Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Deziclean este o societate specializata in prestarea de servicii profesionale de curatenie. Compania noastra asigura servicii de curatenie in aproape toate orasele mari din Romania. In prezent suntem in cautarea unui Operator Facturare pentru a ne reintregi echipa. Responsabilitati: Asigură înregistrarea corectă și la timp a documentelor primare în softul de contabilitate- SAGA; Emite facturi (pe baza calculației primite de la clienți) si avize de însoțire marfă; Intocmește și urmărește diverse situații: consum producție, consumuri diverse și verificari de stocuri; Verifică fișe și confirmări de solduri, pentru a identifica erorile și a face corecții; Oferă suport colegilor de pe teren; Monitorizează contractele cu clienții și furnizorii asigurarea respectării termenelor si condițiilor contractuale, oferă asistență clienților și furnizorilor în legătură cu întrebări legate de contracte, facturare și alte aspecte administrative; Generează rapoarte periodice referitoare la derularea contractelor, încasări, sau alte aspecte relevante pentru management; Responsabil de arhivarea fizică și electronică a documentelor financiar- contabile. Profil candidat: Experiență anterioară într-o poziție similară constituie avantaj; Cunoasterea unui soft de contabilitate - Saga, sau ERP constituie avantaj; Cunostințe operare PC: pachetul Office, navigare internet; Dorința de învațare și dezvoltare permanentă, cu abilitatea de a rezolva simultan sarcini multiple; Persoană analitică, organizată, meticuloasă, atentă la detalii; Capacitatea de a respecta termene limita. Beneficii oferite: Pachet salarial motivant + sporuri; Posibilitatea dezvoltarii profesionale; Abonament la o retea medicala private; Tichete de masa; Prime in functie de performanta, prime de sarbatori. Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, asteptam cu drag CV-ul tau.
-
Promovat
SC EXPERT FIRE SOLUTIONS SRL angajează: Servanți pompier; Servanți pompier (dispecer); Șefi tură formație pompieri; pentru obiectiv situat în centrul orașului Timișoara. Contractul începe din data de 15.03.2024. CERINȚE: - certificat ATESTARE SERVANT POMPIER sau adeverință care să ateste calificarea de servant pompier începerea unui curs de specialitate în domeniu; - bune abilități de comunicare; - seriozitate, confidențialitate, inițiativă, loialitate, spirit de echipă, respect față de cei cu care intră în contact; - viteză de reacție, promptitudine; - domiciliu în Timișoara sau în localitațile limitrofe; - cazier curat; - constituie avantaj experiență în domeniu. RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: - intervine în cazul situațiilor de urgență (incendiu, cutremur, etc.); - execută operațiuni pentru localizarea, pregătirea și desfășurarea intervenției în caz de incendiu; - efectuarea serviciului de rond conform programului și itinerariului; - realizarea dispozitivului de intervenție în caz de incendiu; - salvarea persoanelor și bunurilor materiale. CE OFERIM: - contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; - condiții foarte bune de muncă; - 21 zile concediu de odihnă; - echipament individual de lucru și de intervenție modern; - salariu motivant (12 - 14 lei net h + tichete de masă), plătit la timp. Informații suplimentare, de luni pana vineri, în intervalul orar 09.00 - 18.00, la telefon.
-
Promovat
Elytis Hospital caută consilier relații clienți, implicat ă şi cu o atitudine pozitivă, care să gestioneze relaţiile cu pacienţii şi programările acestora. Ne dorim ca noul nostru coleg nouă noastră colegă, să fie o persoană organizată, prietenoasă şi atentă la detalii. Cerințe: Cunoştinţe MS Office și operare calculator; Disponibilitate de a lucra în ture de dimineaţă şi de după-amiază; Atitudine calmă, tolerantă și orientare către identificarea soluțiilor; Onestitate şi seriozitate; Uşurinţă în interacţiunea cu pacienţii; Implicare proactivă în situaţiile noi; Experienţa într-un rol similar - reprezintă un avantaj; Studii medii; Bună înţelegere a platformelor de socializare (Facebook Instagram Whatsapp) Cunoştinţe limba engleză poate reprezenta un avantaj, dar nu este o condiție obligatorie. Responsabilităţi: Preia, analizează şi soluţionează cu amabilitate, toate solicitările venite din partea pacienţilor spitalelor Elytis, prin apeluri telefonice sau email-uri, Whatsapp, Facebook Messenger, etc.; Oferirea de răspunsuri la solicitările online de programare; Acordarea de asistență și consiliere clienților, în accesarea serviciilor medicale, din portofoliul spitalelor Elytis; Gestionarea relaţiilor cu pacienţii actuali şi potenţiali ai spitalelor Elytis; Menținerea relațiilor cu partenerii medicali din portofoliul spitalelor Elytis, pentru verificarea datelor legate de programările efectuate; Depunerea tuturor eforturile pentru rezolvarea eficientă a situaţiilor limită, inclusiv a programărilor urgente. Ce vei câștiga din această experiență? - posibilitatea de a lucra alaturi de o echipa tanara si dinamica; - oportunități de dezvoltare profesionala; - program flexibil,se poate lucra si in mod hibrid; - venituri în funcție de performanța; Desfășurarea activității se realizează în clădirea laboratorului de analize Elytis, situat în Bld. Chimiei, nr 14 - jud Iași În cazul în care CV-ul dvs. va fi selectat, veţi fi contactat telefonic sau pe adresa de mail, pentru a programa susţinerea interviului. Vă dorim mult succes!
-
Promovat
SC Viopint Serv SRL isi mărește echipa și angajeaza instalator Termo Sanitar si Aer Conditionat cu sau fara experienta! Se oferă salariu incepand de la 3150lei net in funcție de performante,bonuri de masa, prime de Craciun și de Paste ! Programul de lucru este de luni pana vineri, zilele de sambata, duminica și sărbătorile legale libere!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC angajeaza lucrator comercial pentru magazin La 2 pasi, in com Foltesti. Program flexibil, salariu motivant.
-
Hotel Dambovita 3* din Targoviste angajaza receptioner a Cerinte: responsabilitate, corectitudine, spirit de munca in echipa, abilitati de comunicare, competente digitale in vederea utilizarii unui soft hotelier. Cunoasterea limbii engleze; Persoana dinamica, atenta la detalii; Capacitate organizatorica si de comunicare; Disponibilitate pentru lucru in ture. CV-uri la adresa de mail:
-
Karali Investments S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Sector 1, Bulevardul Agronomiei, nr. 1-5, Vila N.2_2, Corp A, Camera 3, Etaj 4, Ap. 13 angajeaza 2 persoane pentru postul de bucatar, 2 persoane pentru postul de ajutor bucatar si 2 persoane pentru postul de lucrator bucatarie(spalator vase mari) pentru punctul de lucru din Oras Voluntari, jud. Ilfov
-
Angajare bucatar si ajutor de bucatar lacu sarat. Salariu pornind de la 3800 net Posibilitate de castig extra din evenimente. Transport asigurat
-
NOVA SMART LOGISTIC SRL, cu sediul in Giurgiu, sat Cartojani , strada Florilor nr.16 incadreaza 30 de posturi de manipulanti marfuri...Cv urile se trimit pe email.Relatii la telefon sau la sediul firmei.Contract de munca full time, pe perioada nedeterminata!!!!!!!!!!!!!!
-
Închiriez scaun frizerie pentru locația noastră de pe Calea lui Traian 179,Bloc 9(zona Elegant).Barbossa Barbershop.Pentru mai multe detalii și informații
-
Disponibil online
Call center portugheza, franceza- italiana-spaniola-germana +engleza obligatorie,work from home,RO
Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Administrator unic, al unei firme de producție ,caut o tânără, studentă sau absolventă de liceu , eventual,din altă localitate,pentru activități de secretariat ușor de îndeplinit,part time. Experiența nu se cere,doar înțelegere deplină în colaborare. Oferta de angajare : salarizare atractivă și, dacă este necesar, asigur cazare. CV.cu fotografie actuală.
-
Compania Manpower recruteaza Reprezentant Vanzari Showroom in Sibiu CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel); DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene. Detalii la numarul de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0729">07 arata numarul</a></span> 800 086
-
Angajez șofer cu experiența pe tur-retur internațional. Mașina este Renault Master de 8 epal. Zona: Drăgășani (Jud. Vâlcea) sau împrejurimi (max. 30 km). Detalii doar la telefon.
-
Angajez șofer cu experiența pe tur-retur internațional. Mașina este un Renault Master de 8 epal. Zona: Drăgășani (Jud. Vâlcea) sau împrejurimi (max. 30 km). Detalii doar la telefon.
-
SC. Vital Medical Center Memory SRL angajeaza contabil primar. Cerinte: cunostinte in sistemul national de facturare electronica e-Factura, XML, cunostinte in contabilitatea primara. Asteptam CV-urile dvs.
-
Ofer ingrijire la domiciliu pentru persoane varsnice "menaj, gatit, administrare tratament" Sunt o persoana calma cu multa rabdare pt mai multe detalii ma puteti contacta. (sunt baiat)
-
Căutăm o persoană serioasă, harnică și de incredere pentru lucrul în construcții și sau spații verzi. Experienta nu este necesară. Program de lucru 8 ore zi, salariul în funcție de aptitudini. Pentru mai multe detalii sunați.
-
Grădinița Montessori School of Iași - angajează asistent educator în alternativa Montessori Cerințe: -studii superioare cu specializarea pedagogia invatamantului primar si prescolar pedagogie psihologie specializari conexe; - cunoașterea și împărtășirea valorilor Montessori reprezintă un avantaj; - abilități de lucru cu copiii, deschidere către noi metode de abordare a copilului, flexibilitate; - abilități de comunicare cu copiii și părinții acestora; - echilibru emoțional, să înțeleagă comportamentul copiilor, să își adapteze stilul în funcție de nevoile copiilor Responsabilități: realizarea de activități cu copiii, realizarea de materiale, întreținerea mediului din clasă, susținerea educatorului pe perioada prezentărilor date copiilor. Persoanele interesate sunt rugate să atașeze un CV acestui anunț.
-
Promovat
Posturi disponibile, la fabrica de paine Pestis: - brutari - modelatori - framantatori - feliatori * program de lucru-3 schimburi * relatii la telefon de LUNI-VINERI, intre orele 09-16 * nu raspund la mesaje pe cont !! * se asigura transport din Hunedoara **VA ROG FRUMOS RESPECTATI ORELE DIN ANUNT PENTRU INFORMATII !! SALAR 3000 LEI
-
Ansamblu prelată , masina este iveco 2012 , euro 5eev , automata . Masina este curată fără defecte. Cursele sunt de la Pitești - Turcia ( erkezköy - Bursa ) . Salariul este între 7000 - 9000 lei luna .
-
Sc angajeaza sudor CO2 ELECTRIC Domeniul de activitate: Confectii metalice Programul de lucru: Luni-Vineri 08-16,30 cu pauza de masa Angajarea se face cu contract de munca pe perioada nedeterminata.
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Dival Cafe firma in industria automatelor de cafea vending, angajăm operator pentru a ne extinde echipa dinamică și pasionată. Dacă ești o persoană energică, te așteptăm să ni te alături pentru a contribui la oferirea unei experiențe excepționale clienților noștri. Responsabilități: Alimentarea și întreținerea automatelor de cafea vending în diverse locații. Verificarea și asigurarea funcționării optime a echipamentelor. Gestionarea stocurilor de consumabile și aprovizionarea conform necesităților. Menținerea curățeniei și aspectului profesional al automatelor. Raportarea oricăror probleme tehnice echipei de suport tehnic. Cerințe: Minim studii medii. Permis de conducere categoria B Abilități bune de organizare și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Orientare către client și soluționarea problemelor. Nu este necesară experiență anterioară în domeniu oferim instruire la locul de muncă. Oferim: Pachet salarial competitiv. Program de lucru flexibil. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut. Alătură-te echipei Dival Cafe și contribuie la bucuria zilnică a iubitorilor de cafea! Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de email sau ne puteți contacta la .