Arbeitsverhältnis in Teilzeit oder Vollzeit, wir sind flexibel Kaffee-, Wasser- und Teeflatrate vielfältige und spannende Firmenveranstaltungen Wenn Sie neugierig auf die Stelle geworden sind, dann kontaktieren Sie uns. Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung! E-Mail: Telefon: +49 361 - 65 75 929 1 Mobil: +49 172- 514 896 9 Sepona GmbH Am Drosselberg 49 99097 Erfurt
-
Angajez personal service auto pentru următoarele posturi Mecanicii auto profesioniști cu experiență salariu estimativ 5000 RON în sunctie de experiență Vulcanizatori cu experiență 4400 RON în funcție de experiență Receptionera începând de la 3800 RON în funcție de experiență Începând după data de 18 03 2024 Număr de contact
-
Promovat
Cauți o oportunitate dinamică și provocatoare în domeniul logisticii? Ești orientat spre detalii și ai abilități de comunicare și negociere excelente? Manpower te invită să te alături echipei clientului nostru, o companie de top din industria alimentară! Responsabilități: Menținerea relației cu furnizorii de materii prime și materiale Negocierea și monitorizarea fluctuațiilor de preț ale pieței pentru reducerea costului și creșterea eficienței Realizarea evaluării de risc și a evaluării furnizorilor de materiale primare Găsirea de furnizori de back-up Dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a materialelor existente și a celor noi Negocierea, comandarea, recepționarea și înregistrarea contabilă a comenzilor de materii prime și materiale Verificarea incrucișată a stocurilor scriptic și fizic între cele două depozite Aprovizionarea magaziei SAS Productie cu materiale necesare producerii Arhivarea întregii documentații privind departamentul logistic Efectuarea inventarului lunar în magazia SAS și incrucișarea lunară cu depozitul Gestionarea stocurilor de produse finite și produse blocate Gestionarea comenzilor de transport curier la nevoie Intocmirea de rapoarte analize calcule cost produs Competențe: Abilități de comunicare și negociere dezvoltate Abilități organizatorice de planificare și urmărire Abilități de analiză Orientare spre găsirea de soluții Abilități de lucru în echipă Abilitatea de a lucra sub presiune Deschidere la schimbare Calificări de preferat: Cunoștințe în domeniul supply chain management Cunoștințe de customer service Abilități de negociere puternic dezvoltate Cunoașterea modulului de transport și a celui de warehouse management Capacitatea de a efectua taskuri multiple Capacitatea de a analiza și a decide în situații de criză Limba străină - engleză nivel avansat Microsoft Office - nivel avansat Beneficii: Salariu motivant Asigurare medicală pentru angajat și familie (soț soție, copil) Asigurare de viață pentru angajat Prime de sărbători: Crăciun (630 lei net), Paște (580 lei net), Vacanță (2520 lei net calculat la nr. luni lucrate în ultimele 12 luni - august 2023 - august 2024) Pachete cadouri pentru copii de Crăciun Ghiozdane pentru inceperea școlii pentru copii de la gimnaziu 7 carduri pentru activități sportive Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Responsabilitati: Editarea produselor existente si adăugarea produselor noi in site (imagini, descrieri text, specificații, preturi etc.), identificarea imaginilor de produs relevante si editarea acestora sau realizarea pozelor produselor si editarea acestora, crearea unui titlu si a unei descrieri optimizate; Administrarea si inregistrarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online; Ambalarea produselor conform comenzilor primite si pregatirea coletelor pentru expediere curier Editare awb din soft Administrarea produselor si verificarea stocurilor din magazinul online; Comunicarea cu clientii magazinului; Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei; Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati;