Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
angajăm ajutor bucătar cu experiență pentru autoservire zoma danubiana , . programul L-V pentru mai multe detalii la tel
-
Promovat
Chic Salon Nordului, parte a grupului Chic Salon by BeautyOne, angajeaza: -Hairstylist cu experienta. Salonul este pozitionat in sectorul 1, in zona Băneasa Sisesti, avand 10 ani de activitate in acest punct. Suntem parte a grupului Chic Salon by BeautyOne cu 4 centre in Bucuresti. Detalii la
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Avem nevoie in echipa noastră de colegi pe următoarele posturi: !! Recepționeri. !! Ospătari.
-
SSG angajeaza dispeceri pentru obiectiv in Bacau (Nicolae Balcescu). Program 12 cu 24 .12cu 48. Mai multe informatii la telefon intre orele 09-17. sau mesaj cu CV .
-
OMV TIMISOARA angajeaza pentru spalatorie auto automata, pompe de la 2900 lei si caserie de 3200 lei
OMV SAGULUI STATIE NOUA DUPA PODUL DIN CALEA SAGULUI LANGA CITROEN angajeaza personal cu si fara experienta pentru: - CASERIE de la 3200 lei bonuri incluse minim dar ajunge la 3700 - 3800 in funtie de luna si sporuri. -SPALATORIE AUTO AUTOMATA SI DESERVIRE PLATFORMA AUTO de la 2900 lei bonuri incluse. Se ofera pregatire la locul de munca,echipamnet de lucru, program de lucru in ture, flexibil,bonusuri. Informatii la telefon si sau cu C.V. la adresa de mail si la sediul firmei, OMV CALEA SAGULUI NR 203, SAU OMV GARA NORD REPUBLICII 23.
-
Promovat
Cerinte: Absolvent studii superioare; Experienta anterioara in vanzari si relatii cu clientii; Experienta in organizarea de evenimente reprezinta un avantaj; Simt estetic; Disponibilitate pentru program flexibil; Cunostinte foarte bune de operare MS-Office; Persoana motivata atat de rezultate, cat si de coordonarea unei echipe; Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: Organizarea evenimentelor, inclusiv ofertarea produselor, negocierea cu clientii, conceperea meniului, lansarea comenzilor, pregatirea logisticii necesare in functie de tipul de eveniment care are loc; Participarea la targuri de specialitate; Organizarea, coordonarea si asigurarea controlului activitatii la evenimentele de care raspunde, astfel incat sa se asigure incadrarea in timp, satisfactia clientilor si realizarea obiectivelor companiei; Stabilirea mentinerea unor relatii adecvate cu clientii si rezolvarea reclamatiilor, indiferent de natura acestora; Prospectarea pietei, vizitarea clientilor in vederea ofertarii si realizerea de baze de date cu potentiali clienti; Cunoasterea produselor, serviciilor si ofertelor firmei. Oferta, beneficii: Societatea asigura training specific pe postul ocupat; Pachet salarial motivant; Avantajul de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
-
SC Bumerang 2002 SRL Angajăm personal în localitea Vânju Mare, pentru jocuri electronice (cu sau fără experiență) având vârsta cuprinsă între 20-55 ani. Relații la telefon sau la sediul firmei din Drobeta Turnu Severin, str. Bulevardul Tudor Vladimirescu nr. 68A (între Pensiunea Europa și Hotel Clipa).
-
Echipa Rotakt este in cautarea unui lucrator comercial. Descrierea jobului Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor companiei ROTAKT; Preluarea comenzilor primite si promovarea produselor prin atragerea de clienti noi, ca urmare a initiativei si demersurilor proprii; Derularea activitatii de gestionare a magazinului: etichetarea marfurilor, verificarea preturilor, inventarierea produselor aflate in gestiune; Aprovizionarea corecta si eficienta, in conformitate cu standardele companiei, a spatiilor de expunere si depozitare din magazin; Expunerea marfurilor pe rafturi si rearanjarea acestora ori de cate ori este nevoie; Servirea amabila si orientata către client; Depozitarea si manipularea corespunzatoare a marfurilor; Insusirea cunostintelor cu privire la produsele si caracteristicile lor tehnice; Intretinerea si utilizarea corespunzatoare a mijloacelor din dotare; Furnizarea de informatii valide si exacte despre produsele disponibile si ofertele promotionale existente; Colaborarea cu Departamentul Tehnic si Logistic in vederea optimizarii procesului de vanzare; Urmarirea incasarilor pentru fiecare client in parte si luarea masurilor necesare pentru a incasa la timp; Utilizarea corecta a casei de marcat, a programului de gestiune si a instrumetelor de plata. Locația locului de munca: Rm. Valcea, Str. Posada, jud. Valcea. Alaturati-va echipei Rotakt si contribuiti la succesul noului nostru magazin! Descrierea companiei Societatea ROTAKT si-a inceput activitatea in anul 1994, pornind de la ideea de a oferi clientilor o gama variata de scule si utilaje. Fiind printre primele magazine de acest gen din Valcea, am constatat că există interes din partea cumparatorilor, fapt pentru care firma noastra e in continua dezvoltare, avand puncte de lucru in Rm. Valcea, Dragasani si Horezu. Produsele care ne reprezinta sunt utilajele agricole marca ROTAKT, produse de o foarte buna calitate si cu un grad ridicat de performanta. Suntem o echipa tanara si dinamica, orientata spre performante. Cautam colegi noi, optimisti si dornici sa lucreze alaturi de noi. Daca te incadrezi in descrierea de mai sus si iti doresti sa invatam impreuna, te asteptam sa ne cunoastem!
-
Angajez 2 operatori de parcare subterană tip supervizare , programul parcării este automatizat DOAR SUPRAVEGHERE, program flexibil 8 ore . Salariul motivant + carte de muncă experiența este un plus .
-
SC PASTUR S.R.L., firma de transport din Oradea, este in căutarea unui dispecer expediror talentat s
SC PASTUR S.R.L., firma de transport din Oradea, este in căutarea unui dispecer expediror talentat si dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Asteptam CV-urile la adresa de mail: sau telefonic la Cerințe: Experiența in domeniu , constituie un avantaj Cunoașterea unei limbi de circulație internaționala nivel mediu (engleza); Cunoștințe de operare PC, Excel, Word. etc; Abilitate de lucru in echipa; Abilitați foarte bune de comunicare, planificare si organizare a activităților. Cunostinte in utilizarea burselor de transport ( 1,2,3 Cargo, Timocom, etc) Descrierea jobului: Responsabilități: Coordonează activitatea flotei alocate; Identifica soluțiile optime de transport, negociază termenii transportului; Sa optimizeze costurile legate de transport.; Optimizarea rutelor, comunicarea cu conducătorii auto si supravegherea desfășurării curselor; Customer suport - oferă alternative clientului si statusuri referitoare la transport; Negociază preturile cu transportatorii clienții; Oferă consultanta transportatorilor clienților oferindu-le soluții optime; Beneficii: Mediu de lucru dinamic si interactiv; Echipa tânără , mediu de lucru plăcut; Instrumente de lucru moderne. Transportul se deconteaza Salariu motivand si progresiv in functie de capacitatile tale, perspicatitatea si perseverenta de care vei da dovada Sustinem oameni cu potential care inteleg ca interesul acordat job-ului il va propulsa din punct Posibilitate de avansare
-
Angajăm 2 persoane operator spălătorie auto pt parcare subterană și personal pt detailing auto cu experiență demonstrabilă ( proba ), salariu de la 5000 lei + carte de munca , pauza de masă și orar flexibil. ZONA ARCUL DE TRIUMF.Pentru mai multe informații sunați la telefon, Atenție: doar persoane serioase, daca nu ai experiență nu e o problema, te învățăm -important este sa vrei.
-
Sociatate din Constanta angajeaza lucratori cu experienta in finisaje interioare pe termen lung cu salariu atractiv.
-
Angajam Tehnician gestiune stoc la o fabrica din Brasov. CERINTE: - studii medii - cunostinte MS Office - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 07.00-15.00 15.15-23.00 23.00-07.00 - experienta minim 3 ani in gestiune (de preferat intr-o fabrica) RESPONSABILITATI: - introduce marfa în stoc în baza documentelor de intrare - stochează în spații bine delimitate și corespunzătoare a produselor stocate - răspunde de înregistrarea sistematică și operarea cronologică a datelor privind stocurile (FIFO) - efectuează inventare fizice, anuale și periodice (acolo unde se impune), la solicitarea superiorului ierarhic - inregistrează, prelucrează şi păstrează informaţiile referitoare la situaţia stocurilor - scopul postului constă în primirea, verificarea, depozitarea, gestionarea componentelor și sau materialelor auxiliare (freestock) în vederea comisionării (alcătuirea kit-urilor necesare în vederea producției de ansambluri) BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Angajam Controlor financiar la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet Ms - Office (Excel), SAP - experiență minim 1 an în controlling - studii superioare - inginerie sau economie - cunoștințe de lb engleză, lb germana constituie avantaj - expertiză economică, întocmire urmărire de bugete, planuri de afaceri RESPONSABILITATI: - intocmește analize economice complexe - determină costuri pe tipuri și centre de cost - participă la întocmirea raportărilor către concern - participă la întocmirea bugetului (inclusiv întocmirea coordonarea planificării operative) și a planului de afaceri împreună cu departamentele și conducerea fabricii - controlling în cadrul companiei, inclusiv comparare necesar stare actuală, și consultanță în implementarea de măsuri pentru asigurarea rezultatelor planificate - participă la definirea și implementarea măsurilor pentru realizarea țelurilor operative - participă la conceperea și asigurarea punctelor de legătură între managementul departamentelor de producție și sistemul intern concernului - participă la certificarea indicatorilor inclusi în Premium Productivity și prelucrează datele aferente proiectului anterior menționat împreună cu celelalte departamente - colaborează la definirea, implementarea și raportarea indicatorilor de investiții (CAPEX) - participă activ la îmbunătățirea proceselor din companie BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Rustic,lant de fast-Food cu mancare romaneasca angajeaza chiar fără experienta fete baieti (acceptate și persoane mai în vârstă)pentru servire clienți la vitrină în locația din Veranda Obor.Salariu 3000 in mâna și mancare la alegere. Program o zi(8-22) cu una libera. Sunati!
-
DESCRIERE Oras de lucru: Bacau, Bucuresti si toata tara Candidatul Ideal - pentru pozitia de agent imobiliar se accepta si fara experienta; - Orientare catre obiectiv; mod de lucru bazat pe task-uri si targete - Atitudine pozitiva, de invingator - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana ordonata, punctuala, responsabila - Viteza mare de reactie Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari pentru agentiile partenere membri ai Asociatiei CPI -Comunitatatea Profesionisitilor in Imobiliare. Ce oferim: - Curs specializare in imobiliare cu Certificat acreditat A.N.C, Diploma de recunoastere internationala CEPI - Asociatia Europeana a Profesiilor Imobiliare. Se ofera: libertate in alegerea programului de lucru - flexibilitate; spatiu coworking de lucru intr-o agentie membra a Asociatiei CPI; Acces la un cont CRM de gestionare a activitatii agentului; promovare intensiva a ofertelor pe principalele portalurile imobiliare; suport permanent IT&Marketing, juridic, creditare; serviciu call-center 24 7 inclus; Venituri de minim 1000 euro din comisioanele incasate inca din prima luna. Descrierea companiei Infiintata in 2007, Comunitatea Profesionistilor in Imobiliare CPI, este o asociatie profesionala, reprezentativa la nivel national care are drept scop educatia agentilor imobiliari. Faptul ca avem membri in principalele orase ale tarii ne-a permis sa cunoastem bine caracteristicile pietei locale, nevoile agentilor si agentiilor imobiliare putand astfel dezvolta pachete de servicii si instrumente de lucru care sa asigure inca de la inceputul activitatii credibilitate si succes agentilor noi sau celor care nu sunt multumiti de rezultatele obtinute. Asociatia noastra este membru deplin al Confederatiei Europene a Profesiilor Imobiliare CEPI, cu sediul la Bruxelles, fapt care atesta ca membrii nostri, agenti imobiliari, respecta standardele europene ale codurilor de practica imobiliara iar cursurile noastre autorizate ANC au recunoastere internationala.
-
Angajam Montator subansamble la o fabrica din Brasov. CERINTE: - experienţă minim 1 an n montaj - studii medii (minim școala profesională) - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi: 07:00-15:00 15:15-23:00 - cunoștiințe foarte bune de desen tehnic (citire desen, masurători cu șublerul, etc) RESPONSABILITATI: - asamblează elementele prin nituire și asamblare cu șuruburi, conform specificațiilor din documentația de lucru și a normelor tehnice 80T - trebuie să verifice dacă AMC - urile pe care urmează să le folosească sunt valabile din punct de vedere metrologic - identifică piesele defecte și pe cele care nu sunt conform documentelor de lucru BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Angajam Tehnician analist calitate la o fabrica din Brasov. CERINTE: - experienţă minim 2 ani în zona de producţie - studii superioare finalizate (Managementul calității) - experiență ca certifying staff - controlor tehnic de calitate - engleză mediu spre avansat, germană reprezintă un avantaj - experienţă ca personal autorizat de certificare într-o companie aeronautică - bune cunoștințe ale sistemelor de managementul calității, cunoștințe de tehnică a masurării - cunoștințe de utilizare PC și interpretare desene tehnice 2 3 D bune cunoștințe pachet MS office, SAP avantaj RESPONSABILITATI: - ia decizii cu privire la conformitatea produselor - intocmește și autorizează certificatul de navigabilitate EF - marchează corespunzător piesele neconforme sau suspect neconforme - introduce rezultatele verificării efectuate în sistemele relevante puse la dispoziție de PAS PAG (ex: SAP) și sistemele puse la dispoziție de client (ex: eCAIR, Quality Gate) - verifică înregistrează documentația în sistemele de lucru interne și sau ale clientului BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Angajam personal curatenie pentru cladiri de birouri program Lun-Vineri de la ora 05 la 09 dimineata .
-
Angajam personal curatenie BIROURI part time. Salariu 1400 RON(in mana). Program: luni-vineri 4 ore
-
Angajam Operatori productie la o fabrica din Timisoara. CERINTE: - minim 8 clase - disponibilitate de a lucra in 2 sau 3 schimburi: 06.30-14.30 14.30-22.30 22.30-06.30 BENEFICII: - salariu motivant - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prime de sarbatori, prima de vacanta - transport asigurat: Timisoara, Dudestii Noi, Bechicherec, Uihei, Sandra, Biled.
-
Promovat
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048