Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazinul este situat la intersectia Bd Carol - Calea Mosilor, sector 2.. Obligatoriu semnam cotract de munca. Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la nr. de telefon. Va multumim.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Vișeu de Sus, Aleea Eroilor, nr. 49 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Experiență de coordonare și motivare a unei echipe - Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail - Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare - Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor - Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale - Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate - Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare - Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal - Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate - Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma germana de procesare plante medicinale,are nevoie de 5 femei in hala. Angajare normala,nu pe contract sezonier. Se ofera 12.50 ora brut,contract pe minim 2 luni. Cazarea costa 9 euro pe zi. Ore de munca aproximativ 220 pe luna.
-
Te invităm în echipa Optimall Optic SRL! Dacă simți că ai capacitatea de a aduce un suflu nou, iar dorința ta este să te dezvolți alături de noi sau să îți construiești propria afacere, atunci locul tău este în departamentul nostru de vânzări. Ce zici? Ai experiență în distribuția ramelor de vedere, lentilelor de contact sau în optică medicală? Ești o fire sociabilă, cu un background în vânzări? Cum arată rutina ta? Vei călători 3-4 zile săptămână în interes de serviciu prin Braila Galati , Vrancea , Buzau , Botosani , Suceava , Nemat , Iasi , Vaslui. Responsabilități: Reprezinți imaginea noastră în opticile medicale, promovând și vânzând produse precum lentile aeriene, accesorii și lentile de contact. Îți însușești cunoștințe tehnice despre produse. Faci analiza pieței și dezvolți relațiile cu clienții. Ce îți oferim? Mașină de serviciu, telefon, comision, bonusuri, asigurare privată, șansa de a-ți cumpăra mașina după perioada de leasing, traininguri pentru dezvoltare personală și profesională, fidelitate și stabilitate într-o companie de succes.
-
Cerințe: Experiența: minim 2 ani Studii: generale Cunoștințe de limba romană Se oferă: Salariu: 3.300 RON Cazare, Masa, Transport Contract de munca pe perioada nedeterminata Termenul de depunere a CV-urilor este: ora 20.00
-
-
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre din domeniul HORECA Aplică acum și descoperă Olanda! Locația: Port Zelandeuddorp, Olanda Clientul nostru deține un lanț de restaurante care își desfăsoară activitatea în toate părțile Olandei. DE REȚINUT este că această companie este orientată spre familie și dispusă să lucreze cu naționalități diferite. Limba engleză este necesară comunicativ la nivel B1 B2 iar cunoașterea limbii olandeze este de asemenea binevenită. Sunt prezente mai multe zone în care angajații pot lucra (restaurante, snack-baruri sau cafenele). Primele zile de muncă vor implica sarcini simple, cum ar fi: Curățarea meselor Colectarea vaselor murdare Ulterior, angajatul va exersa treptat: Pregătirea cafelei Servirea berii și prepararea băuturilor alcoolice Servirea oaspeților Gestionarea încasărilor și decontarea plăților Pregătirea bufetelor pentru micul dejun prânz Pregătirea de mese gustări simple în snack bar (cartofi prăjiți, frikandel olandez, crochete, înghețată) Primirea mărfurilor, verificarea: cantităților, temperaturii și a calității Raportarea oricărei probleme superiorului ierarhic De asemenea în timpul perioadei de formare veți primi suportul colegilor deja prezenți în locație. Pentru toate sarcinile veți respecta regulile de siguranță (HACCP). Candidatul ideal: Experiență în ospitalitate este un mare plus (restaurante, hoteluri, baruri, locuri de muncă cu clienți) Studii de bucătar, ospătar este un plus Atitudine orientată spre vânzări, rezistentă la stres, ospitalier ă și un aspect cald și primitor, jucător de echipă și sentiment puternic de responsabilitate Descrierea jobului Câștigi un salariu atractiv de la 14,39 EURO pe oră Timpul de lucru: ture între orele 6:00 și 23:00, cu volumul de muncă principal între 12:00 și 20:00 Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Haine: tricou și pantaloni asigurate de client Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit OTTO sau Happy OTTO Wish! Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Încă nu te-am convins? În plus poți beneficia de: Reducere la mâncare (de exemplu, tot ce puteți mânca pentru 4 EURO) Lucrul în locuri diferite, cum ar fi restaurante, snack-baruri și cafenele, face ca munca să fie mai interesantă și mai puțin plictisitoare. Angajații dobândesc, de asemenea, mai multă experiență prin îndeplinirea acestor sarcini, ajutându-i să învețe și să se perfecționeze. Posibilități de creștere (șef de tură, sous-șef) Locația este situată la doar 2 km de plajă, oferind o oportunitate perfectă de relaxare dupa o zi plină de muncă. Locul de muncă implică: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să porți doar adidași negri Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Angajez mecanic dezmembrari logan si gama renault megan
-
Vulcanizare stradală în buc sec 1. Posibilitate cazare. Alte informații le discutam tel cât și la locație.
-
Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!
-
Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!
-
Promovat
Angajam pe pozitia de montator Mobilier la comanda pe teren cu experienta minima de 2-3 ani pentru montarea mobilierului la comanda. Se oferera schite si planuri detaliate 3D, folosim feronerie Bulm (sertare tandem, tandembox, legrabox) carcase Pal Egger, fronturi MDF. Atelierul este dotat cu utilaje si echipamente , scule profesionale ceea ce ofera calitate si precizei pentru produsul final. Abilitatile solicitate: Cunostinte pentru interpretarea si intelegerea unei schite de montaj. Reglaje fine pentru feroneria blum. Executarea decupajelor in corpurile de mobilier (pentru diverse situatii intampinate pe teren) Sociabil si bun coechipier, implicat. Deschis sa invete si sa performeze impreuna cu noi. Permis de conducere categoria B Solicitam minim 3 zile de proba pe care le achitam. Hala de productie este pozitionata acesibil in sector 6, mijloace de transport : metro sau tramvai 8,25,35. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) + bonuri de masa , se plateste luna in curs. Bonificatii pe parcursul anului, contract perioada nedeterminata, conditii bune de munca si echipa competitiva.
-
Angajam sofer pentru curse locale, posesor permis categoria B, cu experianta in condus masini dubite pana in 3.5 T
-
CE ASTEPTARI AVEM Studii medii tehnice Experienta in intretinerea si repararea echipamentelor industriale Cunoasterea rolului si functiilor automatelor programabile, invertoarelor, traductoarelor, senzorilor Cunoasterea simbolistica a componentelor electrice, citirea si interpretarea corecta a schemele electrice O fire dinamica si proactiva Spirit de echipa CE VETI FACE Diagnoza defectelor si executarea reparatiilor instalatiilor electrice si ale echipamentelor tehnice, de natura accidentala inspectiile tehnice periodice, lucrarile de curatare a componentelor electrice, sistematizarile tablourilor si a instalatiilor electrice Lucrari de reparatii si revizii tehnice planificate, pentru instalatiile electrice de joasa tensiune, tablouri electrice si comanda Lucrari de instalatii electrice (cablari, conexiuni electrice, instalari de componente electrice) CE OFERIM Salariu atractiv corelat cu experienta Tichete de masa Decontare transport Abonament medical, deoarece stim cat de importanta e sanatatea Prima de Paste, Craciun si alte evenimente, pentru a va oferi inca un prilej de bucurie in preajma sarbatorilor Concediu de odihna suplimentar* Bonus recomandare colegi noi Zi libera cu ocazia zilei de nastere Program de inductie Program de calificare si training Parcare acces angajati Loc de munca stabil SANEX S.A. este unicul producător de plăci ceramice din România. De peste jumătate de secol, produsele CESAROM fabricate pe liniile de producție SANEX S.A. din Cluj-Napoca decorează spații rezidențiale și comerciale din întreaga țară. SANEX S.A. face parte din grupul austriac LASSELSBERGER.
-
Dorim sa ni se alature noi colegi in departamentul de Productie pentru urmatoarele sectoare: Preparare Masa, Presare, Glazurare, Ardere si Sortare&Ambalare. CE ASTEPTARI AVEM Experienta intr-un domeniu de productie Orientare catre lucrul in echipa Spirit d observatie, acuitate vizuala buna, atentie la detalii Comunicare si cooperare în cadrul echipei CE VETI FACE Supravegherea fluxului tehnologic in aria desemnata Operarea si setarea echipamentelor automatizate Monitorizarea functionarii echipamentelor, verificarea starii tehnice Reglarea parametrilor de functionare Program de munca: sistemul turnus 12 24-12 48 CE VA OFERIM Salariu atractiv Tichete de masa Decontare transport Abonament medical, deoarece stim cat de importanta e sanatatea Prima de Paste, Craciun si alte evenimente, pentru a va oferi inca un prilej de bucurie in preajma sarbatorilor Concediu de odihna suplimentar* Zi libera cu ocazia zilei de nastere Bonus recomandare colegi noi Program de inductie Program de calificare si training Loc de munca stabil SANEX S.A. este unicul producător de plăci ceramice din România. De peste jumătate de secol, produsele CESAROM fabricate pe liniile de producție SANEX S.A. din Cluj-Napoca decorează spații rezidențiale și comerciale din întreaga țară. SANEX S.A. face parte din grupul austriac LASSELSBERGER.
-
CE ASTEPTARI AVEM Studii medii tehnice Experienta practica in lacatuserie sau mecanica industriala Autorizatie Fochist constituie un avantaj Fire dinamica si proactiva Spirit de echipa CE VETI FACE Operararea, intretinerea si repararea mecanica a retelelor de distributie si echipamentelor componente pentru instalatiile de apa potabila si industriala, statia de tratare ape uzate, instalatii sanitare si de canalizare (filtru prese, pompe, agitatoare, racloare, etc) Operararea si intretinerea compresoarelor, uscatoarelor, filtrelor si a retelii de distributie aer comprimat Operarea si supravegherea tehnica a centralelor termice (cazane, pompe, vase de expansiune, vane si electrovane, armaturi, etc.) si a instalatiei de distributie agent termic si apa calda menajera. Program de munca: sistemul turnus 12-24 12-48 CE VA OFERIM Salariu atractiv Tichete de masa Decontare transport Abonament medical, deoarece stim cat de importanta e sanatatea Prima de Paste, Craciun si alte evenimente, pentru a va oferi inca un prilej de bucurie in preajma sarbatorilor Concediu de odihna suplimentar* Zi libera cu ocazia zilei de nastere Bonus recomandare colegi noi Program de inductie Programe de calificare si training Loc de munca stabil SANEX S.A. este unicul producător de plăci ceramice din România. De peste jumătate de secol, produsele CESAROM fabricate pe liniile de producție SANEX S.A. din Cluj-Napoca decorează spații rezidențiale și comerciale din întreaga țară. SANEX S.A. face parte din grupul austriac LASSELSBERGER.
-
Ne mărim echipa RPC Dezvoltări Imobiliare, cu un contabil cu experiență: Astfel căutăm coleg(ă): Atent(ă) la detalii Setat(ă) pe îndeplinirea sarcinilor Cu bune abilități de comunicare și de coordonare a activității financiar - contabile Spirit de echipă Motive pentru care să te alături echipei RPC: Mediu prietenos și o echipă dedicată Condiții financiare atractive Abonament medical MedLife Stabilitatea locului de muncă Te invităm să descoperi lumea financiară alături de noi! Dacă ești interesat, așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail: c o n t a b i l @ r p c g r o u p . r o
-
Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.
-
Cautam o doamna sau o domnisoara care sa aiba grija de fetita noastra in varsta de 3 ani cateva ore zilnic, dupa gradinita (adica incepand cu ora 12.30) si care sa realizeze urmatoarele lucruri: - Sa ii dea fetitei sa manance de pranz - Sa o culce - Sa petreaca timp de calitate cu ea sau sa iasa afara la locul de joaca dupa somnul de pranz pana venim de la serviciu (in jur de ora 17.00) Cateva calitati pe care ne dorim sa le aiba persoana pe care o vom alege: - Calma, rabdatoare, linistita. - Deschisa la modul in care alegem sa ne crestem copilul. - Sa respecte programul si rutinele copilului - Sa isi faca meseria cu dragoste si empatie, calitati esentiale pe care consider ca trebuie sa le aiba orice persoana care isi doreste sa aiba grija de un copil.
-
Hotel situat în stațiunea balnecolimaterica Geoagiu-Bai angajează camerista și personal sezonier. Salar atractiv, la cerere se poate oferi și cazare. Pentru mai multe detalii va rugam sunați la nr. de telefon afișat.
-
Firma Curatenie cauta FETE FEMEI CUPLURI ( PERMIS DE CONDUCERE CAT.B reprezinta un avantaj ) pentru angajare. Salariu motivant , seriozitate si pentru perioada mai mare, eventual incepind de la 6 Luni.www.effektiv-gmbh.de
-
Electrician calificat Program 8 h L-v 7-15.30 cu pauza 12-12.30 Diploma de calificare Salariu 4500-5500