Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societatea OTHUA INDUSTRIAL SRL este o societate romaneasca, cu capital francez, infiintata in anul 2009. Sediul societatii este in apropierea uzinei Dacia, in Maracineni, jud. Arges. Activitatea principala a societatii este studiul, realizarea si punerea in functiune de instalatiilor industriale automatizate si robotizate, in cadrul liniilor de fabricatie auto precum si in diverse alte domenii. Suntem in cautarea unui a unui electrician si ing. automatist pentru a ne mari echipa. Cerinte ELECTRICIAN: -Citire si Interpretare schema electrica -Cunoasterea simbolurilor aparatelor electrice -Masurarea intensitatii curentului electric cu aparatul de masura -Disponibilitate la deplasare intern extern -Utilizare scule de mana -Permis conducere cat. B Cerinte ING. AUTOMATIST : -Cunostinte echipamente automate, Siemens(SCube) si sau Schneider -Cunostinte bune PC -Limbi straine Franceza si sau Engleza -Permis conducere cat. B -Disponibilitate la deplasare intern extern -Cu sau fara experienta in domeniul automotive sau in proiecte industriale -Persoana motivata Responsabilitati: -Proiectarea si programarea plc-urilor conform proiect -Elaborare scheme si studii de automatizare conform proiect Oferta: - Salariu motivant stabilit in urma interviului, prime de sarbatori, prime de performanta - Formare la locul de munca - Participare la proiecte inovatoare in industria automotive - Mediu de lucru tanar si motivant - Transport
-
Promovat
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Promovat
Dorim sa ne marim echipa! Chiar daca nu indeplinesti toate conditiile de mai jos, dar ai cunostinte tehnice de baza in instalarea sistemelor de alarmare si supraveghere video, electrica sau electronica, pasiune pentru ceea ce faci si dorinta de a invata, asteptam un CV de la tine! Candidatul ideal: Tehnician sisteme de securitate Descrierea : - Cunoasterea echipamentelor componenete ale sistemelor de alarma si supraveghere video - Abilitati tehnice; - Seriozitate, punctualitate, loialitate, spirit de echipa; Descrierea jobului: - Realizarea cablarii si instalarii sistemelor de securitate : sisteme antiefractie, supraveghere video.... - Punerea in functiune si reglarea echipamentelor; - Lucru in echipa Ce BENEFICII iti oferim: -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv si motivant ( in functie de cunostinte si experienta); -Bonusuri in functie de performante; -Prime de Paste si Craciun; -Pregatire, suport si sustinere in cadrul unei echipe competente si cu experienta in domeniu; -Ca să îți recapeți forțele îți vom oferim 21 de zile de concediu de odihnă; -Sarbatori legale libere; -Programe de dezvoltare și certificare, cursuri și traninguri în concordanță cu nevoile noastre și ale tale. Compania TUDOR ELECTRONIC SERVICE este un integrator de sisteme de securitate care ofera solutii si servicii personalizate B2B si B2C de cea mai buna calitate. Prin implementarea tehnologiilor high-tech, solutiile noastre vin cu o pregatire profesionala superioara si cu o calitate a serviciilor la cel mai ridicat standard pentru satisfacerea celor mai pretentioase cerinte ale beneficiarilor. Compania are o experienta pe piata din domeniul electronic si al sistemelor de securitate de peste 30 de ani.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
- Locație din Palas Mall Iași, angajăm lucrător comercial cu aptitudini de barman ospătar. - Suntem o mică insulă tip cafenea unde servim înghețată, cafele, freshuri etc. - O minimă experiență este necesară, însă primează seriozitatea și dorința de a munci. - Pentru mai multe detalii îmi puteți scrie in privat sau mă puteți contacta telefonic pentru a stabili împreună un interviu . .
-
Bună. Am o activitate marți 23 Aprilie de la ora 15 :20 vreo 2-3 ore jumate. Am nevoie de băieți ( bărbați ) de la 18 ani în sus. Întâlnirea e în zona Tei. Le dau între 50 și 60 lei în funcție de durata. Sa îmi dea pe wapp mesaj cu: Nume prenume+ anul nașterii + poza PE NR . Multumesc mult
-
Candidatul ideal: Capacitati bune de organizare si sintetizare a informatiilor Abilitati de comunicare, relationare si negociere Experienta minima in vanzari consultative Avantaj cunostinte in domeniul tamplariei pvc Entuziast, activ si persuasiv Permis de conducere categoria B Responsabilitati: Prospectarea permanenta a zonei alocate Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii din portofoliul existent Contactarea potentialilor clienti pentru a prezenta si negocia o oferta adaptata nevoilor identificate Urmarirea livrarii comenzilor si incasarea platilor Realizarea de rapoarte de vanzari periodice Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri din vanzari conform realizarilor Autoturism si telefon de serviciu Mediu de lucru profesional, placut si competitiv, in care sunt recompensate performantele individuale si de grup Oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie solida Plan individual de dezvoltarea profesionala Perfectionare continua atat din punct de vedere al cunostintelor tehnice, cat si al abilitatilor de vanzare
-
Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada Nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii (consum alcool). Salariu atractiv se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri de la 7.30-16.30. Pentru interviu sunati la .
-
-
Grădiniță Montessori nou înfiintată zona 1 mai , sector 1, cauta pe tru lcomunitatea 0-3 un educator de preferat certificat AMI/AMS sau orice alt organism acreditat. Colega/, colegul nostru trebuie asa fie o persoana calma, echilibrata, empatica, cu experienta in lucrul cu copiii. .În anumite conditii, angajatorul poate oferi training pentru specializare în alternativă Montessori. Cei interesați pot trimite CV la adresa : sau pot suna /watsapp la nr .
-
Recrutam PROGRAMATOR CNC - IN BRASOV Cautam colegi cu experienta pe freza, cat si pe freza si strung! Cerinte - Studii tehnice de specialitate; - Experienta relevanta in programare CNC (avantaj - in departamentul de scularie); - Cunostinte solide de desen tehnic si tehnologii de fabricatie; - Cunostinte program Mastercam - avantaj; - Capacitate de concentrate deosebita. Responsabilitati principale - Realizarea programului in functie de cerinte. Beneficii - Salariu negociabil in functie de experienta; - Tichete de masa de 30 lei; - Prime de sarbatori si alte bonusuri; - Prima de relocare (daca este cazul).
-
Terasa Academic caută să angajeze un ospătar și un ajutor de bucătar pentru locația din centrul orașului Baia de Aramă. Experiența este relevantă însă nu este obligatorie. Așadar, fie că ești tânăr absolvent sau ai deja experiență pe piața muncii, te așteptăm să ne contactezi la .
-
Firma serioasa de constructii, cu santiere in Germania de peste 20 ani, mai angajeaza muncitor calificat (dulgher, zidar, betonist) si necalificat pentru lucrari in landurile Baden Württemberg si Bayern. Se ofera: - salariu atractiv; - bani de concediu, - cazare si transport la locul de munca gratuit, - 2 drumuri in tara pe an dus/intors, - adeverinta angajatorului pentru recuperare indemnizatie de copil in Germania. Pentru informatii suplimentare rugam sa sunati dupa ora 19:00 la numarul de telefon: - Dl. Dragos. ID: 211124043
-
Coordonează recepţia cantitativă şi calitativă a produselor aprovizionate. Asigura conditii optime de depozitare, ordinea şi buna aşezare a produselor aprovizionate, respectiv a produselor finite. Ţine evidenţa stocurilor Recepţionează produsele finite conforme de la departamentul Producţie, ofera suport colegilor din productie cand nu are colete de trimis sau de primit. Pregăteşte şoferilor/curierilor coletele pe baza comenzilor primite în vederea livrării către clienţi. In caz exceptional face aprovizionarea de produse si/sau livrarea coletelor catre clienti. Administreaza, verifica si arhiveaza corespunzator documentele aferente activitatii zilnice de distributie (avize, facturi, chitante, etc) pana la inmanarea lor departamentului contabil Efectuează inventarul periodic al produselor depozitate (lunar şi ori de câte ori este nevoie). Interzice accesul persoanelor străine în depozitul companiei. Transmite către superiorul ierarhic orice reclamaţie privind expediţiile de marfă. Răspunde de cantitatea şi calitatea produselor aflate în gestiune. Efectuează transporturi de persoane: Se ocupa de întreţinerea autovehiculului Mentine curatenia si ordinea in depozitul companiei TRIMITE CV LA ADRESA : sau in platforma PUBLI24
-
Beneficii: Pachet salarial atractiv (salariu + sporuri+ bonusuri); Prima de angajare; Tichete de masa; Transport pe rute din Brasov, Covasna, Prahova; Bonus de recomandare; Posibilitate de colaborare pe termen lung; Program de lucru in 3 sau 4 schimburi. Atributii: Manevrarea diverselor mijloace (carucioare, lize, stivuitoare, trenulete Milkrun) pentru asigurarea transportului dintr-o zona in alta a materialelor aflate pe fluxul de productie; Cum ne cunoastem? 1. SUNA la . Lasa mesaj privat cu numarul tau de telefon, si te sunam noi, 3. Trimite CV-ul tau la
-
HPA recruteaza Tehnician Calitate pentru o fabrica de productie din judetul Arad Program de lucru: 2 schimburi Cerinte: - Minim studii medii profil tehnic - Cunoştinţe relevante în domeniu calitatii; - Cunostinte desen tehnic; - Abilitati pentru utilizarea instrumentelor de masura si control; - Buna dexteritate si acuitate vizuala, spirit de observatie dezvoltat; - Abilitati in completarea documentelor calitate si in respectarea specificatiilor scrise; - Abilităţi reale de planificare, organizare, viteză de reacţie si capacitate de decizie; - Cunoştinţe de limba engleza nivel mediu ( germana constituie avantaj); - Cunoştinţe operare PC pachetul Office avansat; - Cunsotinte de asigurarea calitatii, imbunatatire procese, analiza informatiei; - Capacitate de invatare rapida; - Experienta in industria automotive constituie avantaj; Responsabilitati: - Receptie calitativa scrap, magneziu pur si elemente de aliere (control vizual si analiza spectrala) - Verificarea si supravegerea procesului de reciclare magneziu: - Verificarea si supravegherea procesului de turnare a anozilor: - Verificarea si supravegherea procesului de finisare a anozilor: - Reclamatii clienti alerta de calitate; - Teste de laborator; - Analiza reclamatii participarea directa la analiza cauzei radacina in cazul reclamatiilor + urmarirea in process ca actiunile luate sunt corespunzator implementate si respectate pe toata durata procesului de productie; - Rapoarte de neconformitate realizarea rapoartelor de neconformitate pentru produsele care au fost detectate ca neconforme la receptie; Beneficii: Salariu brut 5000 lei; Tichete de masa 35 ron zi; Al 13 lea salariu, 50 % din valoarea prime cu ocazia sarbatorilor pascale si 50 % din valoarea primei cu ocazia sarbatorilor de iarna; Asigurare medicala pentru intreaga familie la Medlife; Concediu de odihna anual de 23 zile; Transport asigurat pe ruta Arad Zimand Santana si decontat de pe alte rute. Pentru mai multe informații, sunați la numărul de telefon: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
HPA recrutează operatori CNC fără experiență pe 3 schimburi pentru o companie de origine elvețiană. Program de lucru: (7-15; 15-23; 23-7) Cerințe: -Minim 10 clase -Cunoașterea principiului de toleranță -Abilitatea de a face calcule matematice -Stabilitate la locurile de muncă anterioare Salariu de încadrare: - începând de la 4000 - 4300 ron BRUT, negociabil in funcție de experiență. Bonus lunar: - 200 ron net primele 6 luni, pentru operatorii Juniori fără experiență ca Operator CNC. - 300 ron net dupa 6 luni, dacă sunt atinse obiectivele de performanță pentru promovarea în categoria de Operator CNC Senior - 500 ron net, dacă sunt atinse obiectivele de performanță pentru promovarea în categoria de Operator CNC Expert Alte beneficii: - Tichete de masă în valoare de 30 ron zi lucrătoare (630 ron luna); - Bonus de loialitate 500 lei net, dupa primele 3 luni de la angajare + 500 lei net, la 6 luni de la angajare; - Ore suplimentare plătite 200%; - Al 13-lea salariu; - Prima de Crăciun 700 ron net + 150 ron sub forma de tichete cadou; - Prima de Paște 700 ron net; - Spor de noapte 25%; - Bonus de vechime 1000 2500 lei net; - Servicii medicale gratuite pentru angajați și rudele de gradul I; - Subvenționare ochelari de vedere - 500 ron, o data la doi ani (minim 9 luni vechime in companie). Transport asigurat pentru rutele: - Sânmartin Macea Curtici Șofronea; - Sânleani - Livada; - Ghioroc Sâmbăteni Mândruloc Vladimirescu (posibilitate de extindere până în Lipova); - Semlac Pecica Nadlac; - Municipiul Arad; Pentru mai multe informatii, va rog sunati la numarul de telefon: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
Recrutam muncitori necalificati in metalurgie - turnatorie Program: 3 schimburi Cerinte: - Conditie fizica si stare de sanatate buna; - Disponibilitate la munca pe 3 schimburi; - Experienta in domeniu constituie un avantaj; - Abilităţi de a lucra în echipă. Oferta salariala: - salariul de incadrare porneste de la 3600 lei brut, cu marire la 3750 lei dupa 3 luni si 4000 lei dupa 6 sau 9 luni, in functie de performantele si evaluarile individuale; - Tichete de masa de 35 lei zi; - Prima de prezenta de 100 lei net luna; - Prima de vacanta de vara 1000 lei net; - Prima 8 Martie 100 lei; - Prima de Paste 150 lei sub forma de tichete cadou si 150 lei net; - Prima de Craciun 150 lei sub forma de tichete cadou si 175 lei net; - Prima de productivitate de 8%; - Premiul de sfarsit de an se acorda tuturor angajatilor in luna decembrie si este in suma neta echivalentul a 25% din salariul brut al fiecarui angajat; - 6 zile de concediu de odihna suplimentar; - Transport decontat intregral. Pentru mai multe informații, va rog să sunați la: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to
-
Se cauta personal pentru ambalare carne!!! - nu se cere calificare - nu se cere limba germana - transportul se decontează de angajator și se retine din primul salar (170 euro) - contract de munca cu statul german - asigurare medicala - transport de la cazare pana la fabrica și retur - concediu plătit - se lucrează 8-9 ore pe zi Cei interesați, apelați la nr de tel
-
Fabrica de prelucrare a cărnii din Germania angajeaza: Bărbați,femei și cupluri cu vârsta cuprinsa între 18 și 50 de ani. Avem disponibile următoarele posturi: -ambalator -operatori mașini -muncitori la expediere -ajutor de producție(sezon gratar) Se lucrează 2 schimburi,tura de zi și noapte. Salar 13,50 euro brut ora. Se ofera: -cazare de către angajator (contracost) -contract de munca nemțesc -asigurare medicala -card bancar Ne puteți contacta la nr:
-
SC ATOLIS SRL, cu sediul in Brasov, Str. Zizinului nr.113 A, CUI RO 11411710 , angajeaza operator CNC. Cerinte: - experienta minim 5 ani in productie, - cunostinte de programare CNC, - limba engleza la nivel mediu, - disponibilitate pentru lucrul in 2 schimburi si week-end. CV-urile insotite de poza se vor depune la sediul societatii sau se vor trimite prin mesaj prin intermediul site-ului, pana cel mai tarziu la data de 30.04.2024.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Constanța, Bd. Tomis nr. 437 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam muncitori calificați pentru construcții, fațade, pavaj, lucrări de renovare și amenajări interioare spatii comerciale, montaj gresie, faianță, parchet, aplicare glet, rigips, lavabila, salariu atractiv