Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Fochist la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - studii medii - calificare fochist - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 - cunoștințe despre funcționarea echipamentelor de cazan - experiență anterioară în operarea cazanelor sau într-un rol similar RESPONSABILITATI: - alimentarea și aprinderea focului în cazane - responsabil de alimentarea cu combustibil a echipamentelor - monitorizarea și menținerea temperaturii și presiunii adecvate în cazane - curățarea și întreținerea regulată a cazanelor și a echipamentelor aferente - asigurarea funcționării eficiente și sigure a echipamentelor și sistemelor de cazan BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Promovat
Angajăm Șef de schimb - linie de extrudare țevi polietilenă pentru fabrică nou deschisă în Măgurele, județul Ilfov. Cerințe post: - Studii superioare (preferabil profil industrial) - Cunoștințe operare P.C. - Experiența dovedită în lucrul pe liniile de extrudere P.E. - Abilități de a programa imprimanta și interpretarea datelor de către instalația de gravimetrie - Abilitatea de a preveni o defecțiune majoră a liniei de extrudere - Abilitatea de a conduce o echipă Atribuții și responsabilități: - Are în subordine toata echipa din schimbul în care lucrează - Are responsabilitatea producției pe tura pe care lucrează - Are obligația de a completa caietul de tura - Are obligația de a face balanța materiei prime consumate și a produselor finite conforme, respectiv a rebuturilor rezultate; toate acestea se vor consemna în caietul de tură - In cazuri bine motivate, poate decide oprirea fabricației și anunțarea imediată a Directorului de Fabrică - Participa alături de reglor și operator la pornirea producției - Verifică prin sondaj corectitudinea măsurătorilor făcute de operatori Oferta și condiții de muncă: - Salariul lunar: 7500 lei NET - Masa de prânz asigurată zilnic de angajator - Mașină de serviciu - Program de lucru normal în primele luni (până la extinderea completă a echipei de lucru pe 3 schimburi) de luni până vineri, de la 8.00 la 17.00, cu o oră pauză de masă inclusă. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: 0745 988 029 0751 164 584 sau 0751 011 654, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Aplică cu CV la adresa sau recomandă job-ul cunoscuților tăi!
-
Promovat
Angajam Operatori productie la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - minim 8 clase - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 BENEFICII: - salariu motivant - bonuri de masa - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Promovat
Descriere generală a postului: Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat. Responsabilități: - procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată; - încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare; - verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale; - oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor; - reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management; - întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru; - îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Cerințe: - abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat; - precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare; - abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul; - experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară; - fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor; - disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam femei la curatenie in magazine haine din Timisoara. Salar: 1.600 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 sau 8-12 dimineata), doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Promovat
Atelier Mirabel specializat in croitorie comanda, tinute de ocazie si mirese, cu comenzi in toata tara si strainatate, angajeaza CROITORESE DAMA CU EXPERIENTA SI INCEPATOARE. Spatiu de lucru linistit si prietenos . Angajarile se fac cu proba de lucru iar salariile in functie de experienta. Programari interviuri 0 zero 7 sapte 4 patru 8 opt 2 doi 2 doi 9 noua 4 patru 6 sase 7 sapte .
-
-
Societate Comerciala din Constanta angajează: Secretara cu experiență: Cunoștințe operare PC, Contabilitate primara, activități generale.
-
Avem nevoie in Constanta de: Șofer (toate categoriile B,C,D ,E ) și transport agabaritic. Si Automacaragiu! Pentru mai multe detalii ne contactați la .
-
-
Cautam Persoana cu experienta în îngrijire vârstnici (femeie)la pat. Îngrijire permanenta la domiciliu.
-
Angajam femeie spalatorie auto pentru interioare nr tel
-
-
Responsabilitati si sarcini: Seriozitate in principal cu montajul, punerea in functiune, intretinerea si repararea instalatiilor electromecanice (instalatii care combina atat parti mecanice cat si electrice, cum ar fi motoarele electrice, macarale , stivuitoare , elevatoare etc.). Concepe si realizeaza scheme de montaj ale instalatiilor, Contribuie la estimarea cantitatilor si costurilor materiale, la estimarea fortei de munca Asigura controlul tehnic al instalatiilor, Intretine sistemele electromecanice in vederea functionarii conform specificatiilor si reglementarilor. Intocmirea documentelor necesare pentru evidentierea interventiilor efectuate si predarea la timp catre compartimentele autorizate; Respectarea normelor de protectie a muncii si PSI; Executa si alte sarcini conform specificului locului de munca solicitate de seful direct sau de conducerea companiei. Raspunde de efectuarea corecta si la timp a reparatiilor utilajelor Realizarea corecta si la timp a reparatiilor utilajelor
-
-
Sc Autocora SRL angajează mecanic și tinichigiu auto mai multe detalii la telefon sau la sediul firmei
-
Angajez soferi profesionesti TIR. Curse interne si externe. Salariu intre 7200 si 8000 ron. TEL.
-
Doamna 39 ani, locuiesc in Cotroceni, foarte serioasa, meticuloasa atenta la detalii. Pana de curand, am lucrat zilnic ca menajera pentru o familie, intr-o vila cu 3 etaje, curte cu piscina; am întreținut curățenia, spălat si calcat, in general am asigurat tot ce a fost necesar intr-o locuinta. Ma descurc foarte bine si cu animale de companie. Pentru part time, plata la zi, 250 lei . Atentie: ofer si cer SERIOZITATE maxima, exclus sa ma contactati pentru altceva in afara serviciilor enuntate. Multumesc!
-
Se cauta muncitori necalificați pt diverse munci în șantier Cosmopolis Ștefănești de jos Ilfov .se asigura cazare pt provincie , masa calda gratuita la prânz. Urgent
-
Angajam pizzar Oferim salariu plus comision la fiecare pizza coaptă Program de lucru negociabil Magazinul se afla în sectorul 1, strada Jiului nr 2 În apropiere stația de metrou Jiului Mai multe detalii la telefon Nu răspund la mesaje
-
EXECUTAM ; Reparatii Acoperis, Montaj orice tip de invelitoare, Dulgherie-Realizare Acoperis Montaj Tigla metalica tip Lindab, Montaj Tigla Ceramica Montaj Tabla Cutata Montaj Parazapezi Montaj jgheaburi si burlane Mansardari Reparatii mansarde si terase Placari polistiren, Hidroizolatii acoperis Avem cele mai bune preturi la reparatiile si montajul de acoperis chiar daca este vorba de tigla metalica sau tigla ceramica Si multe alte reparatii mai multe la telefon! Și pe whatsapp Robert
-
Angajez ingrijitor (sau familie) pentru ingrijire animale. Zona limita Sector 2.
-
Societatea SC ANCORA T&I SRL angajează lucrător calificat in depozit. Detalii la .
-
Clinica Opticlass Timisoara angajeaza personal receptie, full-time, program in 2 schimburi. Cautam o persoana pentru job-ul de Front Desk - receptie, la cabinetul oftalmologic Opticlass Timisoara. Atributii: - intampinarea,preluarea,informarea corecta si indrumarea amabila a pacientilor in procesul pe care ei il parcurg. - preluarea apelurilor telefonice si solutionarea cererilor primite din partea pacientilor. - inregistrarea programarilor - incasarea (cash card) contravalorii serviciilor medicale efectuate de fiecare pacient in parte. - intocmirea facturilor, incasarea contravalorii acestora pentru serviciile medicale. - indosarierea si arhivarea documentelor. Candidatul ideal: - cunostiinte operare PC; - limba engleza - nivel mediu; - abilitati de comunicare si relationare; - capacitati de organizare; - orientat catre client; - dorinta de a invata lucruri noi. Beneficii: - loc de munca stabil; - pachet salarial atractiv; - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara. Cv-urile cu poza se trimit pe adresa de mail: