Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Sucursala Craiova, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și sunt in cautare de soferi de camion: - Posesori permis categoria B, C, D - Posesor atestat Transport Persoane - Posesor atestat Transport Marfa - Posesor Card Tahograf - Cunoaștinte ale legislației specifice conducătorilor auto - Cu disponibilitate la program flexibil - Cu disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilitati: - Verifică starea tehnică a autovehicului pe care îl conduce, înainte de plecarea în cursă; - Păstrează certificatul de înmatriculare și actele mașinii în condiții corespunzătoare, le prezintă la cerere organelor de control; - Supraveghează îmbarcarea și debarcarea pasagerilor; - Se asigură că toate documentele necesare circulației pe drumurile publice (RCA, ITP, permis de conducere, rovinietă) sunt valabile. În situația în care constată că acestea sunt expirate sau urmează să expire înainte de finalizarea cursei, va anunța departamentul de mecanizare al sucursalei - Respectă şi aplică normele de circulaţie pe drumurile publice în ceea ce priveşte conducerea preventivă şi întreţinerea elementelor de rulare, frânare, iluminat şi păstrare a vizibilităţii - Respectă programul de lucru, nu părăsește locul de muncă fără aprobarea sefului ierarhic și fără a lăsa locul de muncă în ordine Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Suntem o companie specializata in instalatii ce curenti tari curenti slabi si de automatizari, ce isi mareste echipa. Cerinte: - Absolvent universitate tehnica de specialitate (Instalatii, Electrotehnica, Electronica, Automatica sau Energetica,) - Abilitati service, cunostinte instalatii electrice CT CS si automatizari industriale; - Cunostinta avansate software AutoCad Suita Office; - Bun organizator al activitatii pentru indeplinirea orarului stabilit; - Buna cunoastere a Limbii Engleze -reprezinta un avantaj; - Experienta conducere auto cat. B, dispus la deplasari in tara; - Experienta similara reprezinta un avantaj; Descriere functie: - Studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica necesara pentru lucrarile de instalatii electrice; - Planifica, organizeaza si coordoneaza activitatea echipelor alocate pe proiect; - Urmareste implementarea modificarilor pe santier;organizarea, controlarea, verificarea activitatii santierului si asigurarea executiei, desfasurarii si finalizarea lucrarilor conform proiect; - Persoana foarte organizata, cu un spirit de observatie dezvoltat si orientare catre detalii; - Abilitati de punere in aplicarea cunostiintelor in domeniu; - Monitorizeaza calitatea lucrarilor si asigura conformitatii cu standardele de calitate si reglementarile in vigoare; - Verificarea si aprobarea solutiilor tehnice propuse de subcontractori sau furnizori de instalatii; - Coordoneaza si comunica cu subcontractorii si furnizorii pentru a asigura livrarea in timp util a echipamentelor si materialelor necesare; - Participa la sedintele de santier si raportarea progresului lucrarilor catre echipa de proiect - Identificarea si solutionarea problemelor tehnice sau a dificultatilor aparute in timpul executiei lucrarilor. - Gestioneaza si controleaza costurilor si resurselor alocate pentru instalatii; - Asigurarea respectarii masurilor de sanatate si securitate in munca in cadrul santierului; Beneficii: - Posibilitatea de a lucra intr-o companie in plina dezvoltare; - Angajament pe termen lung cu dezvoltare profesionala permanenta; - Calculator, telefon si alte echipamente necesare desfasurarii activitatii; - Beneficii salariale motivante conform dezvoltarii profesionale;
-
Promovat
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !
-
Promovat
Căutăm colegi harnici și pricepuți pentru postul: Pickeri pentru Edenia Distribution Center din Campia Turzii. Vino în echipa Macromex și alătură-te celor care pregătesc comenzile pentru livrarea a peste 1000 de clienți zilnic. VENIT NET GARANTAT: Picker - 3420 lei Net Toate pozițiile au bonus de performanță neplafonat, în funcție de productivitatea fiecăruia + spor ore suplimentare, ore de weekend, ore de noapte. Beneficii: Abonament la rețeaua Medlife, tichete de masa in valoare de 35 ron zi lucrata, valoare totala de 735 lei luna + pachete cu produse si tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sarbatorilor, 8 Martie, 1 Iunie, transport asigurat sau decont combustibil, bonus recomandare 150 Eur pentru pozitii similare, Bookster. Ce trebuie să știi? Depozitele sunt cu temperatura controlată (-24 C) echipamentele de lucru asigura protectie termica pana la 49 C, activitatea in depozit nu presupune efort fizic intens. Utilajele si echipamentele de lucru sunt de ultima generatie (lize, transpalete electrice). Se lucrează în 2 schimburi, program flexibil și inegal. Dacă vrei să afli mai multe informații despre posturi, nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon din profi, în intervalul L-V: 09:00 16:00 sau aplica aici. Alege să faci parte din echipa noastă unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari! P
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajări în Cluj-Napoca și în jud. Cluj (locuri de muncă disponibile periodic actualizate): Detalii la telefon whatsapp SMS din anunț Inginer proiectant sisteme fotovoltaice cu experiență (Cluj) Inginer proiectant instalații termice și sanitare cu experiență (Cluj) Inginer dispecer în instalații termice, sanitare ori electrice (Cluj) Inginer automatist CNC (Apahida) Inginer optimizare fabricație in domeniul industrial (Apahida) Strungar (Cluj) - cazare pentru persoanele care nu sunt din Cluj Sudor MIG MAG (Apahida) Stivuitorist (Apahida) Lăcătuș mecanic (Apahida) Muncitor necalificat cu abilități, cunoștințe sau experiență în cel puțin una dintre activitățile de lăcătușerie, mecanică auto, montare subansamble, sudură, debitare (Apahida)
-
Sudor MIG MAG, job in 2 schimburi (Apahida) Daca sunteti interesat de acest job, va rog sa ma contactati pe telefon whatsapp SMS.
-
Căutăm stivuitorist in Apahida, jud. Cluj. Descarcare incarcare receptionare marfa Salariu, bonuri masa, decont transport. Detalii la telefon sms whatsapp la nr din anunt.
-
Angajez buldoexcavatorist cu experienta si certificat calificare Salariul negociabil
-
Formam echipa de Front Desk, si te asteptam si pe tine sa faci parte din ea Ce cautam? Persoană dinamică,aspect placut, de încredere i care lucrează în echipă Absolventa studii medii (liceu) cu diplomă de bacalaureat (eventual studii superioare) Capacitate de organizare i planificare Bune abilită i de comunicare i interrela ionare Persoană comunicativă, cu o atitudine pozitivă, interesată/pasionată de sport Experienta in operarea cu mijloace de plata precum: POS, casa de marcat constituie un plus Experien a anterioară într-o pozi ie similară constituie un avantaj. Ce vei face? Asigura activitati de frontdesk la receptia clubului Realizeaza tururi de prezentare a clubului pentru membrii / potentialii clienti ai clubului Ajută la asigurarea securității și controlează accesul in sălile clubului Ajută clienții la achiziționarea de servicii sau produse Promovează toate produsele și serviciile clubului pentru a crește vânzările Ajută la depozitarea de alimente, băuturi și materiale de marketing la recepție Oferă clienților informații referitoare la club, evenimente organizate de club și oferte speciale. Ce iti oferim? - Salariu competitiv - Mediu de lucru exceptional - Tichete de masa - Traininguri si scolarizari de specialitate (sales, client service) Daca esti interesata asteptam mesaj pe numarul de telefon
-
Candidatul Ideal GESTIONAR DEPOZIT Cerinte: - studii medii; - experienta minim 6 luni intr-un post similar; - persoana organizata, atentie la detalii; - atestat de stivuitorist constituie avantaj Descrierea jobului Responsabilitati: - receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice; - intretinerea stocului; - evidenta gestiunii; - intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerere Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - tichete de masa - mediu de lucru profesionist Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Candidatul ideal - permis de conducere categoriile B, C, E; - atestat profesional pentru transport marfuri generale; - autorizatie ISCIR pentru automacara - card tahograf. Descrierea jobului - desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie Beneficii: - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial atractiv. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane
-
Promovat
Ajutor de bucatar cu sau fara experienta pentru fast food si minirestaurant pentru taiat si curatat legume,zona Berceni,sector 4,se lucreaza in ture,salariu 3500 lei net,contract de munca,se asigura masa,va asteptam cu apeluri la .
-
Responsabilitati: - participa la incarcarea si descarcarea marfurilor - participa la realizarea inventarelor Beneficii: -posibilitate de promovare -salariu atractiv + bonuri de masa Tipul jobului: Cu normă întreagă Cerinte - experienta relevanta intr-un post similar - autorizatie ISCIR stivuitorist "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
proteza veterinara ptr câini de talie medien-mare. Ptr trenul posterior. 600roni negociabil.sau 120 E
-
Angajam personal cu experienta: - operator cusaturi manuale -calcatori final si interfazic -preparator expeditii (export) -operatori sala de croit (span, couris, bazic, cutter) Angajam confectioneri cu experienta Angajam operator calculator(introducere-centralizare date) Se asigura transport (local si in judet), tichete de masa si salarizare excelenta Relatii la tel. sau e-mail:
-
RSS-Romanian Security Systems angajam agenti de paza cu atestat si o minima experienta in domeniul retail(magazine de haine) pentru zona Dr. Taberei&Militari...Bucuresti, Sector 6. Program: 2/2(12 ore/zi) Tarif: 12/13 lei/h+tichete de masa
-
Angajam șoferi cat.B pt curierat în Germania,salar 1900 euro net,mai multe detalii la tel..
-
Angajez sofer cat c+e, prelata, camion euro 6, lucru se desfasoara pe tara, wekendurile sunt acasa.Se merge la program.Garaj Remetea Mare.Salar:7000+60 l motorina pt naveta
-
Angajam asistențe și asistenti medicali pentru azil bătrâni în Germania. Mai multe detalii la tel sau wapp Program zilnic 8-17
-
Angajam asistenți pentru azil în Germania Detalii suplimentare va ofer la telefon sau wapp. Program 8-17
-
Promovat
Nadia Hotels angajază instalator mentenanță pentru hotelul si restaurantul Nadia din Eforie Nord Se ocupă de reparații, instalații și orice tip de probleme tehnice care apar în cadrul hotelului sau a restaurantului. Salariu atractiv + bonus la sfârșitul sezonului. Pentru mai multe detalii, va rugăm să depuneți CV-uri aici sau să ne contactați la numerele de telefon sau .
-
Angajam ASISTENT/A MEDICAL generalist. Posturi pentru azil bătrâni Germania Detali suplimentare la tel sau wapp. program zilnic 8-17
-
Promovat
Nadia Hotels angajază ajutor de bucătar pentru restaurantul Nadia din Eforie Nord Cerințe: - se subordonează bucătarului șef - persoană dedicată și responsabilă - spirit de echipă și implicare - pregătire materii prime pentru preparare - păstrarea curățeniei la locul de muncă - respectă politicile restaurantului cu privire la siguranța alimentară, norme de igienă, calitate și servire Responsabilități: - se asigură că produsele, preparatele și semipreparatele sunt depozitate și păstrate corespunzător - participă la inventar și la stabilirea necesarului de aprovizionare - preia comenzile cliențiolor de la ospătari și asigură servirea acestora - participă la curățenia și igienizarea restaurantului, ustensilelor din bucătărie și a echipamentelor din dotare - verifică periodic termenul de valabilitate al produselor - indeplinește alte sarcini dispuse de superior Salariu motivant + bonus sfârșit de sezon. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne trimiteti CV-uri aici sau ne puteti contacta la numerele de telefon sau
-
Personal pentru azil bătrâni germania angajam. Detalii suplimentare la tel sau vapo