Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Locuri de munca in Spania la cules de CAPSUNI, AFINE si ZMEURA in zona Huelva. Angajam personal DOAR FEMEI si CUPLURI. Plecarile sunt URGENTE. NU SE PLATESTE COMISION ! Se ofera 55,12 euro brut zi, iar orele suplimentare se platesc separat. Programul de lucru : 7 ore zi din care jumatate de ora pauza. Se asigura transport si CAZAREA ESTE GRATUITA. Transportul este asigurat de angajator si efectuat de firma Tabita Tour. Contractul de munca este intre 4-5 luni si se realizeaza direct cu angajatorul spaniol. Persoanele interesate de oferta noastra, ne pot contacta pentru informatii suplimentare si inscrieri la numarul de telefon din anunt (DOAR INTRE ORELE 09:00-17:00 de LUNI pana VINERI ) .
-
Promovat
NARU angajeaza barman, locatie in zona Unirii (bistro/terasa), program full time (se lucreaza 2 cu 2), echipa tanara, mediu placut de munca. Informatii telefonic intre orele 12-22
-
Promovat
Angajăm : Barman preparator cocktailuri, , preparare înghețată la cupe , Ospătari , picol ( fete şi băieți ) CV cu poza : , mobil ., salariu bun .
-
Promovat
HOTEL EVIA*** din Eforie Nord angajează pentru sezonul estival : CAMERISTE, RECEPȚIONERI, AJ.BUCATAR AJ.OSPATARI, asiguram cazare și masă gratuit, contract de muncă, salarii f.bune.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez vanzatoare pentru mini market in zona Piata Delfinului- Sos. Pantelimon. Program in ture ( 2 zile lucrate-2 zile libere) Mediu de lucru placut Salariu 3000 lei net (in mana). Contract perioada nedeterminata.
-
Angajez sofer de tir, categoria C + E,din Curtea de Arges sau zona, pentru curse interne. Tel. 0754260009
-
Compania noastră are plăcerea de a anunța oportunitatea de a se alătura echipei noastre dinamică și pasionată în calitate de Dealer cu Limba Chineză pentru Casino Online. Suntem în căutarea tinerilor talentați și ambițioși care doresc să-și înceapă cariera într-un mediu vibrant și provocator. Cerințe: Limba chineză la nivel avansat este esențială pentru a facilita comunicarea cu jucătorii vorbitori de chineză. Disponibilitatea de a lucra fizic, în ture de 12 ore, atât în timpul zilei, cât și în timpul nopții, cu două zile de muncă urmate de două zile libere. Dorința de a învăța și de a se dezvolta într-un mediu dinamic și competitiv. Beneficii: Training intensiv timp de trei săptămâni pentru a vă pregăti pentru rolul dvs. în cadrul echipei noastre. Salariu competitiv și bonusuri de performanță pentru a recunoaște și a răsplăti angajamentul și eforturile dvs. Tichete de masă pentru a vă asigura că sunteți hrănit și energizat în timpul zilelor de muncă. Decontare a transportului pentru a facilita accesul dvs. la sediul nostru central din București, sectorul 1. Această oportunitate este ideală pentru tinerii pasionați de jocurile de noroc și care doresc să-și pună în valoare abilitățile lingvistice într-un mediu dinamic și captivant. Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. sau programati-va la interviu.
-
Vrei sa castigi ca si fotograf videograf ? Pentru evenimente in tara si strainatate? Asigur aparatura profesionala diversa, clientela si studio profesional in Sibiu.
-
Ce cautam la tine? - Sociabilitate - Abilitati de negociere - Abilitatea de a se exprima clar, precis și argumentat Abilitatea de a rezolva eventuale situatii conflictuale Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? - Sa oferi suport clientilor care prezinta intarzieri de plata a ratelor, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele cumulate; - Sa colectezi, administrezi și predai corespondența purtată cu clienții care au intarzieri la plata; - Sa participi la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale impotriva clienților care au intarzieri; - Sa oferi consultanta cu privire la calitatea relatiei de gestionare a clienților care au intarzieri; Cerințe minime in ocuparea postului: - Detinerea unui PFA(te ajutam noi sa l deschizi suportand costurile) - Studii medii - Experienta intr-un post similar (prezinta avantaj) bonusuri foarte atractive si consistente din colectare -20% Descrierea companiei Easy Asset Management este o companie multinațională ce face parte din grupul de firme Management Financial Group (MFG) și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. În România suntem prezenți de 11 ani sub brand-ul iCredit, compania deținând un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro. Echipa noastră este formată din peste 1600 de profesioniști ce activăm atât în sediul central din București cât și în cele 120 de sucursale din țară. Ne definesc entuziasmul, dinamismul, dorința pentru dezvoltare, flexibilitatea și deschiderea către provocari noi
-
Oferim servicii de recrutare si plasare ingrijitoare batrani bolnav la domiciliu pentru programul de lucru 1 ora dimineata + 1 ora seara inclus 2 weekend-uri acoperite unde se ofera 2200 Lei luna, iar cu toate weekend-urile lucrate se ofera 2500 Lei luna ! Toate candidatele cu care colagoram aduc la dosar actele obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier + Adev medic familie ca este clinic santoasa + Diploma dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ) + Recomandare ( Daca au obtinut ! ) + Testarea psihologica care se face la firma. Ajutam pe zona Bucurestiului, sectorul 1,2,3,4,5,6 si in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Volutari, Buftea, Bragadiru . Mai multe informatii si detalii la numarul de telefon : , sau puteti vizita site-ul nostru www.bonesimenaj.ro si completati o cerere de personal sau daca cautati un loc de munca cerere de angajare !
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Societate angajeaza bucatar sef coordonator Atributii: Coordonarea activitatilor din hala alimentara; Coordoneaza operatiile de prelucrare a alimentelor; Supervizarea și organizarea personalului de bucătărie; Stabileste obiectivele de lucru ale echipei; Cerinte : Experienta in domeniu; Persoana organizata si punctuala; Persoana dornica de munca si de evolutie profesionala; Cunostinte limba engleza - nivel conversational. Oferim: Salariu competitiv și beneficii atractive; Oportunități de dezvoltare profesională și personală; Un mediu de lucru stimulativ și creativ. Pentru detalii si programare interviu nu ezitati sa ne contactati!
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
1) Cautam o ingrijitoare cu experienta pentru ingrijirea a doi batrani la domiciliu in regim permanent ( INTERN ), unde se ofera : Cazare + Masa + 2 Weekend-uri libere luna + 5000 Lei Salariu ofereit lunar. 2) Se doreste o ingrijitoare pentru un varstnic imobilizat la pat in Bucuresti cu program de lucru INTERN , unde se ofera : Cazare + Masa + 2 Weekend-uri libere luna + Salariu 4200 Lei . Sarcini pentru ambele postruri : Spalat, schimbat, toaletat, pregatirea hranei, hranit, administrat tratament medicamentuos, curatenie in camera bolnavului, cumparaturi daca este necesar.
-
Oferim servicii de recrutare si plasare personal ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu in orice zona din Bucuresti sau in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Pantelimon, etc.. pentru orice Tip de program de lucru cautat de Dvs: Program de lucru INTERN ( Permanent ) unde se va oferii obligatoriu : Cazare + masa + salariu 4000 Lei + 2 Weekend-uri libere luna . Program de lucru FULL-TIME ( 8 ore ZI, Luni-Vineri ) - Salariu oferit va fi 3200 Lei luna . Program de lucru PART-TIME ( 2 sau mai multe ore zi ) - Salariu variaza in functie de orele lucrate zi. Program de lucru in Weekend ( Vineri seara - Duminica seara ) - Se ofera 400 Lei . Program 1 ora dimineata si 1 ora seara + 2 Weekend-uri - Se ofera 2200 Lei luna . Varstnici sau personele bolnave pot sa fie mobilizate sau neimobilizate la pat ! Toate femeile cu care colaboram aduc un dosar cu urmatoarele acte obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier Judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunt clinic sanatoase + Copie dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ). Daca au obtinut referinte de la locul anterior de munca sunt binevenite . Oferim mai multe detalii si informatii suplimentare la numarul de telefon : ( Retea Vodafone )
-
Promovat
Angajăm Șef de Schimb în Mioveni, pe platforma celui mai mare producător de automobile din România! Ești candidatul ideal dacă: Ai studii tehnice (reprezintă avantaj); Ai experiență în calitate producție în domeniul auto; Deții permis de conducere categoria B obligatoriu; Ai experiență în coordonarea unei echipe; Ai disponibilitate de a lucra în schimburi și în weekend. Responsabilități: Coordonează, organizează si controlează activitatea echipei din subordine; Furnizează clienților servicii prompte și eficiente; Propune soluții pentru îmbunătățirea performanței echipei; Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului și informează la timp echipa de management despre acestea. Oferim: Venit lunar 4200 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Transport decontat și asigurat; Plata orelor de noapte cu spor de 25 la sută; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută; Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest post, ești de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind protecția datelor cu caracter personal. Aceste date sunt utilizate în scop de recrutare.
-
Suntem o agentie cu vechime de peste 13 ani pe piata care oferim servicii rapide, eficiente in cel mai scurt timp de la soliocitarea dvs, servicii de recrutare si plasare personal cu experienta in domeniu de ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu pentru orice tip de program de lucru cautat : - INTERN unde se ofera obligatoriu ( Cazare + Masa + Salariu + 2 Weekend-url libere luna ) - Clientii interesati sa acopere si cele 2 weekend-uri trebuie sa ne anunte de la inceput . Salariul oferit variaza de la caz la caz si variaza intre 4200 - 4500 Lei luna . - INTERN 2 sapt luna se lucreaza si 2 sapt luna liber . Salariu oferit este de 2600 Lei luna. - FULL-TIME ( 8 ore zi, Luni- Vineri ) Salariul variaza intre 3000 - 3200 lei luna. - PART-TIME ( 2-3 zile sapt ) - WEEKEND ( Vineri dimineata - Duminica seara ) - Ajutam si persoanele care au nevoie cateva ore zi - Ajutam si persoanele care sunt in spital ! Acte obligatorii pentru ingrijitoarele care doresc colaborare rapida : ( Copie act de identitate + Cazier judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunteti clinic sanatoasa + copie diploma de studii ( Minim 8 clase ! ) Oferim mai multe informatii si detalii zilnic pana in ora 20: 00 si sambata pana in ora 14:00 la telefon : , sau puteti vizita site-ul nostru : www.bonesimenaj.ro unde aveti posibiltatea sa completati formularul online !
-
Oferim servicii de recrutare si plasare personal ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu in orice zona din Bucuresti sau in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Pantelimon, etc.. pentru orice Tip de program de lucru cautat de Dvs: Program de lucru INTERN ( Permanent ) unde se va oferii obligatoriu : Cazare + masa + salariu 4000 Lei + 2 Weekend-uri libere luna . - Program de lucru FULL-TIME ( 8 ore ZI, Luni-Vineri ) - Salariu oferit va fi 3200 Lei luna . - Program de lucru PART-TIME ( 2 sau mai multe ore zi ) - Salariu variaza in functie de orele lucrate zi. - Program de lucru in Weekend ( Vineri seara - Duminica seara ) - Se ofera 400 Lei . - Program 1 ora dimineata si 1 ora seara + 2 Weekend-uri - Se ofera 2200 Lei luna . Batrani sau persoanele bolnave pot sa fie mobilizate sau neimobilizate la pat ! Toate femeile cu care colaboram aduc un dosar cu urmatoarele acte obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier Judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunt clinic sanatoase + Copie dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ). Daca au obtinut referinte de la locul anterior de munca sunt binevenite . Oferim mai multe detalii si informatii suplimentare la numarul de telefon :
-
Oferim servicii de recrutare si plasare ingrijitoare batrani bolnav la domiciliu pentru programul de lucru 1 ora dimineata + 1 ora seara inclus 2 weekend-uri acoperite unde se ofera 2200 Lei luna, iar cu toate weekend-urile lucrate se ofera 2500 Lei luna ! Toate candidatele cu care colagoram aduc la dosar actele obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier + Adev medic familie ca este clinic santoasa + Diploma dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ) + Recomandare ( Daca au obtinut ! ) + Testarea psihologica care se face la firma. Ajutam pe zona Bucurestiului, sectorul 1,2,3,4,5,6 si in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Volutari, Buftea, Bragadiru . Mai multe informatii si detalii la numarul de telefon : , sau puteti vizita site-ul nostru www.bonesimenaj.ro si completati o cerere de personal sau daca cautati un loc de munca cerere de angajare !
-
Restaurant Time Out angajează bucatar sau ajutor de bucatar, cu contract de munca pe perioada nedeterminata
-
Pizza delivery din Timisoara, zona de nord a orasului, angajam sofer livrator. Cautam o persoana care sa cunoasca orasul, punctuala si prompta. Experienta in domeniu este necesara, permis de conducere de minim 3 ani. Program de lucru doua zile cu doua, masini electrice automate. Oferim salariu competitiv, o masa pe zi, un mediu de lucru sigur si placut. Salariul net (in mana) pentru inceput 4000 lei brut Pentru mai multe detalii, ne poti contacta telefonic sau pe email
-
Angajam femei la curatenie in magazine haine din Timisoara. Salar: 1.600 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 sau 8-12 dimineata), doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Agenție cu sediul în Austria caută personal la îngrijirea personelelor vârstnice. Salariu este de la 73 EUR pe zi plina la 90. Limba germană la nivel mediu. Transportul este din Oradea. Telefon sau
-
Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana organizata, perseverenta, cu abilitați de comunicare și lucru in echipa, dornica de a se implica in activitatea companiei si a se dezvolta impreuna cu aceasta. Cerinte: -experienta in conducerea unei locatii cu un numar de personal de minim 15 oameni -experienta anterioara in domeniul de activitate al companiei (Horeca Fast food) -disponibilitate si flexibilitate din punct de vedere al programului de lucru -disponibil pentru deplasari in interes de serviciu -folosirea telefonului mobil si in afara programului de lucru atunci cand este necesar administrarea restaurantului ( interviuri, recrutare de personal, inventar, facturi, aprovizionare marfa, ) implicare activa in productie. Descrierea jobului Beneficii: Pachet salarial atractiv. Bonusuri. Mediu de lucru placut; Alte beneficii pe care le vom discuta la interviu. Va rog sa sunati de luni pana vineri intre orele 9-18.